Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Nissan nu vrea sã fuzioneze cu Renault: "Nu vedem niciun beneficiu".
#38
Posted 27 April 2018 - 08:22
#39
Posted 27 April 2018 - 08:52
MicroEdge, on 27 aprilie 2018 - 08:22, said:
Au scos o fabrica din faliment ce făcea mașini la standardele din anii 80 - francezii au mai venit la Dacia in anii 70-80 - cine avea o dacie "cu motor frantuzesc" stia ca are o masina buna - romanii nu fost capabili sa produca in continuare acel motor, doar sa copieze si produca in masa piesele - daca cumparai un carburator de dacia, mergeai acasa sa probezi daca se potriveste pe gauri, si returnai la magazin si luai altul pana nimereai unul - romanii au continuat producerea aceluiasi motor 20 de ani, fara sa fie capabili sa il faca macar la fel de bun ca cel frantuzesc, darmite sa il imbunatateasca - in acest timp, in alte tari, producatorii imbunatateau in fiecare an produsele lor MicroEdge, on 27 aprilie 2018 - 07:47, said:
dar tare proaste masini... stau bine la vanzari pt ca francezii sint f nationalisti asa cum stim cu totii in plus, au o politica de preturi mici la vanzare si preturi mari la piese schimb. Smecheri |
#40
Posted 27 April 2018 - 08:55
Cei doi producatori sunt aliati numai ca sa numere masinile impreuna pentru ca separat ar fi prea mici.
Edited by Kroghy, 27 April 2018 - 08:55. |
#41
Posted 27 April 2018 - 09:23
MicroEdge, on 27 aprilie 2018 - 08:22, said:
Financiar nicaieri, dar in loc de Octavia producem Logan, ce dracu e asa greu de inteles. Iar in 2017 In Germania Dacia a fost pe 17 cu cota de 1,8%, iar Skoda pe 7 cu 5,6% (de3 ori mai mult), iar Duster in 2017 nu e in top 25 !!! Nu stiu ce statistici ai tu ... Europa 2017 : Skoda 4,5% vs. Dacia 3%. World 2017 : Skoda locul 20, Dacia .... Sa fim intelesi, Dacia este un deal bun pentru RO, nu neg asta, dar regret ca pe harta dealurilor auto suntem tot pe ultimele locuri vs. Cehia, Ungaria, Slovacia, Polonia, etc. Edited by mufasa, 27 April 2018 - 09:19. |
#42
Posted 27 April 2018 - 09:30
https://m.digi24.ro/...germania-913761
Ai aici mai multe info Când a cumpãrat VW firma Skoda și când a cumpãrat Renault firma Dacia? Ce vânzãri avea Skoda și ce vânzãri avea Dacia înainte de preluare. Nu uita ca la Dacia lucrurile au început sa se îmbunãtãțeascã dupã 2005 |
#43
Posted 27 April 2018 - 09:32
haideti sa nu le incurcam:
- skoda e o masina care se respecta si cu care poti pleca la drum lung. - loganul e o masina de mers la tara, pe drumuri grele si nu prea are ce cauta pe autostrada si daca i-ar pune o tractiune integrala awd ar sparge piata de offroad Edited by arg, 27 April 2018 - 09:35. |
#44
Posted 27 April 2018 - 09:40
mufasa, on 27 aprilie 2018 - 09:23, said:
Financiar nicaieri, dar in loc de Octavia producem Logan, ce dracu e asa greu de inteles. Iar in 2017 In Germania Dacia a fost pe 17 cu cota de 1,8%, iar Skoda pe 7 cu 5,6% (de3 ori mai mult), iar Duster in 2017 nu e in top 25 !!! Nu stiu ce statistici ai tu ... Europa 2017 : Skoda 4,5% vs. Dacia 3%. World 2017 : Skoda locul 20, Dacia .... Sa fim intelesi, Dacia este un deal bun pentru RO, nu neg asta, dar regret ca pe harta dealurilor auto suntem tot pe ultimele locuri vs. Cehia, Ungaria, Slovacia, Polonia, etc. Tu iei cifrele globale unde normal ca Skoda castiga deoarece are modele pe toate clasele. Ia fiecare clasa separat si o sa ai surpriza sa vezi ca Dacia vinde mai bine : Sandero mai bine decat Fabia 194996 vs. 177116, Duster incomparabil mai bine decat Karoq (Yeti nu-l mai pun la socoteala ca a fost un esec total) |
#45
Posted 27 April 2018 - 09:41
arg, on 27 aprilie 2018 - 09:32, said:
haideti sa nu le incurcam: - skoda e o masina care se respecta si cu care poti pleca la drum lung. - loganul e o masina de mers la tara, pe drumuri grele si nu prea are ce cauta pe autostrada. Skoda de multe ori poate fi mai dezirabila decit echivalentul de la VW, care model de Logan e mai ok decit un renault? Skoda are inclusiv modele sportive, octavia rs. Dacia are nevoie. Oricum o intoarcem, dacia nu e nici la genunchiul skodei. |
#46
Posted 27 April 2018 - 09:43
dan78rom, on 27 aprilie 2018 - 09:41, said:
Oricum o intoarcem, Dacia nu e nici la genunchiul skodei. arg, on 27 aprilie 2018 - 09:32, said:
- loganul e o masina de mers la tara, pe drumuri grele si nu prea are ce cauta pe autostrada Ca masina persoanala e o alegere slaba. Edited by Kroghy, 27 April 2018 - 09:47. |
|
#47
Posted 27 April 2018 - 09:50
Ford4, on 27 aprilie 2018 - 09:40, said: Tu iei cifrele globale unde normal ca Skoda castiga deoarece are modele pe toate clasele. Ia fiecare clasa separat si o sa ai surpriza sa vezi ca Dacia vinde mai bine : Sandero mai bine decat Fabia 194996 vs. 177116, Duster incomparabil mai bine decat Karoq (Yeti nu-l mai pun la socoteala ca a fost un esec total) Subiectul era ca dpmdv Reno a stricat Nissan ca imagine, extins la faptul ca Reno a facut din Dacia o firma profitabila nimic de zis, dar a pastrat-o la limita de jos al industriei in timp ce VAG a urcat Skoda, din aceeasi zona low cost, in segmentul medium. That's all. dan78rom, on 27 aprilie 2018 - 09:41, said:
Oricum o intoarcem, dacia nu e nici la genunchiul skodei. |
#50
Posted 27 April 2018 - 09:55
japonezii astia... se tot chinuie sa invete sa faca maisini proaste si tot nu le iese...
|
#51
Posted 27 April 2018 - 09:59
curentelectric, on 27 aprilie 2018 - 07:24, said:
Daca nu facea alianta cu Reno, Nissan nu vindea nimic in Europa. Alianta s-a facut in 1999. Nissan vindea in Europa inainte de 1999 cam asa : 1998 439.870 3,04% , 1997 420.338 3,12%, 1996 369.930 2,89%, 1995 366.608 3,05%, 1994 387.698 3,25%, 1993 399.235 3,55%, 1992 440.601 3,26%, 1991 443.171 3,30%, 1990 395.400 2,93%, Dupa alianta rezultatele sunt : 2017 560.415 3,62%, 2016 547.343 3,65%, 2015 554.046 3,93%, 2014 477.703 3,69%, 2013 421.134 3,44%, 2012 436.169 3,48%, 2011 470.004 3,37%, 2010 411.084 2,94%, 2009 372.096 2,54%, 2008 338.169 2,33%, 2007 313.437 2,00%, 2006 332.150 2,13%, 2005 387.325 2,39%, 2004 409.717 2,53%, 2003 409.511 2,84%, 2002 371.711 2,53%, 2001 387.808 2,58%, 2000 427.528 2,85%, As zice ca-i mai prost dupa daca ma uit la market share, in ultimii 5-6 au un usor plus. Asa ca aia cu nu vindea nimic .... !!! Edited by mufasa, 27 April 2018 - 10:01. |
|
#52
Posted 27 April 2018 - 10:05
#53
Posted 27 April 2018 - 10:05
smecheria nu e ca nissan-ul sa vand in europa ci ca renault-ul sa intre pe piata din america..
|
#54
Posted 27 April 2018 - 12:15
mufasa, on 27 aprilie 2018 - 09:59, said:
Am ramas dator sa-mi verific impresia si se pare ca n-ai dreptate. Alianta s-a facut in 1999. Nissan vindea in Europa inainte de 1999 cam asa : 1998 439.870 3,04% , 1997 420.338 3,12%, 1996 369.930 2,89%, 1995 366.608 3,05%, 1994 387.698 3,25%, 1993 399.235 3,55%, 1992 440.601 3,26%, 1991 443.171 3,30%, 1990 395.400 2,93%, Dupa alianta rezultatele sunt : 2017 560.415 3,62%, 2016 547.343 3,65%, 2015 554.046 3,93%, 2014 477.703 3,69%, 2013 421.134 3,44%, 2012 436.169 3,48%, 2011 470.004 3,37%, 2010 411.084 2,94%, 2009 372.096 2,54%, 2008 338.169 2,33%, 2007 313.437 2,00%, 2006 332.150 2,13%, 2005 387.325 2,39%, 2004 409.717 2,53%, 2003 409.511 2,84%, 2002 371.711 2,53%, 2001 387.808 2,58%, 2000 427.528 2,85%, As zice ca-i mai prost dupa daca ma uit la market share, in ultimii 5-6 au un usor plus. Asa ca aia cu nu vindea nimic .... !!! Oricum, ai recunoscut ca esti hater (cu motiv ), asa ca foarte obiectiv nu poti fi (cu sau fara motiv). Las-o asa, Nissan traieste pe piata europeana strict datorita lui Reno si cu asta basta. Motorizari Reno, plastice Reno, know-how Reno, etc. Ce este nissan peste ocean,... ramane peste ocean. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users