Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

Nissan nu vrea să fuzioneze cu Renault: "Nu vedem niciun beneficiu".

- - - - -
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#19
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postionutz_joe2009, on 26 aprilie 2018 - 16:56, said:

Eu nu am vazut in realitate sa se comporte ca in clip rotilele(mai ales cele de pe spate) pe Logan.Eu am vazut ca trepideaza si se comporta haotic ,cu totul si cu totul diferit fata de cum se comporta alte masini.Parca nici n-au amortizoare, parca au doar arcuri.
Posibil să fie cum zici tu, dar topicul ăsta nu-i despre roțile Logan-ului.
Posted Image

#20
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Pai Logan ce e? E Nissan?Nissan e Renault?Niciodata!!!Prosti sa fie, au luat decizia corecta.

Edited by ionutz_joe2009, 26 April 2018 - 17:05.


#21
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

View Postionutz_joe2009, on 26 aprilie 2018 - 16:56, said:

Nissan zic ca e masina buna inca.
poate au inserat un pic din tehnologia Nissan pe care Geth zice ca nu o au.

#22
Al3xandru35

Al3xandru35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 30.09.2011
Bai, eu unul chiar nu vad vre-un avantaj pentru Nissan sau pentru Renault fuziunea. Se face cumva o noua marca? Nissult, sau Renan? Mult mai bine un parteneriat tehnologic, in care Renault profita de R&D-ul celor de la Nissan, si cei de la Nissan apeleaza la piese ieftine, care sunt interschimbabile intre marci. De exemplu, Symbol-ul din dotare are ECU Delphi, care la cautare dupa codurile piesei rezulta ca este defapt un ECU de Logan. Mare nu mi-ar fi mirarea ca si Nissan sa foloseasca acelasi ECU pe masinile lor cu motorizari diesel de 1461 cmc.

Repet, CEO-ul Nissan a "dat-o pe gandire", si si-a asigurat producatorul domestic.

#23
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005

View Postionutz_joe2009, on 26 aprilie 2018 - 16:56, said:

Mia sarit in ochi chestia asta, ma uit mereu la diferente( cum ia Logan o groapa, cum ia alta masina o groapa).


Gropile se ocolesc, nu se iau, dar na... fiecare cu stilul lui de condus. Parca te si vad cand iei cate o groapa in ultima fractiune de secunda: pfuai ce era s-o ratez pe asta :D

#24
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

View PostAl3xandru35, on 26 aprilie 2018 - 17:58, said:

in care Renault profita de R&D-ul celor de la Nissan,
Ce dume bagati voi acolo nenicilor? CE tehnologie COMPETITIVA are Nissan pentru masinile de masa(adica acolo unde se vinde la greu)?

Voi chiar ganditi ce scrieti? Sa va documentati macar un pic inainte v-ati gandit?

#25
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
Dar voi sunte-ti siguri ca ecu-ul ala nu e proiectat de nissan?
Ca la colaborarile astea unu le proiecteaza, altul le fabrica, altu pune eticheta si la final le vinde o firma care nu are nici o legatura cu produsul ala.

Edited by arg, 26 April 2018 - 18:19.


#26
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Sa nu exageram cu calitatea Nissan. In State , daca furi in Nissan te faci de ras in breasla . Sunt considerate masini de mana a doua si au avut nenumarate probleme de fiabilitate la motoare , tabla este recunoscuta ca fiind proasta iar piesele originale scumpe . Majoritatea motoarelor de pe SUV-uri si autoutilitare au avut probleme recunoscute si de producator iar valoarea de revanzare a masinilor este foarte mica . In concluzie , nu o fi Renault vreun Bugatti dar nici cu Nissan nu imi este rusine. Primul ( si singurul )  motor "alintat " cu apelativul "grenada " a fost un motor de Nissan ...cel de 3.0 de pe Patrol si Terrano si asocierea s-a facut din cauza gratiei cu care explodau la propriu in utilizare aceste motoare . Pe partea de design nu au stralucit niciodata , singura masina relativ atragatoare fiind sportivut GTR . Navara au avut multiple probleme cu motoarele de 2.5 pe care nici reprezentantele nu reuseau sa le rezolva , incepand de la japonezul NP 300 si terminand cu modernul Navara ( nu ultimul , ca ultimul are un 2.3 de Renault ...dar nici pentru asta nu as baga mana in foc ca-i o gaselnita buna ) .
Asa ca marea afacere/ fuziune/rivalitate intre Renault si Nissan este ca o confuntare televizata intre PSD-isti si PNL-isti in care unii ii acuza pe ceilalti ca ei au mai multi corupti .

Edited by JurasikMan, 26 April 2018 - 18:55.


#27
donbalon

donbalon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 400
  • Înscris: 26.04.2018

View Postarg, on 26 aprilie 2018 - 16:08, said:

adevarul e ca nu prea ii vad pe astia de la Nissan asambland loganuri...
Poate se inteleg la Dustere!Posted Image

#28
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Hai acum, Murano chiar a fost ceva mișto!

#29
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postarg, on 26 aprilie 2018 - 15:43, said:

probabil ca au tehnologie si masini mai bune
au avut pana la fuziunea cu Renault.

am fost in UK multi ani si am avut f multe masini pe acolo (in principal din cauza ca vanzarea si cumpararea sau schimbul unei masini dureaza fix 2 minute fara exagerari)

am avut un Nissan micra de dinaintea parteneriatului cu renault... toata anglia spune de acest model ca e indestructibil.
Asa dadea impresia, am dat in el in toate felurile, nu se strica.

In final, m-am uitat prin el, pe multe piese scria made in japan.

Apoi am zis ca imi iau modelul mai nou, toata lumea m-a oprit si mi-a spus nuuuu ala e cu motor renault! big problem!

Am citit pe forumuri, intr-adevar, urmatorul model, de la preluarea de catre renault, fiabilitate zero.

E doar un exemplu.

View Postionutz_joe2009, on 26 aprilie 2018 - 17:04, said:

Pai Logan ce e? E Nissan?Nissan e Renault?Niciodata!!!Prosti sa fie, au luat decizia corecta.
am vazut pe nissan butoane de pe logan, in special la plafoniere se cunoaste ca sint aceleasi.

#30
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostJurasikMan, on 26 aprilie 2018 - 18:54, said:

Sa nu exageram cu calitatea Nissan ...
Nu te contrazic, dar exagerezi.

Patrol este o legenda, fie ca vrem fie ca nu. Sigur ca motorizarea de 3l a avut probleme mari, dar over all e o legenda si ocupa locul 2 in utilizare off-road (dupa LC bineinteles), la clasa respectiva.
GTR asemenea, o masina care sfideaza dinamic supercaruri de valoare dubla.
380Z e o masina sport fara rival in bugetul ala.
Limuzina de clasa mare Primera e foarte OK.
La pick-upuri e top cu Titan si chiar Navara nu-i chiar rea.
Leaf este o referinta la electrice.

La Reno ce avem .... ?!

Nu sunt fan Nissan, dar stii vorba aia "sa dam Cezarului ce-i al Cezarului".

In plus pentru cine nu stie grupul Nissan are cifra de afaceri dubla fata de Reno.

#31
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
La Renault ai ZOE, Clio, Espace, Megane :) Oricum și acum multe modele împart aceasi platforma tehnica sau motoare :)

#32
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View Postmufasa, on 26 aprilie 2018 - 19:34, said:

Nu te contrazic, dar exagerezi.



Nu sunt fan Nissan, dar stii vorba aia "sa dam Cezarului ce-i al Cezarului".

In plus pentru cine nu stie grupul Nissan are cifra de afaceri dubla fata de Reno.
Daca nu facea alianta cu Reno, Nissan nu vindea nimic in Europa. Alea enumerate de tine nu sunt reprezentative pentru publicul european. Nu esti fan Nissan, dar un pic hater Reno, da. Fi si tu mai obiectiv. Eu cand m-am urcat intr-un Qashqai de showroom, n-am putut sa stau mai mult de 30 de secunde, atat de tare putzeau plasticele alea, exact ca la Reno.

Edited by curentelectric, 27 April 2018 - 07:27.


#33
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostMicroEdge, on 26 aprilie 2018 - 21:40, said:

La Renault ai ZOE, Clio, Espace, Megane Posted Image Oricum și acum multe modele împart aceasi platforma tehnica sau motoare Posted Image
Posted Image Posted Image Posted Image

#34
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Razi ca.... :)
Clio, ZOE, Captur sunt lideri pe segmentul din care fac parte. Megane și Espace sunt mașini ok ce sta bine la capitolul vânzări.


#35
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Alea sunt maşini şi atât. Nu vor rămâne în istorie cu nimic. Poate doar cu faptul că s-au vândut bine, fiind ieftine.

View Postionutz_joe2009, on 26 aprilie 2018 - 16:56, said:

Eu nu am vazut in realitate sa se comporte ca in clip rotilele(mai ales cele de pe spate) pe Logan.Eu am vazut ca trepideaza si se comporta haotic ,cu totul si cu totul diferit fata de cum se comporta alte masini.Parca nici n-au amortizoare, parca au doar arcuri.Mia sarit in ochi chestia asta, ma uit mereu la diferente( cum ia Logan o groapa, cum ia alta masina o groapa).
Uită-te şi tu la Loganuri întreţinute. Sunt cam rare, ce-i drept. Ăsta-i românul.

#36
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postcurentelectric, on 27 aprilie 2018 - 07:24, said:

Daca nu facea alianta cu Reno, Nissan nu vindea nimic in Europa. Alea enumerate de tine nu sunt reprezentative pentru publicul european. Nu esti fan Nissan, dar un pic hater Reno, da. Fi si tu mai obiectiv. Eu cand m-am urcat intr-un Qashqai de showroom, n-am putut sa stau mai mult de 30 de secunde, atat de tare putzeau plasticele alea, exact ca la Reno.
Da, ai dreptate, un pic hater Reno, dar nu degeaba.

Nu am timp acum sa verific cifrele de vanzari, dar inainte de alianta Nissan era reprezentat bine de tot in Europa in toate clasele cu masini de calitate medie sau peste medie. Dupa alianta clasele superioare Patrol, Maxima, Primera au disparut din paletar, iar plasticaraia de care vorbesti tu este venita de la Reno (Qashqai este lansat sub umbrela Reno, nu cred cred ca-i idee Nissan).
Dpdv financiar, cu asta greu de scris si ciudatenia de Juke au dat lovitura, deci alianta a fost probabil benefica, dar pt. mine caruia ii place masina sa fie mai mult decat un mijloc de transport din A in B, Nissan a facut un mare pas in jos cu "ajutorul" Reno. Si cum nu ma intereseaza profitul actionarilor aliantei, ci faptul ca astazi nu-mi mai place nimic din gama Nissan europeana.

Pe Reno i-am apreciat intotdeauna ca inovativitate. Cand lansau un model nou intotdeauna arata wow si era plin de noi gaselnite. Dar in ultimii ani au devenit foarte pragmatici si plasticosi (ca mai toti de altfel, dar parca ei mai mult).

Iar bomboana de pe coliva care ma face hater Reno este Dacia. Ce au facut VAG din Skoda si ce a facut Reno din Dacia ?!?!

View PostMicroEdge, on 27 aprilie 2018 - 07:47, said:

Razi ca.... Posted Image
Clio, ZOE, Captur sunt lideri pe segmentul din care fac parte. Megane și Espace sunt mașini ok ce sta bine la capitolul vânzări.
Pai de fapt imi vine sa plang ca eu zic de Patrol, GTR, Primera (de fapt am vrut sa zic de Maxima, dar si Primera a disparut), etc. si tu contraargumentezi cu niste conserve.
Citeste si postul urmator, sunt masini si masini.

Edited by mufasa, 27 April 2018 - 08:00.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate