Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Facturi umflate, costuri nejustificate
Last Updated: Jun 17 2018 18:47, Started by
mcmwhfy
, Jun 17 2018 13:05
·
0
#37
Posted 17 June 2018 - 15:00
mcmwhfy, on 17 iunie 2018 - 13:05, said:
[...] Situatia este in felul urmator, eu am doua tel, unul de la locul de munca si altul personal care contine "abonamentul 1 orange", pe telefonul de la locul de munca am setat sa imi faca forward pe telefonul privat cu abonament orange pentru a nu cara dupa mine zilnic doua telefoane si desteptii de la orange imi baga cost "Conferinta in alte retele mob" pentru faptul ca eu am setat sa fiu [...] Daca telefonul de serviciu iti redirectioneaza pe numarul tau personal apelurile...ce treaba ,ai ai cu plata/conferinta....etc pe numarul tau personal. Plata ar trebui sa fie pe telefonul de serviciu, cel putin asa este logic. sau gresesc? Eu am folosit asa aproape 2 ani pe Vodafone si nu am avut nici o treaba si nici costuri suplimentare. Edited by feribalint, 17 June 2018 - 15:01. |
#38
Posted 17 June 2018 - 15:08
feribalint, on 17 iunie 2018 - 15:00, said:
Stai ca tot nu inteleg... (...) feribalint, on 17 iunie 2018 - 15:00, said:
Eu am folosit asa aproape 2 ani pe Vodafone si nu am avut nici o treaba si nici costuri suplimentare. |
#39
Posted 17 June 2018 - 15:10
mcmwhfy, on 17 iunie 2018 - 13:05, said:
Salut, am si eu o problema cu facturile orange si anume de cand am abonamente la ei 2 ani si jumatate, am tot gasit diverse bazaconii pe facturi precum "Servicii speciale, Conferinta in alte retele mob" sau "Servicii marketing". Am avut o tentativa esuata de a explica cuiva de la orange aceasta situatie, persoana care mi-a promis ca se va remedia ... dar problema a revenit. Situatia este in felul urmator, eu am doua tel, unul de la locul de munca si altul personal care contine "abonamentul 1 orange", pe telefonul de la locul de munca am setat sa imi faca forward pe telefonul privat cu abonament orange pentru a nu cara dupa mine zilnic doua telefoane si desteptii de la orange imi baga cost "Conferinta in alte retele mob" pentru faptul ca eu am setat sa fiu apelat. Cu alte cuvite cine suna este evident taxat de providerul X si in acelasi timp si eu sunt taxat pentru ca sunt apelat like WTF. Eu recomand tuturor sa isi verifice factura luna de luna pt ca am impresia ca prietenii de la orange fac tot felul de manevre si impun costuri aiurea. Probabil o sa fac reclamatie la ANPC unde o sa imi atasez toate facturile penturu ca altfel nu se poate. nu ma deranjeaza un cost de 1, 2 sau n centi pe luna, ma deranjeaza cand sunt mintit si asta o sa ii coste pe prietenii mei de la Orange. Salut, Daca doresti sa verificam si noi situatia, te asteptam cu datele tale, in sectiunea de mesaje private. O zi buna, Orange Helper |
#40
Posted 17 June 2018 - 15:19
Dany_Darke, on 17 iunie 2018 - 14:59, said:
de obicei inainte de a ajunge la o autoritate cum e anpc, este de bun augur sa discuti direct cu persoana juridica, spre a conveni la o solutie de remediere si eventual despagubire daca au fost aduse prejudicii in urma actiunii abuzive. suntem cetateni cu drepturi, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne si purtam ca la gradinita cand se merge direct la educatoare sa ne plangem ca gigel s-a uitat urat la noi. in cazul colegului, se discuta, se face o adresa oficiala cu nr de inregistrare, se asteapta un raspuns la fel de oficial, IN SCRIS, daca nici asa nu se rezolva, se apeleaza la autoritate. daca vrei sa fii tratat ca si om, poarta-te ca unul. asta ar trebui sa fie deviza oricui. |
#41
Posted 17 June 2018 - 15:21
@crislacor
Corect, asa este in cazul VDF si Digi, T neoferind teleconferinta pentru abonamentele cu minute nationale nelimitate insa ofera gratuit redirectionarea nationala, fiind unul din motivele pt care am trecut la VDF pe abonament. ORO inca face 'ciupeala' din pacate pe unde mai poate. Atentie, de exemplu, eu ca abonat ORO cu minute nationale nelimitate initiez o conferinta cu un numar ORO plus un altul din afara retelei (eu sunandu-i pe amandoi) -> catre cel ORO nu voi fi taxat dar catre celalalt pe minut mi se vor lua 20 centi/minut (tva inclus), fain nu? Edited by emanu900, 17 June 2018 - 15:23. |
#42
Posted 17 June 2018 - 15:22
Sa inteleg ca la Orange esti taxat si daca primesti redirectionare? Sau cum este ca nu mai pricep nimic.
|
#43
Posted 17 June 2018 - 15:25
@Nimcid25
Știi care va fi primul lucru întrebat de ANPC: „Ați primit un răspuns oficial, în scris, de la Orange?” feribalint, on 17 iunie 2018 - 15:22, said:
Sa inteleg ca la Orange esti taxat si daca primesti redirectionare? Sau cum este ca nu mai pricep nimic. Nu, doar cînd inițiezi tu apeluri. Dar nu știm exact ce și cum a făcut inițiatorul... Edited by crislacor, 17 June 2018 - 15:24. |
#44
Posted 17 June 2018 - 15:30
Eu am inteles ca devierea s-a facut de pe telefonul de serviciu. De aia nu inteleg de ce mai are cost suplimentar.
Dar vad ca initiatorul a plecat..... Edited by feribalint, 17 June 2018 - 15:30. |
#45
Posted 17 June 2018 - 15:44
#46
Posted 17 June 2018 - 15:48
|
#47
Posted 17 June 2018 - 16:00
Așa ar trebui! Dar tu trebuie să faci dovada faptului că ai cerut un răspuns (asta implicînd, bineînțeles, o discuție cu Orange pe tema asta)!
P.S. De obicei, la cererile făcute în scris (poștă sau e-mail) trebuie să se răspundă tot în scris... feribalint, on 17 iunie 2018 - 15:30, said:
Eu am inteles ca devierea s-a facut de pe telefonul de serviciu.(...) |
#48
Posted 17 June 2018 - 16:25
crislacor, on 17 iunie 2018 - 16:00, said:
Așa ar trebui! Dar tu trebuie să faci dovada faptului că ai cerut un răspuns (asta implicînd, bineînțeles, o discuție cu Orange pe tema asta)! P.S. De obicei, la cererile făcute în scris (poștă sau e-mail) trebuie să se răspundă tot în scris... |
#49
Posted 17 June 2018 - 16:47
Da.
P.S. După ce au trecut cele 30 de zile legale, evident... |
#50
Posted 17 June 2018 - 18:47
Subiectul se inchide pana in momentul in care initiatorul posteaza factura (te rog da-mi pm pentru redeschidere). Discutam chestii pe "vorbe", supozitii, teoria conspiratiei, etc.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users