Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Skoda, 1.6 GPL
Last Updated: Sep 29 2018 18:40, Started by
YOUR_GOD
, Mar 07 2018 13:48
·
0
#1
Posted 07 March 2018 - 13:48
Salut prieteni!
Am o pierdere de ulei pe la un colier la mașina mea și azi am zis să verific nivelul. Dimineață la 8, la rece. Nivelul este OK, ceea ce e ciudat pe că se vede umed acolo la colier, dar am observat ca apare spor așa. Nu e transparent cum era când l-am pus. E lăptos. S-a întâmplat ceva? E spuneți? |
#2
Posted 07 March 2018 - 13:56
Ai umblat recent la masina? E posibil sa se fi slabit,
O alta cauza ar fi condensul/umiditatea din ultimile zile (?) si, fiind de ulei, sa ai urme, fara sa ai o problema anume Edited by Pololica, 07 March 2018 - 14:03. |
#4
Posted 07 March 2018 - 13:59
Pune o poza sa vedem despre ce vorba, uleiul nu prea circula prin furtun, e posibil sa fie de la separator unde gazele din carter sunt trase in admisie - acolo este un colier.
Motorul e cumva un AVU/ BFQ? Edited by dicdobre, 07 March 2018 - 14:00. |
#5
Posted 07 March 2018 - 14:05
@ YOUR_GOD
mai nene, m-ai rupt, am cicit de 4ori ce ai scris si tot nu am inteles care e problema... colierul laptos, uleiul care are spor.... |
#6
Posted 07 March 2018 - 14:18
Ulei laptos. Nu știu ce motor e. Pun poză diseară.
Întrebarea mea era dacă e normal sa fie lăptos uleiul. Coletul este lângă oficiul prin care se pune ulei. E un furtun care iese perpendicular din acel orificiu. Nu e motorul meu, dar cam așa arată și unde am încercuit e colierul. https://imgur.com/a/pXfD1 |
#7
Posted 07 March 2018 - 14:23
uleiul albicios poate fi cauzat de mai multe chestii
- drumuri scurte -> umezeala in ulei -> ar trebui sa ai condens la buson si poate niste mazga... - s-a "taiat" uleiul... din x motive s-a degradat si trebuie schimbat - ajunge lichid de racire in ulei... garnitura... sau pur si simplu e un ulei care se albeste cand e foarte rece. mie de la drumuri scurte imi apare condes la buson.
Spoiler
Edited by arg, 07 March 2018 - 14:34. |
#8
Posted 07 March 2018 - 14:24
Am făcut drumuri scurte, da. Afectează cu ceva? Ulei Castro 5 30 schimbat la sfârșitul lui noiembrie.
|
#10
Posted 07 March 2018 - 14:27
Uleiul nu circula prin furtune ! Aia e spuma alba de la condens si apare in mod majoritar atunci cand faci drumuri scurte . Ar fi nasol daca iti creste nivelul uleiului in baie , atunci ai pierderi de apa pe la garnitura de chiuloasa ! Cati km ai cu uleiul respectiv ?
Edited by Supermax, 07 March 2018 - 14:32. |
|
#11
Posted 07 March 2018 - 14:33
Probabil este un furtun de recirculare al gazelor, de aceea arata mai dubios. Fixeaza si tu mai bine furtunul si strange bine хомут-ul ala .
|
#12
Posted 07 March 2018 - 14:33
Mașinile pe GPL sunt predispuse la a face condens. Am văzut destule cu spumă alba la bușon. Remediază problema colierului, pune și tu un ulei mai de doamne ajută și mai scoate-o și la drum lung.
|
#14
Posted 07 March 2018 - 14:46
#16
Posted 07 March 2018 - 14:59
din decodarea vin-ului masini sau in cartea de identitate a masinii
Edited by arg, 07 March 2018 - 15:08. |
#18
Posted 07 March 2018 - 15:10
Se poate. Pun o poză diseară. Când ajung la PC, las și VIN.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users