Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35
 

Telekom Romania isi asuma "downtime-ul" de zilele trecute.

- - - - -
  • Please log in to reply
137 replies to this topic

#127
PHONE_XPERT

PHONE_XPERT

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 13.10.2009
Bună. Nu știu cum procedează Telekom cu alți clienți, însa cu mine s-au comportat mizerabil. Am încheiat la începutul lunii decembrie un abonament mobil 7 fara telefon, pentru o perioada de un an. Din data de 2 ianuarie nu am mai putut efectua apeluri de pe nr. meu, intervenea robotul cu  precizarea "momentan nu aveți posibilitatea inițierii de apeluri de la telefonul d-voastră mobil. Pt detalii apelați relații clienți". I-am apelat de mai multe ori, le-am explicat ca internetul merge, dar serviciile de telefonie nu, indiferent în care telefon introduc cartela. Întrucât situația nu s-a rezolvat, am trimis prin e-mail o cerere de reziliere în data de 16 ianuarie, la care am primit confirmare în aceeași zi, dar pe care au binevoit sa o înregistreze în sistem în data de 23 ianuarie. Am fost apelat de o operatoare pe celalalt nr. de contact, i-am făcut dovada faptului ca nu pot efectua apeluri deși nu am vreo factura restanta, mi-a dat dreptate, a zis ca va analiza problema și va reveni. Nu a revenit pana în ziua de astăzi. Am sunat eu însă la operatorii Telekom de mai mult de 15 ori sa închidă abonamentul întrucât au expirat cele 30 de zile de la data înregistrării cererii de reziliere (23.01). Nici pana în ziua de astăzi nu a fost închis abonamentul, deși mi s-a promis telefonic în repetate rânduri ca aceasta se va face în aceeași zi (în care am sunat). Din data de 02.01 și pana în prezent nu pot efectua apeluri și au trecut 82 de zile de la data înregistrării cererii de reziliere. Am plătit 2 facturi, deși practic nu am beneficiat de servicii de telefonie, ultimele 2 sunt neachitate și nici nu voi mai achita nimic pt ceva ce nu am beneficiat. Ajunge cu "donațiile" către Telekom. RUȘINE TELEKOM. BĂTAIE DE JOC. VOI FACE PLÂNGERE CĂTRE ANPC, îmi  pare rău că am amânat pana acum

#128
Alexis

Alexis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,223
  • Înscris: 22.01.2004
La Telekom e asa: daca merge, e perfect. Daca nu merge poti sa faci orice ca nu se rezolva. In situatia ta prima cerere de reziliere cu cc la ANPC iar urmatoarele facturi redirectionate la ANPC. Sa le plateasca aia.

#129
theMisuser

theMisuser

    Cetatean European.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,117
  • Înscris: 25.02.2007
Hm... De pe la 9 dimineata nu pot sa sun pe 3G.
Cand sun zice ca n-am credit si nu pot initia un apel.
Credit am. Pe 2 telefoane. Si pe ambele zice la fel.
Dar mai am un telefon 2G. De pe ala suna.
Asa ca am trecut pe cel 3G la 2G si surpriza : am credit si suna. Dar merge netu' ca c#r# atunci (200kbps or smth)

ps - pe 3G trimite sms-uri; care sunt tot cu credit; adica mesajul cu "n-ai credit" e fix pix (am optiunea de 3Euro si GigaDay activa)

edit - ah, sunt undeva prin jud. Timis

Edited by theMisuser, 24 April 2018 - 11:16.


#130
marcel201

marcel201

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,408
  • Înscris: 21.10.2010
Iar a picat? De 10 minute nu am semnal, doar un x.

#131
electragrup

electragrup

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 20.11.2017
da-i un restart la tel, la mine merge. Momentan :)

#132
marcel201

marcel201

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,408
  • Înscris: 21.10.2010
I-am dat, de două ori.

#133
marianculturistul

marianculturistul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 09.09.2005
Azi a căzut netul mobil în zona rahova cam 20 min.
Nu se potolesc....

#134
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Nu stiu de ce tot raportati caderi din astea scurte si doar intr-o zona limitata la cativa km patrati.
In minivacanta de 1Mai din Romania, am avut atatea caderi scurte si cu Orange si Vodafone... teoretic doar datele erau cazute, insa posibil si vocea, nu am testat sa vad daca merge macar vocea.
Se intampla la toti operatorii din astea scurte.
Ba chiar intr-o locatie turistica semnalul era cam lipsa... venea si pleca, si doar pe voce.
Per total prin destinatii turistice pare ca Orange si Vodafone stau cel mai bine la acoperire, fie ea si doar 2G.

Edited by lexis1, 04 May 2018 - 19:11.


#135
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postlexis1, on 04 mai 2018 - 19:11, said:

Ba chiar intr-o locatie turistica semnalul era cam lipsa... venea si pleca, si doar pe voce.
Cell breathing 3G.

#136
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Telekom Mobile a fost amendată cu 1,1 milioane de lei de arbitrul telecom pentru indisponibilitatea serviciilor de voce, date și SMS din luna martie a acestui an

​Telekom Mobile (fostul Cosmote) a fost amendată cu 1,1 milioane lei de arbitrul telecom (ANCOM) pentru incidentul de rețea care a avut loc în luna martie a acestui an, potrivit surselor HotNews.ro. Potrivit obligațiilor din licența de operare, Telekom nu avea voie să depășească 35 de minute de indisponibilitate a retelei, însă căderea, care a fost aproape la nivel național și a afectat toate serviciile - voce, date și SMS, a durat aproape 3 ore, susțin sursele citate. Din informațiile HotNews.ro, Telekom are contract de mentenanță a rețelei cu Ericsson România.

Compania a primit de fapt două amenzi, care cumulate au valoarea de 1,1 milioane lei, una pentru ca nu a asigurat disponibilitatea rețelei si alta pentru ca nu a păstrat logo-urile de rețea (date de trafic si pe voce, sms si date). Din informațiile HotNews.ro, Telekom are contract de mentenanță a rețelei cu Ericsson România, dar obligațiile de licență sunt ale Telekom Romania mobile Communications (fostul Cosmote).

https://economie.hot...tie-acestui.htm

#137
wantsome

wantsome

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,846
  • Înscris: 15.05.2017
Foarte bine. Sa-i arda daca nu sunt in stare sa-si faca treaba. Picajele mai mici de dupa probabil vor trece neobservate la autoritati dar sa fii down aproape o zi intreaga la nivel national...

#138
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
E oficial, urmeaza sa apara si pe site.

Amenda de peste 1.000.000 de lei aplicata Telekom Mobile pentru incidentul de securitate din luna martie 2018

„Analiza documentelor transmise de catre Telekom Mobile cu privire la incidentul de securitate care i-a afectat reteaua in luna martie a acestui an a aratat ca au fost incalcari grave ale conditiilor de disponibilitate ale serviciilor furnizate catre utilizatori. A fost cel mai grav incident inregistrat pe piata comunicatiilor electronice din Romania, prin urmare am aplicat acestui furnizor doua amenzi in valoare totala de 1.100.000 de lei”, a declarat Sorin Grindeanu, președintele ANCOM.

ANCOM a sanctionat Telekom Romania Mobile Communications cu doua amenzi contraventionale in cuantum total de 1.100.000 de lei pentru nerespectarea obligatiei prevazute in Licenta de utilizare a frecventelor radio detinuta de a se asigura ca indisponibilitatea retelei este mai mica de 35 de minute intr-un interval de referinta de 6 luni și, respectiv, nerespectarea obligatiei de a pastra log-urile de retea la nivelul de granularitate din Licenta.

Obligatii din licenta de utilizare a frecventelor radio
Conform obligatiilor asumate prin licenta de utilizare a frecventelor radio, furnizorul trebuie sa se asigure ca indisponibilitatea retelei nu depaseste 35 de minute pe o perioada de 6 luni. Pentru ca indisponibilitatea retelei a avut consecinte grave, afectandu-le utilizatorilor posibilitatea de a realiza convorbiri, de a accesa serviciile de poșta electronica, de a accesa serviciile de supraveghere de la distanta a persoanelor sau de a telecomanda dispozitive de siguranta/protectie, Telekom Mobile a primit o amenda in valoare de 600.000 de lei.

O alta obligatie prevazuta in Licenta prevede ca furnizorul sa pastreze log-urile de retea inregistrate pentru o perioada de 6 luni, instrumente folosite pentru a putea demonstra Autoritatii disponibilitatea retelei conform cerintelor impuse. Astfel, furnizorul nu a putut indeplini cererea ANCOM de a transmite log-urile de retea inregistrate pentru ultimele 6 luni la nivelul de granularitate din Licenta, generand astfel dificultati in ceea ce privește analiza efectuata pentru a determina gradul real de indisponibilitate a retelei Telekom Mobile in data de 05.03.2018. Pentru aceasta abatere, Autoritatea a aplicat o amenda in valoare de 500.000 de lei.

Obligatiile furnizorilor in privinta raportarilor incidentelor de securitate
Conform reglementarilor in vigoare, furnizorii de retele şi servicii de comunicatii electronice au obligatia de a lua masurile tehnice şi organizatorice adecvate pentru a gestiona in mod corespunzator riscurile privind securitatea retelelor şi serviciilor de comunicatii electronice, in special pentru a preveni şi limita impactul incidentelor de securitate asupra utilizatorilor şi asupra retelelor interconectate. De asemenea, aceştia au obligatia de a lua toate masurile necesare pentru a garanta integritatea retelelor proprii, astfel incat sa asigure continuitatea furnizarii serviciilor prin intermediul acestor retele.

Incidentele care afecteaza un numar mai mare de 5.000 de conexiuni, timp de cel putin 60 de minute sunt incidente cu impact semnificativ care pot afecta sau ameninta, direct sau indirect, securitatea şi integritatea retelelor şi serviciilor de comunicatii electronice la nivel national sau european.

Edited by danutz1, 23 May 2018 - 16:18.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate