Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 

Nu mai conduc decat turbo.

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#37
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View PostBaxon, on 01 septembrie 2018 - 22:27, said:

...

On : prefer motoare fara turbo , nu ma grabesc ( sa mor ) pe strazile patriei pline de " soferi " care merg ca apucatii ...
Vezi? Asta-i problema ta ca aici vorbim una si tu intelegi alta. Era vorba, sa-ti spun ca sa intelegi, de un motor sa zicem de 150cai si in varianta aspirata ai avea nevoie de un 2.0litri cilindree iar in varianta turbo de 1,4turbo care vine si cu avantajele si dezavantajele de rigoare. Intrebarea care se pune in topic se refera la ce prefera fiecare in functie de modul in care masina transmite acea putere tinand cont mai degraba de curba de cuplu care este fundamental diferita intre cele doua motoare desi ambele dezvolta aceeasi putere dar foarte probabil cuplu mai mare si constant pe o plaja de cateva mii de ture la turbo comparativ cu benzina aspirata.
Tu te-ai apucat de moarte pe strazile patriei din cauza unor soferi care merg ca apucatii... Pe bune, chiar ai o problema si faci asa pe orice topic. Asta e, este stilul tau :D

#38
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010

View PostTruculMagic, on 01 septembrie 2018 - 23:55, said:

Ce surprize ? Ca doar nu pleci cu 1000rpm.

Nu, plec cu 750 rpm, 2.8l nu trebe accelerat la punerea in miscare pe asfalt, rampa in teren, acolo e buba mare la diesele moderne.

Edited by Ion_Bumbu, 02 September 2018 - 09:08.


#39
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postunbrutus, on 02 septembrie 2018 - 07:04, said:

Un motor de 2 litri TDI de ex vine cu puteri de la 100 la 177, deci nu maresti deloc uzura ca il duci spre maximul de fabrica, oficial!

Acel motor de 2 litrii TDI nu vine cu aceleasi piese, poate unul are bielele intarite, alt intercooler pt o racire mai buna, alt turbo care suporta putere mai mare, alte injectoare, etc.
De exemplu la 1.9tdi, cele de la 131cp in sus aveau bielele mai tari, suportau puteri de peste 200cp fara sa se sparga motorul stock, in timp ce restul incep sa cedeze dupa o perioada.

View PostIon_Bumbu, on 02 septembrie 2018 - 09:07, said:

Nu, plec cu 750 rpm, 2.8l nu trebe accelerat la punerea in miscare pe asfalt, rampa in teren, acolo e buba mare la diesele moderne.

Hai sa ne laudam acuma. Ai patrol 2.8 td ? Posted Image

#40
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postunbrutus, on 02 septembrie 2018 - 07:04, said:

De altfel, daca faci asta la ABT Tuning in Germania, noua putere se trece in cartea masinii si garantia continua  bine mersi
Pai atunci ia-ti minunatul motor turbo TDI si mergi cu el la ABT Tuning sa ii puna 177CP si bucura-te de masina de curse pe care o ai.
Mie tot o tampenie mi se pare. Dar na, chip tuning fratioare... turbo cu surprize (nu guma de mestecat celebra).

Cu normele de poluare care se duc la dracu ce ne facem? Masina aia nu mai e conform normelor in clipa in care ai bagat tabele de injectie modificate. Dar na, ce stiu eu?

#41
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
Chiar asa de idioti sunt producatorii incat sa vanda un motor de 177cai la pret 100cai?
Nu prea cred.

#42
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,436
  • Înscris: 29.04.2008
2.0 aspirat, 165 de măgăruși, consum sub 9 la sută. Pentru un SUV e mai mult decât decent, suficient pentru pretențiile mele.

#43
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
@iladi, exact asta era ideea. Sa spuna fiecare ce prefera nu sa ne luam la cearta ba ca-i alba ba ca-i neagra :D

#44
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010

View PostTruculMagic, on 02 septembrie 2018 - 09:12, said:


Hai sa ne laudam acuma. Ai patrol 2.8 td ? Posted Image

:D 2,8l 6L

#45
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Pune-i un 4,2 ca merita :D

#46
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
N`au fost pe la noi 4,2l pe Y61, doar la australieni parca.
Y60 a fost la noi cu 4,2l, condus vaca mare, placut mult de tot!

#47
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Gasesti si pe la noi. Sunt aduse.
Ca si Landcruiser cu motorizari mari, inclusiv benzina.
Y61 insa are o mare problema. Greutatea. D-aia e mai indicat Y60-ul care este si mai rezistent. Si daca nu e 4,2 merge si 3.0,

#48
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Stai, il confunzi cu Patrol 260, Y61 este cel mai robust din generatia lor.
Multi se feresc de RD28ETi, nu de Y61, avea un bug cu pompa, o magarie de`a lor si au distribuit
rezolvarea doar pentru Australia, la noi din parti, trimiteai pompa la refacut cind in realitata se punea un asanumit advance plate.
Acolo e marea problema la motorul ala si de aia preferau RD28T sau macar sa schimbe pompa.

#49
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,671
  • Înscris: 10.10.2011
eu am 2,4 benzina aspirat Honda. am resoftare si evacuare schimbate. ma uit constant la alte masini, am si condus alte masini, imi permit alte masini, dar deocamdata nu am gasit alta care sa ma faca sa zambesc cand ii dau 7000 rpm :)

#50
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View Postzile_san, on 02 septembrie 2018 - 14:17, said:

... nu am gasit alta care sa ma faca sa zambesc cand ii dau 7000 rpm Posted Image
Asta este un caz special :) Nu intra la categoria masini de zi cu zi. Si eu am avut un Renault la care rosu incepea la 7500rpm :)

#51
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,992
  • Înscris: 09.05.2009

View PostTruculMagic, on 01 septembrie 2018 - 23:55, said:


0.9tce [...] nu are distributie variabila
TCe-ul are distributie variabila pe admisie.

#52
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postro_explorer, on 02 septembrie 2018 - 11:09, said:

Pai atunci ia-ti minunatul motor turbo TDI si mergi cu el la ABT Tuning sa ii puna 177CP si bucura-te de masina de curse pe care o ai.
Mie tot o tampenie mi se pare. Dar na, chip tuning fratioare... turbo cu surprize (nu guma de mestecat celebra).

Cu normele de poluare care se duc la dracu ce ne facem? Masina aia nu mai e conform normelor in clipa in care ai bagat tabele de injectie modificate. Dar na, ce stiu eu?
dupa cum ti s-a explicat deja, ABT Germania de ex (doar un exemplu aleatoriu) cand face asta, totul apare si la RAR si peste tot.
Deci normele de poluare raman valabile.
Incearca si tu sa fii decent, nu poti sa ai o singura postare decenta... nu am spus ca am eu un motor TDI, doar ti-am explicat cum se face sa nu fii ignorant pe un subiect pe care comentezi, si am si precizat, ca te citez "ca spargatorii de seminte pe tema fotbalului". Nu stii, ok, primeste insa informatia. Exista un motiv pt care colegul nostru iubitor de Tesla si-a ales tot un diesel de 3.0... fii convins. Daca nu ai incercat nu poti zice... dar vezi ca majoritatea aleg asta... tre sa fie ceva.

View Postzile_san, on 02 septembrie 2018 - 14:17, said:

eu am 2,4 benzina aspirat Honda. am resoftare si evacuare schimbate. ma uit constant la alte masini, am si condus alte masini, imi permit alte masini, dar deocamdata nu am gasit alta care sa ma faca sa zambesc cand ii dau 7000 rpm Posted Image
cica nu ai voie sa faci resoftare ca se supara unii colegi, ai grija. La aspirat totusi resoftarea nu e asa spectaculoasa ca la un turbo

View PostTruculMagic, on 02 septembrie 2018 - 09:12, said:

De exemplu la 1.9tdi, cele de la 131cp in sus aveau bielele mai tari, suportau puteri de peste 200cp fara sa se sparga motorul stock, in timp ce restul incep sa cedeze dupa o perioada.
motorul de 1.9 nu a avut versiune peste 200cp - 170cp a fost maxim, oricum, majoritatea resoftarilor s-au facut la cele mai slabe versiuni, cele de 100cp care au fost duse cat se poate de sus.
E plin youtube-ul, internetul, forumurile de ele. Si merg brici. Hai sa nu stricam topicul cu dezbateri degeaba.

Ideea este ca au dat ocazia de mult mult fun cu putini bani... sa ne bucuram de micile bucurii ale vietii.

Am un prieten cu un Golf 1.9 luat prin 2004 si resoftat si rupe efectiv soselele cu el... nu il menajeaza deloc. Si merge.
Crede-ma ca e fun... e mai fun decat orice masina noua de acum de pana in 30.000 euro

#53
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postunbrutus, on 02 septembrie 2018 - 20:42, said:

Si merg brici.
Ideea este ca au dat ocazia de mult mult fun cu putini bani... sa ne bucuram de micile bucurii ale vietii.
Bineinteleg ca merg brici, mai ales dupa ce le dai jos DPF si EGR si bagi o remapare meseriasa. Au dat si ocazia de mult fum, asa e.

Uite o firma de asta de modding: https://www.ecuware.com/

Ia vezi ce spun ei acolo, chiar pe prima pagina, cu semnul excalarii:"the solutions offered by this website is only used for competition purposes or at closed motor sport events. The modified software is not intended for use on public roads. You are also responsible for ensuring that the software modified here does not violate any laws in force in your country."

Imi place ca esti perseverent insa.

Edited by ro_explorer, 02 September 2018 - 20:56.


#54
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,354
  • Înscris: 22.10.2007
si BMW oferea resoftare pe motoarele de 2l, nu-mi aduc aminte daca si pe cele mai mari, dar aici e un caz special si se facea la masinile mai noi, asa cand iei un golf 4 cu n+1 km si il duci la maxim din soft nu te poti astepta la fiabilitate, also noxele si consumul se cam duc la gara, doar puterea aia in plus trebuie sa vina de undeva.
motoarele sunt intentionat "castrate" pt fiabilitate, taxe etc, altfel toate ar fi avut 100cai+/l cel putin dar ar fi fost nevoie de reconstructie dupa un nr de km, ca la f1.

Edited by _-livio-_, 02 September 2018 - 21:55.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate