Ford EcoSport
Last Updated: Oct 06 2023 20:58, Started by
d-ardeleanu
, Jul 23 2018 08:40
·
17
#109
Posted 08 January 2019 - 13:18
aeon, on 07 ianuarie 2019 - 23:36, said:
Am plimbat un ecosport cu cutie manuala cateva zile la sfarsit de an 2018 dupa un an de mers cu Audi Q2 (diesel, 85kw, cutie automata, nu full option dar aproape) si suprinzator am gasit multe aspecte pozitive. Unul ca masina e (mai) stabila pe strada, chiar la viteze >160km/h, reactioneaza precis la miscarea volanului spre deosebire de q2 care pare ca se "balangane" sau motorul acela de 1l e comparabil cu dieseul de 85kw de pe audi, adica raspunde la acceleratie cam la fel (o fi si cutia manuala, automata de pe audi tine mototul subturat mai mereu). apoi dotarile "electronice", navigatie relativ precisa (dar lenta, pana calculeaza o ruta bei o cafea..), bluetooth, aplicatii android, parbriz incalzit, volan incalzit, camera video la mers in spate, senzori de parcare in fata... treburi ca la q2 nu exista dar are si are parti negative cu duiumul, plastice de doi bani in interior, portbagaj incredibil de mic si cu o usa ca de magazie, pare improvizata, cu un buton de deschidere mic si ascuns, plus ca ai nevoie de o gramada de spatiu in spate ca sa o deschizi, consum dubios sau rezervor mic, am facut 250km cu jumatate de rezervor... asa arata seara, dimineata in schimb era la 3 sferturi dupa indicator.., vibratii in interior mai ceva ca la diesel ceea ce ma duce cu gandul la cat de fiabil e un motoras care trepideaza tot timpul si maxima, imbecilul de sistem de alimentare easy fuel, nu intra toate capetele de pompa cum trebuie si tasneste pe langa, am sfarsit cu benzina pe pantofi...era tare greu sa faca o teava cu un dop in cap.. sa nu uit rotile, par mici raportat la dimensiunile masinii Eu nu am remarcat vibratii in interior, poti sa dai mai multe detalii? In ce context ai remarcat vibratiile de care zici? Referitor la alimentare, banuiesc ca dimensiunea capetelor de pompa este standard; personal am alimentat de la mai multe benzinarii (marci diferite) si nu am avut dificultati. Singura chestie pe care am remarcat-o este ca in rezervor se creeaza presiune si cand introduci capul de pompa iese aerul cam fortat - e singurul motiv pe care il vad ca sa te stropesti... |
#110
Posted 08 January 2019 - 14:13
aeon, on 07 ianuarie 2019 - 23:36, said:
Am plimbat un ecosport cu cutie manuala cateva zile la sfarsit de an 2018 dupa un an de mers cu Audi Q2 (diesel, 85kw, cutie automata, nu full option dar aproape) si suprinzator am gasit multe aspecte pozitive. Unul ca masina e (mai) stabila pe strada, chiar la viteze >160km/h, reactioneaza precis la miscarea volanului spre deosebire de q2 care pare ca se "balangane" sau motorul acela de 1l e comparabil cu dieseul de 85kw de pe audi, adica raspunde la acceleratie cam la fel (o fi si cutia manuala, automata de pe audi tine mototul subturat mai mereu). apoi dotarile "electronice", navigatie relativ precisa (dar lenta, pana calculeaza o ruta bei o cafea..), bluetooth, aplicatii android, parbriz incalzit, volan incalzit, camera video la mers in spate, senzori de parcare in fata... treburi ca la q2 nu exista dar are si are parti negative cu duiumul, plastice de doi bani in interior, portbagaj incredibil de mic si cu o usa ca de magazie, pare improvizata, cu un buton de deschidere mic si ascuns, plus ca ai nevoie de o gramada de spatiu in spate ca sa o deschizi, consum dubios sau rezervor mic, am facut 250km cu jumatate de rezervor... asa arata seara, dimineata in schimb era la 3 sferturi dupa indicator.., vibratii in interior mai ceva ca la diesel ceea ce ma duce cu gandul la cat de fiabil e un motoras care trepideaza tot timpul si maxima, imbecilul de sistem de alimentare easy fuel, nu intra toate capetele de pompa cum trebuie si tasneste pe langa, am sfarsit cu benzina pe pantofi...era tare greu sa faca o teava cu un dop in cap.. sa nu uit rotile, par mici raportat la dimensiunile masinii |
#111
Posted 08 January 2019 - 21:09
canarul, on 08 ianuarie 2019 - 13:18, said: Eu nu am remarcat vibratii in interior, poti sa dai mai multe detalii? In ce context ai remarcat vibratiile de care zici? Referitor la alimentare, banuiesc ca dimensiunea capetelor de pompa este standard; personal am alimentat de la mai multe benzinarii (marci diferite) si nu am avut dificultati. Singura chestie pe care am remarcat-o este ca in rezervor se creeaza presiune si cand introduci capul de pompa iese aerul cam fortat - e singurul motiv pe care il vad ca sa te stropesti... am remarcat vibratii/uruit in orice conditii, pe loc la relanti sau la 160km/h. nu chiar ca la un diesel dar nu ma asteptam sa le simt la un motor cu benzina (masina avea in jur de 22k km) cu alimentarea.. teoretic sunt standard dar a trebuit sa incerc cateva pompe pana a intrat una (cu "scart", nu chiar smooth ). Prima pompa intrase cam 3 sferturi si s-a blocat, am crezut ca asa trebuie sa fie dar cand am pornit palimentarea evident ca a tasnit pe mine, pe langa teava.. @ehQ3: in ce sens "cutie automata nu se poate comanda?" la ford? habar nu am, eu am inchiriat masina cateva zile si asa era, desi altfel avea dotari serioase. automata nu am vazut, as fi preferat |
#112
Posted 19 January 2019 - 15:17
Salutare.
Am primit masina pe 7 decembrie 2018 Sunt constient de capabilitatile ei, nu mi-am dorit una mai mare. Fosta masina, un Mondeo 2006 diesel am dat-o la rabla, ajungand la un pret bun cu cea noua. Nu bate si nu scartaie nimic. E drept, are aproape 2000 km. La pompa nu am avut surprize cu pistolul, la nici o statie, indifirent cum se numea. Consum oras, in Bucuresti, undeva la 7.2-7.3, extraurban - facut drum Sinaia-Bucuresti si retur 6.2. cu stationarea de rigoare pe tronsonul Campina-Comarnic. Am luat masina dotata cu cauciucuri de iarna. Dotari standard nivel Echipare Trend: Siguranta si securitate Geamuri spate actionate electric Inchidere centralizata cu telecomanda ABS - Sistem antiblocare a rotilor + ESC - Sistemul de control al stabilitatii Volan imbracat in piele HLA- Sistem de asistenta la urcarea in rampa Frana de mana si schimbator de viteze imbracate in piele sintetica Airbag-uri frontale sofer si pasager Consola centrala cu suport pentru pahar Airbag-uri tip cortina Covorase fata/spate Airbag genunchi sofer Sistem avansat de monitorizare a presiunii in pneuri Panoul de bord din material moale Sistem de avertizare la franarea de urgenta Maner portbagaj cromat Centuri siguranta fata reglabile Manere portiere in culoarea caroseriei Atasamente ISOFIX Oglinzi electrice, incalzite, cu semnalizator integrat (in culoarea caroseriei) Inchidere spate pentru protectia copiilor Parbriz acustic Kit reparatie pana Incalzire electrica auxiliara Alarma de perimetru A doua podea de incarcare Compartiment racire (torpedou) Echipamente Standard - Smart Iluminare torpedou Bancheta rabatabila 60/40 Sistem Ford MyKey Iluminare parasolar sofer si pasager Computer de bord ( Consum mediu si instantaneu, viteza medie, Cheie cu telecomanda senzor de temperatura exterioara, distanta pana la alimentare) Compartiment pentru ochelari Easy fuel Lumini de lectura fata Priza 12 V consola centrala si spate Iluminare plafon spate Faruri cu "Follow me home" - 30 sec Deschidere automata portbagaj Radio cu ecran TFT de 4.2", 6 difuzoare, conectivitate Bluetooth si USB, Lumina de curtoazie spate comenzi pe volan Buzunare harti pe scaunele soferului si pasagerului Loc depozitare sub scaunul pasagerului Echipamente Standard - Quality Ajustare manuala scaun sofer pe 4 directii Ajustare manuala scaun pasager pe 2 directii Grilaj fata argintie Discuri fata, tamburi spate Bara de protectie fata/spate in culoarea caroseriei Coloana de directie ajustabila Lampi de ceata in MIC Black Carlige remorcare fata/spate Faruri cu lumini de zi cu LED Chenar faruri cromat Praguri in culoarea MIC Black Echipamente Standard - Green Jante otel de 16" - finisaj Sparkle Silver Stopuri cu halogen Indicator de schimbare optima a treptei de viteza Tapiterie material textil Asistenta electrica a directiei - EPAS Insertii usi din material textil Geamuri fata sofer actionate electric cu "one shut up/down" Dotari optionale: Pachet Trend - include: Bare plafon negre, Jante aliaj 16", Pachet Cool & Sound ( Aer condiţionat cu control electronic automat al temperaturii - EATC, Radio Ford SYNC 3 cu comanda vocala si ecran senzitiv de 6.5") AGWAB Pachet iarna : Scaune fata incalzite, volan incalzit, parbriz incalzit cu jeturi spalare incalzite. Cruise control cu limitator de viteza Vopsea nemetalizata Blazer Blue. PRET REMAT 13,098 Edited by RAZVAN-ISPAS, 19 January 2019 - 15:29. |
#114
Posted 19 January 2019 - 22:31
#115
Posted 19 January 2019 - 22:38
#116
Posted 19 January 2019 - 22:48
Multumesc pentru urari !
Am condus ceva mai agresiv pe traseul Sinaia - Campina cu trei pasageri in masina. Nu prea trage de fund, comparativ cu Dusterul ce il folosesc ca masina de serviciu. dar nu il pot compara cu fosta masina, un Mondeo - ala era ca tramvaiul pe sine. Precum am scris in postul anterior, sunt constient de masina pe care am cumparat-o, nu e de facut scheme de genul asta pe sosea. Am pretentia ca stiu sa conduc, avand oarece pregatire in domeniu, si nu cred ca este cazul sa risti inutil sanatatea, viata sau banii. Daca voiam ceva cu care sa cresc nivelul de adrenalina, luam ceva de capitolul ST sau RS. Am facut comparatia cu Dusterul deoarece garda la sol e mai mare la Ecosportul pe benzina decat la Duster. 1.0/125 cai, manual. Ecosport are garda mai sus decat Focusul, cu el nu mai sunt nevoit sa dau la zapada ca nebunul. Si pentru doua persoane cred ca este de ajuns ca spatiu interior. Edited by RAZVAN-ISPAS, 19 January 2019 - 23:15. |
#117
Posted 20 January 2019 - 14:21
_R_A_D_U, on 19 ianuarie 2019 - 22:31, said:
S-o stapinesti sanatos si fara nefacute! Ia spune-mi, te rog, in curbe... daca intri mai tare, ai senzatia ca "trage de cur"? |
#118
Posted 20 January 2019 - 17:05
Eu faceam referire la masina aproape noua, din 2018, vreo 2000 km rulati. Eram in dreapta iar ala de la volan n-a vazut la timp o curba si ne-am cam innegrit nadragii, mai ales ca din sens opus venea un tir... Daca o faceau cu 2 cm mai joasa, altfel se lipea de asfalt (ca la focus). Una peste alta eu consider ca Ecosportul e o masina ok, insa nu-mi place usa de la pătul. Parca era mai misto daca o faceau sa se deschida in sus... [ https://www.autoexpert.ro/wp-content/uploads/2017/09/dust1-766x1024.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Motorizarea aleasa de tine e super, nu degeaba a fost vreo 6 ani la rind ”motorul anului”. Edited by _R_A_D_U, 20 January 2019 - 17:10. |
|
#119
Posted 20 January 2019 - 20:38
cum ti se pare calitatea din ecosport fata de duster?
|
#120
Posted 20 January 2019 - 21:25
Daca nu stiai, a conduce o masina, nu inseamna doar sa tragi de volan si respecti niste reguli. Este mult mai mult. Masina trebuie sa devina o prelungire a ta intr-un mediu populat cu fel de fel de alti asa zisi soferi. Ce ai ilustrat e dovada ca sunt multi care nu stiu sa conduca. Pentru mine a conduce inseamna a fi in alerta senzoriala 360°. Pe toate axele. Sa stapanesti masina, nu ea pe tine. Are o inertie de care trebuie sa fi constient, mai ales in situatii limita, ca cea povestita de tine. Trebuie sa anticipezi tot din toate directiile. Si ar mai fi multe de spus. Depinde de cel care tine de volan. Am ales Ecosport pentru ca e facut pe sasiu de Fiesta, putin modificat, deci o manevrabilitate buna. Asta daca o stapanesti. Altfel, precum ai zis, pantalonii se vor colora. Calitatea masinii este peste Duster care pluseaza cu tractiune integrala.
|
#121
Posted 20 January 2019 - 22:05
Am cautat puțin și nu am găsit - ce înseamnă parbriz acustic din dotarea mașinii?
|
#122
Posted 20 January 2019 - 22:24
Daca nu stiai, a conduce o masina, nu inseamna doar sa tragi de volan si respecti niste reguli. Este mult mai mult. Masina trebuie sa devina o prelungire a ta intr-un mediu populat cu fel de fel de alti asa zisi soferi. Ce ai ilustrat e dovada ca sunt multi care nu stiu sa conduca. Pentru mine a conduce inseamna a fi in alerta senzoriala 360°. Pe toate axele. Sa stapanesti masina, nu ea pe tine. Are o inertie de care trebuie sa fi constient, mai ales in situatii limita, ca cea povestita de tine. Trebuie sa anticipezi tot din toate directiile. Si ar mai fi multe de spus. Depinde de cel care tine de volan. Am ales Ecosport pentru ca e facut pe sasiu de Fiesta, putin modificat, deci o manevrabilitate buna. Asta daca o stapanesti. Altfel, precum ai zis, pantalonii se vor colora. Calitatea masinii este peste Duster care pluseaza doar cu tractiune integrala.
mihaibzgica, on 20 ianuarie 2019 - 22:05, said:
Am cautat puțin și nu am găsit - ce înseamnă parbriz acustic din dotarea mașinii? |
#123
Posted 21 January 2019 - 16:22
RAZVAN-ISPAS, on 20 ianuarie 2019 - 21:25, said:
...Calitatea masinii este peste Duster care pluseaza cu tractiune integrala. Edited by _R_A_D_U, 21 January 2019 - 16:47. |
|
#124
Posted 17 February 2019 - 01:21
Salutare
As dorii sa întreb proprietarii de Ecosport 1.0 125CP și cu ceva km in spate despre experiența lor și probleme. Ma gândesc sa achiziționez un ecosport 2019 dar am tor găsit ceva probleme despre supraîncălzire in Marea Britanie și nu mai știu unde și chiar o comunitate care da Ford in judecată. Nu am găsit pe România și ceva clar o statistica. In România au fost rechemări ptr remediere? Pe modele 2019 cică au 5200 de modificări dar nave vb de motor. Garanția include tot ce înseamnă motor? Va multumesc. |
#125
Posted 17 February 2019 - 10:36
RAZVAN-ISPAS, on 20 ianuarie 2019 - 22:24, said: este un geam laminat care oferă proprietăţi de izolare acustică superioare celor ale geamurilor laminate standard, datorită unui "polibutirat de vinil acustic" special creat. |
#126
Posted 18 February 2019 - 12:19
Ma apropii de 2500 km, cand tre' sa fac un control gratuit al masinii la dealer; cum afara e cald, consumul a scazut la 8.0 in oras; cauciucurile sunt acum la 2.3 bari pe fata si 2.1 pe spate, inteleg ca asa e normal, dar presiunea creste de la caldura cu pana la 0.2 bari, din ce am constatat; uleiul e la 86%, asa imi arata pe CB, ceea ce inseamna ca duce sigur pana la 15.000 km. Am gasit si instalat pe mobil o aplicatie de muzica: Touch Music, care preia si reda topurile saptamanale, are si un streaming pe genuri muzicale. nu mai stiu de unde am luat .apk, ca nu este in Gplay.
Edited by d-ardeleanu, 18 February 2019 - 12:22. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users