Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VW Golf Highline 1.4TSI DSG
#37
Posted 04 July 2018 - 08:12
tatalor51, on 04 iulie 2018 - 08:04, said:
Sa 'coast' cu masina... Întreb pentru ca și eu folosesc termenul in engleza căci e un singur cuvânt (fata de o descriere în romana). As putea spune "sa mergi cu mașina pe liber, fin inerție, fără sa accelerezi" ... dar suna ciudat și lung . Edited by ro_explorer, 04 July 2018 - 08:13. |
#38
Posted 04 July 2018 - 08:23
Fata de alte tipuri de cutii automate cvt, dsg6 etc. dsg7 e cu ambreiaje uscate si exista situatia binecunoscuta de supraincalzire, mentionata si in manualul VW ! Exista si diverse averstismente date de masina prin martori luminosi sau text in acest sens cat si sfaturi cu ce trebuie facut in acel caz. Deci e bine sa o menajeze cutia cand se poate, sa nu o tina in viteze (D) tot timpul, macar in acest fel, in N (doar cand stationeaza mult cand e in trafic bara la bara si la semafor), care e singurul, in afara faptului de a opri motoru.
Acum el e proprietaru masinii, el va face ce crede in acest sens. Si inca ceva : atentie mai ales cand e la munte la coborare, pe pante lungi. Daca nu accelereaza si o lasa sa alunece la vale, cutia face frana de motor automat, incetinind masina, astfel turatia va creste mult supraincalzind motoru dar si cutia ! In acel caz, se poate folosi de padele sau o scurta talpa pe acceleratie. Edited by MMike, 04 July 2018 - 08:33. |
#39
Posted 04 July 2018 - 08:49
#40
Posted 04 July 2018 - 10:03
tatalor51, on 04 iulie 2018 - 08:04, said:
in multe state din US e ilegal sa faci asta. Hotărârea Guvernului nr. 1391/2006 said:
Art. 148 – Se interzice conducătorului de autovehicul sau tramvai: 13. Să lase liber în timpul mersului volanul, ghidonul sau maneta de comandă, să oprească motorul sau să decupleze transmisia în timpul mersului. MMike, on 04 iulie 2018 - 08:23, said:
atentie mai ales cand e la munte la coborare, pe pante lungi. Daca nu accelereaza si o lasa sa alunece la vale, cutia face frana de motor automat, incetinind masina, astfel turatia va creste mult supraincalzind motoru dar si cutia ! In acel caz, se poate folosi de padele sau o scurta talpa pe acceleratie. Încălzirea frânelor și scăderea eficienței lor (brake fading) îți spune ceva? Adică fix ceva ce nu te poate costa bani, ci te poate costa viața, mai ales că vorbim de munte și coborâri lungi, deci și prăpastii în jurul tău. O plăcere să rămâi fără frâne pe-acolo, că te apucă grija de cutie. Supraîncălzirea motorului din ce cauze apare pe coborâri? Chiar sunt curios. În frână de motor consumul este ZERO! Ungerea și răcirea, în schimb, merg bine mersi. De unde căldură? De la stele și praf lunar? Astă iarnă, la -8 grade, am mers 16km la vale fără ca temperatura motorului să depășească 50 de grade (coborâre de la cabana Rarău spre Pojorâta). Acul nici măcar nu se mișca decât pentru scurt timp pe porțiuni ușor înclinate unde acceleram, dar scădea iar pe vale abruptă. Supraîncălzire, zici... |
#41
Posted 04 July 2018 - 10:20
alexcrist, on 04 iulie 2018 - 10:03, said: Nu suntem Ă®n US, dar și la noi este interzis. Foarte puțini sunt cei care știu, pentru că nu se dau amenzi pentru asta (este și imposibil), și sunt reguli mai importante care sunt la general ignorate pe străzile noastre: Pe tine Ă®n școala de șoferi așa te-a Ă®nvățat? Să scoți pe liber pe coborâri, ca să protejezi cutia, aia fix făcută pentru forțe ridicate pe termen lung? ĂŽncălzirea frânelor și scăderea eficienței lor (brake fading) Ă®ți spune ceva? Adică fix ceva ce nu te poate costa bani, ci te poate costa viața, mai ales că vorbim de munte și coborâri lungi, deci și prăpastii Ă®n jurul tău. O plăcere să rămâi fără frâne pe-acolo, că te apucă grija de cutie. SupraĂ®ncălzirea motorului din ce cauze apare pe coborâri? Chiar sunt curios. ĂŽn frână de motor consumul este ZERO! Ungerea și răcirea, Ă®n schimb, merg bine mersi. De unde căldură? De la stele și praf lunar? Astă iarnă, la -8 grade, am mers 16km la vale fără ca temperatura motorului să depășească 50 de grade (coborâre de la cabana Rarău spre Pojorâta). Acul nici măcar nu se mișca decât pentru scurt timp pe porțiuni ușor Ă®nclinate unde acceleram, dar scădea iar pe vale abruptă. SupraĂ®ncălzire, zici... Edited by MMike, 04 July 2018 - 10:44. |
#42
Posted 04 July 2018 - 10:30
MMike, on 04 iulie 2018 - 08:23, said:
Daca nu accelereaza si o lasa sa alunece la vale, cutia face frana de motor automat, incetinind masina, astfel turatia va creste mult supraincalzind motoru dar si cutia ! Mecanica auto in general si a unui motor cu ardere interna in 4 timpi iti este complet straina aparent (nu mi-o lua in nume de rau dar alea sunt basme). Pentru inceput, explica-mi te rog cum se "supraincalzeste" motorul cand masina merge in frana de motor. Care e mecanica din spatele supraincalzirii motorului "dar si a cutiei" cand tu mergi in frana de motor. Edited by ro_explorer, 04 July 2018 - 10:34. |
#43
Posted 04 July 2018 - 10:37
ro_explorer, on 04 iulie 2018 - 10:30, said: WTF? Daca si explici stiintific ce ai scris exact in fraza asta (mai ales corelatia intre zonele cu bold) esti tare ... Mecanica auto in general si a unui motor cu ardere interna in 4 timpi iti este complet straina aparent (nu mi-o lua in nume de rau dar alea sunt basme). Pentru inceput, explica-mi te rog cum se "supraincalzeste" motorul cand masina merge in frana de motor. Care e mecanica din spatele supraincalzirii motorului "dar si a cutiei" cand tu mergi in frana de motor. |
#45
Posted 04 July 2018 - 13:46
MMike, on 04 iulie 2018 - 10:37, said:
De ce te miri ? Ai condus o masina cu dsg7 msi ales in situatia descrisa de mine ???? |
#46
Posted 04 July 2018 - 15:38
alexcrist, on 04 iulie 2018 - 10:03, said: Astă iarnă, la -8 grade, am mers 16km la vale fără ca temperatura motorului să depășească 50 de grade (coborâre de la cabana Rarău spre Pojorâta). Acul nici măcar nu se mișca decât pentru scurt timp pe porțiuni ușor Ă®nclinate unde acceleram, dar scădea iar pe vale abruptă. SupraĂ®ncălzire, zici... Tu dai exemple de pe manuala sau dsg7 ? ro_explorer, on 04 iulie 2018 - 13:46, said: Nu trebuie sa conduc o masina cu DSG (oricare ar fi el) ca sa stiu cum functioneaza asa ceva si ce implica mersul in diferite regimuri. Dar, pentru linistea ta sufleteasca da, am condus masina cu DSG. Ce spui tu este pur si simplu aberant dpdv al mecanicii, fizicii, naturii. Edited by MMike, 04 July 2018 - 15:45. |
|
#47
Posted 04 July 2018 - 15:57
E clar ... nu stau eu sa iti fac ABC-ul motoarelor termice. Pot doar sa iti dau un sfat: citeste mai mult.
|
#48
Posted 04 July 2018 - 16:28
Descriu inca odata ce se intampla la dsg7 cand masina merge la vale (lunga si pronuntata) cu picioru luat de pe acceleratie si aflata in D: turatia incepe sa creasca mult, zgomotul de la motor creste proportional iar masina incepe usor sa incetineasca (dar nu se opreste).
O fi bine asta pentru dsg7 ? Eu zic nu ! Ca sa iesi din aceasta situatie, fie accelerezi usor, fie franezi usor si repetat (dar uneori nu prea ajuta decat sa pui frana pana aproape de oprire), fie te folosesti de modul manual sau padele. Dupa un astfel de drum la munte, de multe ori dupa ce opresti, ventilatoru motorului inca functioneaza o perioada,iar pe capota poti fierbe apa. Edited by MMike, 04 July 2018 - 16:32. |
#49
Posted 04 July 2018 - 17:24
Îmi cer scuze că ți-o zic și eu. Nu e nicio rușine să nu știi. Dar te faci de râs insistând. Repet sfatul de mai sus: mai citește despre motoare. Măcar fizica de liceu.
|
#50
Posted 04 July 2018 - 17:54
atupi, on 03 iulie 2018 - 22:08, said:
Dupa o plimbare de seara si ceva butonat am descoperit ca alegand "view-ul" telefonului pot avea informatiile care ma interseaza pe bord, nu pe infotaiment. Deocamdata sunt multumit cu solutia gasita. Ptr prima oara vad si eu lumina farurilor si imi place f mult eu trecand direct de la hologen si sarind peste faza "xenon". Lumina este ceva mai "rece" si pe o sosea marcata corespunzator cred ca se vede excelent. Sunt curios sa vedem si pe "ud" cum se va vedea. Am si dezumflat-o un pic dupa cum spuneam mai devreme ca facea ca naiba prin Bucuresti. A aparut o noua intrebare (inca nu am citit atent manualul): la semafor, daca e mai lunga asteptarea o scot pe N sau o las in D? |
#51
Posted 04 July 2018 - 18:09
alexcrist, on 04 iulie 2018 - 17:24, said:
ĂŽmi cer scuze că ți-o zic și eu. Nu e nicio rușine să nu știi. Dar te faci de râs insistând. Repet sfatul de mai sus: mai citește despre motoare. Măcar fizica de liceu. Xman_ghio, on 04 iulie 2018 - 17:54, said: Cand mi-am comandat eu masina (acum 1 an) si voiam cu DSG am intrebat exact de faza asta. Mi-au raspuns ca ar fi indicat sa fie in N (si sa stai cu piciorul pe frana, altfel poate sa "alunece" in masina din fata). In rest, referitor la N, asta i-am.spus si eu dar au sarit pe mine "istetii" jurnalelor. Edited by MMike, 04 July 2018 - 18:12. |
|
#52
Posted 04 July 2018 - 18:16
Deja i-am stricat topicul omului cu legende urbane.
Nu are nimic dacă stai în D și cu piciorul pe frână la semafor. Absolut nimic. |
#53
Posted 04 July 2018 - 18:40
Ar fi bine sa posteze aici legat de aceasta cutie de viteze cei care AU asa ceva si stiu despre ce e vorba.
|
#54
Posted 04 July 2018 - 18:42
Ari fi bine sa lasam jurnalul omului in pace .. ce zici de asta ?
Uite, deschid pentru tine un topic special la Uncharted ... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users