Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce P.C. all in one sa fie asta?

Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...
 In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!
 La multi ani @barbosa1bis!

La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...
 Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...
 

Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri

* * * * * 5 votes
  • Please log in to reply
3244 replies to this topic

#3223
relu11051

relu11051

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 02.05.2008
Cei 43 de Kwh cum i-ai masurat?

#3224
roPopa

roPopa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,274
  • Înscris: 21.01.2011
contor electric dedicat pe priza respectiva.

Edited by roPopa, 01 February 2024 - 10:24.


#3225
relu11051

relu11051

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 02.05.2008
Mai poti sa iei o abatere de 2% din baterie asta inseamna 1.5kwh mai ales daca ai incarcat intre 30% - 80% afisat pe bord... Eu la mine nu am vazut pierdere mai mare de 12%, e drept ca eu incarc intodeauna 3x16A.

#3226
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 04.12.2012

View PostroPopa, on 01 februarie 2024 - 10:24, said:

contor electric dedicat pe priza respectiva.

Poate ai cabluri foarte lungi de la priza pana la ev.

#3227
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
La Hyundai nu e densitatea bateriei in functie de SOC, nu mai aproximati dupa procent cantitatea incarcata pentru ca o sa calculati gresit.

#3228
roPopa

roPopa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,274
  • Înscris: 21.01.2011
Testul paralel facut cu Dacia spring arata ca dacia nu are atata pierdere.

Deci incarcare de la 22% la 100% a consumat 23 Kw prin urmare regula de 3 simpla arata o pierdere cam de 10%.

Adica aceleasi cabluri, acelasi incarcator - sistemul este acelasi.

Edited by roPopa, 05 February 2024 - 11:58.


#3229
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
N-ai priceput nimic...

#3230
atw

atw

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 485
  • Înscris: 05.09.2017

 k0r3k7, on 01 februarie 2024 - 14:15, said:

La Hyundai nu e densitatea bateriei in functie de SOC
Nu inteleg exact ce a vrut sa spuna poetul aici. Vrei sa zici ca prima jumatate e mai egala decat a doua jumatate? :D
O fi valabil la guess-o-metru, dar la incarcare nu mi s-a parut.
Daca incarc 20-50, sau 50-80, imi intra cam aceeasi cantitate.
Cu regula de 3 simpla, mie imi ies pierderi de vreo 15%, la 1x16A.

#3231
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Exact,
30% in partea "de jos" nu e aceeasi cantitate de energie de 30% incarcati in partea de "sus"

#3232
atw

atw

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 485
  • Înscris: 05.09.2017
Mie nu mi s-a parut, dar e drept ca ajung foarte rar sub 40%.

Conteaza mult si temperatura bateriei, daca e rece se pierde multa energie la inceput. Chiar daca nu porneste preconditionarea, orice baterie se incalzeste in timpul incarcarii, iar eficienta e mai mica la temperatura redusa. Valabil la orice baterie, nu doar la Hyundai.

#3233
roPopa

roPopa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,274
  • Înscris: 21.01.2011

 k0r3k7, on 05 februarie 2024 - 13:27, said:

Exact,
30% in partea "de jos" nu e aceeasi cantitate de energie de 30% incarcati in partea de "sus"
Nu stiu ce e de priceput aici.
Eu calculam niste PIERDERI la incarcarea domestica.
Daca de la zero la 100% are pierdere 25% si de la 20 la 80 are pierdere 24 %, iar de la 50 la 80 are 23.56 e fix acceasi treaba. (cel putin pentru mine).

Per total pierderile calculate "pe contor" in mai multe serii de incarcare de la diferite procentaje in sus pana la altele sunt f mari comparate cu Dacia Spring.
Prin urmare din acest punct de vedere este "mai proasta" decat Dacia Spring.

Iar eu am pornit de la intrebarea daac si altele fac la fel sau poate am eu cu masina mea specifica o problema.
Din ce citesc este o problema generala. sau asa mi se pare.

#3234
atw

atw

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 485
  • Înscris: 05.09.2017

 roPopa, on 05 februarie 2024 - 14:24, said:

Din ce citesc este o problema generala. sau asa mi se pare.
Pierderile "normale" sunt de 10-15%.
Eu am vazut maximum 15%, cu bateria rece. Cam asa aveam si la Spring. La tine pare sa fie mai mult.
Ai incercat, de curiozitate, cu alt incarcator, sau la o statie type 2?

#3235
roPopa

roPopa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,274
  • Înscris: 21.01.2011
Nu inca deoarece am masina de aproximativ o luna.

#3236
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 807
  • Înscris: 18.05.2019
Cel mai simplu este sa iei un adaptor OBD2, iar apoi sa masori puterea la priza si la intrarea in baterie. Asa vezi care-i pierderea reala. Calculele cu procente din baterie vor fi mereu foarte aproximative si poti lua teapa destul de bine cu SoC-ul neliniar.

#3237
gear

gear

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,567
  • Înscris: 12.09.2005
Am primit notificare de la Hyundai ca schimba producatorul bateriilor pe Kona. Noua baterie va fi CATL, de 64,5 kwh. Autonomie 509 km.
Au facut si o reducere de pret, 3000 euro.

#3238
roPopa

roPopa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,274
  • Înscris: 21.01.2011
Va rog o recomandare de service unde sa fac revizia la un Huynday Kona Electric din 2020.

Bucuresti - Ilfov sau imprejurimi.

#3239
mihaib32nfs

mihaib32nfs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 01.09.2007

View PostroPopa, on 09 februarie 2024 - 09:56, said:

Va rog o recomandare de service unde sa fac revizia la un Huynday Kona Electric din 2020.

Bucuresti - Ilfov sau imprejurimi.

Cei mai bine la pret stau cei de la Neo Motors vis a vis de DRICPV Pipera

#3240
PetricaMi

PetricaMi

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 06.12.2021

View Postmihaib32nfs, on 09 februarie 2024 - 15:31, said:

Cei mai bine la pret stau cei de la Neo Motors vis a vis de DRICPV Pipera

Sa va feriti de Neo Motors!!!, numai probleme.
Recomand Dab poate sunt putin mai scumpi dar nu se compara cu Neo.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate