Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Skoda, 1.6 GPL
Last Updated: Sep 29 2018 18:40, Started by
YOUR_GOD
, Mar 07 2018 13:48
·
0
#1
Posted 07 March 2018 - 13:48
Salut prieteni!
Am o pierdere de ulei pe la un colier la mașina mea și azi am zis să verific nivelul. Dimineață la 8, la rece. Nivelul este OK, ceea ce e ciudat pe că se vede umed acolo la colier, dar am observat ca apare spor așa. Nu e transparent cum era când l-am pus. E lăptos. S-a întâmplat ceva? E spuneți? |
#2
Posted 07 March 2018 - 13:56
Ai umblat recent la masina? E posibil sa se fi slabit,
O alta cauza ar fi condensul/umiditatea din ultimile zile (?) si, fiind de ulei, sa ai urme, fara sa ai o problema anume Edited by Pololica, 07 March 2018 - 14:03. |
#4
Posted 07 March 2018 - 13:59
Pune o poza sa vedem despre ce vorba, uleiul nu prea circula prin furtun, e posibil sa fie de la separator unde gazele din carter sunt trase in admisie - acolo este un colier.
Motorul e cumva un AVU/ BFQ? Edited by dicdobre, 07 March 2018 - 14:00. |
#5
Posted 07 March 2018 - 14:05
@ YOUR_GOD
mai nene, m-ai rupt, am cicit de 4ori ce ai scris si tot nu am inteles care e problema... colierul laptos, uleiul care are spor.... |
#6
Posted 07 March 2018 - 14:18
Ulei laptos. Nu știu ce motor e. Pun poză diseară.
Întrebarea mea era dacă e normal sa fie lăptos uleiul. Coletul este lângă oficiul prin care se pune ulei. E un furtun care iese perpendicular din acel orificiu. Nu e motorul meu, dar cam așa arată și unde am încercuit e colierul. https://imgur.com/a/pXfD1 |
#7
Posted 07 March 2018 - 14:23
uleiul albicios poate fi cauzat de mai multe chestii
- drumuri scurte -> umezeala in ulei -> ar trebui sa ai condens la buson si poate niste mazga... - s-a "taiat" uleiul... din x motive s-a degradat si trebuie schimbat - ajunge lichid de racire in ulei... garnitura... sau pur si simplu e un ulei care se albeste cand e foarte rece. mie de la drumuri scurte imi apare condes la buson.
Spoiler
Edited by arg, 07 March 2018 - 14:34. |
#8
Posted 07 March 2018 - 14:24
Am făcut drumuri scurte, da. Afectează cu ceva? Ulei Castro 5 30 schimbat la sfârșitul lui noiembrie.
|
#10
Posted 07 March 2018 - 14:27
Uleiul nu circula prin furtune ! Aia e spuma alba de la condens si apare in mod majoritar atunci cand faci drumuri scurte . Ar fi nasol daca iti creste nivelul uleiului in baie , atunci ai pierderi de apa pe la garnitura de chiuloasa ! Cati km ai cu uleiul respectiv ?
Edited by Supermax, 07 March 2018 - 14:32. |
|
#11
Posted 07 March 2018 - 14:33
Probabil este un furtun de recirculare al gazelor, de aceea arata mai dubios. Fixeaza si tu mai bine furtunul si strange bine хомут-ul ala .
|
#12
Posted 07 March 2018 - 14:33
Mașinile pe GPL sunt predispuse la a face condens. Am văzut destule cu spumă alba la bușon. Remediază problema colierului, pune și tu un ulei mai de doamne ajută și mai scoate-o și la drum lung.
|
#14
Posted 07 March 2018 - 14:46
#16
Posted 07 March 2018 - 14:59
din decodarea vin-ului masini sau in cartea de identitate a masinii
Edited by arg, 07 March 2018 - 15:08. |
#18
Posted 07 March 2018 - 15:10
Se poate. Pun o poză diseară. Când ajung la PC, las și VIN.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users