Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri
Last Updated: Mar 28 2024 14:06, Started by
max_01
, Jul 17 2018 20:29
·
33
#3224
Posted 01 February 2024 - 10:24
contor electric dedicat pe priza respectiva.
Edited by roPopa, 01 February 2024 - 10:24. |
#3225
Posted 01 February 2024 - 10:33
Mai poti sa iei o abatere de 2% din baterie asta inseamna 1.5kwh mai ales daca ai incarcat intre 30% - 80% afisat pe bord... Eu la mine nu am vazut pierdere mai mare de 12%, e drept ca eu incarc intodeauna 3x16A.
|
#3226
Posted 01 February 2024 - 14:07
#3228
Posted 05 February 2024 - 11:57
Testul paralel facut cu Dacia spring arata ca dacia nu are atata pierdere.
Deci incarcare de la 22% la 100% a consumat 23 Kw prin urmare regula de 3 simpla arata o pierdere cam de 10%. Adica aceleasi cabluri, acelasi incarcator - sistemul este acelasi. Edited by roPopa, 05 February 2024 - 11:58. |
#3230
Posted 05 February 2024 - 12:35
k0r3k7, on 01 februarie 2024 - 14:15, said:
La Hyundai nu e densitatea bateriei in functie de SOC O fi valabil la guess-o-metru, dar la incarcare nu mi s-a parut. Daca incarc 20-50, sau 50-80, imi intra cam aceeasi cantitate. Cu regula de 3 simpla, mie imi ies pierderi de vreo 15%, la 1x16A. |
#3231
Posted 05 February 2024 - 13:27
Exact,
30% in partea "de jos" nu e aceeasi cantitate de energie de 30% incarcati in partea de "sus" |
#3232
Posted 05 February 2024 - 14:03
Mie nu mi s-a parut, dar e drept ca ajung foarte rar sub 40%.
Conteaza mult si temperatura bateriei, daca e rece se pierde multa energie la inceput. Chiar daca nu porneste preconditionarea, orice baterie se incalzeste in timpul incarcarii, iar eficienta e mai mica la temperatura redusa. Valabil la orice baterie, nu doar la Hyundai. |
|
#3233
Posted 05 February 2024 - 14:24
k0r3k7, on 05 februarie 2024 - 13:27, said:
Exact, 30% in partea "de jos" nu e aceeasi cantitate de energie de 30% incarcati in partea de "sus" Eu calculam niste PIERDERI la incarcarea domestica. Daca de la zero la 100% are pierdere 25% si de la 20 la 80 are pierdere 24 %, iar de la 50 la 80 are 23.56 e fix acceasi treaba. (cel putin pentru mine). Per total pierderile calculate "pe contor" in mai multe serii de incarcare de la diferite procentaje in sus pana la altele sunt f mari comparate cu Dacia Spring. Prin urmare din acest punct de vedere este "mai proasta" decat Dacia Spring. Iar eu am pornit de la intrebarea daac si altele fac la fel sau poate am eu cu masina mea specifica o problema. Din ce citesc este o problema generala. sau asa mi se pare. |
#3234
Posted 05 February 2024 - 14:37
roPopa, on 05 februarie 2024 - 14:24, said:
Din ce citesc este o problema generala. sau asa mi se pare. Eu am vazut maximum 15%, cu bateria rece. Cam asa aveam si la Spring. La tine pare sa fie mai mult. Ai incercat, de curiozitate, cu alt incarcator, sau la o statie type 2? |
#3236
Posted 06 February 2024 - 01:49
Cel mai simplu este sa iei un adaptor OBD2, iar apoi sa masori puterea la priza si la intrarea in baterie. Asa vezi care-i pierderea reala. Calculele cu procente din baterie vor fi mereu foarte aproximative si poti lua teapa destul de bine cu SoC-ul neliniar.
|
#3238
Posted 09 February 2024 - 09:56
Va rog o recomandare de service unde sa fac revizia la un Huynday Kona Electric din 2020.
Bucuresti - Ilfov sau imprejurimi. |
#3239
Posted 09 February 2024 - 15:31
#3240
Posted 14 February 2024 - 15:20
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users