Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Apeluri pierdute peste 50%

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
nacks

nacks

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 06.07.2007
Salutare,

de putina vreme m am portat in reteaua Telekom si intampin zilnic o problema legata de apelluri.
Mai exact cei care ma suna imi spun ca am telefonul inchis, iar eu primesc acel mesaj  "ati avut un apel ..."
Mentionez ca sunt destul de mobil si in majoritatea timpului am semnal full 4G, sau cel putin H+.
Cei de la Telekom nu au avut prea multe variante sa imi ofere ... imi spuneau ceva de ##002#, lucru care dezactiveaza redirectionarile, din cate stiu eu.
Pareri, sau vreo idee cum pot rezolva?

Multumesc!

L.E: telefon utilizat Samsung S8

#2
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Cu SIM-ul in alt telefon intampini aceeasi problema?

#3
adicontakt

adicontakt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,201
  • Înscris: 24.08.2007
reteaua lor e varza , motiv pt care pierzi apelurile

daca dezactivezi redirectionarile nu vei mai vedea ca ai pierdut apeluri , nicidecum ca se rezolva problema

#4
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Ce inseamna de putina vreme ?
Procesul complet de portare poate dura si mai mult de 20 de zile

#5
un-simplu-om

un-simplu-om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 15.12.2017
Contactează Serviciul de Relații cu Clienții (http://telekomro.cus...telekom-romania).

#6
adicontakt

adicontakt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,201
  • Înscris: 24.08.2007

 un-simplu-om, on 27 septembrie 2018 - 17:53, said:

Contactează Serviciul de Relații cu Clienții (http://telekomro.cus...telekom-romania).

 nacks, on 27 septembrie 2018 - 17:40, said:

Cei de la Telekom nu au avut prea multe variante sa imi ofere ... imi spuneau ceva de ##002#, lucru care dezactiveaza redirectionarile, din cate stiu eu.

se pare ca i-a contactat

Edited by adicontakt, 27 September 2018 - 17:56.


#7
kNN

kNN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 28.08.2008
Da...pai rezolvarea e sa schimbi reteaua, stau foarte prost la semnal

#8
Adrianradu

Adrianradu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 02.10.2016

 nacks, on 27 septembrie 2018 - 17:40, said:


Mentionez ca sunt destul de mobil...
...si in majoritatea timpului am semnal full 4G, sau cel putin H+.

Posted Image CSFB

Pareri, sau vreo idee cum pot rezolva?

Mod retea -> Numai 3G


#9
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,128
  • Înscris: 10.07.2013

 adicontakt, on 27 septembrie 2018 - 17:45, said:

reteaua lor e varza , motiv pt care pierzi apelurile

daca dezactivezi redirectionarile nu vei mai vedea ca ai pierdut apeluri , nicidecum ca se rezolva problema
Si la Digi Mobil exista aceasta problema....in capitala.Posted Image

Edited by xmanyacs77, 27 September 2018 - 19:46.


#10
adicontakt

adicontakt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,201
  • Înscris: 24.08.2007
muta-te la oras

#11
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 nacks, on 27 septembrie 2018 - 17:40, said:

Pareri, sau vreo idee cum pot rezolva?
Ori tii telefonul intr-o tehnologie care functioneaza verificat (2G, 3G) ori te muti din reteaua respectiva, daca problema persista si insista.

#12
nacks

nacks

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 06.07.2007

 RealThing, on 27 septembrie 2018 - 17:45, said:

Cu SIM-ul in alt telefon intampini aceeasi problema?

Nu am incercat.

 Naijax, on 27 septembrie 2018 - 17:46, said:

Ce inseamna de putina vreme ?
Procesul complet de portare poate dura si mai mult de 20 de zile

Sunt portat de o luna si jumatate, dar nu cred ca este portarea o problema.

#13
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Am in fata 2 telefoane unul pe Digi semnal full ( 5 liniute ) si celalalt pe Telekom 3 liniute. Sunt in oras nu la tara ( nu in Bucuresti )

#14
Yukoto

Yukoto

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,248
  • Înscris: 11.09.2012
Din cauza acestor probleme cu pierderea apelurilor eu am fost nevoit sa ma portez la Orange.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate