Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Achizitie autoturism nou
#91
Posted 06 June 2018 - 06:18
unbrutus, on 30 mai 2018 - 00:44, said: aici nu pot raspunde, insa din ce am vazut, absolut toate lumea porneste cu un buget si in final ajunge la alt buget... 3000 nu e o avere pana la urma eu am postat si eu Opel si ce ai mai zis tu, dar la preturi mult mai mici... adica 15000 nu merita |
#92
Posted 06 June 2018 - 07:37
blotunga, on 06 iunie 2018 - 06:18, said: Așa e cu bugetul. La prima mașină aveam de 8000 și am luat de 12. Acum am pornit în "căutare" cu vro 15-18000 și deja mă uit la mașini de 35 )). În fine, când chiar o să am nevoie mă hotărăsc. |
#93
Posted 06 June 2018 - 09:20
tambur, on 06 iunie 2018 - 07:37, said: In cazul acesta te poti uita la masini cu pret de lista de 40000 - 45000. |
#94
Posted 06 June 2018 - 13:16
Gresesti sa dai atatia bani pe o fierarie, ia-ti garsoniera, o inchiriezi si platesti rata la masina. Dupa 5 ani ramai si cu garsoniera. Nu-ti bati nici un cap cu chiriasul.
|
#95
Posted 06 June 2018 - 13:46
Remicade, on 06 iunie 2018 - 13:16, said:
Gresesti sa dai atatia bani pe o fierarie, ia-ti garsoniera, o inchiriezi si platesti rata la masina. Dupa 5 ani ramai si cu garsoniera. Nu-ti bati nici un cap cu chiriasul. Edited by blotunga, 06 June 2018 - 13:46. |
#98
Posted 06 June 2018 - 15:14
marcel6gheorghe, on 18 mai 2018 - 09:00, said:
Vad ca s-au cam aprins spiritele pe aici vis-a-vis de tabla de la Vitara, dar sa revenim la subiect. Am fost ieri pe la 5 reprezentante, in cautarea viitoarei masini, dar dupa ce-am vazut masinile o sa-mi fie si mai greu sa decid. (sa aleg cu inima sau cu capul) Mai jos este lista cu masinile luate in calcul, toate pe benzina, cu vopsea metalizata, climatronic si alte maruntisuri, plus reducerile aplicate de fiecare dealer: Kia Ceed City, motorizare 1.4 (100 CP) - 15300E; Hyundai i30 Highway, motorizare 1.4 (100 CP) - 14650E; Suzuky Vitara Passion AllGrip, motorizare 1.6 (120 CP) - 16600E; Toyota Auris Luna, motorizare 1.6 (132 CP) - 16000E; VW Golf Untold, motorizare 1TSI (85 CP) - 14750E; si masina vazuta acum cateva zile: Skoda Rapid Smart, motorizare 1TSI (95 CP) - 14100E; Deocamdata am facut drive-test cu Skoda si cu Toyota. Kia Ceed mai sunt doar cateva pe stoc, undeva prin tara, este un model care va fi inlocuit, asa ca nu l-am vazut pe viu si nici sanse sa fac test-drive cu el, oricum e cam la fel cu Hyundai i30, adica aceeasi Marie cu alta palarie, problema e ca si la Hyundai nu au i30 de dirive-test, decat expus, doar i20 pentru condus. Oricum Kia e mai scumpa decat Hyundai, asa ca daca e sa elimin una din cele doua, probabil ca voi elimina Kia. Toyota, imi place cum se conduce, e o marca cu state vechi in industria auto, fata de coreeni, dar imi depaseste bugetul asa ca ma mai gandesc. Oricum la consum, prin oras e destul de gurmanda (consum instantaneu 8.5-9 l), dar nu cred ca drive-testul e concludent pentru consum. Suzuki, imi place si cred ca e o masina super pentru iesiri, dar pentru naveta zilnica, prin oras, nu cred ca e cea mai potrivita, totusi trebuie sa tin cont ca 80-90% din km o sa-i fac pe drumuri in oras. In plus e si cea mai scumpa din lista, depasind bugetul alocat. Iar un model mai ieftin nu-mi pot comanda ca cica se schimba linia de productie si se face o pauza de cateva luni la comenzi. De VW Golf nu prea sunt multe de spus, probabil, daca ma gandesc la revanzare, ar fi cea mai buna alegere, dar motorizarea nu stiu cat este de fiabila ca sa apuc sa o revand peste vreo 10 ani. Daca tin cont doar de buget, raman pe lista scurta: i30, Golf si Rapid. Toate au cate ceva care-mi place, respectiv dezavantaje. https://oferteskoda.ro/skoda-octavia/ sigur scoti o octavia smart cu motor de 1.0 115 cp in 15k. Intre octavia si rapid este ceva diferenta pentru care o sa iti multumesti ulterior, eu zic ca merita. A doua varianta este Ford focus cu motor ecoboost. A treia varianta este Opel astra cu motor turbo pe benzina. Nu meirita sa iti bati capul cu motoare aspirate pe benzina, nu o sa iti placa daca treci de pe 1.9TDI pe un aspirat pe benzina, o sa ai senzatia ca e puturos si consuma mult. Daca iei masina pentru multi ani mergi pe una din cele trei variante, iti ofera si spatiu si confort si tehnologii noi. M-as uita mai putin la rapid, toledo sau altele de genul in banii aia, nu este aceeasi calitate. |
#99
Posted 07 June 2018 - 21:17
Decat Rapid mai bine alegi Seat Toledo, este mai ieftin decat Skoda cu aceleasi dotari si motoare, difera doar sigla de pe capota.
Edited by connectorxp, 07 June 2018 - 21:17. |
#100
Posted 08 June 2018 - 12:19
@tambur: imi pare rau ca nu ai reusit sa faci drive-testul; de curiozitate, la ce dealer ai avut programarea? Cunosc un dealer care mai are Mazda 3 pe stoc, nu stiu de CX-3. Da-mi un semn in privat, nu dau nume aici.
@geopsi: nu este adevarat! Motorul de 2 litri si 120CP de la Mazda este foarte bine construit, este foarte agil si raspunde imediat la pedala, nu are acel lag intalnit la motoarele turbo! Asa cum am mentionat mai devreme, am testat atat CX-3 cat si Mazda 3, ambele sunt foarte comod de condus si agile in trafic. Este cred singurul aspirat de pe piata, cu tehnologie dezvoltata in multi ani, cand alti producatori alegeau calea mai usoara a downsizing-ului cu turbo atasat. Intai fa un drive-test si abia apoi poti spune ca motorul pe benzina este puturos, chiar si comparativ cu un 1.9TDI. Nu mi-a fost deloc rusine cu 1.4 16V 94CP de pe Kalos, la care renunt acum. In orice caz, am platit deja avansul pentru o Mazda 3 Sedan Atraction 2.0 120CP, este deja pe stoc si zilele urmatoare finalizez achizitia. Succes! Edited by lsniculescu, 08 June 2018 - 12:29. |
|
#101
Posted 08 June 2018 - 13:31
#102
Posted 08 June 2018 - 18:41
adrian_r5, on 08 iunie 2018 - 13:31, said:
de ce crezi ca este o cale mai usoara ? In alta ordine de idei, poate sa spuna sincer cineva cat de fiabile sunt motoarele pe benzina turbo la o exploatare de peste 6-8-10 ani? |
#103
Posted 08 June 2018 - 18:49
lsniculescu, on 08 iunie 2018 - 18:41, said:
Poate pentru ca deja mari producatori deja renunta la ea si revin la motoarele aspirate? connectorxp, on 07 iunie 2018 - 21:17, said:
Decat Rapid mai bine alegi Seat Toledo, este mai ieftin decat Skoda cu aceleasi dotari si motoare, difera doar sigla de pe capota. lsniculescu, on 08 iunie 2018 - 12:19, said:
Motorul de 2 litri si 120CP de la Mazda este foarte bine construit, este foarte agil si raspunde imediat la pedala Ce ar fi daca Mazda ar face motor de 4 litri cu puterea motoarelor moderne de 2 litri? FIx asa e acel 2 litri de 120 de cai, un dinozaur. Edited by Kroghy, 08 June 2018 - 18:50. |
#105
Posted 08 June 2018 - 19:15
In general aceiași oameni care se hlizeau când aia cu diesel schimbau turbina fara a face mare caz pt înlocuirea unui piese.
|
|
#106
Posted 08 June 2018 - 21:27
Deja unii au inceput sa faca upsizing!
On : care mai e bugetul si lista scurta ? |
#107
Posted 08 June 2018 - 22:21
lsniculescu, on 08 iunie 2018 - 12:19, said:
alti producatori alegeau calea mai usoara a downsizing-ului cu turbo atasat lsniculescu, on 08 iunie 2018 - 18:41, said:
Poate pentru ca deja mari producatori deja renunta la ea si revin la motoarele aspirate? lsniculescu, on 08 iunie 2018 - 18:41, said:
poate sa spuna sincer cineva cat de fiabile sunt motoarele pe benzina turbo la o exploatare de peste 6-8-10 ani? Edited by adrian_r5, 08 June 2018 - 22:25. |
#108
Posted 08 June 2018 - 22:35
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users