Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cardul de credit (sau debit) cu cel mai mare cash-back
Last Updated: Apr 12 2024 10:49, Started by
MihaiRo77
, Aug 28 2018 21:58
·
52
#235
Posted 22 January 2020 - 13:16
Taxa asta anuala de 200 de lei de administrare care se incaseaza inainte, ca in alte parti, e legala? Adica de ce sa platesc un an daca beneficiez de servicii 2 luni?
|
#236
Posted 22 January 2020 - 13:18
E foarte legala. Ai dreptul sa folosesti cardul 12 luni, nimeni nu te obliga sa il inchizi dupa 2 luni.
|
#237
Posted 22 January 2020 - 13:27
ovydiks, on 16 ianuarie 2020 - 15:22, said:
Desi cei de la CEC sunt pur si simplu retardati mintal, si eu ma gandesc sa aplic pentru un card de credit la ei. Au 24 rate fara dobanda + limita de pana la 60-70.000 lei. Ma apuca rasul sa vad ca banci mari au limite de 20.000 de lei la cardurile normale. |
#238
Posted 22 January 2020 - 13:39
Rigips, on 22 ianuarie 2020 - 13:27, said:
Interesant cu CEC, ce costuri au? Si eu voi renunta la Unicredit in conditiile actuale si cum nu cred ca e o oferta comprabila de Cashback macar sa o aleg pe cea mai buna pentru rate... https://www.cec.ro/s...rcard_final.pdf |
#239
Posted 22 January 2020 - 14:13
Din punct de vedere al sumei maxime acordate si al ratelor fara dobanda / cu dobanda, cardul CEC este cel mai avantajos.
Administrarea este 4 lei pe luna. |
#240
Posted 22 January 2020 - 14:34
Plati interbancare in lei efectuate prin utilizarea cardului** < 500 lei: 7 lei si ≥500 lei: 12 lei
** tranzactiile de transfer de bani efectuate prin diverse canale prin utilizarea cardurilor emise de CEC Bank Nu inteleg acest comision la cardul de credit CEC. Edited by wertyck, 22 January 2020 - 14:35. |
#241
Posted 22 January 2020 - 14:50
wertyck, on 22 ianuarie 2020 - 14:34, said:
Plati interbancare in lei efectuate prin utilizarea cardului** < 500 lei: 7 lei si ≥500 lei: 12 lei ** tranzactiile de transfer de bani efectuate prin diverse canale prin utilizarea cardurilor emise de CEC Bank Nu inteleg acest comision la cardul de credit CEC. |
#242
Posted 22 January 2020 - 15:09
Ce curs de schimb foloseste CEC la tranzactiile internationale pe cardul de credit ?
|
#243
Posted 22 January 2020 - 15:16
#244
Posted 22 January 2020 - 16:09
Salutare,
M-am interesat eu si situatia este in felul urmator: daca renuntati mai repede de 12 luni dupa ce platiti taxa de 200 de lei vi se va returna prorata in contul IBAN indicat de voi, adica: daca folositi cardul 2 luni (taxa fiind 200 de lei pe an se imparte la 12 ceea ce inseamna 16,67 lei pe luna x 2 luni = 33,34) vi se vor returna 166.66 lei in cont. In plus de asta am mai aflat urmatoarele informatii de la relatii clienti: 1. Limita cardului de credit poate fi diminuata telefonic. Pentru diminuare trebuie doar sa ai disponibil pe card suma cu care vrei sa-l diminuezi, modificarea facandu-se in cateva zile lucratoare. 2. Cardul de credit se poate inchide telefonic dupa urmatoarea procedura: dai telefon, zici ca vrei sa-l inchizi, ei ti-l blocheaza sa nu-l mai poti folosi si dupa 31 de zile ti-l inchid, urmand ca dupa aceste 31 de zile la cateva zile sa dispara si din aplicatia de Mobile Banking. Binenteles ca pentru inchidere trebuie rambursat integral. Referitor la CEC si BCR IKEA (cele mai bune carduri de credit pentru rate in momentul actual) La CEC: 1. aplicatia de Mobile Banking arata cam naspa 2. taxele si comisioanele care trebuiesc platite lunar. ex: pentru a beneficia de Mobile Banking trebuie sa ai cont curent si sa platesti 9 lei pentru Beneficiu Plus (care include si Mobile Banking) + 4 lei taxa lunara pentru cardul de credit adica 13 lei lunar = 156 lei anual. La BRD: 1. Trebuie cont curent pentru Mobile Banking dar se poate face cont George cu zero comisioane atata timp cat este alimentat lunar cu 600 lei. 2. Exista doar o taxa de 30 de lei anuala pentru cardul IKEA (care are si dobanda fixa anuala f. buna de doar 15%) 3. Aplicatia George are probleme cu autentificarea facila (Easy Access) pe Android 10. Pierde setarile. Eu mi-am deschis cont George astazi special ca sa ma joc cu ea. Va tin la curent. Edited by Manu26, 22 January 2020 - 16:03. |
|
#245
Posted 22 January 2020 - 16:32
smylle2u, on 22 ianuarie 2020 - 13:18, said:
E foarte legala. Ai dreptul sa folosesti cardul 12 luni, nimeni nu te obliga sa il inchizi dupa 2 luni. |
#246
Posted 22 January 2020 - 16:35
eu am avut un card de cumparaturi de la raiffeisen, iar salariul la ing. plateam pentru cardul de cumparaturi 1,5 lei lunar, nu stiu exact de denumirea avea taxa si 60 lei anual pentru card. nu am cerut sa folosesc mobile banking. il foloseam foarte rar, doar sa cumpar in rate fara dobanda cu el. nu aveam nevoie de mobile banking, stiam de fiecare data ce am de platit si pana cand, verificand raportul lunar de activitate. daca il folosesti pentru orice cumparatura,atunci ai nevoie de mobile banking, in caz contrar nu e necesar.
|
#247
Posted 22 January 2020 - 16:42
x_veb, on 22 ianuarie 2020 - 15:09, said:
Ce curs de schimb foloseste CEC la tranzactiile internationale pe cardul de credit ? Am vorbit cu ei pe chat si raspunsul a fost ca se deconteaza la cursul valutar al CEC, nu la cursul Mastercard : https://www.cec.ro/curs-valutar Adica platesti la decontare in plus intre 0.65% - 0.85% Edited by wertyck, 22 January 2020 - 16:45. |
#248
Posted 22 January 2020 - 17:02
Situatia actuala la George pe Android 10 (Samsung Galaxy S10) este in felul urmator: daca inchideti aplicatia in fundal pierdeti setarile Easy Access si trebuie sa va reautentificati cu user si parola din eToken si sa refaceti Easy Acces-ul. Naspa. Deci nu inchideti aplicatia in fundal. Puteti sa iesiti din ea, puteti sa va delogati din ea dar NU o inchideti in fundal ca la revedere Easy Acces.
|
#249
Posted 22 January 2020 - 17:08
rmimail, on 22 ianuarie 2020 - 13:02, said:
Nu va avea nici un efect acest feed-back negativ transmis pe diferite canale de comunicare. Oricum decizia este luata si anuntata oficial asa ca nu se va schimba. Totul este calculat si planificat cu mult inainte. Singurul lucru care ar conta (si asta pentru perioada de dupa 30.09.2020 cand expira campania tocmai anuntata cu modificarile astea) ar fi faptul ca multi ar renunta la carduri si poate in aceste conditii spre sfarsitul anului 2020 vin cu alte conditii (ceva intre ce este acum si ce va fi lunile urmatoare). Dar nu stiu cati vor inchide cardurile in lunile urmatoare. Au agatat clientii cu ratele fara dobanda si chiar cu acel bonus suplimentar de 1%, asa ca cel putin cei care au 1 an in urmatoarele 1-2-3 luni vor plati comisionul de administare si atunci mai tin cardul inca 10-11 luni. Nu putem sti daca nu incercam ... eu am trimis astazi un mesaj in acest sens. Efectul poate depinde de volum - una este sa trimita cativa oameni si cu totul altceva daca se vor exprima cateva mii de clienti; nicio banca nu va putea ignora un puternic mesaj negativ. Potentiala intentie de a renunta la card (si implicit la linia de credit) ar fi tocmai subiectul central al mesajului transmis; intrucat exista oferte de refinantare, nu e obligatoriu pentru un client sa ramana "agatat" pana la rambursarea tuturor ratelor ramase. Scriu toate acestea avand in vedere propria experienta; de fiecare data cand am avut argumente puternice, am obtinut conditii preferentiale. Nu ma astept neaparat ca UC sa-si schimbe decizia, dar e posibil altceva - sa primim punctual o alta oferta. |
|
#250
Posted 22 January 2020 - 17:14
wertyck, on 22 ianuarie 2020 - 16:42, said:
Am vorbit cu ei pe chat si raspunsul a fost ca se deconteaza la cursul valutar al CEC, nu la cursul Mastercard : https://www.cec.ro/curs-valutar Adica platesti la decontare in plus intre 0.65% - 0.85% La fel si la BCR la cardul de credit. Am facut plata in EUR. Cursul de schimb aplicat in ziua decontarii nu se potriveste cu niciun curs afisat de banca in acea zi. Bineinteles ca era mai mare decat cel de la casa de schimb valutar. Si peste acel curs mai aplica si 2% conversie valutara. |
#251
Posted 22 January 2020 - 19:39
Sesizarile faceti-le la ucfin ca eu am facut la unicredit si am primit raspunsul de mai jos:
Stimate domn, Cu privire la sesizarea transmisa, va comunicam urmatoarele: Intrucat facilitatea de credit la care faceti referire este derulata prin finantatorul UniCredit Consumer Financing, Institutia bancara UniCredit Bank S.A. avand doar rolul de canal de vanzare pentru finantatorul UniCredit Consumer Financing cu sediul social in mun. Bucuresti, str. Ghetarilor, nr. 23-25, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/13865/2008, avand CUI 24332910 si nr. de prelucrare date cu caracter personal ANSPDCP 10243, sesizarea dumneavoastra a fost transmisa catre UniCredit Consumer Financing. Va multumim si ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra la numarul de telefon +(40)21 200.20.20 (apel cu tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel cu tarif normal in retelele mobile Vodafone, Orange, Telekom Romania, RCS&RDS), serviciu disponibil 24h/24. Cu stima, UniCredit Bank |
#252
Posted 23 January 2020 - 00:38
sdrc, on 22 ianuarie 2020 - 17:08, said:
Nu putem sti daca nu incercam ... eu am trimis astazi un mesaj in acest sens. Efectul poate depinde de volum - una este sa trimita cativa oameni si cu totul altceva daca se vor exprima cateva mii de clienti; nicio banca nu va putea ignora un puternic mesaj negativ. Potentiala intentie de a renunta la card (si implicit la linia de credit) ar fi tocmai subiectul central al mesajului transmis; intrucat exista oferte de refinantare, nu e obligatoriu pentru un client sa ramana "agatat" pana la rambursarea tuturor ratelor ramase. Scriu toate acestea avand in vedere propria experienta; de fiecare data cand am avut argumente puternice, am obtinut conditii preferentiale. Nu ma astept neaparat ca UC sa-si schimbe decizia, dar e posibil altceva - sa primim punctual o alta oferta. Comerciantul trebuie sa faca un singur lucru: sa-si mareasca profitul prin orice mijloace (preferabil legale ). Clientul trebuie sa sanctioneze comerciantul oricand poate prin simpla renuntare la serviciile comerciantului. Cat timp face asta, clientul va castiga mereu si comerciantul va fi sclavul clientului, asa cum este normal. Daca comerciantului nu-i convine sa fie "sclav", poate oricand sa inchida afacerea. Este doar un joc si astea sunt regulile. Este atat de simplu! Doar ca clientul este in permanenta......... "derutat" (ca sa nu zic altfel), nu-i pasa de viata lui si prefera "sa stea pe Facebook ca e misto"... Unicredit nu va schimba oferta cu una mai avantajoasa decat daca actuala oferta nu va "performa"; actuala oferta nu va performa doar daca un numar semnificativ de clienti vor renunta la cardul de credit. E atat de simplu, insa noi (clientii) nu intelegem. Avem exact ceea ce meritam. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users