Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Apeluri pierdute peste 50%
Last Updated: Oct 05 2018 14:21, Started by
nacks
, Sep 27 2018 17:40
·
0
#1
Posted 27 September 2018 - 17:40
Salutare,
de putina vreme m am portat in reteaua Telekom si intampin zilnic o problema legata de apelluri. Mai exact cei care ma suna imi spun ca am telefonul inchis, iar eu primesc acel mesaj "ati avut un apel ..." Mentionez ca sunt destul de mobil si in majoritatea timpului am semnal full 4G, sau cel putin H+. Cei de la Telekom nu au avut prea multe variante sa imi ofere ... imi spuneau ceva de ##002#, lucru care dezactiveaza redirectionarile, din cate stiu eu. Pareri, sau vreo idee cum pot rezolva? Multumesc! L.E: telefon utilizat Samsung S8 |
#2
Posted 27 September 2018 - 17:45
Cu SIM-ul in alt telefon intampini aceeasi problema?
|
#3
Posted 27 September 2018 - 17:45
reteaua lor e varza , motiv pt care pierzi apelurile
daca dezactivezi redirectionarile nu vei mai vedea ca ai pierdut apeluri , nicidecum ca se rezolva problema |
#4
Posted 27 September 2018 - 17:46
Ce inseamna de putina vreme ?
Procesul complet de portare poate dura si mai mult de 20 de zile |
#5
Posted 27 September 2018 - 17:53
Contactează Serviciul de Relații cu Clienții (http://telekomro.cus...telekom-romania).
|
#6
Posted 27 September 2018 - 17:56
un-simplu-om, on 27 septembrie 2018 - 17:53, said:
Contactează Serviciul de Relații cu Clienții (http://telekomro.cus...telekom-romania). nacks, on 27 septembrie 2018 - 17:40, said:
Cei de la Telekom nu au avut prea multe variante sa imi ofere ... imi spuneau ceva de ##002#, lucru care dezactiveaza redirectionarile, din cate stiu eu. Edited by adicontakt, 27 September 2018 - 17:56. |
#7
Posted 27 September 2018 - 18:04
Da...pai rezolvarea e sa schimbi reteaua, stau foarte prost la semnal
|
#8
Posted 27 September 2018 - 19:01
#9
Posted 27 September 2018 - 19:17
adicontakt, on 27 septembrie 2018 - 17:45, said:
reteaua lor e varza , motiv pt care pierzi apelurile daca dezactivezi redirectionarile nu vei mai vedea ca ai pierdut apeluri , nicidecum ca se rezolva problema Edited by xmanyacs77, 27 September 2018 - 19:46. |
#11
Posted 27 September 2018 - 19:27
#12
Posted 27 September 2018 - 20:48
RealThing, on 27 septembrie 2018 - 17:45, said:
Cu SIM-ul in alt telefon intampini aceeasi problema? Nu am incercat. Naijax, on 27 septembrie 2018 - 17:46, said:
Ce inseamna de putina vreme ? Procesul complet de portare poate dura si mai mult de 20 de zile Sunt portat de o luna si jumatate, dar nu cred ca este portarea o problema. |
#13
Posted 28 September 2018 - 13:22
Am in fata 2 telefoane unul pe Digi semnal full ( 5 liniute ) si celalalt pe Telekom 3 liniute. Sunt in oras nu la tara ( nu in Bucuresti )
|
#14
Posted 05 October 2018 - 14:21
Din cauza acestor probleme cu pierderea apelurilor eu am fost nevoit sa ma portez la Orange.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users