Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problema ping
Last Updated: Oct 27 2018 00:37, Started by
controlxqs
, Oct 08 2018 08:13
·
0
#1
Posted 08 October 2018 - 08:13
Salut,
De ceva vreme am o problema legata de internetul meu (UPC in cazul de fata). Totul arata bine ce tine de browser, in schimb in jocuri este infernal, pingul meu normal este de 45-52 ( in cazuri extreme de proaste) acum pingul meu urca la >120 pentru 3-4 secunde si apoi isi revin, uneori se blocheaza la 60-65 si urca la >120. Asta se intampla cum am spus doar in jocuri. Am incercat cu reinstalare de win7/10 retail, resetare de setari, resetare de router, deschidere de porturi necesare aplicatiilor, schimbare cablu CAT5E cu CAT6 si nimic. Am sunat si la UPC si mi-au spus ca este ok, am chemat si acasa si lafel. Sa fie oare din placa de retea ( M.B. H110M-R) sau imi scapa mie ceva? |
#2
Posted 08 October 2018 - 08:18
Salut. Este foarte important cum vine internetul in PC-ul tau. Cablu/wireless, distante, tipul cablului folosit in cazul in care conexiunea e prin cablu.
Si eu am avut o problema asemanatoare si dadeam vina pe echipamentul lor, cand colo era fix de la mine. Cand au venit baietii si mi-au instalat fibra, mi-au dat si vreo 8 metri de cablu pentru a conecta PC-ul la internet. Ei bine, cablul era de foarte proasta calitate si aveam ping mai mic in fata blocului de pe telefon/laptop decat de pe PC in casa. Deci, daca ne dai mai multe detalii poate gasim o solutie. |
#3
Posted 08 October 2018 - 08:22
Încearcă cu alt sistem. Gen un laptop. Dacă face la fel e din hardware-ul providerului. Dacă nu, e din calculatorul tău.
|
#4
Posted 08 October 2018 - 08:36
Tocmai ce am metionat ca folosesc prin cablu, distanta intre ele este de 0.5m.
Nu am de unde lua un laptop sau alt PC. Am uitat sa mai spus, toate testele pe speedtest si alte d-astea sunt toate ok. In schimb un tracert imi ara o mica fluctuatie. Cineva mi-a spus acum de termenul "jitter" asta ar fi problema. |
#5
Posted 08 October 2018 - 09:09
mtr / winmtr in IP-ul / IP-urile serverelor pe care joci. Vezi timpii de raspuns, posibil ca problema sa apara pe traseu sau chiar in hop-ul final. Nu e obligatoriu de la tine.
|
#6
Posted 08 October 2018 - 09:13
In general ma joc League of Legends ( dar am incercat si pe CS:GO, The divison), pentru League deja am facut cateva tichete si am facut setarile pe care mi le-au spus Rioteri dar tot lafel se intampla.
|
#7
Posted 08 October 2018 - 09:48
Nu cred ca se intelege ce am zis. _NU_ este obligatoriu ca ceea ce ai descris sa fie de la tine. Port forwarding si alte balarii nu sunt cele care duc la cresterea timpului de raspus. Timpul de raspuns creste cand un echipament care proceseaza pachetul ICMP are procesorul ocupat cu ceva mai important si atunci asteapta sa termine ce are de facut pentru ca mai apoi sa proceseze si acel pachet ICMP. De asemenea pachetele cu flag-ul DF (Don't Fragment) setat trebuie procesat de catre un router. Acest proces are loc in CPU nu se face hardware de catre un ASIC. Acum daca undeva pe traseu dintr-un motiv sau altul apare congestie sau alta problema, flapeaza o legatura si router-ul trebuie sa reia calculele pentru OSPF de exemplu sigur nu o sa proceseze un nenorocit de pachet ICMP.
Asa ca foloseste cu incredere winmtr ca banuiesc ca ai mizeria de windowds din moment ce te joci si vezi cum iti raspund serverele pe care te joci si cum raspund hop-urile intermediare. Exemplu: Start: 2018-10-08T10:47:02+0300 HOST: archlinux Loss% Snt Last AVG Best Wrst StDev 1.|-- _gateway 0.0% 10 1.0 1.2 1.0 1.8 0.2 2.|-- 212.146.121.157 0.0% 10 1.4 1.6 1.3 2.0 0.2 3.|-- 10.49.19.1 0.0% 10 28.7 29.3 28.7 30.5 0.5 4.|-- 193.85.195.49 0.0% 10 31.2 30.9 29.1 33.2 1.3 5.|-- ae-2.fra2027-ex1.gtsce.ne 0.0% 10 28.1 29.1 28.1 30.3 0.7 6.|-- pr01.eqfr5.blizzardonline 70.0% 10 29.9 29.3 28.7 29.9 0.6 7.|-- ae1-br01-eqfr5.as57976.ne 70.0% 10 81.4 67.0 59.0 81.4 12.5 8.|-- et-0-0-2-br01-eqpa4.as579 70.0% 10 56.8 57.7 56.8 58.9 1.1 9.|-- be1-pe02-eqpa4.as57976.ne 80.0% 10 58.9 59.5 58.9 60.1 0.9 10.|-- 137.221.66.37 80.0% 10 58.9 59.4 58.9 59.9 0.7 11.|-- 10.109.1.34 80.0% 10 58.8 59.3 58.8 59.7 0.7 12.|-- 185.60.115.40 80.0% 10 58.7 59.1 58.7 59.4 0.5Un mtr la plezneala catre eu.battle.net |
#8
Posted 08 October 2018 - 10:25
Ok, il incerc dupa ce ies de la munca sa vad daca da vreun rezultat, intre timp am mai comunicat cu cei de la UPC, de data asta cu o persoana competenta sa mai verifice inca odata ce se intampla cu reteaua.
Mersi pentru sfat/ajutor. |
#9
Posted 09 October 2018 - 19:22
MembruAnonim, on 08 octombrie 2018 - 09:48, said:
Nu cred ca se intelege ce am zis. _NU_ este obligatoriu ca ceea ce ai descris sa fie de la tine. Port forwarding si alte balarii nu sunt cele care duc la cresterea timpului de raspus. Timpul de raspuns creste cand un echipament care proceseaza pachetul ICMP are procesorul ocupat cu ceva mai important si atunci asteapta sa termine ce are de facut pentru ca mai apoi sa proceseze si acel pachet ICMP. De asemenea pachetele cu flag-ul DF (Don't Fragment) setat trebuie procesat de catre un router. Acest proces are loc in CPU nu se face hardware de catre un ASIC. Acum daca undeva pe traseu dintr-un motiv sau altul apare congestie sau alta problema, flapeaza o legatura si router-ul trebuie sa reia calculele pentru OSPF de exemplu sigur nu o sa proceseze un nenorocit de pachet ICMP. Asa ca foloseste cu incredere winmtr ca banuiesc ca ai mizeria de windowds din moment ce te joci si vezi cum iti raspund serverele pe care te joci si cum raspund hop-urile intermediare. Exemplu: Start: 2018-10-08T10:47:02+0300 HOST: archlinux Loss% Snt Last AVG Best Wrst StDev 1.|-- _gateway 0.0% 10 1.0 1.2 1.0 1.8 0.2 2.|-- 212.146.121.157 0.0% 10 1.4 1.6 1.3 2.0 0.2 3.|-- 10.49.19.1 0.0% 10 28.7 29.3 28.7 30.5 0.5 4.|-- 193.85.195.49 0.0% 10 31.2 30.9 29.1 33.2 1.3 5.|-- ae-2.fra2027-ex1.gtsce.ne 0.0% 10 28.1 29.1 28.1 30.3 0.7 6.|-- pr01.eqfr5.blizzardonline 70.0% 10 29.9 29.3 28.7 29.9 0.6 7.|-- ae1-br01-eqfr5.as57976.ne 70.0% 10 81.4 67.0 59.0 81.4 12.5 8.|-- et-0-0-2-br01-eqpa4.as579 70.0% 10 56.8 57.7 56.8 58.9 1.1 9.|-- be1-pe02-eqpa4.as57976.ne 80.0% 10 58.9 59.5 58.9 60.1 0.9 10.|-- 137.221.66.37 80.0% 10 58.9 59.4 58.9 59.9 0.7 11.|-- 10.109.1.34 80.0% 10 58.8 59.3 58.8 59.7 0.7 12.|-- 185.60.115.40 80.0% 10 58.7 59.1 58.7 59.4 0.5Un mtr la plezneala catre eu.battle.net Cel mai ever profesionist raspuns vazut pana acuma. Dar degeaba... |
#10
Posted 10 October 2018 - 16:14
De vina e upc-ul cea mai neserioasa firma de net, la CS fara ping constant mic joci degeaba, degeaba ai viteza daca nu e stabila conexiunea si ai packetloss la greu
|
|
#11
Posted 27 October 2018 - 00:37
pe scurt: daca vrei gaming la parametrii decenti solutia este sa schimbi providerul.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users