Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Passat B6
Last Updated: Mar 19 2018 19:56, Started by
silviutom
, Mar 19 2018 18:17
·
0
#1
Posted 19 March 2018 - 18:17
Am și eu o problema: aproximativ 30 de km îmi sta motorul turat la relanti in 1000tur/min, iar apoi aproximativ 100 de km îmi sta normal, la 800 tur/min. Precizez ca in acei 30 de km îmi scoate fum multișor pe țeava de eșapament și in plus mai iese și un fum așa ușor de undeva din jurul turbine. Oare ce sa fie? De o săptămâna am recondiționat turbina, am schimbat sonda care actineaza turbo și am curățat galeriile.
|
#2
Posted 19 March 2018 - 18:35
#3
Posted 19 March 2018 - 18:42
nu ai înțeles. nici nu ai cum sa mergi așa. eu ma deplasez normal, dar exista o perioada in care eu efectuez 30 de km. in acel moment mie îmi face cum am scris mai sus. ideea era ca eu de exemplu dacă merg și ma opresc la un momentdat, pe loc mie îmi sta motorul turat in 1000 tur/min. dupe ce termin acei aproximativ 30 de km totul este normal.
Edited by silviutom, 19 March 2018 - 18:43. |
#5
Posted 19 March 2018 - 19:38
EGR-ul daca schimbi sus fara sa lasi apa sa ajunga la 90 aia sa stii si daca masina iti mai ramane turata la 1000 si mai scoate fum inseamna ca ai DPF pe ea ( exact motorul meu BLS ) asa ca e ceva normal mai dai si tu peste 3000 de ture cu a 4-a sa se regenereze
Edited by robyboss2018, 19 March 2018 - 19:42. |
#6
Posted 19 March 2018 - 19:46
Poate load management ridica turația pentru ca să ajute alternatorul să producă suficient curent. A creat multe probleme artificiale multor proprietari, unii l-au dezactivat, alții habar nu aveau că au așa și li s-a activat când s-a umblat la alte funcții. Dacă dă căldura, nu ai consumatori și nu îți mai urcă turația când mergi în oraș să știi că el a fost.
|
#7
Posted 19 March 2018 - 19:47
Cand e rece motorul e normal sa stea la 1000rpm, apoi dupa ce se incalzeste sta pe la 800rpm in general. Tot atunci e normal cand afara e rece sa scoata niste "abur".
Ce ai zis tu pe langa turbina nu e in regula. Mergi la un diagnostic in service. Cert este ca odata cu achizitia unui Passat B6 o sa inveti sa fi si tu mecanic , sa citesti forumuri si sa stii foarte multe despre ele si o sa ai multi prieteni mecanici |
#8
Posted 19 March 2018 - 19:56
tocmai a recondiționat turbina și am curățat galeriile și am mers la un drum de 100km între 3000-5000 tur/ min.
problema asta o am de mai mult timp și speram sa fie rezolvată cu reconditionarea turbinei și a sondei ei. aici nu e problema de când e motorul rece. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users