Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...
 Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...
 Care este cel mai bun mod de a pr...

Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...
 Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...
 

Cardul de credit (sau debit) cu cel mai mare cash-back

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
933 replies to this topic

#235
vali_geodezu

vali_geodezu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 27.11.2009
Taxa asta anuala de 200 de lei de administrare care se incaseaza inainte, ca in alte parti, e legala? Adica de ce sa platesc un an daca beneficiez de servicii 2 luni?

#236
smylle2u

smylle2u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 02.03.2007
E foarte legala. Ai dreptul sa folosesti cardul 12 luni, nimeni nu te obliga sa il inchizi dupa 2 luni.

#237
Rigips

Rigips

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,075
  • Înscris: 21.02.2005

 ovydiks, on 16 ianuarie 2020 - 15:22, said:

Desi cei de la CEC sunt pur si simplu retardati mintal, si eu ma gandesc sa aplic pentru un card de credit la ei. Au 24 rate fara dobanda + limita de pana la 60-70.000 lei. Ma apuca rasul sa vad ca banci mari au limite de 20.000 de lei la cardurile normale.
Interesant cu CEC, ce costuri au? Si eu voi renunta la Unicredit in conditiile actuale si cum nu cred ca e o oferta comprabila de Cashback macar sa o aleg pe cea mai buna pentru rate... :)

#238
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,396
  • Înscris: 25.10.2008

 Rigips, on 22 ianuarie 2020 - 13:27, said:

Interesant cu CEC, ce costuri au? Si eu voi renunta la Unicredit in conditiile actuale si cum nu cred ca e o oferta comprabila de Cashback macar sa o aleg pe cea mai buna pentru rate... Posted Image
ai 4 lei lunar cost administrare card, reemitere 0
https://www.cec.ro/s...rcard_final.pdf

#239
rmimail

rmimail

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 12.06.2007
Din punct de vedere al sumei maxime acordate si al ratelor fara dobanda / cu dobanda, cardul CEC este cel mai avantajos.
Administrarea este 4 lei pe luna.

#240
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,988
  • Înscris: 13.03.2005
Plati interbancare in lei efectuate prin utilizarea cardului** < 500 lei: 7 lei si  ≥500 lei: 12 lei
** tranzactiile de transfer de bani efectuate prin diverse canale prin utilizarea cardurilor emise de CEC Bank
Nu inteleg acest comision la cardul de credit CEC.

Edited by wertyck, 22 January 2020 - 14:35.


#241
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,396
  • Înscris: 25.10.2008

 wertyck, on 22 ianuarie 2020 - 14:34, said:

Plati interbancare in lei efectuate prin utilizarea cardului** < 500 lei: 7 lei si  ≥500 lei: 12 lei
** tranzactiile de transfer de bani efectuate prin diverse canale prin utilizarea cardurilor emise de CEC Bank
Nu inteleg acest comision la cardul de credit CEC.
adica alimentare card revolut, de exemplu

#242
x_veb

x_veb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,774
  • Înscris: 28.01.2007
Ce curs de schimb foloseste CEC la tranzactiile internationale pe cardul de credit ?

#243
rmimail

rmimail

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 12.06.2007

 x_veb, on 22 ianuarie 2020 - 15:09, said:

Ce curs de schimb foloseste CEC la tranzactiile internationale pe cardul de credit ?

Cred ca nici ei nu stiu daca ii intrebi :))
Doar cineva care are cardul de credit CEC ne poate lamuri

#244
Manu26

Manu26

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 19.04.2019
Salutare,

M-am interesat eu si situatia este in felul urmator: daca renuntati mai repede de 12 luni dupa ce platiti taxa de 200 de lei vi se va returna prorata in contul IBAN indicat de voi, adica: daca folositi cardul 2 luni (taxa fiind 200 de lei pe an se imparte la 12 ceea ce inseamna 16,67 lei pe luna x 2 luni = 33,34) vi se vor returna 166.66 lei in cont.

In plus de asta am mai aflat urmatoarele informatii de la relatii clienti:

1. Limita cardului de credit poate fi diminuata telefonic. Pentru diminuare trebuie doar sa ai disponibil pe card suma cu care vrei sa-l diminuezi, modificarea facandu-se in cateva zile lucratoare.

2. Cardul de credit se poate inchide telefonic dupa urmatoarea procedura: dai telefon, zici ca vrei sa-l inchizi, ei ti-l blocheaza sa nu-l mai poti folosi si dupa 31 de zile ti-l inchid, urmand ca dupa aceste 31 de zile la cateva zile sa dispara si din aplicatia de Mobile Banking. Binenteles ca pentru inchidere trebuie rambursat integral.

Referitor la CEC si BCR IKEA (cele mai bune carduri de credit pentru rate in momentul actual)

La CEC:
1. aplicatia de Mobile Banking arata cam naspa
2. taxele si comisioanele care trebuiesc platite lunar. ex: pentru a beneficia de Mobile Banking trebuie sa ai cont curent si sa platesti 9 lei pentru Beneficiu Plus (care include si Mobile Banking) + 4 lei taxa lunara pentru cardul de credit adica 13 lei lunar = 156 lei anual.

La BRD:
1. Trebuie cont curent pentru Mobile Banking dar se poate face cont George cu zero comisioane atata timp cat este alimentat lunar cu 600 lei.
2. Exista doar o taxa de 30 de lei anuala pentru cardul IKEA (care are si dobanda fixa anuala f. buna de doar 15%)
3. Aplicatia George are probleme cu autentificarea facila (Easy Access) pe Android 10. Pierde setarile. Eu mi-am deschis cont George astazi special ca sa ma joc cu ea. Va tin la curent.

Edited by Manu26, 22 January 2020 - 16:03.


#245
vali_geodezu

vali_geodezu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 27.11.2009

 smylle2u, on 22 ianuarie 2020 - 13:18, said:

E foarte legala. Ai dreptul sa folosesti cardul 12 luni, nimeni nu te obliga sa il inchizi dupa 2 luni.
Daca e perfect legal de ce nu platesti abonamentul in avans la telefonia mobila pe 2 ani cand semnezi un contract nou? Ca doar ai dreptul sa folosesti telefonul.

#246
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,396
  • Înscris: 25.10.2008
eu am avut un card de cumparaturi de la raiffeisen, iar salariul la ing. plateam pentru cardul de cumparaturi 1,5 lei lunar, nu stiu exact de denumirea avea taxa si 60 lei anual pentru card. nu am cerut sa folosesc mobile banking. il foloseam foarte rar, doar sa cumpar in rate fara dobanda cu el. nu aveam nevoie de mobile banking, stiam de fiecare data ce am de platit si pana cand, verificand raportul lunar de activitate. daca il folosesti pentru orice cumparatura,atunci ai nevoie de mobile banking, in caz contrar nu e necesar.

#247
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,988
  • Înscris: 13.03.2005

 x_veb, on 22 ianuarie 2020 - 15:09, said:

Ce curs de schimb foloseste CEC la tranzactiile internationale pe cardul de credit ?

Am vorbit cu ei pe chat si raspunsul a fost ca se deconteaza la  cursul valutar al CEC, nu la cursul Mastercard :
https://www.cec.ro/curs-valutar
Adica platesti la decontare in plus intre  0.65% - 0.85%

Edited by wertyck, 22 January 2020 - 16:45.


#248
Manu26

Manu26

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 19.04.2019
Situatia actuala la George pe Android 10 (Samsung Galaxy S10) este in felul urmator: daca inchideti aplicatia in fundal pierdeti setarile Easy Access si trebuie sa va reautentificati cu user si parola din eToken si sa refaceti Easy Acces-ul. Naspa. Deci nu inchideti aplicatia in fundal. Puteti sa iesiti din ea, puteti sa va delogati din ea dar NU o inchideti in fundal ca la revedere Easy Acces.

#249
sdrc

sdrc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 770
  • Înscris: 28.05.2008

 rmimail, on 22 ianuarie 2020 - 13:02, said:

Nu va avea nici un efect acest feed-back negativ transmis pe diferite canale de comunicare. Oricum decizia este luata si anuntata oficial asa ca nu se va schimba.
Totul este calculat si planificat cu mult inainte.
Singurul lucru care ar conta (si asta pentru perioada de dupa 30.09.2020 cand expira campania tocmai anuntata cu modificarile astea) ar fi faptul ca multi ar renunta la carduri si poate in aceste conditii spre sfarsitul anului 2020 vin cu alte conditii (ceva intre ce este acum si ce va fi lunile urmatoare).
Dar nu stiu cati vor inchide cardurile in lunile urmatoare. Au agatat clientii cu ratele fara dobanda si chiar cu acel bonus suplimentar de 1%, asa ca cel putin cei care au 1 an in urmatoarele 1-2-3 luni vor plati comisionul de administare si atunci mai tin cardul inca 10-11 luni.

Nu putem sti daca nu incercam ... eu am trimis astazi un mesaj in acest sens.
Efectul poate depinde de volum - una este sa trimita cativa oameni si cu totul altceva daca se vor exprima cateva mii de clienti; nicio banca nu va putea ignora un puternic mesaj negativ.
Potentiala intentie de a renunta la card (si implicit la linia de credit) ar fi tocmai subiectul central al mesajului transmis; intrucat exista oferte de refinantare, nu e obligatoriu pentru un client sa ramana "agatat" pana la rambursarea tuturor ratelor ramase.
Scriu toate acestea avand in vedere propria experienta; de fiecare data cand am avut argumente puternice, am obtinut conditii preferentiale.
Nu ma astept neaparat ca UC sa-si schimbe decizia, dar e posibil altceva - sa primim punctual o alta oferta.

#250
x_veb

x_veb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,774
  • Înscris: 28.01.2007

 wertyck, on 22 ianuarie 2020 - 16:42, said:

Am vorbit cu ei pe chat si raspunsul a fost ca se deconteaza la  cursul valutar al CEC, nu la cursul Mastercard :
https://www.cec.ro/curs-valutar
Adica platesti la decontare in plus intre  0.65% - 0.85%
Asa zic toate bancile doar ca ele folosesc mai multe cursuri de schimb. Nu stii niciodata la cre din ele se raporteaza.

La fel si la BCR la cardul de credit. Am facut plata in EUR. Cursul de schimb aplicat in ziua decontarii nu se potriveste cu niciun curs afisat de banca in acea zi. Bineinteles ca era mai mare decat cel de la casa de schimb valutar. Si peste acel curs mai aplica si 2% conversie valutara.

#251
vali_geodezu

vali_geodezu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 27.11.2009
Sesizarile faceti-le la ucfin ca eu am facut la unicredit si am primit raspunsul de mai jos:

Stimate domn,

Cu privire la sesizarea transmisa, va comunicam urmatoarele:

Intrucat facilitatea de credit la care faceti referire este derulata prin finantatorul UniCredit Consumer Financing, Institutia bancara UniCredit Bank S.A. avand doar rolul de canal de vanzare pentru finantatorul UniCredit Consumer Financing cu sediul social in mun. Bucuresti, str. Ghetarilor, nr. 23-25, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/13865/2008, avand CUI 24332910 si nr. de prelucrare date cu caracter personal ANSPDCP 10243, sesizarea dumneavoastra a fost transmisa catre UniCredit Consumer Financing.

Va multumim si ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra la numarul de telefon +(40)21 200.20.20 (apel cu tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel cu tarif normal in retelele mobile Vodafone, Orange, Telekom Romania, RCS&RDS), serviciu disponibil 24h/24.

Cu stima,
UniCredit Bank

#252
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,389
  • Înscris: 26.01.2019

 sdrc, on 22 ianuarie 2020 - 17:08, said:

Nu putem sti daca nu incercam ... eu am trimis astazi un mesaj in acest sens.
Efectul poate depinde de volum - una este sa trimita cativa oameni si cu totul altceva daca se vor exprima cateva mii de clienti; nicio banca nu va putea ignora un puternic mesaj negativ.
Potentiala intentie de a renunta la card (si implicit la linia de credit) ar fi tocmai subiectul central al mesajului transmis; intrucat exista oferte de refinantare, nu e obligatoriu pentru un client sa ramana "agatat" pana la rambursarea tuturor ratelor ramase.
Scriu toate acestea avand in vedere propria experienta; de fiecare data cand am avut argumente puternice, am obtinut conditii preferentiale.
Nu ma astept neaparat ca UC sa-si schimbe decizia, dar e posibil altceva - sa primim punctual o alta oferta.
Nu da niciun comerciant doi bani pe parerile clientilor si nici nu trebuie sa dea.
Comerciantul trebuie sa faca un singur lucru: sa-si mareasca profitul prin orice mijloace (preferabil legale :D ).
Clientul trebuie sa sanctioneze comerciantul oricand poate prin simpla renuntare la serviciile comerciantului. Cat timp face asta, clientul va castiga mereu si comerciantul va fi sclavul clientului, asa cum este normal. Daca comerciantului nu-i convine sa fie "sclav", poate oricand sa inchida afacerea.
Este doar un joc si astea sunt regulile.
Este atat de simplu!

Doar ca clientul este in permanenta......... "derutat" (ca sa nu zic altfel), nu-i pasa de viata lui si prefera "sa stea pe Facebook ca e misto"... :D

Unicredit nu va schimba oferta cu una mai avantajoasa decat daca actuala oferta nu va "performa"; actuala oferta nu va performa doar daca un numar semnificativ de clienti vor renunta la cardul de credit.
E atat de simplu, insa noi (clientii) nu intelegem.
Avem exact ceea ce meritam. :D

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate