Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?
 

Seria 2000 de la Nvidia

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
694 replies to this topic

#55
Arthos

Arthos

    ¯\_(ツ)_/¯

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,415
  • Înscris: 01.11.2004
Jocul se lanseaza in 3 saptamani e prezentat cu surle si trambite atat pe site-ul Nvidea cat si la eveniment. Din video eu nu discern nici o imbunatatire sau schimbare grafica care sa ma dea pe spate fata de vechiul Tomb Raider.

Bagand batul prin gard pot spune ca Witcher 3  fara RTX are grafica peste toata prezentarea Nvidia

AMD a prezentat la Computex 2008 acelasi lucru ruland real time pe 2x4870. So mai auzit ceva de atunci ? Asa si cu RTX-ul "consumer" un psyx 2 cu niste efecte pe ici pe colo ca doar nu o sa isi canibalizeze placile de 10K+ $

Eu astept benchmark-uri cu randare realtime in software-urile 3D.

Ca fapt divers preturile de vanzare ale seriei 2000 au fost puse asa pentru a permite recuperarea pierderilor din umflarea necontrolata a stocurilor cu generatia 1000.

Edited by Arthos, 22 August 2018 - 13:16.


#56
CrocodiluMereuVesel

CrocodiluMereuVesel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 23.07.2018
Comparatie Nvidia RTX ON/OFF(click pe poza)
Attached File  RTX_Comparision.png   635.04K   45 downloads

Edited by CrocodiluMereuVesel, 22 August 2018 - 13:26.


#57
antrax_beta23

antrax_beta23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,465
  • Înscris: 28.01.2007
La cum se aude ca rtx2080TI va avea cam 10% extra performanta fata de 1080ti in jocurile actuale + ca nvidia nu a prezentat benchmarks vs pascal in jocuri non RTX chiar nu vad de ca sa dai preorder pana nu exista review's.

#58
Arthos

Arthos

    ¯\_(ツ)_/¯

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,415
  • Înscris: 01.11.2004
Sper ca asta e o gluma proasta si nu ne trezim ca daca nu avem nvidia rtx jocurile nu afiseaza umbre :

Attached Files



#59
CrocodiluMereuVesel

CrocodiluMereuVesel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 23.07.2018
Nope, se pare ca au legat algoritmul umbre pe rtx
Adica te obliga sa cumperi rtx ca sa joci pana acum

Edited by CrocodiluMereuVesel, 22 August 2018 - 16:27.


#60
Arthos

Arthos

    ¯\_(ツ)_/¯

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,415
  • Înscris: 01.11.2004
Attached File  SS_2018-08-22_18-23-33.png   36.04K   30 downloads

Extrapoland ce am vazut in Shadow of the Tomb Raider 30-60fps la 1080p cu specificatiile tehnice pot zice ca 2070 nu duce mai mult de 20-40fps la 1080p, de 2060 ce sa mai zic slideshow

Edited by Arthos, 22 August 2018 - 17:31.


#61
Arthos

Arthos

    ¯\_(ツ)_/¯

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,415
  • Înscris: 01.11.2004
Si niste slide-uri oficiale :
Attached File  NV-GeForce-RTX-2080-Performance-Games.jpg   366.58K   23 downloadsAttached File  NV-GeForce-RTX-2080-Performance.jpg   123.76K   21 downloads

#62
du_te_ba

du_te_ba

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.08.2018
In speranta ca nu luati in seama gandacelul rosu, care se agita si el pe aici din lipsa de perspective pe partea grafica de la madam Su, niste rezultate oficiale nu strica pana vom vedea cu adevarat ce poate noua serie.

https://lab501.ro/st...ciale-in-jocuri


PS. Cica se ieftineste energia electrica, Merge si o Vega acum, cu pret de 1080Ti si performante sub 1080, dar nu va intindeti daca nu va intra minim doua pensii speciale in casa pentru ca intrati in colaps financiar.

Edited by du_te_ba, 22 August 2018 - 20:49.


#63
Arthos

Arthos

    ¯\_(ツ)_/¯

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,415
  • Înscris: 01.11.2004
Mda uitai sa pun si link-ul pentru slideuri si se mai nascu o clona : https://blogs.nvidia...100000003301637

Realtime raytracing: https://pro.radeon.c...ware/prorender/

si niste reclama de prin martie 2018 ;>
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZQcvi35eVko?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/P2Jq4EcV3xk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

a si era sa uit e gratis si opensource ;>

Edited by Arthos, 22 August 2018 - 21:19.


#64
calbog

calbog

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,175
  • Înscris: 22.01.2013
De unde au scos raytracing-ul asta ? Așa pentru proști dacă știe cineva să zică sau să pună un link unde se explică ca la prosti ?

Nu era așa ceva de când a fost inventată placa video, ce invenția păcii e asta ?

#65
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,453
  • Înscris: 06.01.2010
https://en.wikipedia...acing_(graphics) Un bun inceput.
https://www.scratcha...ow-does-it-work Un fel de tutorial.

In esenta, e cam ca optica geometrica dar pe dos. 'Razele' pornesc dinspre ochi, continuand spre sursa de lumina, in loc sa fie invers. Asa nu calculezi aiurea 'raze' care nu vor ajunge la ochi.

O varianta simpla e foarte usor de implementat. Chiar ma gandesc sa abordez tema asta pe blog, tinand cont ca are legatura cu fizica.

Problema e cand vrei sa faci calculele eficient, diavolul e in detalii.

PS O randare cat de cat (chiar si cu Monte-Carlo) pentru un singur frame, facuta cu procesorul, poate sa dureze multe ore daca vrei sa fie o imagine realista.

PS2 A nu se confunda cu 'ray casting' (care e si mai usor de implementat si nu necesita putere de calcul foarte mare). In cazul ray-tracing se continua cu urmarirea 'razei' (de fapt, mai multe, functie de material, poate fi vorba de reflexie, refractie, plus o raza pentru umbrire catre sursa de lumina - cate una pentru fiecare sursa, daca ai mai multe) si dupa ce se intersecteaza cu un obiect din scena.

Edited by parabellum, 24 August 2018 - 09:07.


#66
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016
Poate ajuta si asta: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5XRWATUDS7o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by MediumPlayer, 24 August 2018 - 10:13.


#67
Arthos

Arthos

    ¯\_(ツ)_/¯

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,415
  • Înscris: 01.11.2004
Steam Audio Beta 15: Radeon Rays support :>  https://steamcommuni...419156989664451

Quote

We have just released Steam Audio 2.0 beta 15, which brings support for AMD Radeon Rays technology. Radeon Rays is a high-performance, GPU-accelerated software library for ray tracing, and works on any modern AMD, NVIDIA, or other GPU. Steam Audio uses ray tracing when baking indirect sound propagation and reverberation; using Radeon Rays lets Steam Audio achieve performance gains of 50x-150x over the built-in ray tracer running with a single thread during baking. For example, reverb bakes that required an hour using the built-in ray tracer with a single thread should now take less than a minute using Radeon Rays on a Radeon RX Vega 64 GPU.

https://32ipi028l5q8...ng-Workflow.pdf

no daca Nvidia are mai multi bani de marketing si mituit dezvoltatorii csf ncsf :>

Edited by Arthos, 24 August 2018 - 12:02.


#68
Abrams

Abrams

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 25.08.2018

View PostArthos, on 24 august 2018 - 11:59, said:

no daca Nvidia are mai multi bani de marketing si mituit dezvoltatorii csf ncsf :>
Statul paralel, mai! Nu are nimic de-a face ca AMD calca in strachini si ofera de cativa ani numai rahaturi adorate numai de fanii lor cei mai inraiti.

#69
UltraDD

UltraDD

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 840
  • Înscris: 13.04.2018
Diferenta se vede in vanzari. nVidia are cota de piata undeva la 70%.

#70
Arthos

Arthos

    ¯\_(ツ)_/¯

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,415
  • Înscris: 01.11.2004
Cota aia de piata nu tine cont de :

- vanzarile de console toate AMD in afara de Nintendo Switch
- vanzarile de sisteme mobile cu grafica integrata sau dedicata AMD atat cele cu procesoare AMD cat si cele cu procesoare Intel cum e Intel i7-8809G cu AMD Vega
- procesoare desktop cu grafica integrata AMD.
- a era sa uit si noile mac-uri folosesc AMD Vega.

PC-urile reprezinta doar 28% cota de piata pe segmentul gaming find sub console si telefoane/tablete.

@Abrams : Tu chiar nu ai pic de rusine sa inseli lumea pe forum : https://forum.softpe...2#entry23404735 ( pentru neinitiati : Hotzon si du_te_ba sunt aceasi persoana alaturi de celelalte clone create mai nou saptamanal, daca nu chiar zilnic)

#71
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,453
  • Înscris: 06.01.2010
Dupa cum ziceam mai sus:

View Postparabellum, on 24 august 2018 - 08:53, said:

O varianta simpla e foarte usor de implementat.

M-am ghidat dupa un tutorial pe care l-am gasit aici: http://in1weekend.bl...ne-weekend.html ('one weekend' e exagerat).
Deja merge binisor...

Calculele pentru imaginea atasata au durat catre o jumatate de ora, un singur fir de executie (pe cpu, nu pe placa video). Se poate optimiza foarte usor ca sa ruleze in multe fire de executie.

Attached Files


Edited by parabellum, 26 August 2018 - 00:51.


#72
Abrams

Abrams

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 25.08.2018

View PostArthos, on 25 august 2018 - 16:24, said:

PC-urile reprezinta doar 28% cota de piata pe segmentul gaming find sub console si telefoane/tablete.
Battlefield V, F1 2018 si restul viitoarelor aparitii le voi rula pe telefon. Sa creasca procentul. Ma rezum doar la bubble pe PC.
Mersi de info!

Edited by Abrams, 26 August 2018 - 08:51.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate