Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Adevarul despre veganism

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
715 replies to this topic

#703
EXIT

EXIT

    Immortal

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,094
  • Înscris: 17.01.2006
Sunt mai multe întrebări și sunt irelevante.
Tu consumi animale pentru că eu stau cu chirie într-un apartament din beton și cărămidă? Dacă eu îmi cumpăr mașină, tu devii vegan?

Nu știi cum să te comporți într-o discuție.

Edited by EXIT, 17 January 2019 - 07:05.


#704
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,475
  • Înscris: 04.05.2006

 EXIT, on 16 ianuarie 2019 - 22:01, said:

Nimic nu iti poate garanta ca treci de 100 de ani sau ca vei fi sanatos pana la adanci batraneti.
Nimic nu te impiedica sa elimini atat cat este posibil suferinta pe care o provoci altora.
Suferința provocată animalelor, nu apare in momentul uciderii (asomarii), ci in modul in care sunt crescute in sistemul industrial.
Cu asta da, sunt de acord și totodata sunt de acord ca ar trebui schimbat.

 EXIT, on 17 ianuarie 2019 - 00:01, said:

Adevărul nu este relativ.
Dacă nu vorbim de legile naturii,sau de științele exacte,  atunci adevarul chiar este relativ. In special când e vorba despre curente filosofice, este foarte relativ, pentru ca este in relație cu sistemul de referință la care ne raportam.