Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Facturi umflate, costuri nejustificate
Last Updated: Jun 17 2018 18:47, Started by
mcmwhfy
, Jun 17 2018 13:05
·
0
#19
Posted 17 June 2018 - 13:45
Eu mi-o verific lunar ca e electronica si nu vad nimic in plus .Nu poate factura nimeni ceva de care nu beneficiezi .E alta retea dar ma gandesc ca e similara tarasenia si la ai tai si la ai mei .
Fa cont online si activeaza factura electronica cum am eu .Gasesti la milimetru in ea absolut toate detaliile .Bafta si rabdare . |
#20
Posted 17 June 2018 - 13:47
Dany_Darke, on 17 iunie 2018 - 13:44, said:
initiator, tu trebuie sa intelegi un lucru, cand faci redirectionare catre un alt numar decat cel apelat initial, inseamna ca de fapt nr tau apeleaza nr catre care ai redirectionat si astfel se deschide o convorbire tarifata conform planului tarifar ales, optiuni de abonament ori conditiile speciale de tarifare daca esti in roaming sau alte situatii de genul. nu am vazut sa fi zis care este cealalta retea, oridaca e alta fata de orange in care e nr tau, insa daca tu nu esti de acord cu o anume tarifare, ori daca doar nu o intelegi, solutia cea mai simpla este sa renunti la redirectionare, ori sa te interesezi concret ce inseamna redirectionarea, inainte de a face vreo plangere. nu de alta, dar daca se confirma legal, o sa deschizi un alt topic in care sa te plangi ca orange si anpc-ul/ ancom sunt mana in mana. caz din nou fals, doar din perspectiva neinformarii tale vizavi de actiunile care tu singur le intreprinzi. Am inteles, merci pentru info, o sa verific cu atentie "conditii redirectionare apeluri". Dar ma framanta un gand, avem urmatorul scenariu, Abonamentul X care initiaza apelul este tarifat, Abonamentul Y care face forward doar paseaza mai departe si Abonamentul Z este la randul lui tarifat ? Adica mie imi miroase un pic a ilogica aici ... din perspectiva providerilor. Sa zicem ca X,Y,Z sunt toate abonamente Orange, deci orange incaseaza dublu cost pentru un singur apel ... Edited by mcmwhfy, 17 June 2018 - 13:51. |
#21
Posted 17 June 2018 - 13:53
#22
Posted 17 June 2018 - 13:54
mcmwhfy, on 17 iunie 2018 - 13:43, said:
(...) Probabil daca citeai cu atentie observai cu usurinta ca eu doar am raspuns la jignirile personajului in cauza si cred ca m-am exprimat cat se poate de decent exceptand postarea actorului care el cunoaste zeci ca mine Deci, cu redirecționarea se pare că te-ai lămurit (nu știai de costurile aferente acestui serviciu), dar cum rămîne cu „serviciile marketing”? Te-ai uitat pe desfășurător, să vezi cînd și de ce apar? P.S. Redirecționările în Orange sînt gratuite, deci cum și unde ai făcut redirecționări? Edited by crislacor, 17 June 2018 - 13:55. |
#23
Posted 17 June 2018 - 13:58
Nimcid25, on 17 iunie 2018 - 13:53, said:
Aceste informații apar in contractul tau la ”Tarife de redirectionare si teleconferinta”. Mai bine creează un cont pe orange.ro si acolo ai desfășurătorul numărului tău. (in caz daca nu ai) Ai dreptate ! https://www.orange.r...a-apelurilor-99 Pe e alta parte este un pic bizar, o sa verific si daca aceasta procedura are temei legal, pentru ca providerul "incaseaza de doua ori" pentru un singur apel. |
#24
Posted 17 June 2018 - 13:59
Iti spun eu ca are,in aceste condiții tu ai semnat contractele.
|
#25
Posted 17 June 2018 - 14:00
crislacor, on 17 iunie 2018 - 13:54, said:
În primul rînd, nu ai spus nimic ontopic, mai mult te burzuluiești în continuare! Și nu răspunzi în contrapartidă, dacă ai impresia că cineva te-a jignit, faci raport către moderatori! Deci, cu redirecționarea se pare că te-ai lămurit (nu știai de costurile aferente acestui serviciu), dar cum rămîne cu „serviciile marketing”? Te-ai uitat pe desfășurător, să vezi cînd și de ce apar? P.S. Redirecționările în Orange sînt gratuite, deci cum și unde ai făcut redirecționări? Redirectionarea se face din orange in orange , deci ar trebui sa fie gratuit ? |
#26
Posted 17 June 2018 - 14:01
#27
Posted 17 June 2018 - 14:02
#28
Posted 17 June 2018 - 14:04
Ai contractul/actul aditional de activare/prelungire a abonamentului?
|
|
#29
Posted 17 June 2018 - 14:07
#30
Posted 17 June 2018 - 14:08
Ai facut o sesizare la Orange pentru aceasta problema?
Ai număr de înregistrare al sesizării? |
#31
Posted 17 June 2018 - 14:11
mcmwhfy, on 17 iunie 2018 - 14:02, said:
Deci prietenii mei de la orange ma taxeaza aiurea .... boon Evident, există și posibilitatea unei erori a sistemului informatic Orange (n-ar fi nici prima oară și nici ultima, cu siguranță!), dar asta nu poate fi probată fără acele detalii de care am amintit mai sus... |
#32
Posted 17 June 2018 - 14:11
#33
Posted 17 June 2018 - 14:16
Nimcid25, on 17 iunie 2018 - 14:08, said:
Ai facut o sesizare la Orange pentru aceasta problema? Ai număr de înregistrare al sesizării? Da, am facut aceasta sesizare si s-a lasat cu "iti facem discount" la factura urmatoare cu 5 eur si vom remedia situatia doar ca aceste costuri tot reapar. Merci oameni buni, m-am dezmeticit oarecum cum e cu aceste costuri, ca prim pas o sa imi printez contractul si anexele si o sa merg sa stau de vb din nou cu prietenii mei de la Orange si daca tot nu se remediaza probabil ANPC o sa remedieze situatia. |
|
#34
Posted 17 June 2018 - 14:18
Atunci completează cu încredere acest formular: http://reclamatii.anpc.ro/
Detaliază cu lux de amanunte problema. Atașează factura,desfășurătorul si contractul. |
#35
Posted 17 June 2018 - 14:42
Stai să se dezmeticească de tot, încă mai nutrește speranțe că Orange va putea face asta...
|
#36
Posted 17 June 2018 - 14:59
de obicei inainte de a ajunge la o autoritate cum e anpc, este de bun augur sa discuti direct cu persoana juridica, spre a conveni la o solutie de remediere si eventual despagubire daca au fost aduse prejudicii in urma actiunii abuzive.
suntem cetateni cu drepturi, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne si purtam ca la gradinita cand se merge direct la educatoare sa ne plangem ca gigel s-a uitat urat la noi. in cazul colegului, se discuta, se face o adresa oficiala cu nr de inregistrare, se asteapta un raspuns la fel de oficial, IN SCRIS, daca nici asa nu se rezolva, se apeleaza la autoritate. daca vrei sa fii tratat ca si om, poarta-te ca unul. asta ar trebui sa fie deviza oricui. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users