Mini Countryman S E All 4 - 2018
Last Updated: Apr 13 2022 09:31, Started by
ro_explorer
, Jul 02 2018 15:59
·
0
#541
Posted 10 December 2019 - 11:51
cica in loc de save e mai eficient sa muti maneta in stanga pe sport. Daca folosesti Save consuma ceva mai mult in scopul incarcarii la loc a bateriei.
|
#542
Posted 10 December 2019 - 13:18
Da, am încercat și asta dar devine foarte "fasneata" ceea ce iar nu e recomandat pe zăpadă
|
#543
Posted 14 December 2019 - 07:20
BMW isi promoveaza masinuta prin intermediul youtuberilor. De la min 4:36.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fDAMOVxXxmc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Acum am aflat de al treilea motor. |
#544
Posted 15 December 2019 - 20:13
Nu are 3 motoare, stai calm ... sunt doar 2. Al 3-lea "motor" e de fapt demarorul care lucreaza si ca generator/alternator. Asa, daca ar fi sa fim exacti, are chiar 4 motoare, caci pompa de caldura.aerul conditionat sunt electrice, actionate de un motor .
In plus, acel "domn" de la BMW nu are nici o treaba cu ce vinde. Motorul termic are 136 CP, nu nu 184 (cum spune la 11:56) si puterea totala nu e 235 ci e 224, motorul electric avand 88 CP. Nu va mai uitati la toti "nimenii|" de pe YT ... atata dezinformare mai rar. |
#546
Posted 17 December 2019 - 21:53
Despre managementul termic al bateriei 225xe, presupun identic cu mașina ta. Nemții au făcut o treabă excelentă.
https://www.newtis.i...unit/1VnYphgOvZ |
#547
Posted 18 December 2019 - 20:55
Da, exact asta e și sistemul de la mine. După un drum predominant electric, când pun mașina la încărcat aud sistemul de răcire intrând în funcțiune.
|
#548
Posted 19 December 2019 - 11:26
Tot surfand site-ul respectiv, observ ca exista si o a doua pompa de racire, care este de putere mica (80W) dar functioneaza exclusiv pentru baterie si racirea celorlalte componente (invertor si EME, a se accesa cele 2 linkuri). Deci ai circuitul principal de racire, cel legat la aerul conditionat al masinii, precum si aceasta a doua pompa care intervine doar in situatii exceptionale. De asemenea se pare ca recuperarea energiei o face atat starter-generatorul, cat si motorul electric in sine. Extraordinar de ingenios...
https://www.newtis.i...cuit/1VnZ4BkWdJ https://www.newtis.i...ling/1Vnc9tT5Bk Edited by CRG, 19 December 2019 - 11:27. |
#549
Posted 21 February 2020 - 00:12
Nu am mai scris de ceva vreme aici ... sa mai fac un update mic.
Deci, pe temperaturile blande din iarna asta vad ca autonomia electrica s-a stabilizat la 26Km. Nu e rau, ma asteptam la mai putin, considerand ca am cam 32-24 vara. Diferenta este din consumul cu incalzirea. La temperaturi exterioare de cca -2, -5 grade ca sa incalzesc masina la o temperatura acceptabila (folosing doar sistemul electric, incalzirea pornita remote) dureaza cam 10-15 minute si trage cca 15-20% din baterie. Acum am grija sa mai am macar 25% baterie cand ajung acasa ca sa pot sa ma urc intr-o masin incalzita in fiecare dimineata. Clar nu imi mai iau masina fara asa ceva, e prea tare treaba asta. Si, daca tot m-am "declansat" cu aratatul de chestii negative la masini intr-un alt topic (unde vorbeam de Tesla model 3 ) , hai sa aratam si niste negativisme despre modelul asta de masina. 1. Iarna, cand e zapada pe joc e periculos de mers in mod hibrid auto (conditii n care cand trece pe full electric o sa aiba tractiune spate). Trebuie sa fii pregatit in orice moment sa compensezi pentru un spate care incepe sa fuga. Am fost de Craciun in satul lui Santa care e la 300Km nord de mine si era zapada peste tot, inclusiv pe sosea. A fost distractiv .. la un moment dar luam curbele pe niste drumuri laturalnice in derapaje controlate (pot pune masina in active traction control pentru circuit, care permite sa te joci cu din astea daca vrei). 2. Dupa ce am facut testdrive cu Mini electric am realizat ca masina mea are un zgomot de rulare foarte evident in comparatie cu Mini electric. Ori e suspensia prea rigida si transmite orice microvibratii prin sasiu ori pur si simplu se putea lucra mai bine la antifonare. Ce e cert e ca pe drumurile rugoase suedeze este cam zgomotoasa la rulaj cu 100Km/h (comparativ cu ceva un pic mai de soi ... nu e chiar rau, dar ma plang si eu). 3. Lacul vopselei este extrem de fragil si se zgarie parca prea usor. In plus, botul are mici ciupituri de la pietre ... cred ca trebuie sa merg la un detailing. 4. Sistemul de navigatie, desi are ditaimai ecranul de rezolutie faina de afisat, refuza sa imi afiseze detalii de rutare, gen preselectie clara de banda si indicator detaliat in intersectii daca nu fac split screen ca sa afisez treburile astea intentionat. Se putea mai bine. 5. Franele ar putea fi un pic mai responsive dar dupa ce te obisnuiesti cu ele e OK. 6. Darurile, desi au matrice activa cu 15 led-uri si camera sensibila pe noapte in parbriz nu face decupaj dinamic al fazei lungi ... desi exact cu aceleasi module hardware mini electric face treaba asta (deci e clar doar o chestie de software). Cam atat .... in rest consider in continuare ca e super faina jucaria. Nu are nici macar un greiere sau alte zgomote ciudate la interior iar confortul e la el acasa. Mi-as dori ca urmatoarea masina sa aiba scaune din astea (vreau un Model Y la anul, dupa ce se termina leasingul la asta). |
#550
Posted 29 February 2020 - 21:42
Cred ca pentru prima oara am vazut o masina ca a ta pe la mine (ma refer la stecker ca in general Countryman am mai vazut).
Arata bine tare masina dar comparativ cu 'monstrii' de pe la mine e cum zice sigla: Mini. In poza de mai jos cel cu Accord si cu mine reprezentam minoritatea cu 'masini'; obsolete! Edited by MembruAnonim, 29 February 2020 - 21:48. |
|
#551
Posted 01 March 2020 - 23:39
Stii si tu ca in majoritatea situatiilor dimensiunea nu e importanta ci satisfactia generata ...
Eu ma intreb oare cum o merge mini-ul asta cu benzina de 87 (ca aia e cea mai populara acolo la voi) ... Edited by ro_explorer, 01 March 2020 - 23:39. |
#552
Posted 02 March 2020 - 00:19
ro_explorer, on 01 martie 2020 - 23:39, said:
Eu ma intreb oare cum o merge mini-ul asta cu benzina de 87 (ca aia e cea mai populara acolo la voi) ... Mai detaliat e ca Mini merge in US cam la fel ca in Europa, in principal din doua motive:
Ei zic in manual ca poti sa pui minim 89AKI dar s-ar putea sa ai ceva probleme la temperaturi ridicate; 89AKI e cam 93RON. Diferenta e ca prin multe state benzina e la jumatate de pret fata de Europa si practic ai putea avea o masina cu un consum de 20l/100km si platesti la fel ca una ce consuma 10l/100km. 1l de benzina 'premium' in US acuma e $0.8 si de benzina 'regular' $0.64. Edited by MembruAnonim, 02 March 2020 - 00:33. |
#553
Posted 02 March 2020 - 13:09
Salut.
Am o intrebare, te rog: Am testat in acest weekend un Countryman si am observat ca atunci cand am ajuns in parcare, cu bateria descarcata, se auzeau niste zgomote ciudate, un fel de pocnete repetate. Ca localizare, erau undeva in partea din spate, sub portbagaj si locul pasagerilor, asa ca as presupune ca sunt legate de baterii sau circuitele aferente. Zgomotele astea au continuat si dupa ce am pus masina la incarcat, dar, dupa ce am lasat-o vreo 30 de minute si am revenit, se oprisera. Am descarcat bateria de 3 ori, si doar o singura data am remarcat acest comportament. N-am intrebat inca la Mini ce si cum. Ai patit/auzit de asa ceva? Altfel, ca fapt divers, am observat autonomie reala de circa 25-30 km in conditii de trafic de Bucuresti de Vineri seara, cu ploaie, 5 grade si condus normal, fara a menaja masina. Plus AC pe 23 grade, scaune incalzite, etc. E versiunea 2020, cu bateria de 10 kWh. |
#554
Posted 02 March 2020 - 23:35
"Pocnetele" cu pricina sunt date de teava de esapament care se raceste .. face asa cat timp e noua, apoi ii trece .. sunt sunetele sistemului de prindere a esapamentului cand acesta se dilata/contracta dupa utilizare activa (zona catalizatorului devine destul de fierbinte).
Ca range, ai autonomie OK ptr 10Kwh ... eu in conditii similare (frig afara, caldura pe 21 de grade in masina, conditii de oras) fac in general undeva pe la 20-25Km (vara e mai bine ... autonomia mea ajungand pe la 32Km in medie). La mine bateria e de 7.2Kwh, 5.8 utilizabili . Tu ai vreo 8Kwh utilizabili , din 10. Edited by ro_explorer, 02 March 2020 - 23:48. |
#555
Posted 29 March 2021 - 18:22
A mai trecut un an ... incredibil, nu am scris nimic de peste 12 luni. Bine, nici nu prea aveam ce ... s-a stat in casa si pe langa casa cu pandemia.
Masina merge ca noua. La schimbul de ulei nu au gasit nimic in neregula si a primit un update de software. Odometru: 41600 Km ... Ca update-uri: o pregatesc de scos la licitatie acum caci iese din leasing la sfarsitul lui iunie asadar o sa primeasca un polish si o curatire interioara. Vad ca evauatoarele online preliminare arata ca pret de pornire pentru modelul asta (cu nivelul de dotari aferent) ca fiind pe la 35K euro ... nu e rau deloc as zice. Chiar sunt curios ce pret final de vanzare o sa aiba. Inlocuitorul e deja comandat ... livrarea in mai ... sa speram ca asa o sa fie (desi e cu o luna mai devreme decat era necesar). O sa deschid un nou jurnal cand o sa vina momentul. |
|
#556
Posted 30 March 2021 - 08:46
O bijuterie a tehnicii moderne, ansamblul format de cele 2 motoare, electric si termic. Utilizat si la 225xe, si la X1, X2...
Pana la urma cat a fost consumul mediu all-time? |
#557
Posted 30 March 2021 - 10:08
CRG, on 30 martie 2021 - 08:46, said:
Pana la urma cat a fost consumul mediu all-time? |
#558
Posted 07 April 2021 - 10:38
Na ca a aparut si prima problema ... Am facut un test amanuntit al tuturor sistemelor, (ca sa vad daca am nevoie de ceva "tuning" la service inainte de a o pregati de dat) si am observat ca incalzirea scaunului soferului nu functioneaza - pur si simplu refuza sa se activeze ... hmmm ... Sigurantele sunt OK, mufele sunt infipte OK in scaun. Probabil un contact imperfect pe undeva sau un releu defect.
Asta sa fie singura problema . |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users