Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Loc de parcare

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#1
Sett_ping

Sett_ping

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 28.03.2018
Salut. Sunt student in Cluj si de curand mi-am luat masina. Stau in chirie in apropiere de Iulius mall si nu dispun de loc de parcare. Chiar nu mai stiu unde sa las masina... Deja am luat o amenda de parcare. Am fost la primaria de cartier sa vad daca pot sa primesc un loc de  parcare si mi-au spus ca masina trebuie sa fie inmatriculata pentru a face cerere. Momentan am numere rosii si sunt programat la RAR abia peste 2 luni. Ce pot face?

#2
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,584
  • Înscris: 17.08.2007
De obicei te asiguri ca ai unde sa parchezi masina inainte sa o cumperi

#3
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Nu poti face nimic deosebit, Cauta un loc de parcare!

#4
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,381
  • Înscris: 01.12.2001
Platesti parcarea la mall. Insa cred ca mai ieftini iesi daca mergi cu taxiul.

#5
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014

View PostSett_ping, on 28 martie 2018 - 14:00, said: