Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Receiver TV [ Probleme ]
Last Updated: Aug 08 2018 15:17, Started by
ManYacXX
, Aug 08 2018 11:41
·
0
#1
Posted 08 August 2018 - 11:41
Buna ziua,
Am o problema cu unul din receiverele oferite de RDS pentru televiziunea prin satelit Kaon NA9240. Problema este cam asa: Imi apar pe televizor urmatoarele mesaje: 1. Smartcard introdus gresit. 2. Acces nepermis. Aceste doua erori apar pe rand nu in acelasi timp. Stiu ca in paranteza mai sunt niste coduri dar nu le-am retinut. A venit de la deranjamente, a schimbat 2 decodoare, a schimbat chiar si LNB-ul de la antena si degeaba. A spus ca nu stie ce sa ii mai faca si sa depun o cerere de reziliere pe motiv ca nu imi functioneaza serviciile cum trebuie si o sa pot pleca fara taxe sau ceva de genul. Acum, problema mea este ca in afara de aceasta problema serviciul functioneaza ireprosabil, poate sa ploua cat de tare, eu tot am semnal. Nu vreau sa renunt la servicii pentru ca sunt multumit de calitatea lor, mai pe scurt spus. Are idee cinveva de o metoda de a scapa de aceste mesaje? PS. Cand apar aceste mesaje nu imi functioneaza nici-un canal dar daca mut pe Romania TV merge fara probleme. ) Pss. Ca sa isi revina decodorul trebuie scos din priza sau sa ii scot cartela si sa o reintroduc. Edited by ManYacXX, 08 August 2018 - 11:50. |
#4
Posted 08 August 2018 - 12:17
Posibil cartela sa aiba probleme, daca ai schimbat decodorul si face la fel.
|
#5
Posted 08 August 2018 - 12:18
Din cate spui problema este la smartcard, daca l-au schimbat si pe acesta, este alta problema.
|
#6
Posted 08 August 2018 - 12:30
Marywsctin, on 08 august 2018 - 12:17, said:
Posibil cartela sa aiba probleme, daca ai schimbat decodorul si face la fel. zNick, on 08 august 2018 - 12:18, said:
Din cate spui problema este la smartcard, daca l-au schimbat si pe acesta, este alta problema. Prima data cand a venit a inlocuit cartela. A doua oara a inlocuit decodor + cartela. A treia oara a inlocuit cartela + lnb. Problema nerezolvata fqx, on 08 august 2018 - 11:43, said:
suna la serviciul deranjamente si se rezolva. Edited by ManYacXX, 08 August 2018 - 12:31. |
#7
Posted 08 August 2018 - 12:40
fqx, on 08 august 2018 - 11:43, said:
suna la serviciul deranjamente si se rezolva. ON: zici ca-i zona crepusculara. ori au probleme cu sistemul de livrare a key-lor pe segmentul respectiv (serii) de cartele, ori le e lene sa identifice o problema izolata si s-o rezolve. cel mai probabil s-ar rezolva prin stergerea ta ca si client sau cod client din managementul pachetelor si creearea unui nou profil, dar...Digi. ori suporti asa, ori altii. |
#8
Posted 08 August 2018 - 13:22
ManYacXX, on 08 august 2018 - 12:30, said:
Prima data cand a venit a inlocuit cartela. A doua oara a inlocuit decodor + cartela. A treia oara a inlocuit cartela + lnb. Problema nerezolvata Serios? La asta nu m-am gandit. dygey, on 08 august 2018 - 12:40, said:
o cafea, ceva? ON: zici ca-i zona crepusculara. ori au probleme cu sistemul de livrare a key-lor pe segmentul respectiv (serii) de cartele, ori le e lene sa identifice o problema izolata si s-o rezolve. cel mai probabil s-ar rezolva prin stergerea ta ca si client sau cod client din managementul pachetelor si creearea unui nou profil, dar...Digi. ori suporti asa, ori altii. Nu am abonament la ei, dar nu concep treburi de genu. |
#10
Posted 08 August 2018 - 14:11
dygey, on 08 august 2018 - 12:40, said:
o cafea, ceva? ON: zici ca-i zona crepusculara. ori au probleme cu sistemul de livrare a key-lor pe segmentul respectiv (serii) de cartele, ori le e lene sa identifice o problema izolata si s-o rezolve. cel mai probabil s-ar rezolva prin stergerea ta ca si client sau cod client din managementul pachetelor si creearea unui nou profil, dar...Digi. ori suporti asa, ori altii. Ce am uitat sa mentionez este ca la semnarea contractului am achizionat un KAON NA1000HD. Dupa aprox 3 luni, multumit de calitatea semnalului TV am mai achitionat si un al doilea decodor adica acel Kaon NA9240. Am mai bine de un an cu primul decodor si nu am avut nici-o problema cu el. Merge ca in prima zi, adica impecabil. Cautand pe net am vazut ca aceste decodoare isi fac update de soft prin LAN. Oare problema sa fie de la firmware? Sa aiba un soft busit care trebuie updatat? |
|
#11
Posted 08 August 2018 - 14:55
O intrebare tembela: al doilea decodor a venit si el cu o cartela suplimentara, nu? Din ce stiu fiecare decodor (nu conteaza ca e CI+, ca e stb de cablu sau de satelit) I se atribuie o cartela (ca la Blackberry cu BIS). Daca muti o cartela dintr-un aparat in altul, se blocheaza aparatul pana se baga cartela setata.
Ar mai fi varianta de actualizare de soft in Kaon-ul achizitionat. Trebuie sa citesti manualul pentru asta si sa vezi daca ai urmat pasii. La mine (am avut decodor si CI+ de la UPC si doar CI+ de la RDS) isi faceau actualizare dupa ce era setata aparatura (isi trageau singure ce aveau nevoie). LE: cat timp stau mesajele? Prima data imi aparea si mie mesaj ca trebuie sa astept si in cateva secunde (10-15) disparea. Edited by Pololica, 08 August 2018 - 14:56. |
#12
Posted 08 August 2018 - 15:17
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users