Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mini Countryman S E All 4 - 2018
Last Updated: Apr 13 2022 09:31, Started by
ro_explorer
, Jul 02 2018 15:59
·
0
#487
Posted 19 May 2019 - 21:01
Vorbesti sa nu adormi si tu vad. Sa topesti inseamna sa o consumi. Asa e nu stiu cum functioneaza, am 2 electrice si am avut lexusuri hibride si am mers mult si cu plug inul BMW 225 xe care e identic cu acest Mini, dar ce stiu eu.
Ia zi Einstein cand pleaca blana de pe loc ca sa obtina cele 6.5 secunde pana la 100 functioneaza doar termicul si incarca bateria? |
#488
Posted 19 May 2019 - 21:12
Da, funcționează termicul si încarcă bateria. Și ai grija la limbaj, arogantule. Tu totdeauna când nu ai dreptate invoci ce masini ai condus. Nu înțeleg, ar trebui sa ne dam la o parte când greșești? Vezi ca nu doar tu ai condus mașini, nu te mai da mare ca un pusti de grădiniță.
|
#489
Posted 19 May 2019 - 21:15
Edi, la e rog să vorbești despre mașini de maxim 80 de cai. Toate celelalte îți depășesc limitele.
Pentru a mia oara., Nu are nicio treabă puterea cu viteza. Cei xyz cai ii folosești în condus agresiv pe repriza 50-150. Iar condusul agresiv presupune și retrogradări bruște și reveniri... |
#490
Posted 19 May 2019 - 21:23
La cavaliere aveam pretenții (asta dacă a condus cu adevărat mașinile enumerate acolo) pentru ca la accelerației blana funcționează termicul ajutat de electric. De la tine bobita nu am nici o pretenție, ești doar clown-ul forumului alături de 3T și unbrutus. Ramai la diesel-ul tău, tu ai condus hibride doar în NFS. Ma întreb doar care este nivelul de penibil la care poți ajunge.
|
#491
Posted 19 May 2019 - 21:32
#492
Posted 19 May 2019 - 22:02
cavaliere, on 19 mai 2019 - 20:27, said:
De putere maxima ai nevoie cand dai kickdown, la fel daca pleci blana de pe loc si vrei sa accelerezi cat de repede poate masina, caz in care merge atat termic cat si electric. Daca pleci de 10 ori blana de pe loc pana la 120 ai topit bateria. Chiar is la Tesla daca faci asta nu mai are acceasi performanta. Asa ca aia 6.5 sec pana la 100 sunt in cazul ideal, dupa ce ai topit bateria, sunt 10-11. Eu nici macar cand n-am medicamentele luate nu fac kickdown de pe loc, tr 1 plecare eventual mai tare (dar fara scarturi si basini ) si din tr 2 incep blana daca am chef. In 36000 km nu cred ca am 10 plecari 0-100 asa in forja max. Deci daca bafteria ar tine vreo 10-11 plecari nebunatice, zic ca e foarte ok, faci daca chiar vrei 2-3 plecari de om prost (sub 7 sec nu mai e din categoria celor uzuale/normale) si tot mai ai corent de fataiala. Ajungi la lucru sau acasa si o pui la incarcat ca pe telefon si esti back on business. Sunt adeptul "clasicelor" sa zic asa, dar n-ai cum sa nu vezi ce se vede vizibil cu ochiu liber vizibil, in anumite conditii (trafic normal ) consum mai mic decat un scuter de 49cmc, putere mare/demaraj sportiv cand ai chef, automat cost/km mic si or mai fi si alte avantaje, dar astea se vad clar. Adica el a postat pana acum cam tot ce inseamna consum la masina asta, si cand a avut 7,x% si cand a avut 9,x% si cand a avut consum de subscuter si a dat detalii de ce si cum au rezultat acele consumuri. Decat sa citesc prin review-uri/teste facute in 2-3 ore (le mai citesc si p-alea) si alte comentarii subiective (neposesori de asemenea utilaje ) mult mai bine sa bag la cap ce zice cineva care se da toata ziua cu asa ceva. Informatie la botu calului, o fi subiectiva pt unii, pe mine m-a mai luminat la neuron |
#493
Posted 20 May 2019 - 01:24
cavaliere, on 19 mai 2019 - 20:27, said:
Daca pleci de 10 ori blana de pe loc pana la 120 ai topit bateria. - Putere motor electric: 66kW. - Energie inmagazinata in baterie: 7.6 kWh Presupunand ca motorul electric este utilizat in regim de "kick-down" pentru demaraje nervoase, o baterie incarcata 100% ar putea asigura un asemenea regim constant de cca 6-7 minute. Pana la 100Km/h imi ia 6.5 secunmde (6.7 conform cartii, ca sa fim exacti). Pana la 120 nu am masurat ca sa fiu sincer dar cred ca 10 sec e realist. Asta inseamna 6x7 = 42 de accelerari "blana" pana la 120 Km/h. Eu fac una la 2-3 zile si aia de distractie, nu de nevoie . 42 e mai mult de 10 zic eu si un astfel de regim se intalneste doar in regim de curse. Si asta presupune ca masina nu recupereaza nimic. In realitate, daca vrei regimuri din astea pui masina in mod sport, regim in care ea tine bateria incarcata (folosind termicul, evident) la 50%, facand asta imediat ce nu mai ai necesar de putere maxima a sistemului. In regim sport insa nu mai vorbim de consumuri, OK ? Asta ca sa spargem niste mituri. Edited by ro_explorer, 20 May 2019 - 01:25. |
#494
Posted 20 May 2019 - 08:03
Foarte interesant ca la tine iti tine bateria incarcata 50% in modul sport. Nu stiam asta. Este specifica pentru toate plug-in-urile sau doar la Mini/Bmw? La a mea bateria se descarca pana la zero doar daca sta stationata perioade mai lungi de timp (2-3 saptamani) altfel motorul termic incepe sa o incarce automat la plecarea de pe loc. Vad asta din meniu unde imi arata toate datele legate de starea bateriei, consumul instant, consum in mod electric si consumul de benzina etc.
|
#495
Posted 20 May 2019 - 08:20
ro_explorer, on 20 mai 2019 - 01:24, said: Pai hai sa calculam: - Putere motor electric: 66kW. - Energie inmagazinata in baterie: 7.6 kWh Presupunand ca motorul electric este utilizat in regim de "kick-down" pentru demaraje nervoase, o baterie incarcata 100% ar putea asigura un asemenea regim constant de cca 6-7 minute. Pana la 100Km/h imi ia 6.5 secunmde (6.7 conform cartii, ca sa fim exacti). Pana la 120 nu am masurat ca sa fiu sincer dar cred ca 10 sec e realist. Asta inseamna 6x7 = 42 de accelerari "blana" pana la 120 Km/h. Eu fac una la 2-3 zile si aia de distractie, nu de nevoie . 42 e mai mult de 10 zic eu si un astfel de regim se intalneste doar in regim de curse. Si asta presupune ca masina nu recupereaza nimic. In realitate, daca vrei regimuri din astea pui masina in mod sport, regim in care ea tine bateria incarcata (folosind termicul, evident) la 50%, facand asta imediat ce nu mai ai necesar de putere maxima a sistemului. In regim sport insa nu mai vorbim de consumuri, OK ? Asta ca sa spargem niste mituri. |
#496
Posted 20 May 2019 - 08:41
Eu urmaresc des cata putere folosesc la masina mea. Chiar si cand am mers pe circuit, ai un procent de full-throttle undeva la 50-60%. E imposibil, oriunde in afara de autostrada fara limita de viteza si unde mergi cu Vmax permanent, sa poti descarca bateria. Folosind puterea combinata la masina asta ar inseamna sa mergi constant cu ~200-230km/h. Orice altceva in afara de regimul asta nu are cum sa descarce bateria. Din ratiuni de fizica.
Inteleg ce zice cavalier, dar depinde de implementarea fiecarui producator. El se refera la supra-incalzirea bateriei. Dar, genul asta de utilizare, transpus intr-o masina normala cu motor termic s-ar traduce prin multe piese extrem de scumpe schimbate foarte des. De aceea nimeni nu merge asa. Incercati sa faceti numai plecari 0-100 la maxim si spuneti-mi in cat timp schimbati cutia de viteze, ambreiajul si volanta. Am impresia ca de multe ori se arunca niste scenarii fanteziste in joc, doar ca sa se creeze polemici inutile. Edited by figo1988, 20 May 2019 - 09:00. |
|
#498
Posted 20 May 2019 - 09:25
figo1988, on 20 mai 2019 - 08:41, said:
Eu urmaresc des cata putere folosesc la masina mea. Chiar si cand am mers pe circuit, ai un procent de full-throttle undeva la 50-60%. E imposibil, oriunde in afara de autostrada fara limita de viteza si unde mergi cu Vmax permanent, sa poti descarca bateria. Folosind puterea combinata la masina asta ar inseamna sa mergi constant cu ~200-230km/h. Orice altceva in afara de regimul asta nu are cum sa descarce bateria. Din ratiuni de fizica. Inteleg ce zice cavalier, dar depinde de implementarea fiecarui producator. El se refera la supra-incalzirea bateriei. Dar, genul asta de utilizare, transpus intr-o masina normala cu motor termic s-ar traduce prin multe piese extrem de scumpe schimbate foarte des. De aceea nimeni nu merge asa. Incercati sa faceti numai plecari 0-100 la maxim si spuneti-mi in cat timp schimbati cutia de viteze, ambreiajul si volanta. Am impresia ca de multe ori se arunca niste scenarii fanteziste in joc, doar ca sa se creeze polemici inutile. Edited by edi10000, 20 May 2019 - 09:27. |
#499
Posted 20 May 2019 - 09:54
Intr-adevar nu am experimentat asta decat la i3, dar am banuit ca vorbeste din proprie experienta.
@ro_explorer: Nu ai un display care sa iti arate puterea pe care o folosesti in timp real? |
#500
Posted 20 May 2019 - 10:13
Ba da , este ... pot vedea puterea sistemului in mod grafic, in kW si fluxul de putere in/out al bateriei ... numeric, in kWh/100Km (un fel de "consum instant" cu + si - caci se si incarca). Asa am vazut ce putere utilizez in regim de mers normal si cu ce putere se incarca bateria in mod regenerativ (ajungand si la 50kW pe franare).
edi10000, on 20 mai 2019 - 08:03, said:
Foarte interesant ca la tine iti tine bateria incarcata 50% in modul sport. Nu stiam asta. Este specifica pentru toate plug-in-urile sau doar la Mini/Bmw? Inca o chestie, am gasit o brosura de la BMW in care se specifica faptul ca bateria are 7.6kWh brut si 5.8kWh net ... ceea ce explica acea distanta maxima teoretica de 42Km in full electric, ea fiind de fapt imposibil de atins IRL. bobalex18, on 20 mai 2019 - 08:20, said:
Calculul asta al tău... Edited by ro_explorer, 20 May 2019 - 10:08. |
#501
Posted 20 May 2019 - 11:46
cavaliere, on 19 mai 2019 - 20:27, said:
Daca pleci de 10 ori blana de pe loc pana la 120 ai topit bateria. Chiar is la Tesla daca faci asta nu mai are acceasi performanta. |
|
#502
Posted 20 May 2019 - 12:02
inuendo0, on 20 mai 2019 - 11:46, said:
Nu stiu cum e la Tesla ta, dar la a mea e nevoie de MUUULT mai multe lansari pana la 120 ca sa consum bateria. Asta in cazul in care nu incep cu ea deja aproape goala. Dar unde am scris eu ca o consumi? Citeste mai atent ce am scris. |
#503
Posted 20 May 2019 - 12:38
Nu se incinge asa tare chiar daca nu are management termic - pur si simplu nu are suficient suc in ea c asa aiba timp sa se incinga. La masinile cu management termic nu e o problema.
Sa nu uitam insa ca asta nu e o masina de circuit. E doar o masina normala, pentru utilizare normala preponderent de oras. Nu cred ca are cineva pretentia sa fie altceva. |
#504
Posted 20 May 2019 - 13:35
Aveti grija cu masinile de duzina ca nu sunt facute sa reziste la conditii nasoale.
Uite aici la a mea, la un coborat mai energic, cu tot cu folosirea franei de motor (100km/h+ in viteza a 2a). [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/67Hhe35CxeM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users