Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

Dan Tănasă: „Coaliția PSD-ALDE face noi cedări în fața UDMR pentru oficializarea limbii ungare”

* * * - - 4 votes
  • This topic is locked This topic is locked
570 replies to this topic

#559
Daco_Get

Daco_Get

    Green Members

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,548
  • Înscris: 30.01.2008

View PostWestPoint, on 21 iunie 2018 - 16:36, said:


Din pacate natiunea maghiara din Romania,
Nu exista "natiune" maghiara in Romania ci minoritate maghiara !

Ca si alte minoritati din Romania .

Bine nu cu un trecut asa de singeros si antiromanesc precum   maghiarii !

#560
Iochanan

Iochanan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,843
  • Înscris: 28.04.2011
Deputatul de Mureș Marius Pașcan revine cu noi declarații politice referitoare la modificările de Cod administrativ prin care, afirmă, practic s-ar face o oarecare oficializare a limbii maghiare în România, practic ajungîndu-se prin mai multe reglementări sau proiecte să se încalce Constituția României, care precizează că limba oficială în România este limba română.

http://mariuspascan.ro/?p=2936

„Noul COD ADMINISTRATIV oficializează limba maghiară în România

După mai multe asalturi și eșecuri repetate pentru modificarea Legii administrației publice locale, prin care UDMR urmărea de mai mulți ani inserarea unor amendamente discreționare în materia drepturilor persoanelor aparținând minorităților naționale, astăzi, prin complicitatea coaliției trădării naționale PSD-ALDE, udemeriștii se pregătesc să sărbătorească un important succes, reprezentând un pericol pe termen lung pentru România. Mai precis, prin noul Cod Administrativ, pe cale să fie adoptat de Parlament, este parafată legislativ strategia pe termen lung de edificare a autonomiei teritoriale pe criterii etnice, în regiunile botezate separatist drept „Ținutul Secuiesc” și „Partium”.

În ansamblu, modificările legislative în domeniul administrației publice sunt de fond, nu de formă. Prin noul Cod Administrativ, în care au fost incluse cu dedicație specială aproape toate amendamentele UDMR, constatăm deteriorarea statutului de limbă oficială chiar a limbii române. Este introdus caracterul obligatoriu al limbii maghiare în instituțiile prefectului și serviciile publice deconcentrate ale ministerelor. Concret, serviciile deconcentrate, care reprezintă extensii directe ale Guvernului României, precum Agenția Națională pentru Administrare Fiscală, pentru Protecția Consumatorului, Protecția Mediului sau pentru Plăți și Inspecție Socială, ori Agenția Sanitară-Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor, precum și alte zeci de instituții deconcentrate vor fi obligate să oficializeze limba maghiară, pe lângă limba română.

Se cuvine menționat că, în raportul Comisiei de la Veneția, din octombrie 2001, cu privire la tratamentul preferențial acordat minorităților naționale, se precizează că „tratamentul preferențial nu poate să fie acordat în alte domenii în afară de educație și cultură, decât în cazuri excepționale“. Raportul Comisiei nu menționează în niciun fel tratamentul preferențial în domeniul administrației publice.

Separatismul în relațiile interetnice este un curent propagat tot mai agresiv de către UDMR și politicienii maghiarimii din România, iar implementarea limbii maghiare în instituțiile de stat nu face decât să izoleze și mai mult cele două comunități, română și maghiară, una de cealaltă. În acest context, în prezent, peste 350.000 de etnici maghiari din România au obținut cetățenia ungară, iar dacă ne raportăm strict la normele internaționale, o dată dobândită cetățenia ungară, statutul cetățenilor respectivi se schimbă radical, aceștia ieșind de facto din categoria de membri ai unei minorități etnice și intrând în categoria unor membri ai unei alte națiuni.

Se cuvine să analizăm întregul context din perspectiva declarațiilor premierului Ungariei, Viktor Orban, care a susținut, inechivoc și răspicat, că urmărește „unificarea națiunii peste granițe“, informându-i în acest sens, printr-o scrisoare, pe cetățenii ungari aflați în afara granițelor Ungariei. Mai mult, prin FIDESZ, Orban dorește să aducă amendamente și Constituției Ungariei, prin care să exprime aderența la „stabilirea auto-guvernării“ comunităților maghiare din afara granițelor. UDMR tocmai consfințește acest deziderat periculos pentru România, punând în operă, prin complot și în complicitate cu PSD-ALDE, oficializarea de jure a limbii maghiare în administrația publică din România.

Partidul Mișcarea Populară va sesiza Curtea Constituțională a României, imediat ce acest proiect legislativ va fi adoptat de Camera Deputaților, în calitate de cameră decizională.

Precizare: Este evident trocul politic pentru care UDMR nu a susținut moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Dăncilă. Udemeriștii au primit, în schimb, înființarea Liceului Teologic Romano-Catolic la Târgu-Mureș, printr-o Ordonanță de Urgență a Guvernului, și oficializarea neconstituțională a limbii maghiare în administrația publică centrală, prin instituțiile prefectului și serviciile deconcentrate ale ministerelor. Aceasta este coaliția trădării naționale PSD-ALDE.

Pe scurt, acestea sunt principalele propuneri de modificări ale Codului Administrativ:

1. Limba maghiară, oficială în prefecturi și serviciile publice deconcentrate. În privința utilizării limbii maghiare în administrația publică, proiectul Codului administrativ adoptat la Senat oficializează limba maghiară în prefecturi și serviciile publice deconcentrate. Deși fac parte din administrația publică centrală a statului, prefecturile și deconcentratele vor fi obligate să permită utilizarea limbii maghiare.
a. În prezent, cetățenii aparținând minorităților naționale pot utiliza limba maternă doar în raportul cu autoritățile administrației publice locale, instituțiile publice aflate în subordinea acestora, organismele prestatoare de servicii publice și de utilitate publică de interes local sau județean. Noutatea adusă de prezenta modificare legislativă vine din adoptarea art. 94 care prevede faptul că „În unitățile/subdiviziunile administrativ-teritoriale, în care cetățenii aparținând minorităților naționale au o pondere de peste 20% din numărul locuitorilor, autoritățile administrației publice locale, instituțiile publice aflate în subordinea acestora, organismele prestatoare de servicii publice și de utilitate publică de interes local sau județean, precum și prefecturile, serviciile publice deconcentrate, au obligația să asigure în raporturile cu aceștia, folosirea limbii minorității naționale respective, în conformitate cu prevederile Constituției, ale prezentului Cod și ale tratatelor internaționale la care România este parte”.
b. Astfel, prefecturile și serviciile publice deconcentrate vor fi obligate acum să asigure cetățenilor aparținând unei minorități naționale dreptul de a utiliza limba maternă în instituțiile publice ale administrației publice centrale. Practic, în condițiile prezentului proiect adoptat de Senat, limba oficială de stat va fi dublată la nivelul administrației publice centrale a statului de alte limbi, în speță limba maghiară, care va avea de jure același statut cu limba oficială de stat. De vreme ce limba maghiară va putea fi utilizată în instituțiile administrației publice centrale, e doar o chestiune de timp până când limba maghiară va putea fi utilizată în ministere, agenții etc. ca limbă oficială de stat.
c. Utilizarea limbii maghiare în spațiul public devine obligatorie pentru prefecturi și serviciile publice deconcentrate care sunt acum obligate, potrivit art. 195 alin. 6 să asigure „inscripționarea denumirii localităților, a străzilor, a piețelor si a parcurilor, a denumirii instituțiilor publice de sub autoritatea lor, precum și afișarea anunțurilor de interes public și în limba minorității naționale respective, în condițiile prevăzute la alin. (2)”.
d. Așa cum nu este recomandată adoptarea unor măsuri de forță pentru asigurarea învățării limbii oficiale (prin stabilirea unor sancțiuni sau alte măsuri punitive), nu este recomandabilă nici aplicarea de sancțiuni în cazul în care conformarea cu obligațiile vizând respectarea prevederilor legale în materie de folosire a limbilor minoritare nu este întrutotul îndeplinită. În aceeași cheie, trebuie interpretată și eliminarea prevederilor privind atributul prefecților de a verifica măsurile întreprinse de primari și președintele de consiliu județean (art. 252, lit. c) și scoaterea din lista cuprinzând bunuri care aparțin domeniului public al statului a terenurilor și clădirilor în care își desfășoară activitatea instituția prefectului (punctul 32, din Anexa 3 ce cuprinde lista bunurilor care aparțin domeniului public al statului).

2. Pentru prima dată în România, instituțiile publice vor fi obligate să aibă formulare în limba maghiară. Potrivit art. 195 alin. 2 din Codul administrativ „În unitățile administrativ-teritoriale în care cetățenii aparținând unei minorități naționale au o pondere de peste 20% din numărul locuitorilor, în raporturile lor cu autoritățile administrației publice locale și entitățile prevăzute la art. 94 alin. (1), cu aparatul de specialitate și organismele subordonate acestora, aceștia se pot adresa, oral sau în scris, și în limba minorității naționale respective și primesc răspunsul atât în limba română, cât și în limba minorității naționale respective”, iar potrivit art. 195 alin. 3 din Codul administrativ „În scopul exercitării dreptului prevăzut la alineatul (2), autoritățile publice și entitățile prevăzute la art. 94 alin. (1) au obligația să pună la dispoziția cetățenilor aparținând unei minorități naționale formulare și texte administrative de uz curent și în limba lor maternă”.

3. Pragul procentului de 20% a ponderii minorității pentru utilizarea limbii maghiare în prefecturi și serviciile publice deconcentrate, eliminat. La art. 94 alin. 2 a formei adoptate la Senat, prevede faptul că „Autoritățile și instituțiile publice, precum și celelalte entități juridice prevăzute la alin.(1), prin hotărârea organelor lor deliberative sau de conducere pot decide asigurarea folosirii limbii minorităților naționale în unitățile administrativ-teritoriale în care cetățenii aparținând minorităților naționale nu ating ponderea prevăzută la alin(1)”. Practic, spre exemplu, dacă un prefect sau un șef de serviciu deconcentrat UDMR este numit într-un județ unde sunt 5% etnici maghiari el poate decide să permită utilizarea limbii maghiare în instituție chiar dacă pragul de 20% nu este atins. UDMR a mai încercat să obțină legiferarea acestei prevederi și anul trecut când a încercat să modifice Legea 215/2001 a administrației publice locale.

4. „Programul de guvernare”, mai important decât interesul public național. A fost eliminat articolul care prevede că interesul public național este prioritar față de interesul public local sub pretextul că ar „consacra statul centralizat” în detrimentul drepturilor și intereselor persoanelor sau grupurilor de persoane. În fapt, a fost înlocuit art.10 din vechiul cod administrativ („Autoritățile și instituțiile administrației publice, precum și personalul din cadrul acestora au obligația de a urmări satisfacerea interesului public; interesul public național este prioritar față de interesul public local”) cu cel referitor la „Punerea în aplicare a programului de guvernare”.

5. Reprezentanții Executivului, fără putere în teritoriu. Liderii politici pro-autonomiști ai maghiarimii au acționat, în mod constant, pentru înlăturarea din funcție a prefecților români din județele Covasna, Harghita și Mureș respectiv înlocuirea acestora cu persoane obediente intereselor acestora, cu deosebire a celor de natură autonomistă. Principala nemulțumire la adresa prefecților români constă în faptul că, prin măsurile adoptate pentru asigurarea legalității deciziilor administrației publice locale, aceștia interferează cu edificarea identitară a „Ținutului Secuiesc”, etapă subsumată instituirii autonomiei teritoriale pe criteriu etnic în zonă. Subsecvent, pentru a avea câștig de cauză, exponenții maghiari cu viziuni pro-autonomiste invocă sistematic pericolul apariției unor tensiuni interetnice și pretinsul caracter abuziv și antimaghiar al deciziilor reprezentanților Guvernului în plan local. O eventuală materializare a demersurilor privind retragerea unor prerogative ale reprezentanților Executivului în teritoriu este de natură a oferi un imbold exponenților maghiari pe linia nerespectării prevederilor legale în ceea ce privește afișarea simbolurilor naționale/secuiești. Si multe altele…

6. Prefectul, simplu reprezentant al Guvernului. La propunerea UDMR, prefectul nu mai este „garantul respectării legii și a ordinii publice la nivel local”, ci este doar un simplu reprezentant al Executivului pe plan local, potrivit art. 249 alin. 1 din Codul administrativ. Prefectul devine mai mult un spectator la încălcarea legii, pentru că nu mai asigură respectarea legilor ( a O.G., O.U.G., H.G.), ci monitorizează doar aplicarea unitară a acestora. I s-a retras obligația de verificare a modului de îndeplinire de către administrația publică locală a atribuțiilor pe care primarii și președinții consiliilor județene le au ca reprezentanți ai statului. Prefectului i-a rămas doar atribuția verificării actelor administrative ale autorităților locale la sediul Instituției prefectului. Nu mai poate exercita controlul de legalitate la sediul autorității publice locale și să dispună măsuri în consecință. Spre exemplu, dacă o autoritate publică locală va arbora însemnul așa-zisului Ținut Secuiesc, nu mai poate verifica acest lucru și nu mai poate da în judecată autoritate publică pentru a îndepărta respectivul însemn. Competențele prefectului s-au limitat la verificarea statică, din birou, a actelor autorității publice locale.
(...)
Se cuvine menționat că, în raportul Comisiei de la Veneția, din octombrie 2001, cu privire la tratamentul preferențial acordat minorităților naționale, se precizează că „tratamentul preferențial nu poate să fie acordat în alte domenii în afară de educație și cultură, decât în cazuri excepționale“. Raportul Comisiei nu menționează în niciun fel tratamentul preferențial în domeniul administrației publice.”

#561
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006
Omule, pune doar link nu tot pomelnicul, nu-l citește tot nimeni și pici în ridicol!

#562
Daco_Get

Daco_Get

    Green Members

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,548
  • Înscris: 30.01.2008

View PostIochanan, on 01 iulie 2018 - 12:01, said:

Deputatul de Mureș Marius Pașcan revine cu noi declarații politice referitoare la modificările de Cod administrativ prin care, afirmă, practic s-ar face o oarecare oficializare a limbii maghiare în România, practic ajungîndu-se prin mai multe reglementări sau proiecte să se încalce Constituția României, care precizează că limba oficială în România este limba română.




Dap .

Din seria prostiilor de tip PC :

Cea mai costisitoare publicație din lume: Monitorul Oficial al României în limba maghiară, la 1754 euro cheltuieli pe exemplar!!


https://www.rostonli...li-pe-exemplar/

Edited by Daco_Get, 01 July 2018 - 12:26.


#563
Iochanan

Iochanan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,843
  • Înscris: 28.04.2011

View Postalalaltu, on 21 iunie 2018 - 06:12, said:

In schimb e foarte util pentru mafia PSD/ALDE/UDMR sa lanseze cate o gogoasa din asta de fiecare data cand pregatesc o noua porcarie prin parlament. Speranta lor ar fi ca intreg poporul din ambele tabere sa fie format din creduli fanatici care sa ignore problemele reale ale tarii, insa cum se vede si in Poiana cercul acestora e mai degraba restrans.
Este posibil să stea și așa lucrurile, însă aici chestiunea e mult mai complicată; pe de altă parte, faptul că ar exista o eventuală „porcărie” în proiect, asta nu înseamnă că ar trebui neglijate și aceste porcării, care realmente sînt făcute de „troica” pe care ai menționat-o. Iar rădăcinile pentru aceste mizerii legislative anticonstituționale și antiromânești au fost puse tot de PSD (la începutul anilor 90) și de Tăriceanu (în 2007) atunci când guverna și conducea PNL. Troica antiromânească nu se lasă și, peste ani, face ce face să ducă „proiectul” „până la capăt”.

În ceea ce îi privește pe „maghiari”, aceștia urmăresc pe termen mediu și lung schimbarea unor articole fundamentale din constituție, referitoare la limba oficială a Țării și la caracterul național al statului român. De ce? Pentru că atunci următoarele strategii de regionalizare, autonomisme, chiar federalizare vor fi mult mai ușor de atins pe un fundament așa-zis „multinațional” și „multilingvistic”.

Eu pot să înțeleg că unora nu le pasă, pentru că poate au alte interese sau sînt mai lipsiți ei de simțire așa de la natură, dar în același timp și ei ar trebui să înțeleagă că altora le pasă, că nu avem toți același nivel de conștiință.

#564
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016
Da' de ce pui cuvantul maghiari intre ghilimele ?
Nu sunt maghiari, sau cum ?

#565
Iochanan

Iochanan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,843
  • Înscris: 28.04.2011

View PostDaco_Get, on 01 iulie 2018 - 12:26, said:

Cea mai costisitoare publicație din lume: Monitorul Oficial al României în limba maghiară, la 1754 euro cheltuieli pe exemplar!!
https://www.rostonli...li-pe-exemplar/
„Obrazul „nobil”, „subțire”
Cu cheltuială se ține. ”

#566
Iochanan

Iochanan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,843
  • Înscris: 28.04.2011
Partidul național-democrat Alianța Noastră România (ANR) s-a pronunțat din nou împotriva unor prevederi ale codului administrativ votat de parlament, dar aflat acum la curtea constituțională pentru un control de constituționalitate, și de asemenea își exprimă solidaritatea cu protestul care are loc azi în capitală, protest la care vor lua parte și români din județele Harghita, Covasna și Mureș, dar și din alte județe ale Țării, inclusiv din capitală.

„Alianța Noastră România consideră că unul dintre obiectivele prioritare ale României este consolidarea unui stat românesc demn și puternic, loial patriei noastre, ce garantează securitatea tuturor cetățenilor săi și respectarea drepturilor și libertăților acestora.
Printre prevederile Codului administrativ, votat în data de 9 iulie, se numără și ocolirea pragului de 20% pentru folosirea limbii materne a minorităților naționale în prefecturi, primării, consilii județene și locale.
Pentru că ANR consideră că Legea privind Codul Administrativ al României, prin anumite prevederi duce la reducerea autorității statului român în unele zone ale țării, și favorizează obținerea unei autonomii teritoriale pe criterii entice, ne exprimăm solidaritatea cu Forumul Civic al Românilor din Covasna, Harghita si Mureș (FCRCHM), cu asociația Calea Neamului, precum și cu toate celelalte organizații implicate, solicitând Președintelui României să nu promulge Legea privind Codul Administrativ al României.
În același timp ne exprimăm solidaritatea cu toți cei care vor participa la marșul de protest organizat în data de 29 iulie începând cu ora 17:00 la București în Piața Constituției, pentru contestarea votării Codului Adminstrativ în Parlament.”
https://www.facebook...?type=3

#567
Iochanan

Iochanan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,843
  • Înscris: 28.04.2011
În ciuda scăderii drastice a procentelor PSD, în ciuda protestelor inclusiv de stradă ale românilor, în ciuda poziționării ferme a societății civile românești din Harghita și Covasna, în ciuda reacțiilor în contră din toată țara, în ciuda plângerilor formulate la CCR de parlamentari, guvernul PSDăncilă o ține una și „bună”: ungurii noștri trebuie să fie stăpînii noștri for ever and ever:

„FCRCHM a recționat astăzi printr-un comunicat de presă în care îi solicită Premierului Viorică Dăncilă să nu facă pe plac UDMR și Ungariei și să nu modifice ordonanța privind Codul administrativ.

Forumul Civic al Românilor din Covasna, Harghita și Mureș (FCRCHM), organizație civică reprezentativă a celor 400.000 de români din județele Transilvaniei de Sud-Est, a aflat din presa centrală despre faptul că președintele UDMR, Kelemen Hunor, a discutat cu premierul Viorica Dăncilă despre posibilitatea revenirii la Codul Administrativ aprobat în Parlament.

FCRCHM solicită Prim-ministrului Viorică Dăncilă să nu modifice ordonanța privind Codul administrativ în sensul celor solicitate de liderul UDMR Kelemen Hunor.

Conducerea FCRCHM reamintește faptul că prevederile pe care UDMR și le dorește a fi introduse în Codul administrativ sunt extrem de toxice pentru statul național unitar român și pentru climatul interetnic din România, motiv pentru care aceste prevederi au și fost declarate anul trecut de către Curtea Constituțională ca fiind neconstituționale.

Reiterăm faptul că prevederile pe care UDMR le dorește reintroduse în Codul administrativ, și care au fost declarate neconstituționale în toamna anului 2018, impun obligativitatea folosirii limbilor materne ale minorităților naționale nu doar autorităților administrației publice locale și serviciilor publice deconcentrate, enumerate limitativ de Legea fundamentală, ci și instituțiilor publice aflate în subordine, organismelor prestatoare de servicii publice și de utilitate publică de interes local sau județean, precum și prefecturilor, ceea ce contravine art. 120 alin. (2) din Constituție. În acest fel, se nesocotește obligația constituțională a existenței unei ponderi semnificative ca premisă a folosirii limbii materne a persoanelor aparținând unei minorități naționale în relația cu autoritățile publice, pragul de 20% devenind opțional, iar nesocotirea lui este lăsată la arbitrariul organelor deliberative sau chiar a unei singure persoane în cadrul instituțiilor sau autorităților cu conducere unipersonală.

De asemenea, UDMR urmărește introducerea formularelor bilingve în administrație, fapt ce determină deteriorarea statutului de limbă oficială al limbii române. Se dorește introducerea caracterului obligatoriu al limbii maghiare în instituțiile prefectului și serviciile publice deconcentrate ale ministerelor.

Reiterăm de asemenea și faptul că Guvernul României este obligat să protejeaze caracterul constituțional de unică limbă oficială a limbii române, în acord și cu preambulul Cartei Europene a limbilor regionale sau minoritare, potrivit căruia protecția și încurajarea limbilor regionale sau minoritare nu trebuie să se facă în detrimentul limbilor oficiale și a necesității de a le însuși.

În acord cu Carta Europeană a limbilor regionale sau minoritare, Constituția reglementează dreptul de utilizare a limbii minoritare sau regionale numai în raport de existența în cadrul unei Unități Administrativ Teritoriale a unei ponderi semnificative a cetățenilor aparținând unei minorități naționale. De asemenea, se cuvine menționat că în raportul Comisiei de la Veneția, din octombrie 2001, cu privire la tratamentul preferențial acordat minorităților naționale, se precizează că acest tratament preferențial „nu poate să fie acordat în alte domenii în afară de educație și cultură, decât în cazuri excepționale”.

Raportul Comisiei nu menționează în niciun fel tratamentul preferențial în domeniul administrației publice. Introducerea limbii maghiare în instituțiile de stat nu face decât să izoleze mai mult cele două comunități, română și maghiară, și să adâncească separatismul în relațiile interetnice.

În forma dorită de UDMR, Codul Administrativ al României nu face altceva decât să reducă aproape de disoluție autoritatea statului român în unele zone ale țării, în care populația românească este redusă numeric și va favoriza obținerea autonomiei teritoriale pe criteriu etnic și formarea unei enclave etnice, în inima României. Astfel românii din județele Covasna, Harghita și parțial Mureș, în care sunt numeric minoritari, nu vor mai avea nicio șansă de supraviețuire.

FCRCHM atrage atenția Prim-ministrului Viorică Dăncilă cu privire la faptul că ministrul afacerilor externe din Ungaria, Péter Szijjártó, a declarat că noul Cod administrativ al României în varianta deja adoptată este inacceptabil, ca atare o modificare a acestuia în interesul Ungariei ar echivala cu un veritabil act de trădare națională.

Guvernul României trebuie să acționeze în interesul național al României, nu în interesul unei puteri străine sau al unor persoane și organizații care militează împotriva asigurării unui climat normal de conviețuire interetnică și împotriva Statului Național Unitar.

De aceea, pentru argumentele de mai sus, solicităm imperativ Guvernului României să nu modifice ordonanța privind Codul Administrativ al României în sensul solicitat de UDMR.

Biroul de presă al FCRCHM Sfântu Gheorghe, 3 iulie 2019 ””
https://www.dantanas...dare-nationala/

#568
Alecsandru010

Alecsandru010

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,227
  • Înscris: 29.06.2011
Oh, iar mizeria asta care a iritat multa lume cand s-a mai încercat?

Macar PSD si UDMR sunt consecvenți. În ticăloșie, dar sunt consecvenți..

#569
geo76com

geo76com

    Maninc clone fara memorie si stresez userii bugetari

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,977
  • Înscris: 14.09.2004
Misto ca Iochanan se plange ca "aparatorii romanismului" adica psd si-o trag pe la spate cu ungurii. Ghinion...vezi ca nu sint useristii aia rai...;)

#570
Iochanan

Iochanan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,843
  • Înscris: 28.04.2011

View Postgarett, on 01 iulie 2018 - 12:04, said:

Omule, pune doar link nu tot pomelnicul, nu-l citește tot nimeni și pici în ridicol!
După cum ne arată realitatea, românii întîmpină mari probleme din multe puncte de vedere datorită lipsei de lectură, de gândire, de deprinderi intelectuale sănătoase. De-aia și iau țepe peste tot și de pe la toți, inclusiv și poate în primul rînd de la unguri. Ăstea sînt consecințele „modelului” promovat de România după lovitura de stat și schimbarea din 1989, „model” conform căruia școala, lecturile, deprinderile și competențele intelectuale și nu numai sînt relativ lipsite de valoare, în schimb e „de mare valoare” hăhăiala și hlizitul prostești la toate țigăniile de pe la protv, kanald, antenele țîganului Voiculescu etc etc etc, în numele unei așa-zise libertăți de exprimare. Asta ca să nu mai vorbim despre apariția noilor telefoane și „evoluția” spre ființa cocoșată cu ochii-n ecran și cu degetele permanent învîrtind ceva acolo pe ecran fără să înțeleagă nimic sau mai nimic din toată priveala. Acești superficiali ușor manipulabili sînt de altfel și „cheia” pentru succesul aberant al celor de la usr+. Haide, deci, să nu încurajăm lectura, gândirea, atitudinile și competențele sănătoase, și mai bine să ne hăhăim cu toții și să stăm zi lumină cu nasu-nfipt în fb.

#571
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,878
  • Înscris: 15.12.2009

View PostIochanan, on 04 iulie 2019 - 06:21, said:

După cum ne arată realitatea, românii întîmpină mari probleme din multe puncte de vedere datorită lipsei de lectură, de gândire, de deprinderi intelectuale sănătoase. De-aia și iau țepe peste tot și de pe la toți, inclusiv și poate în primul rînd de la unguri. Ăstea sînt consecințele „modelului” promovat de România  (...)
Acești superficiali ușor manipulabili sînt de altfel și „cheia” pentru succesul aberant al celor de la usr+. Haide, deci, să nu încurajăm lectura, gândirea, atitudinile și competențele sănătoase, și mai bine să ne hăhăim cu toții și să stăm zi lumină cu nasu-nfipt în fb.

Când vei fi în stare să susţii o temă fără să-i provoci pe ceilalţi, fără să aplici etichete, fără să jigneşti la grămadă, dai un PM.

Până atunci, topicul se închide.

Edited by Naoto, 04 July 2019 - 06:30.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate