Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 

Seria 2000 de la Nvidia

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
694 replies to this topic

#37
vj_Heaven

vj_Heaven

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,058
  • Înscris: 19.07.2005
Nu va aruncati la precomenzi, nu de alta dar sa nu va para rau dupaia.
https://www.dsogamin...0p-with-rtx-on/
~40-50fps la 1080p cu RTX ON. Sper ca motivul sa fie lipsa de optimziare.

Edited by vj_Heaven, 21 August 2018 - 17:52.


#38
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,453
  • Înscris: 06.01.2010
Ray-tracing necesita o gramada de putere de calcul. Nu te poti astepta la minuni.

#39
calbog

calbog

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,175
  • Înscris: 22.01.2013
Asta înseamnã o ieftinire a laptoapelor actuale cu gtx ? :D

#40
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Din pacate imbunatatiri vizibile pe partea de Ray-tracing vom vedea de la generatia urmatoare. Ceea ce se intampla acum  cu 2XXX este asemanator cu evolutia Ryzen. Adevaratele schimbari au inceput sa se vada abia de la a doua generatie de Ryzen.

Edited by MembruAnonim, 21 August 2018 - 18:40.


#41
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,453
  • Înscris: 06.01.2010
Este o imbunatatire vizibila. Pentru cam aceeasi performanta in ray-tracing au fost necesare 8 1080Ti lucrand impreuna, daca nu ma inseala memoria.

#42
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Am completat acum. Voiam sa zic ca pe partea de Ray-tracing.

#43
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,453
  • Înscris: 06.01.2010
Am inteles. Cu toate acestea, imbunatatirea vizibila se vede, in ray-tracing. O singura placa 2080 Ti face cam aceeasi treaba ca 8 placi 1080 Ti.

#44
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Sper macar sa scada preturile placilor 1XXX :)

#45
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,453
  • Înscris: 06.01.2010
Eu sper sa se faca review-uri ca lumea in curand, ma intereseaza mai mult partea de AI, asa ca as vrea sa aflu mai multe despre performantele 'Tensor Cores'... desi nici ray-tracing nu e de aruncat.

#46
UltraDD

UltraDD

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 840
  • Înscris: 13.04.2018
Am achizitionat in urma cu vreo doua luni o placa GTX 1060. Acum ma gandesc ca era bine sa mai astept.

#47
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Depinde cat ai dat pe ea. Depinde ce 1060, 3 sau 6GB?

Ca fapt divers, ma indoiesc ca un 2060 6GB va fi in jurul a 1300-1500 lei.

edit
Chiar sunt curios cu cat va fi mai performanta un 2060 fata de un 1060 :)

Edited by MembruAnonim, 21 August 2018 - 21:19.


#48
UltraDD

UltraDD

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 840
  • Înscris: 13.04.2018
3GB. Si am dat pe ea 1000 de lei.

#49
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Poti incerca sa o pui pe olx cu 950 lei. Poate se gasesc cumparatori.


edit:

Este un monstru ori ba?

https://www.pcgarage...-gddr6-352-bit/

Chipset
Producator chipset  nVidia
Seria  GeForce RTX 2000
Tehnologie de fabricatie  12 nm
Procesor grafic  Turing TU102
Data lansarii chipset  20.09.2018
Versiune Pixel Shader  5.0
Versiune Vertex Shader  5.0
Pixel Fill Rate  139920 MPixels/sec
Texture Fill Rate  432480 MTexels/sec
Texture Units  272
Raster Operators  88
Numar de tranzistoare  18600 milioane
CUDA Cores  4352
Profiluri OC
Latime banda maxima  616 GB/sec
Memorie
Tip memorie  GDDR6
Dimensiune memorie  11264 MB
BUS memorie  352 bit
Frecventa memorie efectiva  14000 MHz
Latime banda maxima  616 GB/sec

Edited by MembruAnonim, 21 August 2018 - 21:22.


#50
jegmihai

jegmihai

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,536
  • Înscris: 03.09.2013

View PostMembruAnonim, on 21 august 2018 - 21:11, said:

Chiar sunt curios cu cat va fi mai performanta un 2060 fata de un 1060 Posted Image
Gândim la fel. :D

#51
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Informatia este de mare interes pt cine vrea sa isi cumpere acum un pc nou.

Pretul unui 1060 va scadea cu siguranta. Ramane de vazut daca diferenta de pret va fi tentanta astfel incat sa nu te uiti la 2060. Sau dimpotriva, diferenta de pret va fi prea mica ca sa merita un 1060, astfel incat 2060 sa fie candidatul perfect pt noul PC.

#52
Arthos

Arthos

    ¯\_(ツ)_/¯

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,412
  • Înscris: 01.11.2004
Aveti aici un video cu 2080 Ti ruland Shadow of the Tomb Raider la 1080p cu 30fps in general se vede la inceputul video-ului cand se chinuie in scenele open space si se simte dupa ce trec pe fullscreen

http://www.pcgamesha...Raider-1263244/

Link direct video ca sa nu stati enpe ceasuri alegand masini, autobuze, strazi si semne de circulatie ;>
http://vcdn.computec.../8/78961_hd.mp4

Sincer chiar nu vad nimic nou fata de Rise of the Tomb Raider pe care l-am terminat recent, nu imi sare nici o raytrasare in fata

Edited by Arthos, 21 August 2018 - 22:31.


#53
WinstonMontana

WinstonMontana

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,913
  • Înscris: 20.02.2018
pai si joacele RTX-ready unde sunt ?

View PostArthos, on 21 august 2018 - 22:28, said:

Sincer chiar nu vad nimic nou fata de Rise of the Tomb Raider pe care l-am terminat recent, nu imi sare nici o raytrasare in fata
pentru ca nu este RTX-ready, ca sa fie RTX-ready jocul trebuie sa foloseasca extensiile RTX din dx 12

#54
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016
Articol pe Anandtech despre ray-tracing: https://www.anandtec...time-raytracing

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate