Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Echilibrare roti
Last Updated: Mar 14 2018 00:42, Started by
bazucker2009
, Mar 09 2018 16:31
·
0
#37
Posted 10 March 2018 - 02:35
.
marcusdefeis, on 10 martie 2018 - 01:09, said:
asta e buna cu permutatul cauciucului fara janta.....poate la anvelopele unidirectionale in rest la permutare iei roata cu totul si o pui pe alt butuc.... ca unii vor sa pastreze aceleasi jante pe fata sau pe partea dreapta ca sunt mai zgariate etc. e un moft Ce se intampla mai exact cand muti un cauciuc de pe janta roata dreapta fata pe janta stanga spate stanga?Poti altfel daca vrei sa pastrezi si sensul.Interiorul trece catre exterior?Se toceste in mod egal interiorul si exteriorul?Treci si jantele fata(automat mai tocite) pe spate?Faci si echilibrare automat?Reprezentanta e reprezentanta, nu fac chestiile astea degeaba, ca la "carte" asa se face , aia nu-s prosti(macar copiati pot fi). Edited by ionutz_joe2009, 10 March 2018 - 02:55. |
#38
Posted 10 March 2018 - 03:39
ionutz_joe2009, poate ar fi cazul să te mai relaxezi puțin.
Permutarea anvelopelor a fost pe vremuri, când se foloseau altfel de tehnologii. Dacă la modelele de anvelope direcționale schimbarea de pe dreapta pe stânga ar schimba interiorul cu exteriorul, la cele asimetrice nu se mai întâmplă asta. |
#39
Posted 10 March 2018 - 04:14
Uneori le (re)echilibrez, alteori ba.
Dar nu am simțit diferențe atunci când nu am făcut-o. Am preferat un rând de jante de tablă pentru iarnă din motive de mai probabile alunecări și daune asupra jantelor. Ceea ce face ca recondiționarea unei jante de aliaj să fie mai scumpă sau imposibilă. Lucru care duce la căutarea fix aceluiași model (și poate fi greu de găsit după o vreme) sau înlocuirea întregului set. |
#40
Posted 10 March 2018 - 13:24
#41
Posted 10 March 2018 - 18:11
La sfârșit de Octombrie 2017 am schimbat aliajele cu tabla aferentă și cauciucuri de iarnă (care au fost impecabile în iarna 2016-2017) mers la drum și surpriză... vibrații, la 90 Km/h de făceam masaj la mâini... Am mers la vulcanizare, reechilibrat și azi după 5 luni nici o vibrație, tremurat etc...
În Octombrie când le-am montat am verificat și presiunea să fie cea recomandată, jantle să fie curate (la fel când le-am echilibrat) și totuși a trebuit să le echilibrez. Mai e aprox 3 săptămâni să revin la cele din vară și mă tenteză să merg o săptămână așa să văd cum se comportă sau să le echilibrez ? menționez că jantele cu cauciucuri pe ele au fot depozitate corespunzător... E de X-Files |
#42
Posted 10 March 2018 - 18:56
Vrei sa auzi ceva SF legat de anvelope/jante? cum sa ai pierderi de presiune cateva zile la rand, iar dupa 1 saptamana sa nu mai pierzi deloc? )
|
#43
Posted 10 March 2018 - 21:37
marcusdefeis, on 10 martie 2018 - 13:24, said:
tocmai ce e in poza asta e o tyganie stii unde se lipesc plumbii pe o janta de aliaj? Deenman, on 10 martie 2018 - 18:56, said:
Vrei sa auzi ceva SF legat de anvelope/jante? cum sa ai pierderi de presiune cateva zile la rand, iar dupa 1 saptamana sa nu mai pierzi deloc? ) Edited by andreic, 10 March 2018 - 21:37. |
#44
Posted 10 March 2018 - 22:45
diferențele se simt în momentul când roata intră in rezonanță (vibrația simțită în volan la o anumitp viteză) dacă nu o simți nu înseamnă că nu există deloc.după un sezon de 10-15000 de km parcurși anvelopa se uzează diferit pe exterior față de interior sau chiar partea centrală dacă mergi cu presiune prea mare în anvelope deci merită echilibrată
|
#45
Posted 12 March 2018 - 19:28
Da, se echilibreaza, mai ales daca ai facut ceva km pe drumurile patriei in sezonul trecut.
Gume noi puse in octombrie 2017, echilibrate - am fost nevoit sa le verific din cauza unei gropi urate luate zilele trecute prin Bulgaria, pe dreapta fata. Surpriza? Stanga fata (neafectata - a avut nevoie de corectie de plumbi - in fapt s-au scos vreo 30 g pentru a ajunge la zero. ). Cea lovita, evident, pe langa roluit janta, a avut nevoie si de 40 g plumb. PS: roti pe 20'', gume de 5 luni / 20.000 km. Sunt convins ca daca faceam si spatele, si ala avea nevoie de oarece. Dar cum se apropie schimbul de sezon, nu are rost acum, la toamna le refac oricum pe toate. Kroghy, on 09 martie 2018 - 16:39, said:
La mine niciodata nu a fost nevoie de refacerea echilibrarii. Am schimbat zeci de cauciucuri si echilibrarea s-a facut numai atunci cand s-a montat prima data cauciucul pe janta. Am avut roti care au trecut de 6 ani si 50 mii km fara a reface echilibrarea deoarece nu a fost nevoie. Probabil, la miile de gume schimbate, le simti direct de la montaj, din prezoane, ca sunt in regula, nu e asa? Haide bre Kroghy, iar cu frigiderul ala?! C'mon! Simpla rulare a unor anvelope va duce la dezechilibrarea rotilor. Daca mai pui si drumurile minunate ale tarii ... Pardon, stiu ca in Iasi aveti autostrazi inclusiv in oras! |
#46
Posted 14 March 2018 - 00:42
Nene Tyby eu sunt la inceput si nu inca nu m-am jucat de-a cauciucele.
Intreb si eu cand mergi mult si tare chiar nu se simte cand se descentreaza o roata? |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users