Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
diagnosticare eroare P0420 - problema catalizator?
Last Updated: Mar 21 2018 20:48, Started by
msmihai
, Mar 15 2018 12:37
·
0
#1
Posted 15 March 2018 - 12:37
Salut!
In bord mi s-a aprins recent indicatorul de eroare motor. Dupa diagnoza, am constatat ca aceasta este P0420 - Catalyst efficiency below treshold. Atasez cele doua loguri pe care le-am obtinut. In ambele am masurat, pentru referinta, turatia motorului (relanti, 2000 si 3000 ture). Abrevierile sunt: RPM - rotation per minute. OSVB1S1 - oxygen sensor voltage bank 1 sensor 1 OSVB1S2 - oxygen sensor voltage bank 1 sensor 2 O2S11_CUR - exhaust gas oxygen sensor current bank 1 sensor 1 (masurat in mA) O2S12.VOLT - heated exhaust gas oxygen sensor (masurat in V) Conform cu cele vazute in filmulete explicative pe youtube, OSVB1S2 e normal sa fluctueze intre 0 si 0.8 V iar OSVB1S1, fiind cel care e pus dupa catalizator, ar trebui sa stea cat mai constant. Pe prima poza se vede ca OSVB1S1 variaza odata cu OSVB1S2, intre 1.4V si 1.5V. Ma puteti ajuta cu o parere daca v-ati mai uitat vreodata peste asa ceva? Attached Files |
#2
Posted 15 March 2018 - 12:55
Fie e dus catalizatorul, fie una sau ambele sonde.De obicei e una din sonde, daca e dusa, citeste incorect cantitatea de oxigen din fum.Probleme cu, consumul nu ai?
|
#3
Posted 15 March 2018 - 14:49
Revin cu o chestie interesanta. Am facut aceeasi diagnoza la un prieten tot cu un Ford Fiesta si la el senzorul de O2 de la iesirea din catalizator sta perfect la 0.8 V.
Aproape ca as spune ca e sigur o problema de la catalizatorul meu DACA voltajul meu nu ar fi 1.4V-1.5V pe cand al lui 0.8V. Asadar, nu exclud o problema a senzorului care ramane la o valoare foarte mare. Valoarea curentului din senzorul de iesire, 0.02 mA mi se pare la fel foarte mica. Attached FilesEdited by msmihai, 15 March 2018 - 14:52. |
#5
Posted 21 March 2018 - 20:48
msmihai, on 15 martie 2018 - 12:37, said: Conform cu cele vazute in filmulete explicative pe youtube, OSVB1S2 e normal sa fluctueze intre 0 si 0.8 V iar OSVB1S1, fiind cel care e pus dupa catalizator, ar trebui sa stea cat mai constant. S1 este inaintea catalizatorului iar S2 dupa catalizator...catre esapament. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users