Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Accident in Ungaria.
Last Updated: Jul 03 2018 12:34, Started by
myshyk
, May 22 2018 21:24
·
0
#37
Posted 22 May 2018 - 22:51
Astept inteligentii sa vina sa ne explice ca defapt avea microbus cu volan pe dreapta si de aici si accidentul,nu de la IQ-ul negativ al soferului.Eventual sa fie invitat in platou si maestrul incontestabil al volanui, Titi Haur,cel mai destept dintre toti si campion absolut la el in comuna...sa ne spuna el cauzele accidentului si ce masuri propune el parlamentarilor...
|
#38
Posted 22 May 2018 - 22:55
Treaba-i groasa, oameni buni. Asta cu statul unor soferi pe retelele de socializare in timp ce conduc... E un fenomen care ia amploare, zilnic (conducand prin oras) vad si pe unii cu ochii mai mult in telefon decat la ce se intampla in fata si in jurul lor.
|
#39
Posted 22 May 2018 - 23:11
Acum nu mentioneaza nimeni masinile autonome si ca nu s-ar fi petrecut niciodata accidentul acesta daca era un Model X pe "autopilot". Cum am mai spus, nu conteaza cat de bine conduci tu cand vine altu' spre tine cu peste 100km/h care sta pe Facebook in loc sa fie atent la drum.
Ciudat drumul oricum, la prima vedere pare un sens de pe o autostrada cu doua benzi, e ciudat sa se mearga cu viteza aceea fara separator pe mijloc (probabil insa limita de viteza era mult mai mica decat viteza soferului vinovat). Edited by Buleandra94, 22 May 2018 - 23:12. |
#40
Posted 22 May 2018 - 23:21
#41
Posted 22 May 2018 - 23:36
_-AppleS-_, on 22 mai 2018 - 22:44, said:
Faisbook ucide. Trebuie interviat Mark Zuckerberg. Pe de alta parte tiristul pare ca accelera blana cand depaseau bajetii pe banda lui, cred ca le-a vazut numarul de ro de departe si si-a amintit de hungaria mare. |
#42
Posted 22 May 2018 - 23:41
Cunosc o gramada de persoane care au microbuse si fac transport extern ca privati si chiar le merge bine "afacerea".
|
#43
Posted 22 May 2018 - 23:52
Ce e de discutat aici...?
Au murit 7 oameni.... Ce dracu e de comentat...? Sa ne bucram ca poate au fost 2-3 pesedisti printre ei? Sau 3 fara bacalaureat...? Ce mama naibii ai de comentat la tragedia a 7 familii.? Asa de rau am ajuns ? Morbid Edited by vio69a, 22 May 2018 - 23:54. |
#44
Posted 23 May 2018 - 00:38
myshyk, on 22 mai 2018 - 21:24, said:
https://www.ziuacons...rti-659652.html Ei. sa va aud acuma pe aia care sustineti ca in Romania accidentele se produc din cauza drumurilor proaste. Uitati-va ce stiu sa faca romanii pe drumuri bune. 7 dintr-o lovitura, ca la "croitorasul cel viteaz"! Mare parte din accidentele din Ro, ar trebui sa nu existe accidente in lume?E partea 2 ca-n Ro ne trebuie senile. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/95ImmZyw5hc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by ionutz_joe2009, 23 May 2018 - 00:47. |
#45
Posted 23 May 2018 - 01:41
Damascus77, on 22 mai 2018 - 22:21, said:
Bine, acum să menționăm și faptul că tiriștii și camionagiii nu obișnuiesc să frâneze deloc când ești în depășire, ba de multe ori chiar dimpotrivă... Doar întreb: Ce crezi tu ca se întâmpla dacă un TIR cu o masa de 40t frânează când vede o conserva de 4t aflată la câteva zeci de metri (MAX) având viteza de croaziera 70/80kph? Sau la PSD nu s-a auzit de inerție, deși e des “practicată” de pesediști... |
#46
Posted 23 May 2018 - 02:04
myshyk, on 22 mai 2018 - 21:24, said:
https://www.ziuacons...rti-659652.html Ei. sa va aud acuma pe aia care sustineti ca in Romania accidentele se produc din cauza drumurilor proaste. Uitati-va ce stiu sa faca romanii pe drumuri bune. 7 dintr-o lovitura, ca la "croitorasul cel viteaz"! Accidentele microbuzelor/autocarelor si uneori a camioanelor pe extern au o explicatie foarte simpla: concurenta mare pe preturi => soferi obositi datorita solicitarii la maximum prin angajarea a cat mai putini per masina - de catre niste patroni inconstienti, respectiv ordinul acestor patroni catre soferi de a conduce cat mai mult fara odihna adecvata(nu, faza cu tahografele nu tine, se fenteaza). Exista autocare merg cu 3-4 soferi spre italia, sunt microbuze pe italia care merg cu cate doi. Ghici ce? Sunt sanse mari ca pe microbuze soferii sa fie foarte obositi si sa nu faca fata. Iar din cand in cand se intampla accidente. Nu se pot face comparatii intre acest tip de trafic comercial pe extern si calatoria obisnuita in tara, sau chiar cea comerciala in tara(distantele sunt limitate) edit: nu erau pe autostrada, deci se confirma ce ziceam: drumurile obisnuite mult mai periculoase datorita contrasensului! (sigur, mereu exista si idiotul care face manevra de depasire, dar pe autostrada nu mai ai contrasens => sanse mai mici de accident) ceea ce am zis mai sus ramane foarte valabil! sunt multe accidente pe extern datorita soferilor obositi! ps. am raspuns initial direct la post, fara sa verific stirea si acel filmulet Edited by Geth, 23 May 2018 - 02:15. |
|
#47
Posted 23 May 2018 - 02:20
eireman, on 22 mai 2018 - 22:51, said:
Astept inteligentii sa vina sa ne explice ca defapt avea microbus cu volan pe dreapta |
#48
Posted 23 May 2018 - 02:39
e putin mai complicata treaba dar morala situatiei este ca orice distractie costa. nu iti ia doar ochii de la drum, iti ia si mintea, concentrarea.
se lucreaza la autostrada pe care s-a intamplat accidentul iar traficul a fost deviat pe un singur sens de mers al autostrazii, astfel devendind un drum national( o banda pe sens) cu restrictiile de rigoare. soferul, distras, a uitat ca nu mai este pe autostrada si a accelerat in ideea depasirii pe banda doi, banda care nu mai exista. reactia lui( si a pasagerilor) e una tarzie, o alta dovada a faptului ca uitase ca s-au schimbat conditiile de mers, uitase ca e pe un drum cu o singura banda pe sens. chiar si soferul camionului a intarziat franarea crezand ca microbuzul va intra inapoi pe banda unu. cat de stupid, cat de scump! |
#49
Posted 23 May 2018 - 03:14
#50
Posted 23 May 2018 - 03:43
morenno, on 23 mai 2018 - 02:39, said:
se lucreaza la autostrada pe care s-a intamplat accidentul iar traficul a fost deviat pe un singur sens de mers al autostrazii, astfel devendind un drum national( o banda pe sens) cu restrictiile de rigoare |
#51
Posted 23 May 2018 - 05:16
Aldulescu, on 22 mai 2018 - 21:48, said:
9 morti, nu 7! Soferul facea un Live pe Facebook, cand s-a produs accidentul. http://adevarul.ro/l...fb18/index.html Nu pot sa ced asa ceva... pursi simplu nu cred. Știam ca imbecilii postează pe feisbuci cand trag orice basina, dar sa faca live cu propria moarte, asa ceva.... Damascus77, on 22 mai 2018 - 22:21, said:
Bine, acum să menționăm și faptul că tiriștii și camionagiii nu obișnuiesc să frâneze deloc când ești în depășire, ba de multe ori chiar dimpotrivă... |
|
#52
Posted 23 May 2018 - 05:23
Adevarul e ca acel camion parea sa aiba viteza foarte mare. Inteleg ca-s limitate din fabrica pe la vreo 120, dar probabil e de ajuns(sau cine stie, poate nu-s limitate toate). Microbuzul nu avea viteza foarte mare, insa soferul nu a apreciat corect distanta fata masina de pe contrasens si s-a riscat la cateva depasiri consecutive(greseala masiva) cu final tragic...
|
#53
Posted 23 May 2018 - 05:33
#54
Posted 23 May 2018 - 05:47
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users