Telekom Romania isi asuma "downtime-ul" de zilele trecute.
Last Updated: May 23 2018 16:18, Started by
StefanRO
, Mar 07 2018 15:13
·
0
#109
Posted 18 March 2018 - 09:46
@andupustiu, foarte frumos daca totusi au dat. Asa da, nu 20 de centi cu care nu ai ce sa faci si trbeuie sa vii tu cu 80 de acasa ca sa faci totusi un euro credit. Nu stiu ce geniu in marketing si relatii cu clientii a gandit chestia cu cei 0.20 euroi insa a dat-o de gard masiv.
Edited by biogood, 18 March 2018 - 09:55. |
#110
Posted 18 March 2018 - 16:31
andupustiu, on 18 martie 2018 - 08:19, said:
In 2016 Orange mi-a oferit 1GB + 100 minute naționale că nu s-a putut apela nici un număr si nu a funcționat internetul vreo 2-3 ore. IMG_20180318_082350_814.jpg E o diferenta intre a primi o mocangeala dupa ce faci scandal sau cersesti pe privat si a primi din oficiu toata lumea, pana si aia care tin cartelele in sertare si au uitat de ele. |
#111
Posted 18 March 2018 - 16:42
Vai de capul meu ce furtuna intre orange si telekom Si ce disperare pentru cei cu cartele ca nu au fost despagubiti "corect"... de curiozitate, ce suma ar fi fost corecta pentru voi? Am abonamente la toti operatorii si toti au avut caderi care au facut ca abonamentul meu sa nu functioneze (nu ma intereseaza ca era ceva local in zona in care eram sau a picat la nivel global). Nu am primit nici o despagubire pana la faza asta cu telekom-ul. Vodafone a fost pe locul 1 cu 2 zile fara semnal in Dobrogea, Orange pe locul 2 cu 18 ore in Banat, de Digi sa nu mai vorbesc. Daca aveti senzatia ca exista operatorul X care este premium si care pentru 5 minute de downtime te ingroapa in beneficii ca sa ii ierti, va rog eu, duceti-va la acel operator, nu va tine nimeni. Dar ma seaca chestia asta "a, ai abonament acolo, esti prost!" pe bune, mai lasati gradinita.
|
#112
Posted 18 March 2018 - 17:15
#113
Posted 18 March 2018 - 17:23
Anul trecut in ianuarie cand a dat zapada si a fost tot orasul inchis vodafone a avut probleme cateva ore in constanta, vreo 6 ore nu am putut fi sunat si nici sa sun, si nu inventez chiar asa a fost
|
#114
Posted 19 March 2018 - 08:10
hehe, cate 20 centi la toti fraierii
Mie mi-au dat 21 de centi ! Screenshot_2018-03-19-07-49-20.png 152.42K 51 downloads |
#115
Posted 19 March 2018 - 08:42
Quote Pentru că pe piaţă sunt prea mulţi jucători, nivelul profitabilităţii este foarte mic, iar de aceea capacitatea de a reinvesti este destul de limitată Quote Autorităţile de la Bucureşti să fie gata să aprobe o reducere a numărului de operatori, dar şi să nu ceară sume foarte mari pe licenţele 5G dacă vor să vadă o dezvoltare rapidă a tehnologiei. Link |
#116
Posted 19 March 2018 - 10:18
theMisuser, on 19 martie 2018 - 08:10, said:
N-am inteles nimic din asta. Astia de la Telekom au un mod ciudat de raportare. Credit+Cartela active pana la 14/05/2018, dar creditul este valabil pana la 13/06/2018 si cartela pana la 14/04/2019. Pana la urma cum descifrezi din asta pana cand e perioada activa si pana cand e cea de gratie? |
#117
Posted 19 March 2018 - 10:32
lexis1, on 19 martie 2018 - 10:18, said:
N-am inteles nimic din asta. Astia de la Telekom au un mod ciudat de raportare. Credit+Cartela active pana la 14/05/2018, dar creditul este valabil pana la 13/06/2018 si cartela pana la 14/04/2019. Pana la urma cum descifrezi din asta pana cand e perioada activa si pana cand e cea de gratie? Sigur pot sa sun pana in 14/05/2018 (daca n-am papat toate minutele). Mai departe nu stiu si nici n-am facut probe ce si cum. Daca ceva nu merge pe Telekom mai am un nr. de Orange. Si mai am si fix Telekom. |
#118
Posted 19 March 2018 - 10:39
Sa inteleg ca la Telekom daca intri in perioada de gratie iti confisca creditul definitiv, pe motiv ca "a expirat"?
La Vodafone acum ceva luni, in perioada de gratie nu aparea creditul, dar dupa ce reincarcai era inca acolo, doar ca nu il afisa in mesajul trimis in perioada de gratie. Dupa aia s-au prins de prostie si au remediat sa fie afisat. La fel si cu perioada de gratie. |
|
#119
Posted 19 March 2018 - 10:44
Biogood sincer puțin îmi pasa dacă crezi sau nu ca Vodafone a avut problemele astea. Eu m-am bucurat ca nu ma bazam pe un singur operator și am avut backup.
|
#120
Posted 19 March 2018 - 15:08
Investim constant in calitatea serviciilor, insa erorile tehnice sunt imprevizibile. Ne pare rau pentru disconfortul creat si te anuntam ca astazi ti-am ajustat creditul prin alocarea valorii aferente unei zile de consum mediu. Multumim ca esti alaturi de noi!
Mesaj primit pe o singura cartela din 5. Edited by andupustiu, 19 March 2018 - 15:09. |
#121
Posted 20 March 2018 - 11:26
Este posibil ca celelalte 4 cartele sa fi fost in perioada de gratie. Nu cumva?
|
#122
Posted 20 March 2018 - 21:53
eu si sotia mea am avut cate un abonament mobil 7 fara tel.doar sim.ul de abonament si datorita faptului ca semnalul 4G devenise o gluma proasta..facusem multe sesizari si plangeri la ei plus la ancom si anpc..ne.am reportat inapoi la orange..si acum momentan i.au facut o factura finala de 275 lei insemnand jumatate din valoarea abonamentului*lunile ramase..astept rasp.oficial de la anpc care ne.a mai prelungit inca 10-15 zile..si daca e nefavorabil o sa mai facem inca o plangere tot la ei..sunt doua legi care spun clar..atat timp cat detin doar un sim de abonament nu si telefon..nu am de ce sa platesc altceva in plus decat ultma luna petrecuta la ei..dar ei tot abuziv au facturat inca o suma..sa vedem ce va fi..
|
#124
Posted 21 March 2018 - 11:05
Eu am avut cartela in perioada de gratie si nu am primit nimic, asa cum ma asteptam.
|
#125
Posted 21 March 2018 - 23:05
Poate vine Telekom-ul, cu sacosa cu ulei si zahar la poarta, ca sa compenseze ziua in care reteaua nu a functionat.
|
#126
Posted 22 March 2018 - 12:41
@Pericle23, eu zic sa vina utilizatorii cu bani de acasa sa ajute milostiv compania, ca tot nu au saracii telekomi profitul sperat si ar vrea ca statul sa mai reduca din furnizorii de servicii mobile.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users