Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Skoda, 1.6 GPL
Last Updated: Sep 29 2018 18:40, Started by
YOUR_GOD
, Mar 07 2018 13:48
·
0
#37
Posted 07 March 2018 - 17:58
Mi se pare mie sau si acela pare umed? Asa este si la mine, tot ansamblul, ca in poza. Exact despre acela este vorba.
|
#38
Posted 07 March 2018 - 18:37
Intrebam mai sus: o fi normal sa fie asa umed? Ca exact asa rata la mine. SI nu stiu daca era asa si inainte, nu-mi amintesc.
|
#39
Posted 07 March 2018 - 19:25
E posibil sa ai fisuri in zona de burduf a furtunului care urca din epurator la busonul de ulei.
|
#40
Posted 07 March 2018 - 19:57
#42
Posted 08 March 2018 - 17:55
Mai fac mâine poze. Azi sunt prea obosit să mai merg la mașină. Eu zic că este și ulei acolo.
|
#43
Posted 08 March 2018 - 17:57
e ulei, probabil e vreo fisura sau garnitura coapta.
sau e garnitura de la capac ceva de genul asta https://www.epiesa.r.../subcat-100379/ mi-ai dat o idee, cu prima ocazie caut codul de la garnitura aia si ma duc sa cumpar una. Edited by arg, 08 March 2018 - 18:20. |
#44
Posted 08 March 2018 - 23:16
M-am tot uitat sa vad in poze unde ai regulatorul si rampa de gaz, ca sa fur niste idei. Din pacate nu ma ajuta, ca vad ca la tine bateria este aprope de parbriz, iar la Octavia pe care vreau sa pun eu gaz, este linga far. Unde ai tu bateria, la octavia astalalta este filtrul de aer. Asa ca ramine doar rampa de studiat, daca merge montata la fel (rampa nu se vede in poze, dar se vede suportul)
Edited by florin71_skoda, 08 March 2018 - 23:17. |
#45
Posted 09 March 2018 - 22:53
#46
Posted 11 March 2018 - 18:22
M-am uitat azi, se pare ca la mine e garnitura de capac supape.
|
|
#47
Posted 11 March 2018 - 20:46
Maine am un drum mai lung. Uleiul e la tara, sper s anu am am nevoie sa completez. O sa vad si cums e comporta, pentru ca drumuri de 300 nu fac prea des.
Pastram legatura. Daca nu uit, pun o poza maine. |
#48
Posted 11 March 2018 - 20:55
Pe acolo se pierde o cantitate infima de ulei.
Schimba colierul cu unul de calitate cu surub, speli cu "curatitor de frane" si aer comprimat si gata. Foloseste uleiul recomandat de producator...lasa-i pe aia de pe topicul despre lubrifianti...aia sunt in lumea lor demult Edited by alexa32, 11 March 2018 - 20:57. |
#49
Posted 11 March 2018 - 21:02
Colierul original e de ok, asigura o presiune constanta iar unul cu surub se poate slabi.
Cel mai simplu il schimba cu unul nou original. Edited by arg, 11 March 2018 - 21:15. |
#50
Posted 11 March 2018 - 21:45
alexa32, on 11 martie 2018 - 20:55, said:
Se vede multisor pe motor, in jos. Nu a picurat sub masina, pentru c am-am uitat sub ea, dar zici ca a tras asa. Crezi ca s-a pierdut putin pe acolo? Adica, tot curge de ceva timp...uleiul e schimbat in nov. Mi-am amintit ca anul trecut, a trebuit sa pun vreo suta mililitri in vara, deci a curs pe acolo. Nu prea ridic capota. Poate dau comanda de colier, chiar maine. Am multe de facut, dar vad eu. Pastram legatura. Colierul acela, se slabeste de la el asa? Ca eu am impresia ca mi-a umblat cineva acolo, cand am schimbat filtre sau ceva si de atunci a inceput. Da, acum as zice ca anul trecut nu curgea. Edited by YOUR_GOD, 11 March 2018 - 21:45. |
#51
Posted 11 March 2018 - 23:01
Din cate am priceput eu, pe acolo e o sita, care se pare ca e infundata cu mazga si din cauza asta e preiunea mare sub capacul ala si fasie gaz cu abur de ulei...
Subiectul asta merita documentare. |
|
#52
Posted 11 March 2018 - 23:07
Sa ma duc la mecanic? Mie colierul mi s-a parut fixat bine.
|
#53
Posted 11 March 2018 - 23:25
Din cate am inteles motorul bse nu are epurator si nici valva pcb.
E doar un racord de sub capacul de ulei la admisie. Acolo unde ai colierul slabit sau furtunul retezat. Edited by arg, 11 March 2018 - 23:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users