Noul website si redesign - DIGI Romania.
Last Updated: Aug 07 2018 16:16, Started by
iCloudRR
, May 19 2018 22:54
·
0
#37
Posted 30 May 2018 - 10:35
Hider141, on 29 mai 2018 - 22:19, said:
Celui care a avut ideea geniala sa ceara si numar de contract, marime de chiloti, marca de hartie igienica folosita si modelul de Dacie a bunicilor pentru depunerea unei simple sesizari ii doresc demisie placuta. stii care e culmea obrazniciei? o sa fie unu din ei intr-o sedinta peste o luna care o sa zica "uitati, de cand am lansat noul site, a scazut numarul de sesizari"... iti dai seama cati se lasa pagubasi cand vad cate trebuie sa introduca acolo... slai, on 29 mai 2018 - 15:11, said:
Am si io o curiozitate, nu mai pot vedea costurile suplimentare la abonamentele de mobil, sau nu gasesc io unde e? brasoveanul, on 28 mai 2018 - 16:07, said:
Mie mi se pare mai slaba noua platforma din punct de vedere functional. Eu am si servicii business, si nu le mai pot vedea si administra deloc, asa cum se intampla inainte, vad doar serviciile pentru persoane fizice pe care le am in cont. Este un pas inapoi. lipsa de... cum sa o numim? Rusine? Decenta? |
#38
Posted 30 May 2018 - 15:52
Îmi place noul site! Are un design fresh, modern și experiența de navigare din browser-ul mobil este foarte bunã!
|
#39
Posted 31 May 2018 - 05:59
Nici nu se pot plati mai multe facturi odata? Nu am reusit sa selectez toate 3, am facut 3 plati separate...
|
#40
Posted 31 May 2018 - 07:15
Bai ce porcarie, e incredibil!
Am 5 facturi de plata, dar nu poti selecta sa le platesti pe toate; e fantastic! In plus, designul e agasant pe un monitor de 27 Inch! Am un banner inutil, iar jos sa moara ei, daca vreodata fac subscribe la Newsletter! A.... si 15s de asteptat pt un redirect? WTF! LE Se pot face plati multiple, daca aselectezi si apesi pe mesajul de deasupra tabelului. Din pacate nu are link ca sa iti ai seama ca trebuie sa dai click, pt ca nu are underline de link! Attached Files |
#41
Posted 31 May 2018 - 09:06
Si pan' la urma de unde scoatem numarul de contract pentru o eventuala sesizare?
Edited by minune, 31 May 2018 - 09:07. |
#42
Posted 31 May 2018 - 09:07
#43
Posted 31 May 2018 - 09:09
Tocmai am printat una, ori is chior ori nu gasesc decat cod client
|
#44
Posted 31 May 2018 - 09:15
Exemplu:
Ab. Telefonie Mobila cf. 8000000005 din 00.00.2000 af. 20.04.2018 - 31.05.2018 Nr de contract poate incepe cu 8 sau cu 7. Edited by Nimcid25, 31 May 2018 - 09:16. |
#47
Posted 31 May 2018 - 14:41
Mie nu-mi place deloc secțiunea „My account”, designul anterior era mai compact, acum trebuie să tot cauți pe unde sînt diverse chestii.
Eu de pildă nu găsesc neam desfășurătorul convorbirilor. |
#49
Posted 31 May 2018 - 16:32
Mersi. Să-mi trag nervu', am căutat de mi-a venit cu spume. Nu era mai logic să fie tot la facturi, ca înainte?
|
#50
Posted 31 May 2018 - 16:36
Era dar....Digi!
Eu sunt dispus sa plătesc un tarif lunar pentru accesarea vechiului DigiCare..cel nou nu-mi place deloc! Edited by Nimcid25, 31 May 2018 - 16:36. |
#51
Posted 07 June 2018 - 17:17
Au aparut si vitezele minime pt netul fix pe site. Oare apar si in contract?
|
|
#53
Posted 07 August 2018 - 15:36
Cum naiba e pe site-ul asta nou...in suport/contact cand dau pe "verificare stadiu sesizare depusa" completezi iar formularul si totul se transforma intr-o alta sesizare (solicitare)
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users