Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai i30 fastback
Ultima postare: nov 10 2019 22:37, Inițiat de
zschortau
, mar 09 2018 20:06
·
0
#76
Publicat: 19 martie 2018 - 20:54
Am trăit sa o aud și pe asta...ca în duelul Hyundai VS Dacia s-ar alege Dacia... Platforma de 10 ani? Pe bune? Pana și un Clio 3 merge mai de doamne ajuta (intenționat am dat exemplul de Clio 3).
Cum poți sa afirmi asa ceva, când Hyundai la fiecare generație aduce update la dotări, platformă, Design, ergonomie, etc, etc... Hai sa vedem evoluția (a tot ceea ce a amintit mai sus) la i30 în 10 ani de existenta VS Dacia (oricare model). Deținător de Hyundai Accent '07, pe lângă altele, dar Accentul nu îl dau decât când se va rupe în două. Are peste 200k km și încă ma distrez cu el pe Autobahn. In 10 ani, a papat: -tone de motorină -butoaie de ulei ( doar Castrol edge 5 W30) -un portbagaj de filtre -2 baterii -1 set de amortizoare -un set de discuri de frână (prima schimbare la 185k km) -4 seturi de anvelope -un parbriz. Acum are 2 puncte de rugină ușor remediabile. Am condus I30 '09,' 12, '14, diverse motorizări, e la ani lumina fata de Dacia, și Focus pe lângă Hyundai e pistol cu apa. Am mai mers cu I40, ' 14 care se lupta, după părerea mea, cot la cot cu Insignia. Aici as avea o problema sa aleg între ele... Nici o masina nu e perfectă, dar Hyundai/Kia măcar își dau interesul, și lupta pe o piață extrem de populată. |
#78
Publicat: 20 martie 2018 - 05:42
I-mi cer scuze ca nu m-am facut inteles
1.Cand eliberezi pedala de ambreaj se aude si se simte acel agățat. 2.La comparatia facuta cu Dacia nu am spus că ar fi egale. Dar nu inteleg de ce uni oameni i-ti sar in cap si rastalmacesc ceea ce spui. Eu cred ca este normal si inca legal sa ai o parere dar vad ca nu se poate. Va multumesc |
#79
Publicat: 20 martie 2018 - 09:01
Intr-un fel iti dau dreptate, si eu am luat prima generatie de Kia Ceed, in 2007 dar macar a fost cam cea mai ieftina masina de pe piata iar la dotari batea cam orice in banii aia.
Insa a sarit distributia pana in 100K de Km, cam aiurea si foarte scump. Am schimbat kitul de ambreiaj pentru ca erau probleme cu rulmentul, destul de comune pe acest model, deci probleme de design ca si cel cu intinzatorul lantului de distributie. Sincer a cantarit si asta ca Focusul e in prag de pensie si teoretic s-au mai rezolvat din bube. Dar iti spun sicncer ca daca se putea comanda Ceed 90% asta cumparam si probabil plateam mai mult decat pe Focus pentru ca adaugam ce doream eu nu configuratii gata facute. In anii astai cu Kia am invata cum sa pun problema la service, am devenit mult mai incisiv. Nu te ajuta totusi daca toata ziua stai cu masina in reparatii, pana la urma de aia cumpar alta ca asta patesc cu Ceed-ul |
#80
Publicat: 20 martie 2018 - 18:15
CostelBotescu, on 19 martie 2018 - 19:41, said:
De exemplu acum trebuie sa ma programez la service pt ca -mi agata ceva la ambreaj (cand ridic pedala de ambreaj se aude si se simte cum ar agata ceva dar numai cu motorul pornit) cineva zice că ar putea fi un arc dar daca ar fi asa ar trebui sa se întâmple si cu motorul oprit |
#81
Publicat: 21 martie 2018 - 14:44
in aceasta saptamana se poate cumpara la programul rabla, Hyundai i30 fastback, versiunea top de echipare, adica echipare full, inclusiv Android Auto pentru navigare, motorizare 1,4 l si 140 cai putere, cutie automata, la pretul de 18.700 euro cu TVA, inclus.
|
#84
Publicat: 22 martie 2018 - 08:36
"Fastback" este un stil; urat, frumos asta este in functie de gustul fiecaruia. Acest stil nu e creatie proprie Hyundai.
Wikipedia zice: "A fastback is a car body style whose roofline slopes continuously down at the back.[2] It is a form of back for an automobile body consisting of a single convex curve from the top to the rear bumper.[3] This automotive design element "relates to an interest in streamlining and aerodynamics, and has gone in and out of fashion at various times." Normal sa nu placa tuturor, suntem in era hatchback-urilor. |
#85
Publicat: 22 martie 2018 - 10:45
Totul tine de gustul fiecaruia cand vine vorba de spatele acestui model.Un stergator pentru luneta cred ca ar fi binevenit deoarece ar fi util.Poate ca la versiunea facelift va exista si un stergator la luneta.
Hyundai/Kia au avansat foarte mult fata de ce erau acum 10-15 ani.Cei de la VAG ii percep ca principalul lor competitor, in viitor.Actualii responsabili Hyundai pentru Europa sunt profesionisti europeni, multi dintre ei cu state de plata pe la VAG si BMW asa ca stiu cum sa ridice si mai mult din punct de vedere calitativ Hyundai/Kia. |
#87
Publicat: 23 martie 2018 - 13:45
Salut tuturor!
Mare dreaptate ai zschortaru, acel spate e superb. Daca mai e si rosu.....Pfoailoooooo Am fost la Dab auto prin decembrie si aveau una rosie care mi-a sucit mintile. Abia astept sa o iau. Am pe telefon o poza cu spatele acela "urat" si rosu, dar nu stiu sa o pun aici. Dar mai bine, ca poate unora nu le place. Eu am avut accent, tata are Elantra 2014. Mama are i10. Eu sunt gen: Hyundai pana la moarte Drumuri bune! Editat de silviu_biju, 23 martie 2018 - 13:57. |
|
#88
Publicat: 23 martie 2018 - 15:10
silviu_biju, on 23 martie 2018 - 13:45, said:
Salut tuturor! Mare dreaptate ai zschortaru, acel spate e superb. Daca mai e si rosu.....Pfoailoooooo Am fost la Dab auto prin decembrie si aveau una rosie care mi-a sucit mintile. Abia astept sa o iau. Am pe telefon o poza cu spatele acela "urat" si rosu, dar nu stiu sa o pun aici. Dar mai bine, ca poate unora nu le place. Eu am avut accent, tata are Elantra 2014. Mama are i10. Eu sunt gen: Hyundai pana la moarte Drumuri bune! |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi