Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mini Countryman S E All 4 - 2018
#1
Posted 02 July 2018 - 15:59
Mi-am propus sa deschid un fel de jurnal de bord cu noua jucarie. Zic "un fel" pentru ca masina va fi folosita majoritar pentru mers la munca si o eventuala escapada pe ici pe colo din cand in cand ... asadar prea multe picanterii nu am ce pune in el ... dar o sa fie consumuri/costuri in functie de regimurile de utilizare si comportamentul dinamic in diverse imprejurari.
Asadar, fara a vrea sa repet prea multe din topicul initial de versus in care imi anuntam decizia, iata niste date: Dupa cum spune initiala "E" din nume, este o masina partial electrica, un Plugin hybrid mai precis. Ca date pe hartie: Putere hibrid: 221CP Cuplu: 385nm Cutie: 6 trepte automata Putere doar benzina (1.5 biturbo): 134CP Putere doar electric: 87CP Tractiune 4x4 (motor pe benzina punte fata, electric punte spate) sau doar fata/spate, dupa modul de condus ales. 0-100: 6.5 s Autonomie pe baterii: max 42Km Greutate: 1700Kg Nivel de echipare: full options Pret de catalog: 52000€ (pret final 48000€ cu reducerea pentru electrice, plus inca o reducere suplimentara de 1400€ ca bonus, introdus de la 1 iulie 2018). Momentan nu am sa pun decat niste poze cu jucaria urmand sa detaliez chestii pe parcurs (sunt in procesul de a face niste filmulete si poze in timp ce monitorizez comportamentul dinamic, consumuri si alte chestii). Deocamdata e prea proaspata ca sa pot da date metrice reale ... pentru ca pur si simplu pedala de acceleratie are doar 2 pozitii acum (0 si "talpa") ... in plus incarcarea o fac haotic si nu incerc sa optimizez nimic ... doar conduc asa, aiurea. 1.jpg 707.77K 411 downloads 2.jpg 747.78K 473 downloads 3.jpg 758.62K 437 downloads Va urma ... |
#2
Posted 02 July 2018 - 16:02
Interesanta dar scumpa
S de la ce tara vine ? Cum sta cu, consumul ? Ai ceva avantaje in tara respectiva fiind hibrid ? Edited by TruculMagic, 02 July 2018 - 16:02. |
#4
Posted 02 July 2018 - 16:15
#5
Posted 02 July 2018 - 16:15
Se face rodaj, citeste manualul! nu ai voie talpa primii nu stiu cati km.
|
#6
Posted 02 July 2018 - 16:17
A fost si pentru mine o varianta, la un moment dat (Countryman-ul, nu E, nu All 4). Insa nu m-a convins design-ul. Am ramas tot la bavarezi, dar in curtea lor autohtona.
Sa o conduci cu placere si fara incidente! |
#7
Posted 02 July 2018 - 16:20
TruculMagic, on 02 iulie 2018 - 16:02, said:
Interesanta dar scumpa S de la ce tara vine ? Cum sta cu, consumul ? Ai ceva avantaje in tara respectiva fiind hibrid ? Suedia. Frumoasa masina eu am condus o perioada de la un service un Countryman, pur si simplu nu ma obisnuiesc cu parbrizul brusc care nu iti permite sa vezi semaforul. Asta este cel mai de rahat la masina asta. Daca era si automata era la fix. In orice caz sa o stapanesti sanatos! |
#8
Posted 02 July 2018 - 16:41
#9
Posted 02 July 2018 - 17:20
Multumesc tuturor pentru urari.
Am sa incerc sa dau cateva raspunsuri referitor la intrebarile/sugestiile mai tehnice. TruculMagic, on 02 iulie 2018 - 16:02, said:
S de la ce tara vine ? Cum sta cu, consumul ? Ai ceva avantaje in tara respectiva fiind hibrid ? Momentan sta foarte prost cu consumul ... nu o menajez deloc si nu coinduc eficient. Bateria care ar trebui sa tina 40Km o rad complet in mai putin de 20 in modul max e-drive. Consumul mediu pe cativa zeci de Km variaza intre 2% si 9% ... nu am inca nici o referinta de condus normal .. acum doar conduc cum imi vine pe moment ... traiesc momentul. Din motive de taxe si costuri finale masina e luata in leasing pe firma (regim company car). Asta implica transferul cheltuielilor auto din salariu net (dupa taxe) in salariul brut, inainte de taxe, ceea ce reprezinta un avantaj clar cand insumezi totul. In plus, fiind hibrida intervin niste deduceri destul de consistente de taxe aplicate la venitul brut utilizat pentru masina. Pe scurt, masinuta asta ma costa total pe luna cat ma costa si masina anterioara, la jumatate de pret de lista si diesel (un C4 grand picasso) luata in regim de leasing privat. Argv, on 02 iulie 2018 - 16:15, said:
Sistemul "e" este cel de la BMW? Deenman, on 02 iulie 2018 - 16:15, said:
Se face rodaj, citeste manualul! nu ai voie talpa primii nu stiu cati km. Asta e un plugin hibrid, motorul termic de abia intra in functiune din cand in ncadn daca o conduci "normal" ... are nevoie de "talpa" ca sa se rodeze. Am citit manualul cu mult in inte de a primi masina (am avut aproape 5 luni la dispozitie intre comanda si livrare). business11, on 02 iulie 2018 - 16:20, said:
pur si simplu nu ma obisnuiesc cu parbrizul brusc care nu iti permite sa vezi semaforul. Edited by ro_explorer, 02 July 2018 - 17:23. |
#10
Posted 02 July 2018 - 17:32
ro_explorer, on 02 iulie 2018 - 17:20, said:
Da, este acelasi sistem utilizat pe BMW 225e. Interesant ca pe modelul BMW 530e inca nu este disponibil sistemul xDrive.. cel putin in Romania. Am auzit niste zvonuri ca va aparea din martie 2019 dar nu a fost confirmat de reprezentanta. Edited by Argv, 02 July 2018 - 17:34. |
|
#11
Posted 02 July 2018 - 17:39
Foarte faina ! Felicitari , sa te poarte sanatos peste tot pe unde ai nevoie !
O intrebare ( de curiozitate ) ce volum are portbagajul , merci Edited by Baxon, 02 July 2018 - 17:39. |
#12
Posted 02 July 2018 - 17:47
Argv, on 02 iulie 2018 - 17:32, said:
BMW 530e [...] xDrive.. Sistemul de la 225e, identic cu cel de la mini, are motorul electric pe puntea spate si motorul termic pe puntea fata (invers fata de i8 care le are invers). La 530e motorul termic e in fata, motorul electric e integrat in transmisie si xDrive este sistemul cu cardan clasic de distributie a fortei de tractiune. Baxon, on 02 iulie 2018 - 17:39, said:
ce volum are portbagajul |
#13
Posted 02 July 2018 - 17:47
Frumos , cochet , modern ....dar scump al naibii. Imi luam Toyota Land Cruiser 2018 cu banii aia . Sa ai bafta de el si sa ne tii la curent cu mentenanta pentru ca , vrem sau nu , hibridele si electricele par sa fie viitorul , asa ca ne bucuram de alegerea ta si speram sa ne impartasesti atat bucuriile cat si neajunsurile create de noua ta masina . Bafta multa si sa te poarte fara griji peste tot .
Edited by JurasikMan, 02 July 2018 - 17:48. |
#14
Posted 02 July 2018 - 17:50
#15
Posted 02 July 2018 - 17:53
18" ... am luat de 17" (identice ca model) pentru rotile de iarna. Am vrut de 19" dar pierdeam o parte din bonusul ECO asa ca am ales maximul posibil fara penalitati.
S-a stricat vremea si ploua acum .. dar cand se face iar frumos o sa ies undeva in natura sa fac poze mai multe cu masina. Edited by ro_explorer, 02 July 2018 - 17:54. |
|
#16
Posted 02 July 2018 - 18:25
S-o stapanesti sanatos ! Niste poze cu interiorul ar fi super cand poti..
|
#17
Posted 02 July 2018 - 20:13
Ma bucur ca ai ales masina asta in ciuda unor critici si descurajari atunci cand ai cerut parerea. Din punctul meu de vedere este ceva mai deosebit. Buna alegere din punctul meu de vedere.
|
#18
Posted 02 July 2018 - 21:28
alex87nfs, on 02 iulie 2018 - 18:25, said:
Niste poze cu interiorul ar fi super cand poti.. 0.JPG 763.24K 153 downloads 1.JPG 860K 158 downloads 2.JPG 1020.84K 163 downloads 3.JPG 957.34K 175 downloads 4.JPG 772.11K 212 downloads 5.JPG 604.08K 212 downloads 6.JPG 691.14K 240 downloads 7.JPG 395.14K 204 downloads 8.JPG 497.44K 177 downloads 9.JPG 421.89K 205 downloads Am uitat sa fac poze cu portbagajul .. dar extrag ceva din filmarea cu pricina, trebuie doar sa ma apuc sa procesez materialele. qew, on 02 iulie 2018 - 20:13, said:
Din punctul meu de vedere este ceva mai deosebit. Recunosc ca dupa ce am condusa aproape o luna superbul X2 (oferit de delaer ca masina inlocuitoare pe perioada intarzierii livrarii mini-ului) incepeam sa am dubii ca imi va mai placea mini-ul ... m-am inselat. In afara faptului ca la mini lipsesc niste dotari tehnologice pe care X2-ul le avea (lane assist si traffic jam assist), in rest totul e pe plus. DSC09607.JPG 1.06MB 199 downloads DSC09610.JPG 1003.22K 173 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users