Nu mai conduc decat turbo.
Last Updated: Oct 02 2018 08:06, Started by
Reactor2015
, Sep 01 2018 20:22
·
0
#37
Posted 02 September 2018 - 07:05
Baxon, on 01 septembrie 2018 - 22:27, said:
... On : prefer motoare fara turbo , nu ma grabesc ( sa mor ) pe strazile patriei pline de " soferi " care merg ca apucatii ... Tu te-ai apucat de moarte pe strazile patriei din cauza unor soferi care merg ca apucatii... Pe bune, chiar ai o problema si faci asa pe orice topic. Asta e, este stilul tau |
#38
Posted 02 September 2018 - 09:07
#39
Posted 02 September 2018 - 09:12
unbrutus, on 02 septembrie 2018 - 07:04, said:
Un motor de 2 litri TDI de ex vine cu puteri de la 100 la 177, deci nu maresti deloc uzura ca il duci spre maximul de fabrica, oficial! Acel motor de 2 litrii TDI nu vine cu aceleasi piese, poate unul are bielele intarite, alt intercooler pt o racire mai buna, alt turbo care suporta putere mai mare, alte injectoare, etc. De exemplu la 1.9tdi, cele de la 131cp in sus aveau bielele mai tari, suportau puteri de peste 200cp fara sa se sparga motorul stock, in timp ce restul incep sa cedeze dupa o perioada. Ion_Bumbu, on 02 septembrie 2018 - 09:07, said:
Nu, plec cu 750 rpm, 2.8l nu trebe accelerat la punerea in miscare pe asfalt, rampa in teren, acolo e buba mare la diesele moderne. Hai sa ne laudam acuma. Ai patrol 2.8 td ? |
#40
Posted 02 September 2018 - 11:09
unbrutus, on 02 septembrie 2018 - 07:04, said:
De altfel, daca faci asta la ABT Tuning in Germania, noua putere se trece in cartea masinii si garantia continua bine mersi Mie tot o tampenie mi se pare. Dar na, chip tuning fratioare... turbo cu surprize (nu guma de mestecat celebra). Cu normele de poluare care se duc la dracu ce ne facem? Masina aia nu mai e conform normelor in clipa in care ai bagat tabele de injectie modificate. Dar na, ce stiu eu? |
#41
Posted 02 September 2018 - 11:15
Chiar asa de idioti sunt producatorii incat sa vanda un motor de 177cai la pret 100cai?
Nu prea cred. |
#42
Posted 02 September 2018 - 11:40
2.0 aspirat, 165 de măgăruși, consum sub 9 la sută. Pentru un SUV e mai mult decât decent, suficient pentru pretențiile mele.
|
#43
Posted 02 September 2018 - 11:47
@iladi, exact asta era ideea. Sa spuna fiecare ce prefera nu sa ne luam la cearta ba ca-i alba ba ca-i neagra
|
#44
Posted 02 September 2018 - 12:28
#46
Posted 02 September 2018 - 12:41
N`au fost pe la noi 4,2l pe Y61, doar la australieni parca.
Y60 a fost la noi cu 4,2l, condus vaca mare, placut mult de tot! |
|
#47
Posted 02 September 2018 - 12:51
Gasesti si pe la noi. Sunt aduse.
Ca si Landcruiser cu motorizari mari, inclusiv benzina. Y61 insa are o mare problema. Greutatea. D-aia e mai indicat Y60-ul care este si mai rezistent. Si daca nu e 4,2 merge si 3.0, |
#48
Posted 02 September 2018 - 13:02
Stai, il confunzi cu Patrol 260, Y61 este cel mai robust din generatia lor.
Multi se feresc de RD28ETi, nu de Y61, avea un bug cu pompa, o magarie de`a lor si au distribuit rezolvarea doar pentru Australia, la noi din parti, trimiteai pompa la refacut cind in realitata se punea un asanumit advance plate. Acolo e marea problema la motorul ala si de aia preferau RD28T sau macar sa schimbe pompa. |
#51
Posted 02 September 2018 - 17:57
|
#52
Posted 02 September 2018 - 20:42
ro_explorer, on 02 septembrie 2018 - 11:09, said:
Pai atunci ia-ti minunatul motor turbo TDI si mergi cu el la ABT Tuning sa ii puna 177CP si bucura-te de masina de curse pe care o ai. Mie tot o tampenie mi se pare. Dar na, chip tuning fratioare... turbo cu surprize (nu guma de mestecat celebra). Cu normele de poluare care se duc la dracu ce ne facem? Masina aia nu mai e conform normelor in clipa in care ai bagat tabele de injectie modificate. Dar na, ce stiu eu? Deci normele de poluare raman valabile. Incearca si tu sa fii decent, nu poti sa ai o singura postare decenta... nu am spus ca am eu un motor TDI, doar ti-am explicat cum se face sa nu fii ignorant pe un subiect pe care comentezi, si am si precizat, ca te citez "ca spargatorii de seminte pe tema fotbalului". Nu stii, ok, primeste insa informatia. Exista un motiv pt care colegul nostru iubitor de Tesla si-a ales tot un diesel de 3.0... fii convins. Daca nu ai incercat nu poti zice... dar vezi ca majoritatea aleg asta... tre sa fie ceva. zile_san, on 02 septembrie 2018 - 14:17, said:
eu am 2,4 benzina aspirat Honda. am resoftare si evacuare schimbate. ma uit constant la alte masini, am si condus alte masini, imi permit alte masini, dar deocamdata nu am gasit alta care sa ma faca sa zambesc cand ii dau 7000 rpm TruculMagic, on 02 septembrie 2018 - 09:12, said:
De exemplu la 1.9tdi, cele de la 131cp in sus aveau bielele mai tari, suportau puteri de peste 200cp fara sa se sparga motorul stock, in timp ce restul incep sa cedeze dupa o perioada. E plin youtube-ul, internetul, forumurile de ele. Si merg brici. Hai sa nu stricam topicul cu dezbateri degeaba. Ideea este ca au dat ocazia de mult mult fun cu putini bani... sa ne bucuram de micile bucurii ale vietii. Am un prieten cu un Golf 1.9 luat prin 2004 si resoftat si rupe efectiv soselele cu el... nu il menajeaza deloc. Si merge. Crede-ma ca e fun... e mai fun decat orice masina noua de acum de pana in 30.000 euro |
#53
Posted 02 September 2018 - 20:54
unbrutus, on 02 septembrie 2018 - 20:42, said:
Si merg brici. Ideea este ca au dat ocazia de mult mult fun cu putini bani... sa ne bucuram de micile bucurii ale vietii. Uite o firma de asta de modding: https://www.ecuware.com/ Ia vezi ce spun ei acolo, chiar pe prima pagina, cu semnul excalarii:"the solutions offered by this website is only used for competition purposes or at closed motor sport events. The modified software is not intended for use on public roads. You are also responsible for ensuring that the software modified here does not violate any laws in force in your country." Imi place ca esti perseverent insa. Edited by ro_explorer, 02 September 2018 - 20:56. |
#54
Posted 02 September 2018 - 21:52
si BMW oferea resoftare pe motoarele de 2l, nu-mi aduc aminte daca si pe cele mai mari, dar aici e un caz special si se facea la masinile mai noi, asa cand iei un golf 4 cu n+1 km si il duci la maxim din soft nu te poti astepta la fiabilitate, also noxele si consumul se cam duc la gara, doar puterea aia in plus trebuie sa vina de undeva.
motoarele sunt intentionat "castrate" pt fiabilitate, taxe etc, altfel toate ar fi avut 100cai+/l cel putin dar ar fi fost nevoie de reconstructie dupa un nr de km, ca la f1. Edited by _-livio-_, 02 September 2018 - 21:55. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users