Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Idei practice pentru clientii Vodafone
Last Updated: May 07 2018 19:20, Started by
danutz1
, May 05 2018 20:31
·
0
#1
Posted 05 May 2018 - 20:31
Am vazut ca multi intreaba cand pot rezilia abonamentul, ce taxe vor plati, cand pot renegocia.
Enumar mai jos cateva principii general valabile pentru orice abonat, indiferent de operator. 1. Abonatul are dreptul sa reziliere oricand, indiferent daca se afla sau nu in perioada contractuala - daca a beneficiat de echipament subventionat va trebui sa plateasca subventia de care a beneficiat - daca nu a beneficiat de echipament subventionat, nu va plati nimic Eventualele taxe de reziliere facturate de Vodafone sunt ilegale si nu trebuie platite. 2. Abonatul are dreptul de a renegocia oricand contractul, lipsa refuzului operatorului putand fi sanctionata cu reziliere 3. Abonatul are dreptul de a rezilia fara notificare prealabila cu 30 de zile, cea mai facila metoda fiind portarea 4. Abonatul nu poate fi obligat sa respecte clauze contractuale declarate abuzive, a se vedea acest topic Pentru cine doreste, pot argumenta juridic principiile de mai sus. Urmeaza si pentru cartela. Edited by danutz1, 05 May 2018 - 20:34. |
#2
Posted 05 May 2018 - 20:38
Postarea se va șterge în 3, 2, 1...
Nu de alta, dar înveți oamenii la prostii, iar nenea Vodafone nu poate permite așa ceva |
#3
Posted 05 May 2018 - 20:40
Nu stiu de ce crezi ca e o prostie sa iti cunosti drepturile.
Daca topicul deranjeaza, n-am niciun dubiu ca se va sterge. |
#4
Posted 05 May 2018 - 20:44
Cartela e sfanta, nu esti constrans sa platesti 2 ani aceeasi suma de bani
|
#6
Posted 05 May 2018 - 20:48
Stiu ca am reziliat 2 abonamente la telekom si au renuntat la taxa de reziliere dupa plangere la anpc
|
#7
Posted 05 May 2018 - 20:51
#9
Posted 05 May 2018 - 20:58
Argumenteaza-mi din punct de vedere juridic,punctul 2.
BTW : prestatorul de serviciu / servicii poate rezilia un contract...clientul doar il poate denunta. |
#10
Posted 05 May 2018 - 21:14
Legea 161/2010 pentru modificarea art. 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului si a Legii nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori
Art. I Articolul 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 224 din 24 martie 2008, se modifica si va avea urmatorul cuprins: "Art. 84 Dreptul consumatorului la denuntarea sau rezilierea contractului nu poate fi Anulat sau restrans de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept. Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale." Legea Nr. 193 /2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori (1) O clauza contractuala care nu a fost negociata direct cu consumatorul va fi considerata abuziva daca, prin ea insasi sau impreuna cu alte prevederi din contract, creeaza, in detrimentul consumatorului si contrar cerintelor bunei-credinte, un dezechilibru semnificativ intre drepturile si obligatiile partilor. Explicatia la punctele 1 si 2 conform articolelor de mai sus. Clauza conform careia clientul este obligat sa plateasca despagubiri este nula de drept deoarece creeaza o obligatie numai pentru client, nu si pentru operator. Nicaieri in contracte nu se specifica faptul ca operatorul va plati despagubiri clientului daca din diverse motive nu mai poate presta serviciile. Operatorul ar trebui sa instituie si o taxa pe care sa o plateasca clientilor atunci cand rezilierea se produce la initiativa sau din vina sa. Sigur, veti spune ca operatorul nu are niciun interes sa inceteze voluntar furnizarea serviciilor dar tocmai faptul ca nu exista o obligatie asemanatoare si pentru el creeaza un dezechilibru. Referitor la dreptul de a renegocia oricand contractul rationamentul e acelasi. De ce clientul trebuie sa astepte 1-2 ani pana expira actualul contract daca operatorul nu are nicio obligatie fata de client? Astfel de clauza restrange dreptul clientului de a rezilia unilateral contractul. Edited by danutz1, 05 May 2018 - 21:24. |
|
#11
Posted 05 May 2018 - 21:24
"Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale."
|
#12
Posted 05 May 2018 - 21:31
"Abonatul are dreptul de a renegocia oricand contractul, lipsa refuzului operatorului putand fi sanctionata cu reziliere"
Adica? poate refuzul operatorului de a renegocia contractul, nu lipsa refuzului. |
#13
Posted 05 May 2018 - 21:34
Bullet_Proof, on 05 mai 2018 - 21:24, said:
"Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale." myshyk, on 05 mai 2018 - 21:31, said:
"Abonatul are dreptul de a renegocia oricand contractul, lipsa refuzului operatorului putand fi sanctionata cu reziliere" Adica? poate refuzul operatorului de a renegocia contractul, nu lipsa refuzului. Edited by danutz1, 05 May 2018 - 21:35. |
#14
Posted 05 May 2018 - 21:47
alexa32, on 05 mai 2018 - 20:51, said:
Daca era despre orange era sters instant Urmaresc de ceva vreme forumul,anumite sectiuni si intr-adevar am observat ca in cazul in care vreun user adreseaza o intrebare incomoda sau face o remarca in detrimentul Orange,mesajul este sters...pe semne ca Orange are fani printre moderatori sau super moderatori... illegal_operations, on 05 mai 2018 - 20:48, said:
Stiu ca am reziliat 2 abonamente la telekom si au renuntat la taxa de reziliere dupa plangere la anpc Inseamna ca ai avut noroc...din punctul meu de vedere ANPC-ul are cei mai slab pregatiti juristi... danutz1, on 05 mai 2018 - 21:34, said:
Justa despagubire inseamna altceva... Mai exact....? |
#15
Posted 05 May 2018 - 21:58
Mai exact inseamna returnarea contravalorii unor beneficii acordate consumatorului la semnarea contractului daca valoarea acestor beneficii este cuantificabila si echitabila prin raportarea la produse sau servicii similare de pe piata.
Exemplu: Iti faci abonament de 30 de euro pe 2 ani si iti telefon de 500 de euro la pretul de 100 de euro. Dupa o luna reziliezi contractul. Vei plati operatorului contravaloarea beneficiului acordat la incheierea contractului adica 400 de euro. Daca pretul de 500 de euro al acelui telefon e umflat artificial iar pretul real e de 300 de euro vei plati operatorului diferenta dintre pretul real si pretul solicitat la inchierea abonamentului, adica 200 de euro. Edited by danutz1, 05 May 2018 - 22:01. |
|
#16
Posted 05 May 2018 - 23:57
KyKyKyKy, on 05 mai 2018 - 20:38, said:
Postarea se va șterge în 3, 2, 1... Nu de alta, dar înveți oamenii la prostii, iar nenea Vodafone nu poate permite așa ceva MembruAnonim, on 05 mai 2018 - 20:56, said:
Un topic foarte important. Ar trebui sa fie pinned Edited by stlk, 06 May 2018 - 00:09. |
#18
Posted 06 May 2018 - 07:44
danutz1, on 05 mai 2018 - 21:58, said:
Mai exact inseamna returnarea contravalorii unor beneficii acordate consumatorului la semnarea contractului daca valoarea acestor beneficii este cuantificabila si echitabila prin raportarea la produse sau servicii similare de pe piata. Exemplu: Iti faci abonament de 30 de euro pe 2 ani si iti telefon de 500 de euro la pretul de 100 de euro. Dupa o luna reziliezi contractul. Vei plati operatorului contravaloarea beneficiului acordat la incheierea contractului adica 400 de euro. Daca pretul de 500 de euro al acelui telefon e umflat artificial iar pretul real e de 300 de euro vei plati operatorului diferenta dintre pretul real si pretul solicitat la inchierea abonamentului, adica 200 de euro. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users