Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Calitate discuri frana Ridex.

- - - - -
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#19
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007

View Postpufarin, on 26 iulie 2018 - 22:06, said:

Tu ai inteles ce a zis nenea ala ?  Discul Textar este facut in china, iar omul a spus destul de clar, discurile chinezesti sau comportat mai bine decat ATE. A mai spus o chestie pe care multi nu o inteleg, chinezul iti da calitate de cati bani dai.
In principiu asa este, chinezul iti da calitate de cati bani ii ceri dar de unde stim noi de cati bani le-a produs pentru acest Ridex?

#20
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
Asta este scopul topicului, poate aflam de la cineva care a avut experiente cu Ridex, mie personal imi par dubiosi pentru ca nu au un catalog online. Orice producator/comerciant cat de cat serios are un catalog cu cea ce vinde.

#21
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007
In cautarile mele de piese aftermarket am gasit o groaza de producatori ieftini si dubiosi si bineinteles toti germani.

#22
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu existã decât în matematicã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/55PBqM9Fwrw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Am asa ceva. Deocamdata mi se par foarte ok. Sunt curios cat o sa reziste.

#23
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,031
  • Înscris: 07.11.2006

View Postmissionnad, on 26 iulie 2018 - 21:53, said:

Luati oameni buni piese de calitate,nu vă mai zgarciti mai ales cand e vorba de sistemul de frânare.
Am pus discuri Ate(made in China scrie pe cutie),33.000 km si încă nu au făcut pic de muchie,nu se simte nimic la deget...placutele (față) au 64.000,mai duc lejer 20.000

Si a mai spus ceva nenea ala,si-l cred pe cuvant.
Din angrenajul disc - placuta,piesa de uzura este placuta,nu discul.Deci placuta trebuie sa fie de calitate extra si sa se uzeze mai repede decat discul.
De asemenea amintea ceva si de heavy foot.Tu ai facut 33.000 de km si ai franat de 3.300.000 de ori.Altii franeaza pe aceeasi distanta de 33.000.000 de ori.

View Postunbrutus, on 26 iulie 2018 - 22:17, said:

f slab videoul si ce a zis nenea ala nu are sens per ansamblu.
Cam din tot ce zice pare ca e pe langa subiect.

oricum videoul nu poate raspunde intrebarii initiatorului

Este slab pentru ca zis exact ceea ce nu ai vrut tu sa auzi de la cineva.
Dar in viata reala cam asa se intampla si o stii si tu foarte bine.

ps.
Dupa parerea ta ar fi culmea ca cineva care poarta sigla Mercedes sa zica ceva de bine de "dusmanul de moarte" al capitalismului autentic,real si feroce,adica omuletu' bun la toate,micul chinez.

#24
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005

View Postadisz, on 27 iulie 2018 - 09:16, said:

De asemenea amintea ceva si de heavy foot.Tu ai facut 33.000 de km si ai franat de 3.300.000 de ori.Altii franeaza pe aceeasi distanta de 33.000.000 de ori.
cum era cu frana de motor vs ambreaj apasat si incetinit doar din franele de serviciu?

#25
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,031
  • Înscris: 07.11.2006

View Postarg, on 27 iulie 2018 - 09:24, said:

cum era cu frana de motor vs ambreaj apasat si incetinit doar din franele de serviciu?

Frana de motor este eficienta cand ai "motor".Cand n-ai "motor",atunci trebuie sa franezi cu frana de serviciu.
La o trecere de pietoni de exemplu,poti sa ai pe masina tata motoarelor,ca nu tine sa franezi cu frana de motor la 30-40 de km/h,acolo trebuie talpa adevarata.
Apropo,ai ajuns la 5.000 de km condusi?Nu te supara ca te intreb Posted Image

Edited by adisz, 27 July 2018 - 09:44.


#26
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postadisz, on 27 iulie 2018 - 09:16, said:

Este slab pentru ca zis exact ceea ce nu ai vrut tu sa auzi de la cineva.
Dar in viata reala cam asa se intampla si o stii si tu foarte bine.

ps.
Dupa parerea ta ar fi culmea ca cineva care poarta sigla Mercedes sa zica ceva de bine de "dusmanul de moarte" al capitalismului autentic,real si feroce,adica omuletu' bun la toate,micul chinez.
nu imi spune ce stiu eu... e slab pt continutul slab si opiniile nefondate... cum spuneau si altii, era altceva daca facea un test cu discurile de zeci de mii de km si spunea apoi...

si chestia aia cu discul care a fost uzat ca placute nu au fost bine alese... cum le-a ales? Tot pe principiu "chinezestile sint la fel de bune" ? Sesizezi contradictia?

Chinezariile sint chinezarii, vedem asta la piese si componente si electronice de toate fellurile, iei ieftin, cumperi de 2 ori.

La franare nu iti poti permite greseli din astea

#27
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005

View Postunbrutus, on 27 iulie 2018 - 12:39, said:

....
La franare nu iti poti permite greseli din astea
franezi de 2 ori?

View Postadisz, on 27 iulie 2018 - 09:43, said:

Frana de motor este eficienta cand ai "motor".Cand n-ai "motor",atunci trebuie sa franezi cu frana de serviciu.
La o trecere de pietoni de exemplu,poti sa ai pe masina tata motoarelor,ca nu tine sa franezi cu frana de motor la 30-40 de km/h,acolo trebuie talpa adevarata.
Apropo,ai ajuns la 5.000 de km condusi?Nu te supara ca te intreb Posted Image
ma apropii de 10k majoritatea prin oras, la inghesuiala.

p.s. vezi ca eu am scris incetinit doar din frana de serviciu... deci fac diferenta intre franare puternica si incetinire
personal, pe cat posibil, prefer sa incetinesc din timp si sa folosesc cat mai putin franele de serviciu.

Edited by arg, 27 July 2018 - 13:07.


#28
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,031
  • Înscris: 07.11.2006

View Postunbrutus, on 27 iulie 2018 - 12:39, said:

nu imi spune ce stiu eu... e slab pt continutul slab si opiniile nefondate... cum spuneau si altii, era altceva daca facea un test cu discurile de zeci de mii de km si spunea apoi...

si chestia aia cu discul care a fost uzat ca placute nu au fost bine alese... cum le-a ales? Tot pe principiu "chinezestile sint la fel de bune" ? Sesizezi contradictia?

Chinezariile sint chinezarii, vedem asta la piese si componente si electronice de toate fellurile, iei ieftin, cumperi de 2 ori.

La franare nu iti poti permite greseli din astea

Pai daca ar fi prezentat acele discuri dupa zeci de mii de km,cu siguranta ca ar fi fost acuzat de manipulare,de inselaciune,de minciuna asa ca preferat sa prezinte discurile noi.A avut si bun-simyul sa nu aminteasca nimic de pret,la modul concret.
Nici cum nu-i bine.
Dar trebuia sa remarci tonul folosit,care nu a fost unul imperativ.De asemenea monologul lui nu s-a vrut unul de genul ce spun eu asa este.
Dar cum am spus mai sus,eu il cred pe cuvant pentru ca si eu m-am lovit fix de aceste chestii.Bun,acum nu pot zice in mod explicit ca am cumparat disc de frana chinezesc (cine stie,este posibil sa fi fost fabricat acolo) pentru ca nu ma intereseaza acest lucru.
Daca chinezii n-ar fabrica masini,poate ca as fi reticent,dar n-am nici un motiv.
Si revin cu propozitia ca nu atat discul este important cat placuta de frana.
In ceea ce priveste piesele si produsele facute in China,eu cred ca si scobitorile sunt facute acolo.De ce ne-ar afecta cu ceva chinezismele,cata vreme marii fabricanti si producatori si-au mutat producatia in China?
Iar cine crede ca in China nu exista calitate,greseste amarnic..
Problema este ca un capitalismul romanesc exista produse ieftine si proaste,accesibile ca pret si proaste,scumpe si proaste si foarte scumpe si acceptabile sau bune.La chinezi,ai acelasi produs la diferite preturi cu caltatea aferenta.
Pe mine nu m-a deranjat si nu ma deranjeaza deloc sa cumpar direct de la ei,in primul rand ca aici nu gasesc ce doresc si in al doilea rand,pretul este mult mai accesibil.

Dar toata pologhia de mai sus n-are nimic de-a face cu tema propusa,asa ca nu-mi ramane decat sa-mi cer scuze pentru alegatiile mele.

#29
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postadisz, on 27 iulie 2018 - 13:19, said:

Pai daca ar fi prezentat acele discuri dupa zeci de mii de km,cu siguranta ca ar fi fost acuzat de manipulare,de inselaciune,de minciuna asa ca preferat sa prezinte discurile noi.A avut si bun-simyul sa nu aminteasca nimic de pret,la modul concret.
deci ca sa nu fie acuzat de inselaciune a ales calea mai usoara si nonstiintifica? Fii serios, si tu si eu putem comanda 3 discuri de la emag si sa facem un film, le returnam apoi si gata.
Pretul l-a mentinoat f clar, ala e jumate din ala etc. doar nu era sa dea cifrele, audienta e internationala, nici nu ar fi contat, plus ca tine si de furnizor, important e diferenta de pret prezentata/mentionata

View Postadisz, on 27 iulie 2018 - 13:19, said:

Si revin cu propozitia ca nu atat discul este important cat placuta de frana.
lucru care e total gresit. Cel mai des am vazut oameni plangandu-se de discuri de proasta calitate ovalizate dupa doar cateva sute sau 1000-2000 km.
oricum, repet, el zice ceva acolo ca placutele au avut prea mult continut de metal... poftim? Unde scrie asta in descrierea unei placute?
si daca placutele conteaza, cum le diferentiem? Ca asta ti-am atras atentia si mai sus, din filmul lui si ce spui tu e ceva de genul "nu conteaza ce producator alegeti, cumparati ieftinaturi chinezesti"... si apoi vii si tu si vine si el si va contraziceti si ziceti "placutele trebuie alese cu grija"

toate componentele de franare trebuie alese cu grija.

ar fi putut macar sa le puna pe un cantar sa vedem diferente de greutate... a aratat doar niste mici diferente de finisaj (deci iata ca exista...) si numai ala chinezesc ieftin nu era gata de montaj, ci necesita curatare... deja pt mine ar fi un semnal de alarma.

View Postadisz, on 27 iulie 2018 - 13:19, said:

Pe mine nu m-a deranjat si nu ma deranjeaza deloc sa cumpar direct de la ei,in primul rand ca aici nu gasesc ce doresc si in al doilea rand,pretul este mult mai accesibil.
vezi topicul cu aliexpress de pe forum, e plin de oameni tepuiti, nemultumiti de calitatea produselor primite etc.
pe de alta parte, sigur ca da, sint si multumiti, in general insa nu de calitate cat de pret... e o diferenta.

Ai cumpara vreodata in viata direct discuri de frana din china pt masina ta? Eu nu cred asta. in primul rand nu ar exista nici un fel de garantie (returul in China e o utopie, nu se poate executa in practica), in al doilea, ar dura enorm pana sa iti vina etc

#30
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
Am pus pe spate discuri Ridex imperecheate cu placute Bosh. pretul fiind mic am zis sa incerc, plata cu PayPal in caz de probleme sa fiu orecum acoperit. Am facut cateva mii de km pana acum, inclusiv transfagarasanul si transalpina, discurile arata impecabil nici o bataie vibratie nimic foarte multumit de ele in schimb placutele Bosch m-au dezamagit, nu s-au potrivit in suportul lor, a trebuit sa le iau la pila urechile de ghidaj plus ca din cand in cand se mai aude cate un scartait slab la franare mai puternica.

#31
ionitamarval

ionitamarval

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 159
  • Înscris: 13.12.2010

View Postpufarin, on 08 noiembrie 2018 - 11:55, said:

Am pus pe spate discuri Ridex imperecheate cu placute Bosh. pretul fiind mic am zis sa incerc, plata cu PayPal in caz de probleme sa fiu orecum acoperit. Am facut cateva mii de km pana acum, inclusiv transfagarasanul si transalpina, discurile arata impecabil nici o bataie vibratie nimic foarte multumit de ele in schimb placutele Bosch m-au dezamagit, nu s-au potrivit in suportul lor, a trebuit sa le iau la pila urechile de ghidaj plus ca din cand in cand se mai aude cate un scartait slab la franare mai puternica.

Salut, cum se mai comporta discurile Ridex? Am gasit un site cu produse Ridex dar preturile ma cam descurajeaza.https://www.autopieseonline24.ro/citroen/c5-iii-rd/24502/10681/rotula_inferioara_superioara?sort_supplier%5B0%5D=152

#32
mcd2020

mcd2020

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,957
  • Înscris: 02.05.2020
De obicei,cine plateste acele sume modice pe componente de frana stie ce va primi.Doar la noi asteptarile clientilor sunt altele.Am patit de doua ori in viata ,ultima oara am pus Omega placute si nu se toceau,uzau doar discurile.

#33
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006

View Postionitamarval, on 22 ianuarie 2021 - 06:13, said:


Salut, cum se mai comporta discurile Ridex? ...

Impecabil, mult mai bune si bine lucrate ca TWR pe care le am montate pe fata

#34
Benoit

Benoit

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 18.01.2009
Salut! Vad ca din ianuarie nimeni nu am mai spus nimic despre discurile Ridex.
Eu intentionez sa imi cumpar butuc de roata pentru Renault Trafic II de la ei.
As fi fost interesat de un feedback de la cineva care a folosit acest brand.
Am vazut ca sunt inregistrati GmbH deci in Germania, site-ul lor este tradus in 26 de limbi si e f clar ca vand worldwide adresandu-se atat pietei din Europa cat si celei din Asia. Au depozite, zic ei, in Germania si Polonia.
Inca nu stiu ce sa cred despre ei, daca sunt nemti pe bune sau doar management german combinat in business cu producatori chinezi. (Pretul de productie in Germania este f mare fata de cel de productie in China. Daca ne gandim DOAR la cheltuielile fixe cu salariile in Germania versus salariul chinezilor Posted Image ... deci e clar ca formula castigatoare intr-un business oricare ar fi el, este o astfel de combinatie).
Oricare ar fi adevarul, eu cred ca Ridex par hotarati sa intre in piata de piese auto prin strategia de low cost incercand mai intai sa castige prin volum de vanzari si probabil ulterior cand clientii vor percepe calitatatea pieselor, vor scumpi treptat, consolidandu-se intr-un brand international german. In tot cazul, fiind noi, nu pot vinde scump din prima ... ptr ca nu sunt cunoscuti. Ma gandesc ca la acest moment abia pot vinde ieftin Posted Image  dupa cum se vede reticenta la achizitie este mare( la noi toti, sa fim sinceri! ) dar cert este ca nu pot sa vanda nici "rahat" pentru ca asta ar fi un marketing sinucigas.
In ziua de azi cand productia de automotive este auditata anual pe certificari ISO nu ai cum sa produci rahat, este imposibil.
Ca un exemplu/argumentare, toata instalatia electrica ( de la bara din fata pana la bara din spate) la toate modelele de Bentley se fac in Romania, in vestul tarii. Asta nu inseamna ca Bentley a decazut groaznic calitativ daca au ajuns sa cumpere subansamble produse pe la noi! ... daca cineva gandeste asa este intr-o mare eroare! ... Inseamna ca la noi in Romania au venit niste companii straine (asa zisele "multinationale") care au adus know how-ul lor industrial si au instalat linii de productie care sunt capabile sa produca cu forta de munca locala (a se citi mai ieftina decat in alte tari) la cele mai inalte standarde din automotiv. Nu produci conform ISO iti este ridicata certificarea si punct! Inchizi fabrica! Aici nu merge sa dai bani ca sa ramai certificat, asta-i fabulatie!
Daca produci "rahat" Bentley o sa ti-l trimita inapoi si nu-ti va plati nimic, mai mult decat atat iti va cere si daune pentru ca i-ai incurcat in procesul lor de asamblare al masinilor. Nimeni nu e atat de idiot incat sa cumpere gunoaie si sa le re-vanda sub brandul lui ... ca sa ce? ... sa se compromita la nivel international?   Posted Image
Revenind la Ridex, cred despre ei acelasi lucru, ca indiferent unde sunt produse piesele, ele sunt produse sub standard automotive deci sunt calitative si ca sa penetrezi piata la nivel international, poti doar printr-un compromis adica sa vinzi ieftin un produs bun.
Cred ca atunci cand gandesti sa cladesti un imperiu nu-ti permiti sa dai tepe, vrei doar sa cresti si ca sa poti asta trebuie sa fii corect in vanzari, in zilele noastre doar prin calitate poti sa iti depasesti competitorii, cel putin eu asa gandesc...desi sunt roman Posted Image
Hai! poate vine cineva cu un feedback despre un produs Ridex de la sistemul de franare.

#35
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
Citeste un post mai sus.

#36
mcd2020

mcd2020

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,957
  • Înscris: 02.05.2020
Comerciantii au inteles ca nu mai sunt bani pe piata,si ca urmare,cumpara de pe aliexpress gunoaie chinezesti si ni le vand de bune,si fac si ei profit.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate