Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Achizitie autoturism nou

- - - - -
  • Please log in to reply
117 replies to this topic

#109
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,641
  • Înscris: 23.04.2007

View Postblotunga, on 08 iunie 2018 - 22:35, said:

eventuala piele
Asa e ... pielea de la "motoarele pe benzina turbo" dupa "6-8-10 an" face riduri Posted Image

#110
mirceapui

mirceapui

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 06.04.2014
O parere despre masina din anunt? https://carzz.ro/vw-...nt_1474985.html
Ma refer ca si pret, dotari si motorizare. Vreau ceva de oras, nu foarte mare dar nici mica, ceva in genul Golf 4 sau Fabia, benzina.

#111
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Păi și tu ce cauți pe topicul ăstuilalt ?
Fă-ți-l pe al tau că nu e pe bani :D
Verifică i compresia, că are 17 ani și pe kilometri aia nu pui baza.
Prețul e ok.
Prima verificare a compresiei,scoate capacul pe unde pui ulei cu motor pornit.
Dacă te face blească de stropi de ulei caută alta.

Edited by irulan_corrino, 12 June 2018 - 17:27.


#112
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postirulan_corrino, on 12 iunie 2018 - 17:23, said:


Prima verificare a compresiei,scoate capacul pe unde pui ulei cu motor pornit.
Dacă te face blească de stropi de ulei caută alta.
Du-te ma si termina cu aiurelile !

View Postmirceapui, on 12 iunie 2018 - 13:03, said:

O parere despre masina din anunt? https://carzz.ro/vw-...nt_1474985.html
Ma refer ca si pret, dotari si motorizare. Vreau ceva de oras, nu foarte mare dar nici mica, ceva in genul Golf 4 sau Fabia, benzina.
Zi-i la taranul ala cu anuntul ca " dotarii " se scrie cu un singur i .

#113
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Ce aiureli mă habarnistule ?
Când nu mai are compresie, are pierderi,unde crezi că se duce presiunea pe care o pierde compresia ?
Ai idee cum arată un motor macar ?

#114
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Auzi ce tampenie , daca scuipa ulei fara capacul pus e prost motorul , mwhahahah ... bai copile ramai la jucariile tale caluti si soldatei si nu intra pe o arie unde esti depasit .

#115
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Nenea, tu vezi de ale tale că văd că dai sfaturi prostești pe aici.
O mașină cu segmenți/cilindrii uzați așa face.
Dacă nu știi mai întreabă,nu te mai repezi.
Mai bine razi de tine că ești pe lângă cu mecanica.

#116
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Fugi cu cercul si lasa forumul .

#117
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006

View Postlsniculescu, on 08 iunie 2018 - 12:19, said:

@tambur: imi pare rau ca nu ai reusit sa faci drive-testul; de curiozitate, la ce dealer ai avut programarea? Cunosc un dealer care mai are Mazda 3 pe stoc, nu stiu de CX-3. Da-mi un semn in privat, nu dau nume aici.

@geopsi: nu este adevarat! Motorul de 2 litri si 120CP de la Mazda este foarte bine construit, este foarte agil si raspunde imediat la pedala, nu are acel lag intalnit la motoarele turbo! Asa cum am mentionat mai devreme, am testat atat CX-3 cat si Mazda 3, ambele sunt foarte comod de condus si agile in trafic. Este cred singurul aspirat de pe piata, cu tehnologie dezvoltata in multi ani, cand alti producatori alegeau calea mai usoara a downsizing-ului cu turbo atasat. Intai fa un drive-test si abia apoi poti spune ca motorul pe benzina este puturos, chiar si comparativ cu un 1.9TDI. Nu mi-a fost deloc rusine cu 1.4 16V 94CP de pe Kalos, la care renunt acum.

In orice caz, am platit deja avansul pentru o Mazda 3 Sedan Atraction 2.0 120CP, este deja pe stoc si zilele urmatoare finalizez achizitia.

Succes!
Mergi cu un tsi de 1.4 122/125cp si atunci discutam de lag. Daca mergeai cu ceva nou (nou insemnand ceva ani in spate pentru VAG si europene) vedeai mai clar daca este vreun lag sau nu.
Trecerea la turbo mici inseamna evolutie pentru ca inseamna consum mai mic si putere mai mare, un cuplu mai mare. Toti producatorii normali si care au masini aduse la zi cu tehnologia au cat mai putine motoare aspirate mai ales ca la benzina nu sunt probleme la turbo cum sunt la diesel.

Va trece si mazda la turbo mici la fel cum a facut si Honda doar ca tehnologia nu progreseaza atat de rapid in zona aia :).

Edited by geopsi, 13 June 2018 - 08:53.


#118
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Nope,mazda scoate noul aspirat fara bujii, aia cu perfuziile e bonus!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate