Digi inchide numarul (teoretic fara sa anunte)
#1
Posted 17 May 2018 - 22:23
Am un numar la tara, folosit de o batrana ce nu se pricepe sa dea apeluri, nici la mesaje, abia reuseste sa raspunda la telefon si sa inchida, si asta la telefon cu butoane.
De cateva zile nu mai dadeam de ea... aflu cu tristete ca Digi a inchis numarul de telefon, numar de Orange portat, cu vechime, si apeluri primite zilnic. E vina mea ca nu l-am mai incarcat din August de anul trecut, dar; ce am de spus in apararea mea 1. Cand am portat eu cartela preplatita din Orange in Digi, nu scria nicaieri nimic legat de perioada de gratie. 2. Defapt atat de prosti erau, ca nici nu stiau ce e aia perioada de gratie, am sunat de 2-3 ori le ei sa aflu cat e, si idiotii o tineau langa cu valabilitatea. Defapt va provoc: Gasiti pe site mentionat cat e perioada de gratie! 3. Am fost de 1 mai la tara, si nu era nici un mesaj care sa avertizeze asupra situatiei... Si daca era, nu e suficient; Poate persoana e nevazatoare, trebuia si sa sune... Am fost azi sa incarc nu se poate, numar dezactivat... la apel "nu se poate face nimic" Am incercat de 2 ori intr-un punct de prezenta... Unu sa sun la omologii lui retardati de la telefon, celalalt sa vada el SIMul, ca fara sa fie sigur ca e al meu nu se poate. Nu tin mortis sa raman client Digi; Dar numarul nu e al lor. Il vreau sa-l portez! Si Luni ma voi adresa ANCOMului daca chiar atat de scumpa e o zi de perioada de ... nici valabilitate macar... de gratie. Daca nu vor sa le mai bag 2 euro in cutia milei poate le bag mortul in casa, si-si mai fura o amenda ceva! Edited by Monstruozitate, 17 May 2018 - 22:26. |
#2
Posted 17 May 2018 - 22:35
Initiatorul a luat o mica pauza pentru limbaj pe acelasi topc cu ceva limbaj condimentat, nu va obositi sa raspundeti pana maine la aceeasi ora.
|
#4
Posted 17 May 2018 - 22:50
#5
Posted 17 May 2018 - 22:55
in cazul asta e o diferenta..nu poti sa fi atat de zgarcit si dupaia sa faci scandal..e drept ca si eu merg pe costuri reduse la vodafone, dar dau 3 euro/luna.
|
#6
Posted 17 May 2018 - 22:56
Ai inteles ce trebuie.
Mai departe, cand isi revine din lesin, numarul apartine retelei initiale care detine plaja de numerotatie, odata dezactivat "se intoarce acasa", daca il intereseaza neaparat acelasi numar se poate adresa Orange (sansele de reusita nu le pot estima aici cu datele astea). |
#7
Posted 18 May 2018 - 06:22
Tu nu incarci un nr din august '17 si te astepti sa il ai forever?
Din cauza rulajului mare de numere ( cel putin asa face Orange ), daca nu il incarci X perioada de timp ( la Orange e 3 luni ), intri 1 luna in perioda de gratie, si dupa pa numar. Lasa zgarcenia, fugi de digi |
#8
Posted 18 May 2018 - 06:46
Monstruozitate, on 17 mai 2018 - 22:23, said:
1. Cand am portat eu cartela preplatita din Orange in Digi, nu scria nicaieri nimic legat de perioada de gratie. 2. Defapt atat de prosti erau, ca nici nu stiau ce e aia perioada de gratie, am sunat de 2-3 ori le ei sa aflu cat e, si idiotii o tineau langa cu valabilitatea. Defapt va provoc: Gasiti pe site mentionat cat e perioada de gratie! 3. Am fost de 1 mai la tara, si nu era nici un mesaj care sa avertizeze asupra situatiei... Si daca era, nu e suficient; Poate persoana e nevazatoare, trebuia si sa sune... Daca ai fi operator la un call-center dinasta si te-ar intreba unul care-i perioada de gratie i-ai raspunde sau l-ai lua de caterinca ca este prost de n-a citit detaliile de pe cutia in care a venit aceea cartela prepay. prostia este la tine, nu la ei ..ai crezut ca iei o cartela de la ei, portezi un numar si o suni pe batrana aia la infinit fara sa platesti o reincarcare la 2-3 luni... practic ti-ai batut joc de ea, i-ai luat telefon si se uita la el, ca de sunat, daca se intampla ceva n-avea cum sa sune. PS- nici macar la ei in sediu la n-ai fost, numarul dupa ce trece gratia mai ai termen 60 de zile sa-l recuperezi. M-ai trollezi si la greu Edited by tico18, 18 May 2018 - 06:52. |
#9
Posted 18 May 2018 - 06:53
****e vina mea ca nu l-am incarcat din August.......
De atunci au trecut 9 luni, cred ca au asteptat destul, ai spus corect e vina ta, asa ca liniste si lasa mortii si amenitarile de cartier. RealThing, on 17 mai 2018 - 22:56, said:
Ai inteles ce trebuie. Mai departe, cand isi revine din lesin, numarul apartine retelei initiale care detine plaja de numerotatie, odata dezactivat "se intoarce acasa", daca il intereseaza neaparat acelasi numar se poate adresa Orange (sansele de reusita nu le pot estima aici cu datele astea). |
#10
Posted 18 May 2018 - 08:02
Numarul a fost al tau. Nu mai este.
S-a intors in proprietatea retelei mama. |
|
#11
Posted 18 May 2018 - 08:04
Stati sa inteleg si eu...deci...avea o cartela de 2 Euro si nu l-a mai incarcat de aproape 1 an, si mai vroia si perioada de gratie ???
Ba, esti prost ?? |
#12
Posted 18 May 2018 - 08:22
Ba, esti nebun ?!
Scrie pe site, de exemplu: https://www.digiroma...formatii-suport Da, este putin alambicat: "Perioada activă a creditului: Creditul inițial poate fi consumat conform ofertei în vigoare. Perioada de grație a creditului: Perioadă de grație a creditului inițial este în conformitate cu oferta în vigoare. Valabilitatea opțiunilor este de o lună sau 3 luni calendaristice de la data activării." Deci, ce-am inteles eu de aici, ca ai valabilitatea optiuni (3 luni maxim parca) + perioada de gratie Ia uite aici, par ofertele actuale: http://mortu.eu/tot-...il-prepaid.html Perioada de valabilitate a creditului este de 90 de zile [maxim] iar perioada de graţie este de 180 de zile [probabil tot maxim]. Deci, ori ai ai fost la limita (9 luni) ori ai incarcat optiune de 1 luna. Eu m-am lamurit complet ori de cite ori am avut probleme si am sunat sau am fost la sediu RDS. Pe de alta parte, cam cita perioada de gratie credeai tu ca este, in jur de 9 luni cam asa ?! De ce ai plecat din Orange ? https://www.orange.r...ecta/index.html Acolo aveai maxim 15 luni, la 100 de euro. Pentru 5 euro aveai 11 luni in total. La Vodafone aveai 12 luni cu 10 euro: https://www.vodafone...index.htm#tab-1 Te-ai dus cumva la Digi ca era cel mai ieftin ?! Iti dai seama ca nimic nu este ieftin pe lumea asta. Si daca nu stii / nu intelegi tu ceva (perioada de valabilitate/gratie) asta nu inseamna ca nu exista acel ceva. Normal ca nu suna Digi, si cred ca nimeni de la nici o retea, cind iti expira cartela / perioada de valabilitate / gratie !! Ar fi culmea sa prapadeasca o caruta de bani pe operatori sa sune zi de zi, crezi ca esti singurul care sta 9 luni fara sa incarce ?! Edited by trollerul_de_serviciu, 18 May 2018 - 08:33. |
#13
Posted 18 May 2018 - 08:32
trollerul_de_serviciu, on 18 mai 2018 - 08:22, said:
Ba, esti nebun ?! Scrie pe site, de exemplu: https://www.digiroma...formatii-suport Perioada de grație a creditului: Perioadă de grație a creditului inițial este în conformitate cu oferta în vigoare. Perioadă de grație a creditului inițial este în conformitate cu oferta în vigoare. Cine naiba s-a gandit sa afiseze prostia aia mondiala? Perioada se masoara in ani, zile, ore, minute, secunde... nu in oferte. Dar la tampitii de Digi se masoara in oferte... lipsa. La Orange avea 60+300 la o simpla activare de cartela. La fel si la Vodafone. Avantajul la Vodafone e ca ei nu contorizeaza perioada activa ca fiind parte din cea de gratie precum Orange. |
#14
Posted 18 May 2018 - 09:41
Monstruozitate, on 17 mai 2018 - 22:23, said:
Defapt va provoc: Gasiti pe site mentionat cat e perioada de gratie! Quote Poti utiliza creditul reincarcat fie optand pentru activarea optiunii alese, fie folosind tarifele standard de convorbiri si SMS. Creditul este valabil pentru o perioada de 90 zile, timp in care poate fi consumat pentru convorbiri si SMS-uri si are o perioada de gratie de 180 zile, timp in care poti fi apelat. In perioada de valabilitate poti activa oricare dintre optiuni. Perioada de valabilitate a optiunii este de 1 luna. In cazul in care ai efectuat anterior incarcari de credit fara activari de optiuni, perioada de valabiliatte a optiunii nou activate nu depaseste data la care expira perioada de valabilitate ramasa pentru creditul incarcat. Perioada de gratie era mentionata si in manualul de utilizare a cartelei. https://forum.softpe...0#entry19230034 Edited by gumball3000, 18 May 2018 - 09:53. |
#15
Posted 20 May 2018 - 23:36
Sa speram ca ramane scos pana isi fura o amenda... ca nu conteaza ce a fost odata candva, caci conform celebrelor TCG... ei isi rezerva dreptul sa modifice orice oricand, deci nu conteaza decat prezentul.
Si hai sa fim seriosi... cat o costa sa trimita niste mesaje si apeluri robotice, de sistem? Dar sa reactiveze numarul pt o luna? Iti spun eu ... nimic. TheStarkestTruthMatters, on 17 mai 2018 - 22:50, said:
delăsarea și zgărcenia costă Am verificat mesajele si nimic... nada! tico18, on 18 mai 2018 - 06:46, said:
Daca ai fi operator la un call-center dinasta si te-ar intreba unul care-i perioada de gratie i-ai raspunde sau l-ai lua de caterinca ca este prost de n-a citit detaliile de pe cutia in care a venit aceea cartela prepay. prostia este la tine, nu la ei ..ai crezut ca iei o cartela de la ei, portezi un numar si o suni pe batrana aia la infinit fara sa platesti o reincarcare la 2-3 luni... practic ti-ai batut joc de ea, i-ai luat telefon si se uita la el, ca de sunat, daca se intampla ceva n-avea cum sa sune. PS- nici macar la ei in sediu la n-ai fost, numarul dupa ce trece gratia mai ai termen 60 de zile sa-l recuperezi. M-ai trollezi si la greu A lucrat un prietenas 3 luni la call-center... la Telekom; si a fost cam traumatizat de experienta. De ce as incarca ce nu folosesc? Batrana nu a avut telefon toata viata ei... pana in anii 90... Dupa a avut si fix, nu a reusit sa dea un singur apel, decat apeluri accidentale la 6 dimineata... L-am scos ca o sunau cu oferte, cand am venit odata am gasit-o cu Telekom satelit si internet, si pachetul viasat cu HBO... au sunat-o milogii cu oferte... Le-am deconectat D-slamu cu canistra de benzina... Atat de mult conta satu ala, ca juma de an au lasat si scoala si primaria deconectate pana au gasit alte cartele DSL sa puna in loc. RDS n-am folosit ca e moka... ci ca avea semnal bun... Ca un facut, de Pasti am fost cu cerere de portare la Vomafone... ca acum aia au semnal mai bun. Atat de prosti sunt ca au trecut seria de SIM gresit, si ar fi trebuit sa sune pt corectare da i-a durut la stoaca... ANCOMu le-a trecut pe la urechi, ca vezi doamne, eu trebuie sa completez cererea, practic m-au facut analfabet in fata. ... "in viata ai si esece si succesuri"
Edited by RealThing, 21 May 2018 - 12:57.
|
|
#16
Posted 20 May 2018 - 23:44
Digi pierde ca a oprit nr: faptul că primea tel pe acel nr era bun pentru digi.
|
#17
Posted 20 May 2018 - 23:53
Iti dai seama, ca presupunand prin absurd, fura 10.000 lei amenda pt ca n-a oferit preaviz, si ANPC a statuat ca conditiile contractuale trebuie sa fie similare... adica ei vor la reziliere preaviz... se obliga sa-l ofere... sau pt neinformare ca nu scrie cat e gratia.
Din cate cartele preplatie scoate Gigi 10k lei? |
#18
Posted 21 May 2018 - 12:05
Preavizul ti-a fost anuntat din momentul cumpararii cartelei: perioada de valabilitate si cea de gratie.
La abonament, in afara de telefoanele pentru a-ti vinde altceva, cind se apropie termenul de 1/2 ani, iti spune cineva ca se termina contractul ? De fapt, sa-i f*t, pe mine nu m-am sunat niciodata de la nici o companie de telefonie sa-mi vinda ceva cind se apropa expirarea perioadei (si am abonament de ceu putin 10-12 ani: vodafone, portat telekom, apoi portat digi). Si maica-mea a luat 3 telefoane in 5 zile de la Vodafone. Deci, stai tu linistit, nu o sa ia nimeni nici o amenda. Cartelele prepay sint pielea p****, nu sta nimeni sa-si bata capul cu ele. Edited by trollerul_de_serviciu, 21 May 2018 - 12:06. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users