Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Recomandare Mazda 6
Last Updated: Jun 11 2018 17:44, Started by
patrik98123
, May 26 2018 18:50
·
0
#1
Posted 26 May 2018 - 18:50
Buna ziua. Am și eu o întrebare. Vreau sa cumpăr o Mazda 6 din 2005 (ultimul an din versiunea 2001-2005) motor de 2.0 diesel 136 de caluti. Ce ziceți merită să mă risc? O sa o folosesc mai mult pe afara. Cel mai mult ma intereseaza motorul dacă are probleme mari, nu ma intereseaza de consum, impozite, etc. Probleme sa nu am cu ea
|
#2
Posted 26 May 2018 - 19:38
Nu merita. Motorul n-are probleme, masina are probleme ca e foarte veche
|
#3
Posted 26 May 2018 - 20:03
pai cu siguranta omul are 2000-3000euro daca intreaba de mazda6 ii recomanzi altceva la banii astia?
un logan 2010? Edited by bossake, 26 May 2018 - 20:04. |
#4
Posted 26 May 2018 - 21:59
bossake, on 26 mai 2018 - 20:03, said:
pai cu siguranta omul are 2000-3000euro daca intreaba de mazda6 ii recomanzi altceva la banii astia? un logan 2010? Iar pt. inițiator, mai bine întrebi pe forumul de la Mazda. Proprietarii de acolo probabil te vor putea sfătui. |
#6
Posted 26 May 2018 - 22:44
pielea, on 26 mai 2018 - 22:38, said:
Mazda 6, acea generatie are probleme cu directia, destul de grave si se rezolva destul de greu, costuri f mari, stiu asta pt ca un amic are una si lucreaza la Mazda, bineinteles e la vanzare de 2 ani. Dacă mașina amicului tău are, s-ar putea să fi avut vreun accident de care el nu știe. |
#7
Posted 26 May 2018 - 23:00
patrik98123, on 26 mai 2018 - 18:50, said:
Buna ziua. Am și eu o întrebare. Vreau sa cumpăr o Mazda 6 din 2005 (ultimul an din versiunea 2001-2005) motor de 2.0 diesel 136 de caluti. Ce ziceți merită să mă risc? O sa o folosesc mai mult pe afara. Cel mai mult ma intereseaza motorul dacă are probleme mari, nu ma intereseaza de consum, impozite, etc. Probleme sa nu am cu ea |
#8
Posted 08 June 2018 - 08:13
Cea mai mare problema e rugina. Dupa anul 2007 au rezolvat ,se pare. Japonezii folosesc altfel de vopsea fata de europeni data in strat foarte subtire.
O alta "problema"-piese destul de scumpe (distributie plus volanta ajunge pana pe la 3500-4000 lei),mai putini producatori de piese. Si eu eram pe punctul de a lua o Mazda dar...m-am razgandit cand am vazut preturile. |
#9
Posted 08 June 2018 - 09:43
Ei lasa...eu am schimbat volanta la Corsa 1.7 CDTI cu tot cu ambreiaj si am platit la final 3600 de lei doar piesele (Volanta cu masa dubla, kit disc de ambreiaj si rulment de presiune - LUK). Asa ca nu e de speriat, diferentele sunt cam tot pe acolo. Asta fiind in 2012, de atunci nu am mai urmarit preturile la volanta, dar nici nu am mai avut probleme cu ea, anul acesta schimband doar discul de ambreiaj si rulmentul de presiune (vreo 1400 de lei cu tot cu manopera daca tin bine minte).
LE: acum vad ca toate piesele costa in jurul a 2000-2500 de lei (volanta masa dubla, kit ambreiaj si rulment de presiune hidraulic). Edited by zamaraii, 08 June 2018 - 09:48. |
#10
Posted 08 June 2018 - 11:38
patrik98123, on 26 mai 2018 - 18:50, said:
Buna ziua. Am și eu o întrebare. Vreau sa cumpăr o Mazda 6 din 2005 (ultimul an din versiunea 2001-2005) motor de 2.0 diesel 136 de caluti. Ce ziceți merită să mă risc? O sa o folosesc mai mult pe afara. Cel mai mult ma intereseaza motorul dacă are probleme mari, nu ma intereseaza de consum, impozite, etc. Probleme sa nu am cu ea |
|
#11
Posted 08 June 2018 - 11:43
Mai termină și tu @Baxon cu preturi de astea aiuristice.
Tu verifici piața înainte să postezi ? Macar n ai zis un 1500. Sau caută i tu mașini la preturile tale. |
#12
Posted 08 June 2018 - 11:46
varu_alin, on 08 iunie 2018 - 08:13, said:
Cea mai mare problema e rugina. Dupa anul 2007 au rezolvat ,se pare. Japonezii folosesc altfel de vopsea fata de europeni data in strat foarte subtire. O alta "problema"-piese destul de scumpe (distributie plus volanta ajunge pana pe la 3500-4000 lei),mai putini producatori de piese. Si eu eram pe punctul de a lua o Mazda dar...m-am razgandit cand am vazut preturile. Diferenta e ca masinile japoneze nu prea se aboneaza la serviceuri. Se spune ca preturile la japoneze sunt mai mari. Si daca ajungi in service, te costa mai mult. Asa cum se spune ca masinile nemtesti sunt mai proaste. Asta inseamna ca ajungi in service mai des si schimbi intr-un an mai multe chestii (mie chestia asta mi s-a si intamplat). Deci si in ele poti baga multi bani. Nu prea am vazut volante picate la Mazda, la mai putin de 200-250000 de km. La VW e considerata consumabil de la 150000 de km in sus. Asta asa, in mare. Pentru ca exemplele pot continua. @zamaraii, corecteaza-ma daca nu am inteles, in 2012 ai schimbat kitul complet cu volanta, iar anul acesta ai schimbat (inca o data) discul de ambreiaj si placa de presiune? Edited by LauCalin, 08 June 2018 - 11:48. |
#13
Posted 08 June 2018 - 11:47
Or fi unele simple, unele duble ?
Că la alea simple e greu sa se strice ceva la un disc de fier. Edited by irulan_corrino, 08 June 2018 - 11:48. |
#14
Posted 08 June 2018 - 13:14
@laucalin
asa este, anul acest fara volanta. Probabil mai tinea, dar incepea sa alunece si nu imi placea ca nu statea masina in rampa din pedala de ambreiaj...asta e, masina e un rau necesar Edited by zamaraii, 08 June 2018 - 13:15. |
#15
Posted 08 June 2018 - 13:57
Deci tu ai umblat la ambreiaj de doua ori in 6 ani. Cam naspa. Cred. Pe de alta parte nu cred ca ai un stil de condus chiar "ortodox". Totusi ambreiajul ala nu e de plastic.
Ia, care cunoasteti japoneze care au patit ceva asemanator, mana sus! Daca aveti chef, cautati si pe forumurile monomarca. Sfat: nu cautati, ca pierdeti timpul degeaba. Edited by LauCalin, 08 June 2018 - 14:06. |
|
#16
Posted 08 June 2018 - 14:14
Ortodox, neortodox dupa 6 ani de bara la bara...hmm. Am zis ca mai tinea ceva, dar incepea sa alunece in rampa si l-am schimbat anticipat!
|
#17
Posted 10 June 2018 - 23:45
Daca pui piese secand e normal sa le schimbi in 2- 3 ani .
|
#18
Posted 11 June 2018 - 17:44
zamaraii, on 08 iunie 2018 - 14:14, said:
Ortodox, neortodox dupa 6 ani de bara la bara...hmm. Am zis ca mai tinea ceva, dar incepea sa alunece in rampa si l-am schimbat anticipat! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users