Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Telekom Romania isi asuma "downtime-ul" de zilele trecute.

- - - - -
  • Please log in to reply
137 replies to this topic

#1
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,756
  • Înscris: 06.03.2018
Vă mulțumim pentru înţelegerea și suportul pe care ni le-ați arătat în aceste zile, în contextul disfuncţionalităţilor tehnice în rețeaua noastră mobilă, din data de 5 martie.
Astfel, vă anunțăm că vom oferi reducere la factură şi credit suplimentar la Cartelă, precum şi beneficii adiţionale, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi companii.
   Abonaţii persoane fizice şi companii, clienţi ai serviciilor mobile precum şi cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere echivalentă unei zile de abonament la prima factură lunară emisă după data de 11 martie.

  Clienţii cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienţi). Acesta va fi încărcat automat pe cartelă începând de săptămâna viitoare. Atât reducerea la abonament, cât şi creditul suplimentar vor fi oferite clienţilor automat, fără a fi necesar ca aceştia să parcurgă paşii procedurali din contract.
   În plus, începând din 2 aprilie, toţi clienţii Telekom ai serviciilor pe bază de abonament vor primi gratuit beneficii de voce, SMS şi date NELIMITATE naţional, valabile 30 de zile, pe care aceştia vor putea să le activeze oricând doresc, până la sfârşitul anului. Detalii referitoare la modalitatea de activare a acestor beneficii vor fi disponibile pe www.telekom.ro, începând de luni, 12 martie.
   Pentru clienţii companii care se bucură deja de oferta Freedom cu beneficii nelimitate, Telekom oferă un SIM gratuit cu 2 GB trafic de net 4G, activ pe o perioadă de 30 de zile, pe care aceştia îl pot solicita în magazinele Telekom până la finalul anului 2018.




https://www.facebook...l_rvoFU&fref=nf

Edited by Seiren, 07 March 2018 - 15:14.


#2
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
pot sa dea si gratis ca tot isi pierd clientii

#3
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,756
  • Înscris: 06.03.2018
Momentan e singura care isi asuma ca si Companie de telefonie Mobila niste greseli.. zic si eu ..

Edited by Seiren, 07 March 2018 - 15:33.


#4
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Zici ca e comunicatul lui impuscatul cand marea alocatiile, pensiile, productia la hectar.
Simt si astia ca nu mai au viata multa pe piata din RO.

Edited by gumball3000, 07 March 2018 - 15:46.


#5
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,566
  • Înscris: 31.01.2010
Toti au avut probleme, unii chiar mai mari.
Este OK cum au procedat , nu vor pierde clienti din cauza asta.

#6
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Mie mi se pare ca au procedat corect dpdv al PRului. Daca nu ma insel contractul zice ca se compenseaza perioada in care ai avut serviciul indisponibil dar fiind buba la multa lume au decis ceva colectiv. Normal ca romanul ar vrea si un S9+... :D
Nu sunt client Telekom si nici nu am de gand dar nefiind fanboy al vreunei firme anume spun ca au procedat corect.

#7
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 15.07.2008

 Ion_Bumbu, on 07 martie 2018 - 15:30, said:

Toti au avut probleme, unii chiar mai mari.
Este OK cum au procedat , nu vor pierde clienti din cauza asta.
Ba dimpotriva, o sa se se porteze altii in reteaua lor fiindca o sa fie cea mai buna in curand (printre care cred ca o sa ma numar si eu) . Multi habar nu au ca ei nu au facut altceva decat sa imbunatateasca reteaua masiv in ultima vreme, numai ca un Dorel  nu a facut ce trebuie (in procesul de imbunatatire) si  din cauza lui a ramas reteaua pe butuci o zi.

Edited by stlk, 07 March 2018 - 15:41.


#8
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Oricum, le-a dat umpic in imagine,mai ales ca ei sunt cei alesi pentru sistemul de alerte CMAS si s-au dus naibii in conditii normale,daramite la un cataclism.

#9
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Daca la un cutremur de cateva grade dar care s-a resimtit in Bucuresti s-au blocat toate retelele, crede cineva ca in cazul unui cutremur major (cu cladiri cazute si victime) ar mia functiona vreo retea ore bune?

#10
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

 dreaQ, on 07 martie 2018 - 16:01, said:

Daca la un cutremur de cateva grade dar care s-a resimtit in Bucuresti s-au blocat toate retelele, crede cineva ca in cazul unui cutremur major (cu cladiri cazute si victime) ar mia functiona vreo retea ore bune?
Da, s-ar putea sa mai functioneze vo cateva retele de CS  :))

#11
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Pe mine nu mă pierd. Uite că Telekom își cere scuze.

#12
Pekiasan

Pekiasan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 16.12.2011
Pe mine nu ma pierd de client din 2 motive:
1. Pentru cea mai completa grila TV in ceea ce priveste Science pentru adulti si tineri. Doar asta ma mai intereseaza in grilele tv.
2. Beneficiile pentru cele 2 abonamente de telefonie mobila care , cu un pret sub 5E/lunar/1buc.  , imi acopera mie si sotiei toate nevoile existentiale !

#13
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,544
  • Înscris: 07.02.2003

 Seiren, on 07 martie 2018 - 15:23, said:

Momentan e singura care isi asuma ca si Companie de telefonie Mobila niste greseli.. zic si eu ..
Ei... si altii si-au asumat.

 dreaQ, on 07 martie 2018 - 16:01, said:

ar mia functiona vreo retea ore bune?
De telefonie poate nu, de radio da :)

 Ion_Bumbu, on 07 martie 2018 - 15:30, said:

Toti au avut probleme, unii chiar mai mari.
Este OK cum au procedat , nu vor pierde clienti din cauza asta.
Intr-adevar nu e un motiv sa pleci de la ei pentru atata lucru... dar uite ca am vazut pe FB lume care spune ca pleaca cu toata firma... 100-200 numere etc...

#14
R10

R10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,678
  • Înscris: 29.03.2010

 stlk, on 07 martie 2018 - 15:37, said:

Multi habar nu au ca ei nu au facut altceva decat sa imbunatateasca reteaua masiv in ultima vreme, numai ca un Dorel  nu a facut ce trebuie (in procesul de imbunatatire) si  din cauza lui a ramas reteaua pe butuci o zi.

Acel Dorel a fost angajat prin niste filtre, si trebuie sa aiba cunostinte pentru a face lucrurile cum trebuie. Deci este esecul celui care l-a angajat, deci tot a firmei. Daca a ajuns sa lucreze acolo pe pile, e tot esecul firmei. Deci oricum o iei, nu e de bine.

Faptul ca si-au cerut scuze, si ca ofera reducere o zi si anumite beneficii este foarte ok

#15
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,566
  • Înscris: 31.01.2010

 andreic, on 07 martie 2018 - 17:28, said:


Intr-adevar nu e un motiv sa pleci de la ei pentru atata lucru... dar uite ca am vazut pe FB lume care spune ca pleaca cu toata firma... 100-200 numere etc...
Eu am plecat ca nu m`au vrut!
:D

#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Raman la Telekom pentru net nelimitat pe bune. :)

#17
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,456
  • Înscris: 24.05.2010
Cate companii isi cer scuze la o avarie majora...si cati ofera ceva beneficii gratuite in asemenea cazuri?  
Bravo Telekom ;)

PS. Nu sunt abonat la aceasta companie.

#18
razvan_u

razvan_u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 12.04.2008
Dar acum se simte ceva in plus dpdv calitativ pe voce si/sau date?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate