Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 

Ford EcoSport

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
558 replies to this topic

#109
canarul

canarul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 13.01.2006

View Postaeon, on 07 ianuarie 2019 - 23:36, said:

Am plimbat un ecosport cu cutie manuala cateva zile la sfarsit de an 2018 dupa un an de mers cu Audi Q2 (diesel, 85kw, cutie automata, nu full option dar aproape) si suprinzator am gasit multe aspecte pozitive.
Unul ca masina e (mai) stabila pe strada, chiar la viteze >160km/h, reactioneaza precis la miscarea volanului spre deosebire de q2 care pare ca se "balangane" sau motorul acela de 1l e comparabil cu dieseul de 85kw de pe audi, adica raspunde la acceleratie cam la fel (o fi si cutia manuala, automata de pe audi tine mototul subturat mai mereu).
apoi dotarile "electronice", navigatie relativ precisa (dar lenta, pana calculeaza o ruta bei o cafea..), bluetooth, aplicatii android, parbriz incalzit, volan incalzit, camera video la mers in spate, senzori de parcare in fata... treburi ca la q2 nu exista

dar are si are parti negative cu duiumul, plastice de doi bani in interior, portbagaj incredibil de mic si cu o usa ca de magazie, pare improvizata, cu un buton de deschidere mic si ascuns, plus ca ai nevoie de o gramada de spatiu in spate ca sa o deschizi, consum dubios sau rezervor mic, am facut 250km cu jumatate de rezervor... asa arata seara, dimineata in schimb era la 3 sferturi dupa indicator.., vibratii in interior mai ceva ca la diesel ceea ce ma duce cu gandul la cat de fiabil e un motoras care trepideaza tot timpul
si maxima, imbecilul de sistem de alimentare easy fuel, nu intra toate capetele de pompa cum trebuie si tasneste pe langa, am sfarsit cu benzina pe pantofi...era tare greu sa faca o teava cu un dop in cap..
sa nu uit rotile, par mici raportat la dimensiunile masinii

Eu nu am remarcat vibratii in interior, poti sa dai mai multe detalii? In ce context ai remarcat vibratiile de care zici?

Referitor la alimentare, banuiesc ca dimensiunea capetelor de pompa este standard; personal am alimentat de la mai multe benzinarii (marci diferite) si nu am avut dificultati. Singura chestie pe care am remarcat-o este ca in rezervor se creeaza presiune si cand introduci capul de pompa iese aerul cam fortat - e singurul motiv pe care il vad ca sa te stropesti...

#110
ehQ3

ehQ3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 03.01.2019

View Postaeon, on 07 ianuarie 2019 - 23:36, said:

Am plimbat un ecosport cu cutie manuala cateva zile la sfarsit de an 2018 dupa un an de mers cu Audi Q2 (diesel, 85kw, cutie automata, nu full option dar aproape) si suprinzator am gasit multe aspecte pozitive.
Unul ca masina e (mai) stabila pe strada, chiar la viteze >160km/h, reactioneaza precis la miscarea volanului spre deosebire de q2 care pare ca se "balangane" sau motorul acela de 1l e comparabil cu dieseul de 85kw de pe audi, adica raspunde la acceleratie cam la fel (o fi si cutia manuala, automata de pe audi tine mototul subturat mai mereu).
apoi dotarile "electronice", navigatie relativ precisa (dar lenta, pana calculeaza o ruta bei o cafea..), bluetooth, aplicatii android, parbriz incalzit, volan incalzit, camera video la mers in spate, senzori de parcare in fata... treburi ca la q2 nu exista

dar are si are parti negative cu duiumul, plastice de doi bani in interior, portbagaj incredibil de mic si cu o usa ca de magazie, pare improvizata, cu un buton de deschidere mic si ascuns, plus ca ai nevoie de o gramada de spatiu in spate ca sa o deschizi, consum dubios sau rezervor mic, am facut 250km cu jumatate de rezervor... asa arata seara, dimineata in schimb era la 3 sferturi dupa indicator.., vibratii in interior mai ceva ca la diesel ceea ce ma duce cu gandul la cat de fiabil e un motoras care trepideaza tot timpul
si maxima, imbecilul de sistem de alimentare easy fuel, nu intra toate capetele de pompa cum trebuie si tasneste pe langa, am sfarsit cu benzina pe pantofi...era tare greu sa faca o teava cu un dop in cap..
sa nu uit rotile, par mici raportat la dimensiunile masinii
Cutie automata nu se poate comanda?

#111
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002

View Postcanarul, on 08 ianuarie 2019 - 13:18, said:


Eu nu am remarcat vibratii in interior, poti sa dai mai multe detalii? In ce context ai remarcat vibratiile de care zici?

Referitor la alimentare, banuiesc ca dimensiunea capetelor de pompa este standard; personal am alimentat de la mai multe benzinarii (marci diferite) si nu am avut dificultati. Singura chestie pe care am remarcat-o este ca in rezervor se creeaza presiune si cand introduci capul de pompa iese aerul cam fortat - e singurul motiv pe care il vad ca sa te stropesti...


am remarcat vibratii/uruit in orice conditii, pe loc la relanti sau la 160km/h. nu chiar ca la un diesel dar nu ma asteptam sa le simt la un motor cu benzina (masina avea in jur de 22k km)

cu alimentarea.. teoretic sunt standard dar a trebuit sa incerc cateva pompe pana a intrat una (cu "scart", nu chiar smooth Posted Image). Prima pompa intrase cam 3 sferturi si s-a blocat, am crezut ca asa trebuie sa fie dar cand am pornit palimentarea evident ca a tasnit pe mine, pe langa teava..


@ehQ3: in ce sens "cutie automata nu se poate comanda?" la ford? habar nu am, eu am inchiriat masina cateva zile  si asa era, desi altfel avea dotari serioase. automata nu am vazut, as fi preferat

#112
RAZVAN-ISPAS

RAZVAN-ISPAS

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 15.01.2019
Salutare.
Am primit masina pe 7 decembrie 2018  Sunt constient de capabilitatile ei, nu mi-am dorit una mai mare. Fosta masina, un Mondeo 2006 diesel am dat-o la rabla, ajungand la un pret bun cu cea noua.
Nu bate si nu scartaie nimic. E drept, are aproape 2000 km. La pompa nu am avut surprize cu pistolul, la nici o statie, indifirent cum se numea.
Consum oras, in Bucuresti, undeva la 7.2-7.3, extraurban - facut drum Sinaia-Bucuresti si retur 6.2. cu stationarea de rigoare pe tronsonul Campina-Comarnic.
Am luat masina dotata cu cauciucuri de iarna.
  Dotari standard nivel Echipare Trend:
Siguranta si securitate Geamuri spate actionate electric
Inchidere centralizata cu telecomanda
ABS - Sistem antiblocare a rotilor + ESC - Sistemul de control al stabilitatii
Volan imbracat in piele
HLA- Sistem de asistenta la urcarea in rampa
Frana de mana si schimbator de viteze imbracate in piele sintetica
Airbag-uri frontale sofer si pasager
Consola centrala cu suport pentru pahar
Airbag-uri tip cortina
Covorase fata/spate
Airbag genunchi sofer
Sistem avansat de monitorizare a presiunii in pneuri
Panoul de bord din material moale
Sistem de avertizare la franarea de urgenta
Maner portbagaj cromat
Centuri siguranta fata reglabile
Manere portiere in culoarea caroseriei
Atasamente ISOFIX
Oglinzi electrice, incalzite, cu semnalizator integrat (in culoarea caroseriei)
Inchidere spate pentru protectia copiilor
Parbriz acustic
Kit reparatie pana
Incalzire electrica auxiliara
Alarma de perimetru
A doua podea de incarcare
Compartiment racire (torpedou)
Echipamente Standard - Smart
Iluminare torpedou
Bancheta rabatabila 60/40
Sistem Ford MyKey
Iluminare parasolar sofer si pasager
Computer de bord ( Consum mediu si instantaneu, viteza medie, Cheie cu telecomanda    senzor de temperatura exterioara, distanta pana la alimentare)
Compartiment pentru ochelari
Easy fuel
Lumini de lectura fata
Priza 12 V consola centrala si spate
Iluminare plafon spate
Faruri cu "Follow me home" - 30 sec
Deschidere automata portbagaj
Radio cu ecran TFT de 4.2", 6 difuzoare, conectivitate Bluetooth si USB,
Lumina de curtoazie spate
comenzi pe volan
Buzunare harti pe scaunele soferului si pasagerului
Loc depozitare sub scaunul pasagerului
Echipamente Standard - Quality
Ajustare manuala scaun sofer pe 4 directii
Ajustare manuala scaun pasager pe 2 directii
Grilaj fata argintie
Discuri fata, tamburi spate
Bara de protectie fata/spate in culoarea caroseriei
Coloana de directie ajustabila
Lampi de ceata in MIC Black
Carlige remorcare fata/spate
Faruri cu lumini de zi cu LED
Chenar faruri cromat
Praguri in culoarea MIC Black
Echipamente Standard - Green
Jante otel de 16" - finisaj Sparkle Silver
Stopuri cu halogen
Indicator de schimbare optima a treptei de viteza
Tapiterie material textil
Asistenta electrica a directiei - EPAS
Insertii usi din material textil Geamuri fata sofer actionate electric cu "one shut up/down"
Dotari optionale:
Pachet Trend - include: Bare plafon negre, Jante aliaj 16", Pachet Cool & Sound ( Aer condiţionat cu control electronic automat al temperaturii - EATC, Radio Ford SYNC 3 cu comanda vocala si ecran senzitiv de 6.5")
AGWAB Pachet iarna : Scaune fata incalzite, volan incalzit, parbriz incalzit cu jeturi spalare incalzite.
Cruise control cu limitator de viteza
Vopsea nemetalizata Blazer Blue.
PRET REMAT 13,098

Edited by RAZVAN-ISPAS, 19 January 2019 - 15:29.


#113
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Sa o stăpânești sănătos și fără incidente :)

#114
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,082
  • Înscris: 16.10.2018

 RAZVAN-ISPAS, on 19 ianuarie 2019 - 15:17, said:

Salutare.
Am primit masina pe 7 decembrie 2018  Sunt constient de capabilitatile ei, nu mi-am dorit una mai mare.
...
S-o stapinesti sanatos si fara nefacute! Ia spune-mi, te rog, in curbe... daca intri mai tare, ai senzatia ca "trage de cur"?

#115
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

 RAZVAN-ISPAS, on 19 ianuarie 2019 - 15:17, said:




S-o stapanesti sanatos !
E motorizare 1.0 125 CP ? Automata sau manuala ?
Ce te-a determinat sa o alegi in detrrimentul unui Focus ?

#116
RAZVAN-ISPAS

RAZVAN-ISPAS

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 15.01.2019
Multumesc pentru urari !
Am condus ceva mai agresiv pe traseul Sinaia - Campina cu trei pasageri in masina. Nu prea trage de fund, comparativ cu Dusterul ce il folosesc ca masina de serviciu. dar nu il pot compara cu fosta masina, un Mondeo - ala era ca tramvaiul pe sine. Precum am scris in postul anterior, sunt constient de masina pe care am cumparat-o, nu e de facut scheme de genul asta pe sosea. Am pretentia ca stiu sa conduc, avand oarece pregatire in domeniu, si nu cred ca este cazul sa risti inutil sanatatea, viata sau banii. Daca voiam ceva cu care sa cresc nivelul de adrenalina, luam ceva de capitolul ST sau RS.
Am facut comparatia cu Dusterul deoarece garda la sol e mai mare la Ecosportul pe benzina decat la Duster.
1.0/125 cai, manual.
Ecosport are garda mai sus decat Focusul, cu el nu mai sunt nevoit sa dau la zapada ca nebunul. Si pentru doua persoane cred ca este de ajuns ca spatiu interior.

Edited by RAZVAN-ISPAS, 19 January 2019 - 23:15.


#117
RAZVAN-ISPAS

RAZVAN-ISPAS

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 15.01.2019

 _R_A_D_U, on 19 ianuarie 2019 - 22:31, said:

S-o stapinesti sanatos si fara nefacute! Ia spune-mi, te rog, in curbe... daca intri mai tare, ai senzatia ca "trage de cur"?
Apropo !! Cand intrebi de asa ceva, trebuie tinut cont si de calitatea cauciucurilor cu care este echipata masina, starea carosabilului, viteza cu care rulezi. Sunt multi factori care concura la trasul de '' cur''.

#118
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,082
  • Înscris: 16.10.2018
Eu faceam referire la masina aproape noua, din 2018, vreo 2000 km rulati. Eram in dreapta iar ala de la volan n-a vazut la timp o curba si ne-am cam innegrit nadragii, mai ales ca din sens opus venea un tir... Daca o faceau cu 2 cm mai joasa, altfel se lipea de asfalt (ca la focus). Una peste alta eu consider ca Ecosportul e o masina ok, insa nu-mi place usa de la pătul. Parca era mai misto daca o faceau sa se deschida in sus... [ https://www.autoexpert.ro/wp-content/uploads/2017/09/dust1-766x1024.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Motorizarea aleasa de tine e super, nu degeaba a fost vreo 6 ani la rind ”motorul anului”.

Edited by _R_A_D_U, 20 January 2019 - 17:10.


#119
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,098
  • Înscris: 22.01.2014
cum ti se pare calitatea din ecosport fata de duster?

#120
RAZVAN-ISPAS

RAZVAN-ISPAS

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 15.01.2019
Daca nu stiai, a conduce o masina, nu inseamna doar sa tragi de volan si respecti niste reguli. Este mult mai mult. Masina trebuie sa devina o prelungire a ta intr-un mediu populat cu fel de fel de alti asa zisi soferi. Ce ai ilustrat e dovada ca sunt multi care nu stiu sa conduca. Pentru mine a conduce inseamna a fi in alerta senzoriala 360°. Pe toate axele. Sa stapanesti masina, nu ea pe tine. Are o inertie de care trebuie sa fi constient, mai ales in situatii limita, ca cea povestita de tine. Trebuie sa anticipezi tot din toate directiile. Si ar mai fi multe de spus. Depinde de cel care tine de volan. Am ales Ecosport pentru ca e facut pe sasiu de Fiesta, putin modificat, deci o manevrabilitate buna. Asta daca o stapanesti. Altfel, precum ai zis, pantalonii se vor colora. Calitatea masinii este peste Duster care pluseaza cu tractiune integrala.

#121
mihaibzgica

mihaibzgica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 23.06.2007
Am cautat puțin și nu am găsit - ce înseamnă parbriz acustic din dotarea mașinii?

#122
RAZVAN-ISPAS

RAZVAN-ISPAS

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 15.01.2019
Daca nu stiai, a conduce o masina, nu inseamna doar sa tragi de volan si respecti niste reguli. Este mult mai mult. Masina trebuie sa devina o prelungire a ta intr-un mediu populat cu fel de fel de alti asa zisi soferi. Ce ai ilustrat e dovada ca sunt multi care nu stiu sa conduca. Pentru mine a conduce inseamna a fi in alerta senzoriala 360°. Pe toate axele. Sa stapanesti masina, nu ea pe tine. Are o inertie de care trebuie sa fi constient, mai ales in situatii limita, ca cea povestita de tine. Trebuie sa anticipezi tot din toate directiile. Si ar mai fi multe de spus. Depinde de cel care tine de volan. Am ales Ecosport pentru ca e facut pe sasiu de Fiesta, putin modificat, deci o manevrabilitate buna. Asta daca o stapanesti. Altfel, precum ai zis, pantalonii se vor colora. Calitatea masinii este peste Duster care pluseaza doar cu tractiune integrala.

 mihaibzgica, on 20 ianuarie 2019 - 22:05, said:

Am cautat puțin și nu am găsit - ce înseamnă parbriz acustic din dotarea mașinii?
este un geam laminat care oferă proprietăți de izolare acustică superioare celor ale geamurilor laminate standard, datorită unui "polibutirat de vinil acustic" special creat.

#123
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,082
  • Înscris: 16.10.2018

 RAZVAN-ISPAS, on 20 ianuarie 2019 - 21:25, said:

...Calitatea masinii este peste Duster care pluseaza cu tractiune integrala.
CA CAlitate, Posted Image vorba ceea, este peste Duster (nu incape indoiala) insa nu toti gusterii sunt 4X4 si nici toate EcoSporturile sunt doar 4X2. :Poate este vreun coleg de forum ce a testat Eco Sportul 4X4 sa ne impartaseasca pareri, impresii...

Edited by _R_A_D_U, 21 January 2019 - 16:47.


#124
Valimania2016

Valimania2016

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 13.09.2016
Salutare
As dorii sa întreb proprietarii de Ecosport 1.0 125CP și cu ceva km in spate despre experiența lor și probleme.
Ma gândesc sa achiziționez un ecosport 2019 dar am tor găsit ceva probleme despre supraîncălzire in Marea Britanie și nu mai știu unde și chiar o comunitate care da Ford in judecată. Nu am găsit pe România și ceva clar o statistica.
In România au fost rechemări ptr remediere?
Pe modele 2019 cică au 5200 de modificări dar nave vb de motor.
Garanția include tot ce înseamnă motor?
Va multumesc.


#125
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostRAZVAN-ISPAS, on 20 ianuarie 2019 - 22:24, said:



este un geam laminat care oferă proprietăţi de izolare acustică superioare celor ale geamurilor laminate standard, datorită unui "polibutirat de vinil acustic" special creat.
Adica zero barat ( degeaba are doar parbrizu " acustic " )! O gaselnita sa cresca pretul ...

#126
d-ardeleanu

d-ardeleanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 12.02.2008
Ma apropii de 2500 km, cand tre' sa fac un control gratuit al masinii la dealer; cum afara e cald, consumul a scazut la 8.0 in oras; cauciucurile sunt acum la 2.3 bari pe fata si 2.1 pe spate, inteleg ca asa e normal, dar presiunea creste de la caldura cu pana la 0.2 bari, din ce am constatat; uleiul e la 86%, asa imi arata pe CB, ceea ce inseamna ca duce sigur pana la 15.000 km. Am gasit si instalat pe mobil o aplicatie de muzica: Touch Music, care preia si reda topurile saptamanale, are si un streaming pe genuri muzicale. nu mai stiu de unde am luat .apk, ca nu este in Gplay.

Edited by d-ardeleanu, 18 February 2019 - 12:22.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate