Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Nissan nu vrea să fuzioneze cu Renault: "Nu vedem niciun beneficiu".
Last Updated: Feb 03 2020 16:30, Started by
Torquemada-666
, Apr 26 2018 15:40
·
0
#19
Posted 26 April 2018 - 17:02
ionutz_joe2009, on 26 aprilie 2018 - 16:56, said:
Eu nu am vazut in realitate sa se comporte ca in clip rotilele(mai ales cele de pe spate) pe Logan.Eu am vazut ca trepideaza si se comporta haotic ,cu totul si cu totul diferit fata de cum se comporta alte masini.Parca nici n-au amortizoare, parca au doar arcuri. |
#22
Posted 26 April 2018 - 17:58
Bai, eu unul chiar nu vad vre-un avantaj pentru Nissan sau pentru Renault fuziunea. Se face cumva o noua marca? Nissult, sau Renan? Mult mai bine un parteneriat tehnologic, in care Renault profita de R&D-ul celor de la Nissan, si cei de la Nissan apeleaza la piese ieftine, care sunt interschimbabile intre marci. De exemplu, Symbol-ul din dotare are ECU Delphi, care la cautare dupa codurile piesei rezulta ca este defapt un ECU de Logan. Mare nu mi-ar fi mirarea ca si Nissan sa foloseasca acelasi ECU pe masinile lor cu motorizari diesel de 1461 cmc.
Repet, CEO-ul Nissan a "dat-o pe gandire", si si-a asigurat producatorul domestic. |
#23
Posted 26 April 2018 - 18:07
ionutz_joe2009, on 26 aprilie 2018 - 16:56, said:
Mia sarit in ochi chestia asta, ma uit mereu la diferente( cum ia Logan o groapa, cum ia alta masina o groapa). Gropile se ocolesc, nu se iau, dar na... fiecare cu stilul lui de condus. Parca te si vad cand iei cate o groapa in ultima fractiune de secunda: pfuai ce era s-o ratez pe asta |
#24
Posted 26 April 2018 - 18:11
#25
Posted 26 April 2018 - 18:15
Dar voi sunte-ti siguri ca ecu-ul ala nu e proiectat de nissan?
Ca la colaborarile astea unu le proiecteaza, altul le fabrica, altu pune eticheta si la final le vinde o firma care nu are nici o legatura cu produsul ala. Edited by arg, 26 April 2018 - 18:19. |
#26
Posted 26 April 2018 - 18:54
Sa nu exageram cu calitatea Nissan. In State , daca furi in Nissan te faci de ras in breasla . Sunt considerate masini de mana a doua si au avut nenumarate probleme de fiabilitate la motoare , tabla este recunoscuta ca fiind proasta iar piesele originale scumpe . Majoritatea motoarelor de pe SUV-uri si autoutilitare au avut probleme recunoscute si de producator iar valoarea de revanzare a masinilor este foarte mica . In concluzie , nu o fi Renault vreun Bugatti dar nici cu Nissan nu imi este rusine. Primul ( si singurul ) motor "alintat " cu apelativul "grenada " a fost un motor de Nissan ...cel de 3.0 de pe Patrol si Terrano si asocierea s-a facut din cauza gratiei cu care explodau la propriu in utilizare aceste motoare . Pe partea de design nu au stralucit niciodata , singura masina relativ atragatoare fiind sportivut GTR . Navara au avut multiple probleme cu motoarele de 2.5 pe care nici reprezentantele nu reuseau sa le rezolva , incepand de la japonezul NP 300 si terminand cu modernul Navara ( nu ultimul , ca ultimul are un 2.3 de Renault ...dar nici pentru asta nu as baga mana in foc ca-i o gaselnita buna ) .
Asa ca marea afacere/ fuziune/rivalitate intre Renault si Nissan este ca o confuntare televizata intre PSD-isti si PNL-isti in care unii ii acuza pe ceilalti ca ei au mai multi corupti . Edited by JurasikMan, 26 April 2018 - 18:55. |
#29
Posted 26 April 2018 - 19:18
arg, on 26 aprilie 2018 - 15:43, said:
probabil ca au tehnologie si masini mai bune am fost in UK multi ani si am avut f multe masini pe acolo (in principal din cauza ca vanzarea si cumpararea sau schimbul unei masini dureaza fix 2 minute fara exagerari) am avut un Nissan micra de dinaintea parteneriatului cu renault... toata anglia spune de acest model ca e indestructibil. Asa dadea impresia, am dat in el in toate felurile, nu se strica. In final, m-am uitat prin el, pe multe piese scria made in japan. Apoi am zis ca imi iau modelul mai nou, toata lumea m-a oprit si mi-a spus nuuuu ala e cu motor renault! big problem! Am citit pe forumuri, intr-adevar, urmatorul model, de la preluarea de catre renault, fiabilitate zero. E doar un exemplu. ionutz_joe2009, on 26 aprilie 2018 - 17:04, said:
Pai Logan ce e? E Nissan?Nissan e Renault?Niciodata!!!Prosti sa fie, au luat decizia corecta. |
#30
Posted 26 April 2018 - 19:34
JurasikMan, on 26 aprilie 2018 - 18:54, said:
Sa nu exageram cu calitatea Nissan ... Patrol este o legenda, fie ca vrem fie ca nu. Sigur ca motorizarea de 3l a avut probleme mari, dar over all e o legenda si ocupa locul 2 in utilizare off-road (dupa LC bineinteles), la clasa respectiva. GTR asemenea, o masina care sfideaza dinamic supercaruri de valoare dubla. 380Z e o masina sport fara rival in bugetul ala. Limuzina de clasa mare Primera e foarte OK. La pick-upuri e top cu Titan si chiar Navara nu-i chiar rea. Leaf este o referinta la electrice. La Reno ce avem .... ?! Nu sunt fan Nissan, dar stii vorba aia "sa dam Cezarului ce-i al Cezarului". In plus pentru cine nu stie grupul Nissan are cifra de afaceri dubla fata de Reno. |
#32
Posted 27 April 2018 - 07:24
mufasa, on 26 aprilie 2018 - 19:34, said:
Nu te contrazic, dar exagerezi. Nu sunt fan Nissan, dar stii vorba aia "sa dam Cezarului ce-i al Cezarului". In plus pentru cine nu stie grupul Nissan are cifra de afaceri dubla fata de Reno. Edited by curentelectric, 27 April 2018 - 07:27. |
#34
Posted 27 April 2018 - 07:47
#35
Posted 27 April 2018 - 07:54
Alea sunt maşini şi atât. Nu vor rămâne în istorie cu nimic. Poate doar cu faptul că s-au vândut bine, fiind ieftine.
ionutz_joe2009, on 26 aprilie 2018 - 16:56, said:
Eu nu am vazut in realitate sa se comporte ca in clip rotilele(mai ales cele de pe spate) pe Logan.Eu am vazut ca trepideaza si se comporta haotic ,cu totul si cu totul diferit fata de cum se comporta alte masini.Parca nici n-au amortizoare, parca au doar arcuri.Mia sarit in ochi chestia asta, ma uit mereu la diferente( cum ia Logan o groapa, cum ia alta masina o groapa). |
#36
Posted 27 April 2018 - 07:56
curentelectric, on 27 aprilie 2018 - 07:24, said:
Daca nu facea alianta cu Reno, Nissan nu vindea nimic in Europa. Alea enumerate de tine nu sunt reprezentative pentru publicul european. Nu esti fan Nissan, dar un pic hater Reno, da. Fi si tu mai obiectiv. Eu cand m-am urcat intr-un Qashqai de showroom, n-am putut sa stau mai mult de 30 de secunde, atat de tare putzeau plasticele alea, exact ca la Reno. Nu am timp acum sa verific cifrele de vanzari, dar inainte de alianta Nissan era reprezentat bine de tot in Europa in toate clasele cu masini de calitate medie sau peste medie. Dupa alianta clasele superioare Patrol, Maxima, Primera au disparut din paletar, iar plasticaraia de care vorbesti tu este venita de la Reno (Qashqai este lansat sub umbrela Reno, nu cred cred ca-i idee Nissan). Dpdv financiar, cu asta greu de scris si ciudatenia de Juke au dat lovitura, deci alianta a fost probabil benefica, dar pt. mine caruia ii place masina sa fie mai mult decat un mijloc de transport din A in B, Nissan a facut un mare pas in jos cu "ajutorul" Reno. Si cum nu ma intereseaza profitul actionarilor aliantei, ci faptul ca astazi nu-mi mai place nimic din gama Nissan europeana. Pe Reno i-am apreciat intotdeauna ca inovativitate. Cand lansau un model nou intotdeauna arata wow si era plin de noi gaselnite. Dar in ultimii ani au devenit foarte pragmatici si plasticosi (ca mai toti de altfel, dar parca ei mai mult). Iar bomboana de pe coliva care ma face hater Reno este Dacia. Ce au facut VAG din Skoda si ce a facut Reno din Dacia ?!?! MicroEdge, on 27 aprilie 2018 - 07:47, said:
Pai de fapt imi vine sa plang ca eu zic de Patrol, GTR, Primera (de fapt am vrut sa zic de Maxima, dar si Primera a disparut), etc. si tu contraargumentezi cu niste conserve. Citeste si postul urmator, sunt masini si masini. Edited by mufasa, 27 April 2018 - 08:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users