Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri

* * * * * 5 votes
  • Please log in to reply
3244 replies to this topic

#397
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Suntem putin offtopic. Dar din pacate Hyundai nu comercializeaza (inca) vehicule electrice acolo.
https://www.donedeal...arType=usedCars

#398
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Hyundai Kona Electric vs. Chevrolet Bolt EV

#399
d-ardeleanu

d-ardeleanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 12.02.2008

 cata, on 26 noiembrie 2018 - 11:24, said:

Winner, Hyundai...

#400
DeusX

DeusX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 22.06.2003
Nu pricep cum traim in lumi paralele.

Hyundai Romania (Bucuresti) nu accepta comenzi la Kona electric. Au respins orice fel de avans din partea unui prieten apropiat (dupa ce omul fusese, in prealabil, respins de reprezentanta locala). Nu i-au interesat banii, nu i-a interesat nimic (se intampla prin octombrie). Motivarea a fost ca, in acest moment, nu exista nicio vizibilitate cu privire la disponibilitatea masinii pentru Romania. Sunt prea multe comenzi din alte parti asa ca nu mai pot prelua altele si l-au rugat sa revina undeva in 2019.

Vad ca Vilnius13 a semnat si un contract. Sunt curios care va fi deznodamatul (sper ca nu o teapa a unui dealer care vinde aiureli, ca la Sara Motors Timisoara care a luat avansuri pentru Suzuki si au fugit cu banii).

Edited by DeusX, 27 November 2018 - 09:33.


#401
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Daca as avea bani pentur masina asta as cumpara-o din Germania sau o tara de unde stiu ca vine cel mai repede.
Foarte faina Kona electrica, pe bune.

#402
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LATZ0g-Sz2s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#403
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Autonomia lui Hyundai Kona Electric a fost recalculată: SUV-ul electric parcurge 449 de kilometri cu o singură încărcare
Organizația independentă care a omologat autonomia SUV-ului electric Hyundai Kona Electric a utilizat o procedură eronată pentru testele în modul urban. Producătorul asiatic a refăcut testele, iar autonomia a scăzut de la 470 de kilometri la 449 de kilometri.
http://m.automarket....care-88515.html

Kona ofera in continuare o autonomie decenta.

#404
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,162
  • Înscris: 13.11.2017
Cred ca de acum inselatoriile se vor muta de la noxe la autonomii. Daca Hyundai a fost corecta si a rectificat, de la grupul VAG nu ma astept decat la cifre umflate si sustinute entuziast de 'trompetele' platite de ei.

#405
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Cred ca poti sa adaugi si Jaguar IPace pe lista, ar fi trebuit de ceva timp sa ajusteze autonomia WLTP.
Kona cu 449km WLTP e mai apropiat de autonomia EPA de 415km si testul Motor1 de 435km.
Oricum in Europa nu obliga nimeni sa revizuiasca datele omologate, ar fi fost interesant de stiut care a fost autoritatea aia care a facut eroarea dar s-au ferit sa o pomeneasca.

#406
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,162
  • Înscris: 13.11.2017
Problema este ca in Europa nici nu exista interes ca legislatia sa fie in favoarea consumatorului. Dupa dieselgate numai cat s-au facut si ei ca iau masuri pentru a mai linisti opinia publica dar sunt tot mana in mana cu mafia germana a constructorilor de automobile si trag de timp pentru a se linisti apele dupa cum o demonstreaza si conferinta dieselgate care va fi reprogramata in prima parte a lui 2018.

https://economie.hot...ului-apatic.htm

Ei au nevoie de timp pentru a putea pacali in continuare consumatorii cu pretinsa superioritate auto germana. A se vedea si opozitia Germaniei la orice masuri mai dure de pedepsire a celor care triseaza sau de infiintare a unor institutii de verificare europene, insistand ca totul sa fie la nivel national. Noroc ca in Germania inca mai functioneaza justitia si le mai da peste bot din cand in cand la constructorii auto, ca daca ar fi dupa ADAC dieselele germane scot parfum de levantica pe esapament iar KBA probabil de nevoie mai mult decat de voie a mai gasit si ea doar cateva modele care au emisii mai mari si i-a obligat pe producatori sa le cheme la resoftare care cica ar rezolva problema :) ! Se si vede ca asta e doar de ochii opiniei publice.

Norocul este ca VW, cel care a infiintat acea mafie, cartel cum vreti sa-i ziceti, incepe sa aiba probleme financiare si sa vedem daca va reusi sa treaca cu bine de programul de austeritate care spera sa-i aduca banii necesari pentru a se mentine ca 'mare constructor' auto.

https://economie.hot...cial-review.htm

Daca una dintre masuri, cea cu reducerea personalului, este logica in astfel de situatii, cealalta, cea cu cresterea preturilor este o sabie cu doua taisuri caci se bazeaza pe o masa de fani care nu se stie cat de mare este. Parerea mea personala este ca o cadere a acestei firme chiar daca pe termen scurt ar fi o problema pentru economia europeana, pe termen lung ar fi benefica chiar si pentru aceasta firma fiindca ar putea sa se reinventeze fara a se baza doar pe minciuna. Sperasem ca noul CEO va face asta dar dupa ultima lui gargara cu masinile electrice Tesla killer am vazut ca tot ce a facut a fost doar pentru inlaturarea rivalilor la conducere, si nu pentru schimbarea politicii acestei firme. Pentru cei care inca nu stiu, reamintesc ca s-a aflat cine va fi marele rival al Tesla la numai 18000 Euro : noul e-UP Posted Image !

#407
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 04.12.2012
Autonomia este data de stilul de condus al celui din spatele volanului. In ceea ce ma priveste treaba-i simpla si sincer nici nu ma intereseaza cate tipuri de teste se tot fac: cu cat bateria este mai mare, cu atat autonomia va fi mai mare. Kona de 64 kWh este ce trebuie, singura problema este ca nu avem acces la acest model.
Cat despre VW cu E-Up, nu fi rautacios, la 18 mii si cu ~250 km este foarte ok. Concurentul lui Model 3 va fi Neo/ID, de pe la 25 de mii in sus si dupa spusele oficialilor cu baterii de 60 pana la 110 kWh. Daca va fi disponibila bateria de 110, atunci, cu un stil de condus eco+, cred ca se va putea vorbi de 1000 de km autonomie, fapt care, sa recunoastem, ar cam rupe gura targului.

Edited by robertcb, 07 December 2018 - 09:00.


#408
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,162
  • Înscris: 13.11.2017
Sunt rautacios fiindca sunt dezamagit de comportamentul lor. Daca tu crezi propaganda asta ca vor scoate un model la 25000 comparabil cu Tesla n-ai decat sa crezi, pe asta se si bazeaza ei cand lanseaza modele doar pe hartie. In ceea ce priveste Kona cu baterie de 64 ar fi un model interesant, insa daca nu are racire activa comparabila nu cu Tesla ci macar cu BMW i3, va fi o alta dezamagire la fel de mare ca si noul Leaf.

#409
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 04.12.2012
Sa stii ca nu vreau sa atac pe nimeni, sa nu ma intelegi gresit ca am zis sa nu mai fii rautacios. Discutam aici pentru a ne impartasi cunostintele in legatura cu acest subiect. Si eu sunt lafel de ofticat ca domeniul EV se misca atat de incet. Dar.. cand cumparatorii vor intelege ca electricele sunt viitorul si nu vor mai achizitiona benzinare sau motorinare de la ei, nu vor avea incotro si vor trece socotelile de pe hartie in realitate. VW are puterea sa faca fata concurentei, trebuie doar sa vrea.
Kona are management termic(atat racire cat si incalzire cu lichid) pe baterie, este masina pe care astazi as cumpara-o daca ar fi disponibila si la noi. Noul Leaf da, este slab pe baterie, dar in curand(s-a intarziat datorita scandalului de la conducere) va aparea Leaf Plus cu baterie de 60 si de data aceasta cu management termic. Suna interesant.
Mai conduc ce am inca vreun an, apoi zic eu ca vor ajunge si in Ro cateva modele cu adevarat atractive. Cine stie, poate ceva mai atractiv decat Kona.

#410
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,041
  • Înscris: 09.08.2005
Cam greu pentru cumpărător să înghită prețuri mari în același timp cu autonomie scăzută și "plinuri" lente. Producătorii trebuie să-și facă marfa mai atractivă și la asta mai au de lucrat serios.

#411
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Problema este ca o electrica cere efectiv o schimbare a stilului de viata. Daca la o masina obisnuita se aprinde becul de combustibil, si sint obosit si n-am chef de ea, o las pina a doua zi, cind ma opresc elegant la primul peco, alimentez si am si uitat de ea.
Electrica trebuie avuta in minte tot timpul, trebuie sa stii unde gasesti priza cutare, sa vezi ce faci cu timpul ala in care se incarca, etc. Mai rau de atit, trebuie sa-ti programezi drumurile lungi in functie de amplasamentul prizelor. Eu sint satul de avut grija sa fie mobilul incarcat, acum sa mai am si grija masinii? Devin sclavul tuturor obiectelor care cica imi fac viata mai usoara?

#412
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
Mai aveti rabdare, momentan nici hibridele nu sunt puse la punct, ce sa mai vorbim de full electrice .
De cativa ani e o perioada de tranzitie, e normal sa fie asa, vedem mai multe dezavantaje (reale) decat avantaje, dar situatia in urmatorii 10 ani se va schimba, tehnologia se misca inuman de repede.
Mai te uiti si la factorii economici/cerere, motoarele termice inca mai au ceva ani de trait atata timp cat este cerere, asa ca marii constructori nu sunt toti bagati pana in gat sa faca pe banda hibride si full electrice.  

100% vor fi acumulatori mai potenti cu incarcare mai rapida, 100% vor fi mai multe statii de incarcare, 100% vor fi motoare electrice mai performante,  100% vor fi preturi mai accesibile.
Uitati ca pana acum 10-12 ani nici nu-ti imaginai ca un acumulator de telefon se poate incarca la 80% intr-o ora, sau ca poate fi mai performant decat un desktop, 6 gb rami si alte balacarii, acum ni se pare absolut normal.

Pana atunci stau pe margine si ma amuz, sa-mi fie rusine ca nu ma fac parte la aceasta trecere, poate fiu-meu cand o creste sa-l vad in electrica si cum rade de mine cu motoarele mele termice si evacuari sport si tuning-uri .

#413
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

 dan78rom, on 05 ianuarie 2019 - 10:26, said:

Problema este ca o electrica cere efectiv o schimbare a stilului de viata. Daca la o masina obisnuita se aprinde becul de combustibil, si sint obosit si n-am chef de ea, o las pina a doua zi, cind ma opresc elegant la primul peco, alimentez si am si uitat de ea.
Electrica trebuie avuta in minte tot timpul, trebuie sa stii unde gasesti priza cutare, sa vezi ce faci cu timpul ala in care se incarca, etc. Mai rau de atit, trebuie sa-ti programezi drumurile lungi in functie de amplasamentul prizelor. Eu sint satul de avut grija sa fie mobilul incarcat, acum sa mai am si grija masinii? Devin sclavul tuturor obiectelor care cica imi fac viata mai usoara?
Se presupune ca faci o achizitie care ti se preteaza stilului de viata. In cazul asta daca ai posibilitatea sa incarci zilnic acasa, ai chuar mai putin stress decat cu o masina termica. Ajungi acasa si o bagi in priza si pana dimineata poti avea plinul facut, sau mare parte. Nici macar nu trebuie sa te deplasezi la benzinarie si  sa pierzi 5 minute pe acolo.
Unii nu inteleg ca peste 95% din incarcarile unei electrice se realizeaza noaptea, acasa, fara stress fara nimic. Daca nu ai posibilitatea sa incarci acasa sau la munca mai bine ramai la sucul de dinozauri.

#414
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,162
  • Înscris: 13.11.2017

 Octavian___, on 05 ianuarie 2019 - 10:44, said:

dar situatia in urmatorii 10 ani se va schimba, tehnologia se misca inuman de repede.

Problema cu miscarea asta rapida este ca genereaza miscari de protest a oamenilor care nu pot tine pasul nu din punct de vedere material neaparat ci din punct de vedere al mentalitatii.
Si asta nu este o chestie specifica Romaniei.
In SUA care este patria companiilor hi-tech, sunt conducatori de truck-uri care au inceput sa blocheze chargerele Tesla

https://electrek.co/...harger-protest/

sau sunt dintre cei care arunca cu pietre in masinile autonome de la Waymo sau le intra treptat pe banda de mers pentru a le forta sa paraseasca drumul

https://www.auto-bil...ona-154258.html

Edited by Ford4, 05 January 2019 - 12:54.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate