Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Recomandare Mazda 6

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
patrik98123

patrik98123

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.05.2018
Buna ziua. Am și eu o întrebare. Vreau sa cumpăr o Mazda 6 din 2005 (ultimul an din versiunea 2001-2005) motor de 2.0 diesel 136 de caluti. Ce ziceți merită să mă risc? O sa o folosesc mai mult pe afara. Cel mai mult ma intereseaza motorul dacă are probleme mari, nu ma intereseaza de consum, impozite, etc. Probleme sa nu am cu ea

#2
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011
Nu merita. Motorul n-are probleme, masina are probleme ca e foarte veche

#3
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
pai cu siguranta omul are 2000-3000euro daca intreaba de mazda6 ii recomanzi altceva la banii astia?
un  logan 2010?

Edited by bossake, 26 May 2018 - 20:04.


#4
blotunga

blotunga

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,186
  • Înscris: 09.04.2008

 bossake, on 26 mai 2018 - 20:03, said:

pai cu siguranta omul are 2000-3000euro daca intreaba de mazda6 ii recomanzi altceva la banii astia?
un  logan 2010?
Pentru unii mașina dacă nu e nouă, e proastă. Vestea proastă e că mașina aia pe care ai luat-o nouă acu zece ani, e la fel de veche ca alta de zece ani. Și dacă ai luat Logan cu 12000 sau mașină de 5 ani, iară nu-i pasă la nimeni.

Iar pt. inițiator, mai bine întrebi pe forumul de la Mazda. Proprietarii de acolo probabil te vor putea sfătui.

#5
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Mazda 6, acea generatie are probleme cu directia, destul de grave si se rezolva destul de greu, costuri f mari, stiu asta pt ca un amic are una si lucreaza la Mazda, bineinteles e la vanzare de 2 ani.

#6
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 pielea, on 26 mai 2018 - 22:38, said:

Mazda 6, acea generatie are probleme cu directia, destul de grave si se rezolva destul de greu, costuri f mari, stiu asta pt ca un amic are una si lucreaza la Mazda, bineinteles e la vanzare de 2 ani.
Eu știu că nu are probleme cu direcția pentru că eu conduc o Mazda 6 GY 2004. Posted Image
Dacă mașina amicului tău are, s-ar putea să fi avut vreun accident de care el nu știe.

#7
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 patrik98123, on 26 mai 2018 - 18:50, said:

Buna ziua. Am și eu o întrebare. Vreau sa cumpăr o Mazda 6 din 2005 (ultimul an din versiunea 2001-2005) motor de 2.0 diesel 136 de caluti. Ce ziceți merită să mă risc? O sa o folosesc mai mult pe afara. Cel mai mult ma intereseaza motorul dacă are probleme mari, nu ma intereseaza de consum, impozite, etc. Probleme sa nu am cu ea
RF5C nu are probleme, doar să nu mergi subturat, asta e moartea oricărui diesel.

#8
varu_alin

varu_alin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 01.02.2009
Cea mai mare problema e rugina. Dupa anul 2007 au rezolvat ,se pare. Japonezii folosesc altfel de vopsea fata de europeni data in strat foarte subtire.
O alta "problema"-piese destul de scumpe (distributie plus volanta ajunge pana pe la 3500-4000 lei),mai putini producatori de piese.
Si eu eram pe punctul de a lua o Mazda dar...m-am razgandit cand am vazut preturile.

#9
zamaraii

zamaraii

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 11.12.2006
Ei lasa...eu am schimbat volanta la Corsa 1.7 CDTI cu tot cu ambreiaj si am platit la final 3600 de lei doar piesele (Volanta cu masa dubla, kit disc de ambreiaj si rulment de presiune - LUK). Asa ca nu e de speriat, diferentele sunt cam tot pe acolo. Asta fiind in 2012, de atunci nu am mai urmarit preturile la volanta, dar nici nu am mai avut probleme cu ea, anul acesta schimband doar discul de ambreiaj si rulmentul de presiune (vreo 1400 de lei cu tot cu manopera daca tin bine minte).

LE: acum vad ca toate piesele costa in jurul a 2000-2500 de lei (volanta masa dubla, kit ambreiaj si rulment de presiune hidraulic).

Edited by zamaraii, 08 June 2018 - 09:48.


#10
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 patrik98123, on 26 mai 2018 - 18:50, said:

Buna ziua. Am și eu o întrebare. Vreau sa cumpăr o Mazda 6 din 2005 (ultimul an din versiunea 2001-2005) motor de 2.0 diesel 136 de caluti. Ce ziceți merită să mă risc? O sa o folosesc mai mult pe afara. Cel mai mult ma intereseaza motorul dacă are probleme mari, nu ma intereseaza de consum, impozite, etc. Probleme sa nu am cu ea
Daca pretul nu sare de 1200 de euro si masina se prezinta perfect dupa o verificare temeinica , merita , altfel nu !

#11
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Mai termină și tu @Baxon cu preturi de astea aiuristice.
Tu verifici piața înainte să postezi ?
Macar n ai zis un 1500.
Sau caută i tu mașini la preturile tale.

#12
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

 varu_alin, on 08 iunie 2018 - 08:13, said:

Cea mai mare problema e rugina. Dupa anul 2007 au rezolvat ,se pare. Japonezii folosesc altfel de vopsea fata de europeni data in strat foarte subtire.
O alta "problema"-piese destul de scumpe (distributie plus volanta ajunge pana pe la 3500-4000 lei),mai putini producatori de piese.
Si eu eram pe punctul de a lua o Mazda dar...m-am razgandit cand am vazut preturile.

Diferenta e ca masinile japoneze nu prea se aboneaza la serviceuri. Se spune ca preturile la japoneze sunt mai mari. Si daca ajungi in service, te costa mai mult. Asa cum se spune ca masinile nemtesti sunt mai proaste. Asta inseamna ca ajungi in service mai des si schimbi intr-un an mai multe chestii (mie chestia asta mi s-a si intamplat). Deci si in ele poti baga multi bani. Nu prea am vazut volante picate la Mazda, la mai putin de 200-250000 de km. La VW e considerata consumabil de la 150000 de km in sus. Asta asa, in mare. Pentru ca exemplele pot continua.

@zamaraii, corecteaza-ma daca nu am inteles, in 2012 ai schimbat kitul complet cu volanta, iar anul acesta ai schimbat (inca o data) discul de ambreiaj si placa de presiune?

Edited by LauCalin, 08 June 2018 - 11:48.


#13
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Or fi unele simple, unele duble ?
Că la alea simple e greu sa se strice ceva la un disc de fier.

Edited by irulan_corrino, 08 June 2018 - 11:48.


#14
zamaraii

zamaraii

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 11.12.2006
@laucalin

asa este, anul acest fara volanta. Probabil mai tinea, dar incepea sa alunece si nu imi placea ca nu statea masina in rampa din pedala de ambreiaj...asta e, masina e un rau necesar Posted Image

Edited by zamaraii, 08 June 2018 - 13:15.


#15
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Deci tu ai umblat la ambreiaj de doua ori in 6 ani. Cam naspa. Cred. Pe de alta parte nu cred ca ai un stil de condus chiar "ortodox". Totusi ambreiajul ala nu e de plastic.
Ia, care cunoasteti japoneze care au patit ceva asemanator, mana sus! Daca aveti chef, cautati si pe forumurile monomarca. Sfat: nu cautati, ca pierdeti timpul degeaba.

Edited by LauCalin, 08 June 2018 - 14:06.


#16
zamaraii

zamaraii

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 11.12.2006
Ortodox, neortodox dupa 6 ani de bara la bara...hmm. Am zis ca mai tinea ceva, dar incepea sa alunece in rampa si l-am schimbat anticipat!

#17
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Daca pui piese secand e normal sa le schimbi in 2- 3 ani .

#18
Celtic

Celtic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 821
  • Înscris: 24.12.2004

 zamaraii, on 08 iunie 2018 - 14:14, said:

Ortodox, neortodox dupa 6 ani de bara la bara...hmm. Am zis ca mai tinea ceva, dar incepea sa alunece in rampa si l-am schimbat anticipat!
Cred ca mai relevant e sa spui cati km ai facut intre cele 2 schimburi de ambreiaj ca una e sa fi facut 50k si alta 150k km.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate