Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Passat B6

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
silviutom

silviutom

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 19.03.2018
Am și eu o problema: aproximativ 30 de km îmi sta motorul turat la relanti in 1000tur/min, iar apoi aproximativ 100 de km îmi sta normal, la 800 tur/min. Precizez ca in acei 30 de km îmi scoate fum multișor pe țeava de eșapament și in plus mai iese și un fum așa ușor de undeva din jurul turbine. Oare ce sa fie? De o săptămâna am recondiționat turbina, am schimbat sonda care actineaza turbo și am curățat galeriile.

#2
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017

 silviutom, on 19 martie 2018 - 18:17, said:

aproximativ 30 de km îmi sta motorul turat la relanti in 1000tur/min,
Relanti? in timpul mersului?
Cine te-a invatat sa mergi subturat? la 800/1.000 rotatii/min???

#3
silviutom

silviutom

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 19.03.2018
nu ai înțeles. nici nu ai cum sa mergi așa. eu ma deplasez normal, dar exista o perioada in care eu efectuez 30 de km. in acel moment mie îmi face cum am scris mai sus. ideea era ca eu de exemplu dacă merg și ma opresc la un momentdat, pe loc mie îmi sta motorul turat in 1000 tur/min. dupe ce termin acei aproximativ 30 de km totul este normal.

Edited by silviutom, 19 March 2018 - 18:43.


#4
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Nu cred ca s-a exprimat bine,poate dupa 30 km....

#5
robyboss2018

robyboss2018

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 209
  • Înscris: 18.02.2018
EGR-ul daca schimbi sus fara sa lasi apa sa ajunga la 90 aia sa stii si daca masina iti mai ramane turata la 1000 si mai scoate fum inseamna ca ai DPF pe ea ( exact motorul meu BLS ) asa ca e ceva normal mai dai si tu peste 3000 de ture cu a 4-a  sa se regenereze

Edited by robyboss2018, 19 March 2018 - 19:42.


#6
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Poate load management ridica turația pentru ca să ajute alternatorul să producă suficient curent. A creat multe probleme artificiale multor proprietari, unii l-au dezactivat, alții habar nu aveau că au așa și li s-a activat când s-a umblat la alte funcții. Dacă dă căldura, nu ai consumatori și nu îți mai urcă turația când mergi în oraș să știi că el a fost.

#7
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Cand e rece motorul e normal sa stea la 1000rpm, apoi dupa ce se incalzeste sta pe la 800rpm in general. Tot atunci e normal cand afara e rece sa scoata niste "abur".
Ce ai zis tu pe langa turbina nu e in regula. Mergi la un diagnostic in service. Cert este ca odata cu achizitia unui Passat B6 o sa inveti sa fi si tu mecanic , sa citesti forumuri si sa stii foarte multe despre ele si o sa ai multi prieteni mecanici :)

#8
silviutom

silviutom

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 19.03.2018
tocmai a recondiționat turbina și am curățat galeriile și am mers la un drum de 100km între 3000-5000 tur/ min.
problema asta o am de mai mult timp și speram sa fie rezolvată cu reconditionarea turbinei și a sondei ei.
aici nu e problema de când e motorul rece.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate