Clasa medie, noua, aproximativ 15.000 Euro
Last Updated: Apr 07 2018 11:49, Started by
Rematei
, Mar 12 2018 08:43
·
0
#73
Posted 13 March 2018 - 18:26
AstroNut98, on 13 martie 2018 - 17:37, said:
FF are tot 200nm cu overboost plus ca are cuplul maxim pe o plaja mult mai larga (1400-4500 fata de 2000-3500 la Octavia). Edited by utopium, 13 March 2018 - 18:27. |
#75
Posted 13 March 2018 - 21:15
raducut123, on 12 martie 2018 - 22:17, said:
Nu vorbim de Haudi,Merc, sau BMW.Alea sunt in alta liga...Vorbesc de restul marcilor.Voi v-ati urcat in Astra sau in Megane?Ati mers cu ele, le-ati pipait? |
#76
Posted 13 March 2018 - 21:50
#77
Posted 13 March 2018 - 22:39
#78
Posted 13 March 2018 - 22:49
max_01, on 13 martie 2018 - 17:36, said:
Subscriu.Mai bine Octavia datorita platformei pe care o are, superioara celei de la Rapid.Seat Toledo este in aceeasi gama si pe aceeasi platforma construit ca Rapidul. Daca nu te intereseaza spatiul interior si mai ales volumul portbagajului, Opel Astra K sau Hyundai i30, noul Kia Ceed, sunt produse care pot fi luate in considerare.Focul este super ca tinuta de drum dar este gurmand.In medie, papa mai mult cu cel putin 3 l in plus fata de ce zice producatorul. Daca vrei mai mult spatiu si mai ales un portbagaj de peste 500 l, orienteaza-te spre Skoda Octavia, Rapid sau Toledo.Marcile din gama VAG se revand la un pret mai bun decat alte marci non premium. Daca te descurci cu 390 l volum portbagajului, Hyundai i30 sau Kia Ceed pot fi luate in calcul.Daca sunt ok si 370 l volumul portbagajului, Opel Astra K este ok. Hyundai si Kia au puntea spate independenta ceea ce da bine la dinamism, mai ales pe drumuri cu denivelari si in curbe. Mazda 3?Slabuta la caroserie(rezistenta la coroziune)are parbrizul slabut, vopseaua slabuta, discurile de frana se ovalizeaza pana in 7000 de km rulati, au fost sesizate probleme la partea electronica a masinii.In schimb este placuta ca aspect si foarte sportiva ca tinuta de drum.In versiunea sedan ai un portbagaj cu volumul de 420l. Hyundai este actionarul majoritar la Kia asa ca platforma, motorizarile si componentele folosite la fabricarea i30 si Ceed-ului sunt identice.Difera doar aspectul.Ca la Skoda Rapid fata de Seat Toledo. Nu stiu daca la noi in tara a ajuns Hyundai Fastback care este mai sportiva ca Hyundai i30 si iti ofera un portbagaj mai mare. - schimbat pe garantie ambreiaj - schimbat pe garantie alternator - refuzat garantie la ax stergator (daca nu se arde motorasul esti bun de plata) - refuzat garantie la ruptura cusatura scaun sofer 2. M3: Discurile ovalizate se pot intampla la orice marca, parbrizul e slabut dintr-un anume motiv, vopseaua e slaba la toate marcile (vezi ca mai sunt jurnale in care posesorii se plang), rezistenta la coroziune - asta de unde ai scos-o? 3. max_01 - esti un foarte "bun" cunoscator al marcilor si domeniului auto. Poti sa ne lamuresti si pe noi ce masina conduci si ce masini ai condus? Ca le zici foarte frumos (adica le aduni de prin jurnale de la oameni care spun adevarul despre masinile cumparate) si le dai ca fapte universal valabile pentru toate masinile. Ne poti incanta cu experientele tale? |
#79
Posted 13 March 2018 - 23:07
StefanSC, on 13 martie 2018 - 15:11, said:
De acord ca dpdv al vietii de zi cu zi, diferentele nu sunt chiar atat de relevante (la naiba, mai merg ocazional cu fosta mea masina care are 80 de cai in minus si 200kg in plus fata de actuala si diferentele nu sunt mari). Tot ce incercam sa subliniez e ca diferenta nu sta doar in 125 > 115 . Aspectul exterior si interior tine de gusturi. Antifonarea e mai buna la Focus fata de Octavia/Leon. Spatiul interior e net superior la VAG-uri (chiar si Ibiza noua are mai mult spatiu interior decat Focus-ul ). Tinuta de drum e mai buna la Focus, materialele interioare sunt mai bune la Octavia/Leon. Dotarile sunt mai generoase la Focus dar implementarea lor e mai buna la Octavia/Leon (e.g: infotainementul masii de la Ford...) samd. Toate nuantele astea se aduna (plus factorul subiectiv) si, in functie de ce conteaza mai mult pentru initiator / cumparator se face alegere. Felicitari fiindca ai reusit sa iesi din starea de incrancenare gen pustani de liceu care domneste pe aici desi exista un topic de versus si care nu face decat sa zapaceasca oamenii care-si aleg o masina in functie de cerintele lor. Am totusi niste comentarii de facut la ce-ai spus tu datorita faptului ca am facut drive test in 2016 cu multe modele si poate acestea au fost mai noi decat cele cu care ai mers tu. Astfel mie Octavia nu mi s-a parut mai slab antifonata decat Ford. In oras mi s-a parut chiar o idee mai silentioasa. Doar la viteze de peste 120 km/h Ford-ul este mai silentios dar nu este o diferenta prea mare. Dar asta se datoreaza cred Cx-ului mai bun de la Ford care conteaza mai mult la viteze mari decat antifonarea (la 130 km/h zgomotul de la motor e destul de scazut la amandoua ele ruland undeva pe la 2800 rpm dar ce se aude mai pregnant e zgomotul de la aer si de aici si avantajul Ford) SYNC3 mi se pare complet, pot sa vad si youtube pe el ! Ce ti s-a parut implementat mai bine la Octavia (cu Seat nu am facut drive test) ? In rest de acord cu tine. utopium, on 13 martie 2018 - 18:26, said:
Adica cat, 2-3 secunde? In mod normal are 170Nm maxim, overboostul e o chestie foarte scurta. Eu zic ca acolo pierde acea secunda si ceva fata de 1.0 TSI. Iar cuplu peste 170 Nm are si Octavia pe un interval mult mai mare, de la 1400 pana pe la 4750. Oricum cel mai simplu e sa le conduca si sa vada singur 20 secunde. Nu cred insa ca are asa o mare importanta. Cea mai importanta e insa ultima fraza spusa de tine. ! |
#80
Posted 14 March 2018 - 07:24
uhu10uhu, on 13 martie 2018 - 14:27, said:
Nu vad nicaieri unde initiatorul sa fi mentionat ca vrea cea mai rapida masina pana la 100kmh. Va contraziceti inutil. adipelcz, on 13 martie 2018 - 14:40, said: Ce ma frapeaza pe mine insa e diferenta uriasa intre greutatea declarata si aia reala. Adica la Seat e 1180 si in realitate 1278 (deci 100 kg diferenta) iar la Ford e 1200 vs 1464 (deci 264 kg in plus). Este ENORM sa ai o greutate cam cu 20% mai mare decat cea de pe hartie. E o magarie ce o fac o gramada de producatori si sincer ma indoiesc ca pot spune ca e din micile diferente de materiale. Adica eu nu inteleg, astia nu iau cate o masina d-asta sa o puna pe cantar la iesirea de pe banda? Ca ma indoiesc ca ies diferente asa mari. E marketing la fel de enervant ca si ala cu consumul real, cu emisiile de noxe reale samd. uhu10uhu, on 13 martie 2018 - 14:41, said:
Stefan, e fanboy Ford initiatorul. Iti racesti gura de pomana cu argumente din astea. Am apucat sa fac un test drive cu Astra J Sedan, 1.4 140CP Turbo, si nu m-a impresionat. E o masina de firma (Pepsi parca au), sa te mandresti ca te dai jos dintr-o germana, finisaje decente dar budget, consola cu jde butoane. Ce mi-a displacut a fost tinuta de drum, intra destul de usor in balans fata de FF MK2 tot sedan. Iar caii aia turbo nu stiu unde i-a ascuns, ca eu nu prea i-am vazut. Am condus si o Octavia, 115CP, cutie automata. Spatioasa, portbagaj imens, finisaje si materiale foarte bune. Cutia automata scoate untul din motorul ala, si sub 100Km acei 115CP sunt peste cei 140CP de la Astra Sedan. De la 100Km/h in sus insa, iti reamintesti ca ai motor de 1L. Am cerut o configuratie 1.4, 150CP, cutie automata dar pretul e pe la 22.000E. Mult peste buget. Dar mi-a reamintit cat de confortabile sunt automatele in oras mai ales... Am inteles ca un Astra K Hatchback Enjoy, 150CP si cutie automata, ar putea ajunge la 18.000. Daca are o tinuta mai buna de drum, devine foarte atractiva. FF Titanium in banii astia nu are cutie automata. Raman Seat si Focus de testat. Edited by Rematei, 14 March 2018 - 07:28. |
#81
Posted 14 March 2018 - 08:21
Coloană de camioane care merge cu 110 kmh? Unde asta? Cu fostul aspirat de 1.24 l nu aveam probleme cu astfel de coloane.
|
#82
Posted 14 March 2018 - 08:53
Rematei, on 14 martie 2018 - 07:24, said: Am apucat sa fac un test drive cu Astra J Sedan, 1.4 140CP Turbo, si nu m-a impresionat. E o masina de firma (Pepsi parca au), sa te mandresti ca te dai jos dintr-o germana, finisaje decente dar budget, consola cu jde butoane. Ce mi-a displacut a fost tinuta de drum, intra destul de usor in balans fata de FF MK2 tot sedan. Iar caii aia turbo nu stiu unde i-a ascuns, ca eu nu prea i-am vazut. Am inteles ca un Astra K Hatchback Enjoy, 150CP si cutie automata, ar putea ajunge la 18.000. Daca are o tinuta mai buna de drum, devine foarte atractiva. FF Titanium in banii astia nu are cutie automata. Exact la fel mi s-a parut si mie Opelul ca aia 140 CP parca sunt ascunsi pe undeva . Cred ca de vina e etajarea cutiei de viteze facuta sa favorizeze consumul. Insa trebuie testata si Astra K deoarece am inteles ca e cu totul alta mancare de peste atat la dinamica cat si la consola de bord unde au disparut cele jdemii de butoane. |
|
#83
Posted 14 March 2018 - 09:34
#84
Posted 14 March 2018 - 09:56
Rematei, on 14 martie 2018 - 07:24, said:
Am condus si o Octavia, 115CP, cutie automata. Spatioasa, portbagaj imens, finisaje si materiale foarte bune. Cutia automata scoate untul din motorul ala, si sub 100Km acei 115CP sunt peste cei 140CP de la Astra Sedan. De la 100Km/h in sus insa, iti reamintesti ca ai motor de 1L |
#85
Posted 14 March 2018 - 11:21
#86
Posted 14 March 2018 - 11:32
Cred ca te-ar putea interesa programul rabla vw: http://www.volkswage...assat-advance-1 17 180 eur TVA inclus
Edited by mihaibzgica, 14 March 2018 - 11:34. |
#87
Posted 14 March 2018 - 12:26
Cea mai buna oferta, cea de sus, ia uite daca mai asteptam 3 ani aveam pasat...
|
|
#88
Posted 14 March 2018 - 12:34
Nu este foarte foarte clar daca TVA este inclus sau nu, tind sa cred ca e TVA inclus, dar cel mai bine dai un telefon/email.
|
#90
Posted 14 March 2018 - 12:44
Eu zic ca da, doar ii mai pui niste optiuni de 1k si-L mai umpli putin.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users