Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
OFICIAL: Fara taxa de reziliere la Vodafone
Last Updated: Jun 05 2018 15:10, Started by
danutz1
, May 26 2018 17:45
·
0
#19
Posted 26 May 2018 - 19:22
#20
Posted 26 May 2018 - 19:25
#21
Posted 27 May 2018 - 18:40
cel mai mult ma deranjeaza ca nu au justificat suma de 77 ron pe factura si nu au trecut reducerile cu minus pe facturile anterioare. normal trebuia evidentiata reducerea,
|
#22
Posted 31 May 2018 - 12:24
Intrebare, pentru un contract de telefonie Vodafone mai vechi, care contine aceste clauze, care nu a beneficiat de telefon, se poate porta direct fara alte formalitati in conditiile actuale, fara pericolul de a te pomeni cu taxa de reziliere? Mai sunt cateva luni din asa zisa perioada contractuala.
Edited by brasoveanul, 31 May 2018 - 12:24. |
#23
Posted 01 June 2018 - 00:01
Poti porta fara griji din doua motive:
1. In notificarea de pe site se spune ca acele clauze sunt eliminate si daca se gasesc in contractul aflat in executare. 2. Chiar daca nu ar exista acea notificare care sa elimine clauzele, acestea erau oricum ilegale din motivele aratate aici. |
#24
Posted 01 June 2018 - 14:35
Iti multumesc si aici pentru explicatii. De asemenea, as dori sa spun si public ca, asa ca din greseala, m-as astepta sa ma pomenesc cu o taxa de reziliere in prima factura dupa o posibila portare, greseala care, dupa multe staruinte si nervi consumati, ar putea fi corectata. Este atat de tipic Vodafone...
|
#25
Posted 05 June 2018 - 11:17
Ca sa stiti si voi cum se pun problemele la Vodafone, probabil ca si la altii, am intrebat "de chestie", sa vad ce spun, la suport, daca in urma sentintei definitive se mai percep taxele respective in cazul in care un client existent doreste sa plece. Raspunsul a fost asa cum m-am asteptat, si anume, sigur ca da, contractele lor sunt impecabile, nici macar nu se refera sentinta la prevederile aflate in contractele in derulare, deci taxele se percep in continuare fie ca omul a luat telefon, fie ca nu a luat. Cica aceasta este o modalitate deschisa si eficienta de a comunica cu clientul, mai bine nu ar fi zis nimic.
|
#26
Posted 05 June 2018 - 13:26
Ca o concluzie : a "reziliat" cineva contractul cu VDF fara sa plateasca vreo taxa ?
|
#27
Posted 05 June 2018 - 15:10
brasoveanul, on 01 iunie 2018 - 14:35, said:
Iti multumesc si aici pentru explicatii. De asemenea, as dori sa spun si public ca, asa ca din greseala, m-as astepta sa ma pomenesc cu o taxa de reziliere in prima factura dupa o posibila portare, greseala care, dupa multe staruinte si nervi consumati, ar putea fi corectata. Este atat de tipic Vodafone... Partea mai urata dinspre ei a fost ca la o luna dupa ce ma portasem m-am dus direct la un Vodafone Shop (2 luni la rand ca sa fiu sigur si sa platesc daca m-au taxat) sa ma verifice dupa CNP/numar de telefon si sa imi spuna daca am sau nu vreo datorie ca taxa de reziliere in avans sau cum s-o mai fi numind si cu stupoare de fiecare data mi-au spus ca nu apar in sistem cu nimic, iar a 3-a luna ca sa ma trezesc cu recuperatorii pe cap. Deci da, sunt varza si foarte neprofesionisti la capitolul asta, cine vrea sa se porteze pe baza comunicatului de pe site/My Vodafone sa se astepte la surprize genul de mai sus deoarece chiar dreptatea in mana ei vor merge la bluf sperand ca omul va plati (daca se ajunge si la recuperatori) si va inchide gura. P'orma incepe show-ul cu ANPC-ul care ar trebui sa rezolve problema, dar timp pierdut si nervi de asemenea. Ca sa fiu fairplay, nici la Orange nu mi-e rusine cu atitudinea (nu dpdv al rezilierii ci al 'mancatorilor de rahat' in fata pe diferite situatii pe care le-am avut); nici un operator nu e 'curat', pana la urma 'it's just business' Edited by emanu900, 05 June 2018 - 15:18. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users