Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Care e limita voastra normala de viteza?
Last Updated: Nov 26 2018 12:00, Started by
Bursul
, May 25 2018 12:42
·
0
#127
Posted 27 May 2018 - 18:30
130 de pe autostrada, legal pe DN, in ritm cu restu'. Am 50000km fara nici o amenda. Ba nu! Am luat una pentru parcare.. plm, aveam cosmar noaptea. Imi venea sa le sparg geamurile la aia cu timpark. Am trimis sms ca sa platesc parcarea , cand mi-am amintit, dar era prea tarziu, amenda era scrisa cu 5 minute inainte.
|
#128
Posted 27 May 2018 - 18:54
Robiacs, on 25 mai 2018 - 13:05, said: Daca masina poate, e gol, uscat pe jos iar autostrada e in stare buna, de ce nu? 130km/h mi se pare o limita cam mica pentru autostrada daca e in stare buna, masinile au evoluat mult. La nemti cum se poate? |
#129
Posted 27 May 2018 - 20:27
djl, on 27 mai 2018 - 11:55, said: Dacă ai fi citit postul cu pricina, ai fi văzut că ăla care a făcut tâmpenia nu-l lăsa INTENȚIONAT să revină pe ăla pe bandă. Adică vedea că îl depășește, vedea că vine tirul, dar el în loc să încetinească, accelera! Dar cel mai bine e sa opresti sa bei o bere fara alcool, sa iei distanta fata de tembelii din trafic ca-si gasesc pe altul la fel si se rezolva intre ei. Edited by arg, 27 May 2018 - 20:31. |
#130
Posted 27 May 2018 - 22:22
tfmercedez, on 27 mai 2018 - 18:54, said:
La nemti se poate, pentru ca aia probabil ca sunt atenti la drum, la trafic, si nu "se dau live" la volan. Nu cred ca 100% din autostrazile din germania sunt fara limita de viteza. O cunostinta a luat amenda pentru 70 pe autostrada, unde era limitare de santier la 30. Nu peste tot sunt fara limita de viteza, corect. Nici nu am zis ca ar trebui peste tot, insa in majoritatea portiunilor se poate. Si cum am zis, s-ar rezolva si la noi problema cu adormitii daca politia i-ar amenda mai drastic pe cei care folosesc telefonul in timp ce conduc, nu poarta centrua sau adorm pe b2. Insa in loc sa-i arda pe astia sau sa stea in locurile cu o posibilitate de accident crescuta, politia sta mai mult la panda in zonele cu linie continua in care se poate depasi in siguranta sau cu limite de viteza tampite in sate uitate de lume unde nu vezi picior de om... Edited by Robiacs, 27 May 2018 - 22:23. |
#131
Posted 07 June 2018 - 14:47
tfmercedez, on 27 mai 2018 - 18:54, said:
La nemti se poate, pentru ca aia probabil ca sunt atenti la drum, la trafic, si nu "se dau live" la volan. Nu cred ca 100% din autostrazile din germania sunt fara limita de viteza. O cunostinta a luat amenda pentru 70 pe autostrada, unde era limitare de santier la 30. Nu pot generaliza pentru ca nu am condus pe toate autostrazile din Germania, insa in zona unde locuiesc sunt putine fara limita de viteza. As spune ca in sudul germaniei nu mai mult de 50-60% din lungimea autostrazilor sunt fara limita de viteza. Chiar ieri am facut un drum de 300km pe diferite autostrazi, as estima ca in 60% din cazuri limita era 120 si 130kmh, in vreo 10% 100kmh si inca vreo 10% intre 60-80kmh. |
#132
Posted 07 June 2018 - 15:48
adisz, on 25 mai 2018 - 13:02, said:
58,98,108,138. Cu foarte rare exceptii,bineinteles in sus. De la o vreme mi-am dat seama ca viata-i foarte scurta si nu trebuie fortata mana destinului (cel putin din actiunile mele). |
#133
Posted 26 November 2018 - 11:28
https://www.libertat...pietoni-2466696
Atunci cand iti permiti sa meargi cu >80kmh in localitate, riscurile sunt enorme. |
#134
Posted 26 November 2018 - 12:00
Limita de viteza in sate 100. Afara fara limita, mai ales daca sunt mai multe masini in fata pe care vreau sa le depasesc. Asta doar in depasiri.
Croaziera 80-90 in sate (cand masinile din fata nu vin cu 50 ci mai repede) si... surprinzator, doar 110 afara. Mai mult de 110 afara ard inutil gazul ca nu castig absolut nimic. Cred ca nici cu110 nu castig mare branza fata de 100 dar macar mai depasesc din cand in cand sa nu ma plictisesc. Eu timpul mi-l scot in sate (cand se poate) si prin gestionarea pauzelor. Pt a castiva ceva timp gen 5 minute pe ora ar trebui sa merg mult mai repede si nu merita dpmdv. 10minute pe ora sunt aproape imposibil de casigat in Romania la drum lung. Pe distante mai mici se poate uneori dar nu te ajuta prea mult. Media mea, fara pauze e in jur de 75Km/h. Trebuie mers mult mai repede sa trec de media de 80 fara autostrada sau alte conditii favorabile. Inainte mergeam mai repede. Nu am avut incidente serioase dar au mai fost diverse situatii mai la limita. De cand merg asa, rar a trebuit sa franez de urgenta, sa evit ceva din scurt sau sa trec prin vreo situatie limita. Inca o chestie, e un ritm pe care il pot mentine practic cu orice masina, indiferent de putere, este economic, safe si, cum am zis, permite cel mai scurt timp de deplasare fara sa ma expun inutil unor situatii periculoase. PS. In orase sau zone cu pietoni merg regulamentar, uneori chiar prea incet. Edited by underb, 26 November 2018 - 11:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users