Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Mini Countryman S E All 4 - 2018

- - - - -
  • Please log in to reply
594 replies to this topic

#1
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Mi-am propus sa deschid un fel de jurnal de bord cu noua jucarie. Zic "un fel" pentru ca masina va fi folosita majoritar pentru mers la munca si o eventuala escapada pe ici pe colo din cand in cand ... asadar prea multe picanterii nu am ce pune in el ... dar o sa fie consumuri/costuri in functie de regimurile de utilizare si comportamentul dinamic in diverse imprejurari.

Asadar, fara a vrea sa repet prea multe din topicul initial de versus in care imi anuntam decizia, iata niste date:

Dupa cum spune initiala "E" din nume, este o masina partial electrica, un Plugin hybrid mai precis.

Ca date pe hartie:
Putere hibrid: 221CP
Cuplu: 385nm
Cutie: 6 trepte automata
Putere doar benzina (1.5 biturbo): 134CP
Putere doar electric: 87CP
Tractiune 4x4 (motor pe benzina punte fata, electric punte spate) sau doar fata/spate, dupa modul de condus ales.
0-100: 6.5 s
Autonomie pe baterii: max 42Km
Greutate: 1700Kg
Nivel de echipare: full options
Pret de catalog: 52000€ (pret final 48000€ cu reducerea pentru electrice, plus inca o reducere suplimentara de 1400€ ca bonus, introdus de la 1 iulie 2018).

Momentan nu am sa pun decat niste poze cu jucaria urmand sa detaliez chestii pe parcurs (sunt in procesul de a face niste filmulete si poze in timp ce monitorizez comportamentul dinamic, consumuri si alte chestii). Deocamdata e prea proaspata ca sa pot da date metrice reale ... pentru ca pur si simplu pedala de acceleratie are doar 2 pozitii acum (0 si "talpa")  ... in plus incarcarea o fac haotic si nu incerc sa optimizez nimic ... doar conduc asa, aiurea.

Attached File  1.jpg   707.77K   411 downloads  Attached File  2.jpg   747.78K   473 downloads  Attached File  3.jpg   758.62K   437 downloads


Va urma ...

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Interesanta dar scumpa Posted Image
S de la ce tara vine ? Posted Image

Cum sta cu, consumul ? Ai ceva avantaje in tara respectiva fiind hibrid ?

Edited by TruculMagic, 02 July 2018 - 16:02.


#3
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
O scumpete de masina. Sa o stapanesti sanatos!

#4
Argv

Argv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,500
  • Înscris: 25.10.2007

View PostReactor2015, on 02 iulie 2018 - 16:10, said:

O scumpete de masina. Sa o stapanesti sanatos!

Si la propriu si la figurat..

Sistemul "e" este cel de la BMW?

#5
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Se face rodaj, citeste manualul! nu ai voie talpa primii nu stiu cati km.

#6
JustARandomGuy

JustARandomGuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 562
  • Înscris: 13.02.2018
A fost si pentru mine o varianta, la un moment dat (Countryman-ul, nu E, nu All 4). Insa nu m-a convins design-ul. Am ramas tot la bavarezi, dar in curtea lor autohtona.
Sa o conduci cu placere si fara incidente!

#7
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,820
  • Înscris: 13.07.2011

View PostTruculMagic, on 02 iulie 2018 - 16:02, said:

Interesanta dar scumpa Posted Image
S de la ce tara vine ? Posted Image

Cum sta cu, consumul ? Ai ceva avantaje in tara respectiva fiind hibrid ?

Suedia.

Frumoasa masina eu am condus o perioada de la un service un Countryman, pur si simplu nu ma obisnuiesc cu parbrizul brusc care nu iti permite sa vezi semaforul. Asta este cel mai de rahat la masina asta. Daca era si automata era la fix.

In orice caz sa o stapanesti sanatos!

#8
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 02.09.2016

View Postro_explorer, on 02 iulie 2018 - 15:59, said:

Mi-am propus sa deschid un fel de jurnal de bord cu noua jucarie.
La multi kilometri fara evenimente!

#9
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Multumesc tuturor pentru urari.

Am sa incerc sa dau cateva raspunsuri referitor la intrebarile/sugestiile mai tehnice.

View PostTruculMagic, on 02 iulie 2018 - 16:02, said:

S de la ce tara vine ? Posted Image
Cum sta cu, consumul ? Ai ceva avantaje in tara respectiva fiind hibrid ?
Suedia, dupa cum s-a spus.

Momentan sta foarte prost cu consumul :) ... nu o menajez deloc si nu coinduc eficient. Bateria care ar trebui sa tina 40Km o rad complet in mai putin de 20 in modul max e-drive. Consumul mediu pe cativa zeci de Km variaza intre 2% si 9% ... nu am inca nici o referinta de condus normal .. acum doar conduc cum imi vine pe moment ... traiesc momentul.

Din motive de taxe si costuri finale masina e luata in leasing pe firma (regim company car). Asta implica transferul cheltuielilor auto din salariu net (dupa taxe) in salariul brut, inainte de taxe, ceea ce reprezinta un avantaj clar cand insumezi totul. In plus, fiind hibrida intervin niste deduceri destul de consistente de taxe aplicate la venitul brut utilizat pentru masina.
Pe scurt, masinuta asta ma costa total pe luna cat ma costa si masina anterioara, la jumatate de pret de lista si diesel (un C4 grand picasso) luata in regim de leasing privat.

View PostArgv, on 02 iulie 2018 - 16:15, said:

Sistemul "e" este cel de la BMW?
Da, este acelasi sistem utilizat pe BMW 225e.

View PostDeenman, on 02 iulie 2018 - 16:15, said:

Se face rodaj, citeste manualul! nu ai voie talpa primii nu stiu cati km.
Stiu sa fac rtodajul unei masini (nu e prima masina noua care imi intra pe maini). Cand spuneam "talpa" ma refeream la condus mai agresiv in demaraje, nu de testat timpii 0-100 ...
Asta e un plugin hibrid, motorul termic de abia intra in functiune din cand in ncadn daca o conduci "normal" ... are nevoie de "talpa" ca sa se rodeze.
Am citit manualul cu mult in inte de a primi masina (am avut aproape 5 luni la dispozitie intre comanda si livrare).

View Postbusiness11, on 02 iulie 2018 - 16:20, said:

pur si simplu nu ma obisnuiesc cu parbrizul brusc care nu iti permite sa vezi semaforul.
Inainte de asta am avut o perioada un BMW X2 (masina inlocuitoare de la delaer, caci mini-ul intarzia) si sincer, prefer mult mai mult Mini-ul. Nu exista comparatie de vizibilitate prin parbriz cu C4-le insa .... Cat despre semafoare, sunt perfect vizibile, nu am nici o problema.

Edited by ro_explorer, 02 July 2018 - 17:23.


#10
Argv

Argv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,500
  • Înscris: 25.10.2007

View Postro_explorer, on 02 iulie 2018 - 17:20, said:

Da, este acelasi sistem utilizat pe BMW 225e.

Interesant ca pe modelul BMW 530e inca nu este disponibil sistemul xDrive.. cel putin in Romania. Am auzit niste zvonuri ca va aparea din martie 2019 dar nu a fost confirmat de reprezentanta.

Edited by Argv, 02 July 2018 - 17:34.


#11
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Foarte faina ! Felicitari , sa te poarte sanatos peste tot pe unde ai nevoie !
O intrebare ( de curiozitate ) ce volum are portbagajul , merci Posted Image

Edited by Baxon, 02 July 2018 - 17:39.


#12
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

View PostArgv, on 02 iulie 2018 - 17:32, said:

BMW 530e [...] xDrive..
530e dar e o implementare diferita de 225e ...
Sistemul de la 225e, identic cu cel de la mini, are motorul electric pe puntea spate si motorul termic pe puntea fata (invers fata de i8 care le are invers).
La 530e motorul termic e in fata, motorul electric e integrat in transmisie si xDrive este sistemul cu cardan clasic de distributie a fortei de tractiune.

View PostBaxon, on 02 iulie 2018 - 17:39, said:

ce volum are portbagajul
405 litri de la podeaua portbagajului. Asta e compromisul de care stiam, asa ca i-am comandat si bare transversale originale (momentan in depozit caci nu am nevoie de ele) si in caz de iesiri mai lungi o sa ii pun cutie deasupra (sau rack de biciclete, depinde de excursie).

#13
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Frumos , cochet , modern ....dar scump al naibii. Imi luam Toyota Land Cruiser 2018 cu banii aia . Sa ai bafta de el si sa ne tii la curent cu mentenanta pentru ca , vrem sau nu , hibridele si electricele par sa fie viitorul , asa ca ne bucuram de alegerea ta si speram sa ne impartasesti atat bucuriile cat si neajunsurile create de noua ta masina . Bafta multa si sa te poarte fara griji  peste tot .

Edited by JurasikMan, 02 July 2018 - 17:48.


#14
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postro_explorer, on 02 iulie 2018 - 17:47, said:


405 litri de la podeaua portbagajului.
Nu-i rau deloc !
Jantele is pe 17" ?

#15
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
18" ... am luat de 17" (identice ca model) pentru rotile de iarna. Am vrut de 19" dar pierdeam o parte din bonusul ECO asa ca am ales maximul posibil fara penalitati.

S-a stricat vremea si ploua acum .. dar cand se face iar frumos o sa ies undeva in natura sa fac poze mai multe cu masina.

Edited by ro_explorer, 02 July 2018 - 17:54.


#16
alex87nfs

alex87nfs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 03.12.2016
S-o stapanesti sanatos ! Niste poze cu interiorul ar fi super cand poti..

#17
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Ma bucur ca ai ales masina asta in ciuda unor critici si descurajari atunci cand ai cerut parerea. Din punctul meu de vedere este ceva mai deosebit. Buna alegere din punctul meu de vedere.

#18
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

View Postalex87nfs, on 02 iulie 2018 - 18:25, said:

Niste poze cu interiorul ar fi super cand poti..
Un set de poze facute in graba (am zis ca s-a stricat vremea) ... dar am profitat ca sa fac poze cu luminile aprinse Posted Image ...

Attached File  0.JPG   763.24K   153 downloads  Attached File  1.JPG   860K   158 downloads  Attached File  2.JPG   1020.84K   163 downloads  Attached File  3.JPG   957.34K   175 downloads  Attached File  4.JPG   772.11K   212 downloads

Attached File  5.JPG   604.08K   212 downloads  Attached File  6.JPG   691.14K   240 downloads  Attached File  7.JPG   395.14K   204 downloads  Attached File  8.JPG   497.44K   177 downloads  Attached File  9.JPG   421.89K   205 downloads

Am uitat sa fac poze cu portbagajul .. dar extrag ceva din filmarea cu pricina, trebuie doar sa ma apuc sa procesez materialele.

View Postqew, on 02 iulie 2018 - 20:13, said:

Din punctul meu de vedere este ceva mai deosebit.
Si din al meu, fiecare Km facut in interiorul furiei rosii imi confirma alegerea Posted Image
Recunosc ca dupa ce am condusa aproape o luna superbul X2 (oferit de delaer ca masina inlocuitoare pe perioada intarzierii livrarii mini-ului) incepeam sa am dubii ca imi va mai placea mini-ul ... m-am inselat. In afara faptului ca la mini lipsesc niste dotari tehnologice pe care X2-ul le avea (lane assist si traffic jam assist), in rest totul e pe plus.

Attached File  DSC09607.JPG   1.06MB   199 downloads   Attached File  DSC09610.JPG   1003.22K   173 downloads

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate