Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VW Golf Highline 1.4TSI DSG
#19
Posted 27 June 2018 - 19:11
Bine dotata, o sa-ti faca placere sa fii in ea.
S-o stapanesti sanatos . |
#20
Posted 02 July 2018 - 09:38
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Eu dupa 1 an si 17.000 km sunt foarte multumit de ea.
O intrebare: ti-a zis dealerul de ce a venit asa de greu? Ma gandesc ca din cauza scaunului ergoActiv, dar eram curios. A mea am comandat-o la inceput de Aprilie si la inceput de Iunie a venit... Eram curios din cauza carui optional a intarziat. |
#21
Posted 02 July 2018 - 16:21
Bănuiala lor e motorul de 1.4 la care s-a renunțat intre timp. Azi am ridicat-o
|
#22
Posted 02 July 2018 - 21:19
Niste poze la prima alimentare
Attached FilesEdited by atupi, 02 July 2018 - 21:20. |
#23
Posted 03 July 2018 - 16:03
Am reusit sa fac de ieri si pana azi vreo 500km si pot spune ca imi place cum se misca masina, am incercat sa ma abtin sa calc prea tare pedala din dreapta
De asemenea Dynaudio suna tare bine. Masina a venit echipata cu anvelope Hankook Ventus 2 fabricatie 19/2018. Desi spuneam ca nu-mi place culoarea acum incep sa o vad altfel pentru ca isi schimba nuanta functie de lumina. Cateodata pare alba, alteori pare argintie si seara pare bleu/gri. Desi am umflat rotile la 2.4 bar cred ca o sa aleg asa cum scrie si in carte ptr confort 2.1-2.2. Pur si simplu pe drumurile noastre cateodata devine deranjanta zguduiala transmisa. Ma deranjeaza un aspect la sistemul multimedia si nu stiu daca se poate seta cumva: in timp ce ruleaza Waze si ma suna cineva se aude sunetul de apel dar ca sa raspund trebuie sa merg pe PHONE ca sa pot raspunde, nu am o fereastra de notificare. Deja dupa 24 ore de la livrare si 500km arata ca porcu', plina de praf si gaze turtite pe bot si parbriz. Vreau sa ii fac un tratament cu ceara si as aprecia cateva sfaturi despre acest procedeu. Attached FilesEdited by atupi, 03 July 2018 - 16:16. |
#24
Posted 03 July 2018 - 17:02
atupi, on 03 iulie 2018 - 16:03, said:
in timp ce ruleaza Waze si ma suna cineva se aude sunetul de apel dar ca sa raspund trebuie sa merg pe PHONE ca sa pot raspunde, nu am o fereastra de notificare. Edited by alexcrist, 03 July 2018 - 17:04. |
#25
Posted 03 July 2018 - 17:42
Ba dar dar uite ca nu mi-a trecut prin cap sa-l apas Deh, e prima masina cu comenzi pe volan pe care o am in posesie. Dar chiar daca merge sa raspund, e ciudat sa raspund la un apel despre care nu stiu nimic, poate nu vreau sa raspund acelei persoane
|
#26
Posted 03 July 2018 - 17:58
Asta, într-adevăr, e ciudat. Mai vezi prin meniuri sau prin manual, poate îți scapă vreo opțiune de afișare a apelantului.
Ai pomenit de Waze. Când nu ești în Waze, ci în orice altceva, se comportă altfel? Edited by alexcrist, 03 July 2018 - 17:58. |
#27
Posted 03 July 2018 - 21:18
atupi, on 03 iulie 2018 - 16:03, said:
Ma deranjeaza un aspect la sistemul multimedia si nu stiu daca se poate seta cumva: in timp ce ruleaza Waze si ma suna cineva se aude sunetul de apel dar ca sa raspund trebuie sa merg pe PHONE ca sa pot raspunde, nu am o fereastra de notificare. Deja dupa 24 ore de la livrare si 500km arata ca porcu', plina de praf si gaze turtite pe bot si parbriz. Vreau sa ii fac un tratament cu ceara si as aprecia cateva sfaturi despre acest procedeu. O avea legatura cu AndroidAuto care nu-i tocmai o varianta oficiala? Pe display-ul central, nu pe multimedia, nu iti apare nr care te apeleaza? Pe CarPlay nu exista un astfel de comportament, dar nici Waze nu am. Ma multumesc cu Apple maps. Tratament cu ceara/sealant, face un baiat priceput - Ovidiu H. Iti pot da nr lui in PM. Uite cum apare dupa tratament: Attached Files |
#28
Posted 03 July 2018 - 21:24
|
#29
Posted 03 July 2018 - 21:39
Atupi la mine merge perfect sa vd cine ma apeleaza in timp ce folosesc waze.imi apare in partea de sus a ecranului cine ma apeleaza. Si apare si pe bord intre turometru si vitezometru, unde ai in general toate informatiile despre masina. Iti apar inclusiv si mesajele din whatsapp tot asa, in susul ecranului. Si daca dai pe ele ti le citeste o voce cu accent englezesc. E tare haioasa. Eu cu sotia cand vrem sa ne amuzam ii mai dam sa citeasca. Referitor la detailing,anul trecut si eu am fost la Ovidiu H si o sa merg si anul asta.
|
#30
Posted 03 July 2018 - 22:08
Dupa o plimbare de seara si ceva butonat am descoperit ca alegand "view-ul" telefonului pot avea informatiile care ma interseaza pe bord, nu pe infotaiment. Deocamdata sunt multumit cu solutia gasita. Ptr prima oara vad si eu lumina farurilor si imi place f mult eu trecand direct de la hologen si sarind peste faza "xenon". Lumina este ceva mai "rece" si pe o sosea marcata corespunzator cred ca se vede excelent. Sunt curios sa vedem si pe "ud" cum se va vedea.
Am si dezumflat-o un pic dupa cum spuneam mai devreme ca facea ca naiba prin Bucuresti. A aparut o noua intrebare (inca nu am citit atent manualul): la semafor, daca e mai lunga asteptarea o scot pe N sau o las in D? Edited by atupi, 03 July 2018 - 22:18. |
#31
Posted 03 July 2018 - 22:41
O lasi in D. N-ai de ce sa folosesti vreodata N, cu exceptia cazului in care esti tractat.
|
#32
Posted 03 July 2018 - 23:42
Felicitari pentru achizitia mult dorita . Sa o stapaneati sanatos fara probleme.
Poti sa o treci la semafor si in N, ca sa nu mai stai cu picioru pe frana si ori de cate ori stai in trafic mult pe loc si nu esti in rampa. Cand esti in panta, in N aluneci usor la vale, o controlezi din frana fara sa mai soliciti motoru, iar daca esti in Start Stop, mergi si fara combustibil in jos Iar daca ai si butonul "Mode" va completa DSG-u perfect. O poti tine in Eco pentru consum redus de combustibil si in care ai modul inertial. E interesant ! Cand vei ridica picioru de pe acceleratie, iti va apare in bord "inertial", turometru scade la 1000 rpm dar viteza ramane destul timp neschimbata (ca la cruise control), scade lent. Edited by MMike, 04 July 2018 - 00:03. |
#33
Posted 04 July 2018 - 00:04
MMike, on 03 iulie 2018 - 23:42, said:
Felicitari pentru achizitia mult dorita . Sa o stapaneati sanatos fara probleme. Poti sa o treci la semafor si in N, ca sa nu mai stai cu picioru pe frana si ori de cate ori stai in trafic mult pe loc si nu esti in rampa. Cand esti in panta, in N aluneci usor la vale, o controlezi din frana fara sa mai soliciti motoru, iar daca esti in Start Stop, mergi si fara combustibil in jos Ar trebui sa aiba autohold si sa nu fie nevoie sa tina piciorul pe frana. Cat despre mers in N la vale e stupid, potential periculos si nu aduce niciun avantaj, nici macar de consum (desi sa nu consume 10ml de benzina pe o panta ar trebui oricum sa fie ultima lui preocupare). @Atupi: serios, las-o in D. N-ai niciodata vreun motiv sau avantaj sa o pui in N, dimpotriva. Edited by tatalor51, 04 July 2018 - 00:12. |
|
#34
Posted 04 July 2018 - 00:24
Pai isi mai odihneste picioru sa nu stea mereu cu el pe frana cat si sa nu mai frece ambreiajele cutiei, o solicita mai putin. La vale, am spus ca o tine sub frana,dar nu am zis sa mearga cu ea asa, ci pe portiuni mici de drum, la semafor sau colana.
Plus ca daca la un semafor lung, daca nu e acomodat cu cutia automata, poate uita si va rodica picioru de pe frana iar masina o va lua inainte. Pana la urma, la cutia automata va face cum crede. E posibil sa nu aibe auto hold ci hill hold. Edited by MMike, 04 July 2018 - 00:33. |
#35
Posted 04 July 2018 - 07:13
Tu ii zici unuia cu cutie automata sa o conducă ca pe o manuala. Nu merge asa și nici nu e recomandat.
Cutia automata e făcută sa o pui în D și mai umbli acolo când parchezi. Bine, dacă te mănâncă și vreo sa mergi în mod "manual", apeși pe padele (eu am apăsat pe padele de 2 ori în 3 ani ). Eu unul mi-am luat cutie automata pentru confort, ca să umblu cât mai puțin la schimbător, nu sa stau sa mestec în el ca la manuala. Edited by ro_explorer, 04 July 2018 - 07:16. |
#36
Posted 04 July 2018 - 08:04
MMike, on 04 iulie 2018 - 00:24, said:
Pai isi mai odihneste picioru sa nu stea mereu cu el pe frana cat si sa nu mai frece ambreiajele cutiei, o solicita mai putin. La vale, am spus ca o tine sub frana,dar nu am zis sa mearga cu ea asa, ci pe portiuni mici de drum, la semafor sau colana. Plus ca daca la un semafor lung, daca nu e acomodat cu cutia automata, poate uita si va rodica picioru de pe frana iar masina o va lua inainte. Pana la urma, la cutia automata va face cum crede. E posibil sa nu aibe auto hold ci hill hold. Sa 'coast' cu masina in N e efectiv periculos fiindca iti creste timpul de reactie in cazul in care ai nevoie sa accelerezi, in multe state din US e ilegal sa faci asta. Si, din nou, nu consumi combustibil mai putin, dimpotriva: https://www.mercuryn...-drivers-do-it/ Edited by tatalor51, 04 July 2018 - 08:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users