Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Autoutilitara de familie
Last Updated: Jul 13 2018 19:43, Started by
JulienBV
, Jul 09 2018 20:24
·
0
#1
Posted 09 July 2018 - 20:24
Salutare!
As dori sa achizitionez o dubita autoutilitara (motor de maxim 2.2) pe care sa o utilizez in deplasarile cu familia (5 maxim 6 locuri). De asemenea, as dori ca ulterior sa achizitionez o rulota pe care sa o tractez cu aceasta dubita. Bugetul este de maxim 5000 euro. M-am uitat destul de mult la Mecedes Vito cu 5-6 locuri modelul mai vechi...anul 2000 sau mai nou, anul 2004-2005. Imi puteti recomanda va rog ceva din aceasta categorie? Multumesc!!! |
#2
Posted 09 July 2018 - 20:36
Autoutilitara de familie?
Nu ai inteles ce inseamna autoutilitara. |
#3
Posted 09 July 2018 - 20:41
#4
Posted 09 July 2018 - 20:44
vito modelul vechi e bun dar are mari probleme cu rugina. Dacã gãsești unul îngrijit go for it. Cel nou, exclus, consum mare, tracțiune pe spate, stricãcioase.
Eu recomand trafic/vivaro/primastar. La banii ãia gãsești super mașinã. Edited by sandel1, 09 July 2018 - 20:46. |
#5
Posted 09 July 2018 - 20:53
sandel1, on 09 iulie 2018 - 20:44, said:
vito modelul vechi e bun dar are mari probleme cu rugina. Dacã gãsești unul îngrijit go for it. Cel nou, exclus, consum mare, tracțiune pe spate, stricãcioase. Eu recomand trafic/vivaro/primastar. La banii ãia gãsești super mașinã. Sef-chenko, on 09 iulie 2018 - 20:36, said:
Autoutilitara de familie? Nu ai inteles ce inseamna autoutilitara. |
#6
Posted 09 July 2018 - 21:20
t4 bate detasat orice concurenta la acest buget si marime .
la utilitare nu conteaza marimea motorului impozitarea se face in functie de tonaj vito e o caricatura atat nou cat si vechi -cel vechi a fost un esec cu tractiune fata la mercedes |
#7
Posted 09 July 2018 - 21:29
Asteapta sa vezi cum va arata noua taxa auto. S-ar putea ca varianta diesel peste 2.0 litri si sub euro 5 sa fie prohibitiva d.p.d.v al taxelor .
|
#8
Posted 09 July 2018 - 22:30
#9
Posted 09 July 2018 - 23:13
pimi, on 09 iulie 2018 - 21:20, said:
vito e o caricatura atat nou cat si vechi -cel vechi a fost un esec cu tractiune fata la mercedes |
#10
Posted 09 July 2018 - 23:42
JurasikMan, on 09 iulie 2018 - 21:29, said:
Asteapta sa vezi cum va arata noua taxa auto. S-ar putea ca varianta diesel peste 2.0 litri si sub euro 5 sa fie prohibitiva d.p.d.v al taxelor . Acum,ca au intrat sute se mii de masini,ar avea cu sute de mii de oponenti in plus...cred ca si-ar bate cuie in talpi aiurea cu taxe auto,scot destul din taxele existente...si asa,la motorizari mari Ro are cam cele mai mari taxe din Europa... |
|
#11
Posted 10 July 2018 - 08:06
Motorul de 2,3 euro 2 era un motor lipsit de putere . Motorul de 2,2 euro 3 e cunoscut pt multitudinea de hibe costisitoare. Cu ce te incanta că are distribuția pe lanț?? Motorul de la VW are 2 curele de distribuție dar face dublu kilometrilor care ți se par multi la vito. Mercedes nu știe să facă tracțiune față ,a fost un eșec- dovada e că la generația următoare de vito au abandonat și au trecut la clasica tracțiune spate.
Pt inițiator în funcție de rulota pe care o ai eu m-aș uita la autoturisme gen Citroen jumpy,vw caddy etc. Autoturisme derivate din utilitare dar cu taxe mici. Dubele au taxe destul de mari. |
#12
Posted 10 July 2018 - 11:16
Mi-a trecut prin mana cam tot ce s-a discutat pe aici...cea mai fiabila a fost un Galaxy de 1.9,am pus chiar si Patrol pe platforma dupa ea,dar probabil e prea mica pentru ce doreste initiatorul.
Pentru comfort as alege oricand Viano dar cam greu in bugetul respectiv,totusi un Vito 2003-2005 cu 5-6 locuri ar trebui sa fie cat de cat ok. Trafic/Vivaro,daca nu e varianta lunga,e cam inghesuita pentru pasagerii din spate,motoarele de 2.0 mai au probleme cu injectoarele pe care nu le vei putea scoate intregi si care costa destul de mult. Cele de 1.9 au probleme cu cutiile,multe au cutie de Laguna dar nu prea mai poti circula in treapta 6 pentru ca e mai "lunga". T5 1.9 sau 2.5 nu as lua nici batut,probleme mari cu cutiile de viteza si cu motoarele de 2.5 T 4 1.9 sau 2.5 sunt foarte bune dar mi se par prea invechite...sunt totusi de prin '96 Marea problema e ca 95% din ce se aduce sunt cazaturi cu km fara numar,e foarte greu de gasit o masina de genul asta in toate mintile chiar si afara iar cand o gasesti constati ca e cu 1500-2000 mai scumpa decat una cu rugina ascunsa si km la jumatate din Ro... Cel mai important e norocul indiferent ce alegi. Edited by bolo, 10 July 2018 - 11:19. |
#13
Posted 10 July 2018 - 11:21
pimi, on 10 iulie 2018 - 08:06, said:
Pt inițiator în funcție de rulota pe care o ai eu m-aș uita la autoturisme gen Citroen jumpy,vw caddy etc. Autoturisme derivate din utilitare dar cu taxe mici. Dubele au taxe destul de mari. Masina trebuie sa tracteze rulota,nu doar sa fie atasata rulotei. Lui ii trebuie un motor puternic,de cel putin 150-170 de cai.Cu siguranta ca se va deplasa si in rampa,nu doar in panta. |
#14
Posted 10 July 2018 - 12:48
Se vede ca nu ai tractat,unii trag 2.5 T cu 101 CP,nu caii sunt importanti ci rapoartele cutiei si/sau diferentialului,deasemenea lungimea,inaltimea si masa vehicolului tragator.
|
#15
Posted 10 July 2018 - 12:49
@adisz 170 de cai??? Pt o rulota de 1500 kg???
Domnu...170 de cai ai la Iveco de 3l ...care trage 7000kg in ansamblu.eu zic că exagerezi din necunoaștere. T4 s-a fabricat din 1991 până în 2003 Jumpy (doar ca exemplu) are 122 de cai deci absolut suficienti pt rulota. Edited by pimi, 10 July 2018 - 13:02. |
|
#16
Posted 10 July 2018 - 13:52
Soferul profesionist stie ceea ce spui insa pentru marea majoritate a soferilor ,,civili,, numarul asta mare de Cp acopera nestiinta , necunoastrea etajelor cutiei de viteze si le da o stare de confort , fiind acoperitoare puterea suplimentara.
|
#18
Posted 11 July 2018 - 07:45
bolo, on 10 iulie 2018 - 12:48, said:
Se vede ca nu ai tractat,unii trag 2.5 T cu 101 CP,nu caii sunt importanti ci rapoartele cutiei si/sau diferentialului,deasemenea lungimea,inaltimea si masa vehicolului tragator. Corect. pimi, on 10 iulie 2018 - 12:49, said:
@adisz 170 de cai??? Pt o rulota de 1500 kg??? Domnu...170 de cai ai la Iveco de 3l ...care trage 7000kg in ansamblu.eu zic că exagerezi din necunoaștere. T4 s-a fabricat din 1991 până în 2003 Jumpy (doar ca exemplu) are 122 de cai deci absolut suficienti pt rulota. Da' daca pentru o masina "normala" este nevoie de peste 170 de cai,asa cum recomanda expertii de pe forum.de ce ar fi de ajuns 101 cai pentru o masina normala + rulota?Ca fara 170 de cai nu poti urca rampe,nu poti depasi TIR-uri,samd.Inseamna ca cu 101 cp care mai si tracteaza nu poti face mai nimic. Am recomnadat si eu,dupa ureche,asa cum o face 99% de pe forum. Si oricum,in cazul de fata este vorba despre masini nespecializate in tractari,care nu au cutii de viteze deosebite.Masinile care vor tracta remorca respectiva sunt masini ordinare,fara nimic special. Aici nu s-au cerut recomandari de cap tractor cu zeci de viteze,s-a cerut un exemplu de autoutiliara care s-ar preta la tractat. In acest caz,forma,inaltimea,lungimea sau masa sunt caracteristici de statistica.Diferentialul si/sau cutia tin de alta liga. Doar nu va atasa rahatul ala de remorca la un Actros de exemplu,ca sa fie valabil cele spuse de voi. Edited by adisz, 11 July 2018 - 07:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users