Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Motorizari Dacia

* * * * - 4 votes
  • This topic is locked This topic is locked
190 replies to this topic

#19
PaunDutzi

PaunDutzi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 15.01.2012
De doi ani (dec 2015) folosesc un Logan de la servici cu motor de 0,9l/90cp. Am inteles ca a costat in jur de 12000 euro, insa eu nu as da acei bani pe ea.
Cum a spus un user mai sus, de banii aia mi-as cumpara o masina. Avem la firma loganuri, Sandero si stepway. Toate cu motor de 0,9l.
In doi ani au avut probleme minore, dar nu la motor. Cateva au ajuns la 60000km, inclusiv a mea. Revizii facute numai la reprezentanta, fara probleme deosebite.
Ce ma nemultumeste:
-motorul are vibratii la relanti(3 pistoane) si de noua zdrangane ceva pe sub capota la mai multe masini si nimeni nu gaseste ce e.
-cand e rece, chiar si vara(dimineata), uneori cand accelerezi sa fortezi sa iesi dupa o straduta ca sa prinzi un loc in coloana, mai intai da-n nas apoi zvacneste necontrolat(nu doar a mea)
-daca am aerul conditionat pornit, la plecarea de la semafor ii dau mai intai sprit ca sa nu ma claxoneze din spate
-cand e ac pornit, cupleaza si decupleaza compresorul cam de 3 ori in 2 minute. Nu mai spun ca la caldurile din Bucuresti no sa ai racoare in ea ca in alte masini
-acum cu caldura dirijata la picioare imi ingheata picioarele pt ca distributia aerului pe zone nu se face corect. oriunde dai butonul e aprox la fel.
-la depasiri sta bine, dar daca bate vant din fata mergi precum o frunza, leganat(la viteze mari)
-de la scaune dupa drumuri lungi te dor salele
-consumul nu e prea grozav: pe autostrada cu 2 persoane si truse de scule aferente, mergand la limita superioara a vitezei(130-140km/h), abia scade sub 8%. Pe distante lungi la viteze de 100km/h sau mai putin consumul scade la 6-6,3%
-tabla=conserva. M-a lovit un golf din spate si m-a aruncat intrun Citroen micut de m-a facut zdrente si in spate si in fata. Citroenul avea doar putin indoit capacul de la portbagaj, iar eu farurile, bara, capota ambele aripi bagate in usi.
Trage si tu concluziile.

Edited by PaunDutzi, 04 March 2018 - 20:37.


#20
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011

 Deenman, on 04 martie 2018 - 20:33, said:

Your_good vorbeste ca si cum ar merge zilnic doar cu Porche, si defapt se taraie cu un Opel, sau o skoda, sau mai stiu e ce tigaie cu kilometraj dat peste cap. Scuteste-ma.

Am luat seat leon dotat bine de tot, cu 50.000km cu 12.000euro si nu l-as mai lua inca odata, mi-as lua Logan de 1-2 ani cu 6000-7000euro.

Din curiozitate, ce a avut Leon ala la 50k?Ca o cunostinta apropiata( merg si eu rar cu ea) are un Leon care are 140k si a schimbat doar consumabile din 15k in 15k.Nu aschimbat nici macat o bucsa si nu bate nimic, masina merge foarte bine, daca ii pun acolo pe bord 20k, tu vei spune ca are 20k(nu ai cum sa te prinzi ca are 140k).O prinzi eventual dupa ultima intrare in reprezentanta la 60k, altfel nu ai cum pt ca merge extrem de bine, nu-s semne de uzura si are piesele originale plus sigilii din fabrica.O sa te invarti mult si bine pe langa ea , nu ai de unde s-o agati.

Edited by ionutz_joe2009, 04 March 2018 - 20:55.


#21
alex0511

alex0511

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 04.03.2018

 YOUR_GOD, on 04 martie 2018 - 20:19, said:

Iti recomand cu caldura sa testezi si altceva. Mai ales dupa cele scrise de tine mai sus. Mai ales.


Recomandari?

#22
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Vorbeste in alta parte, astea nu sunt probleme. Probleme sunt cand iti cad piesele, si sa vii sa-mi zici ca la alte masini nu face asa, pai tu compari Logan cu golf? un logan dotat e 12.000euro un golf dotat e 25.000euro bulanache.

E bun loganul, costa putin, e suficient de sigur pentru oras, nu e bun la drum lung, ca e instabil, si n-are frane bune, dar in oras este excelent, mai ales la ce cratere si canale avem.

Vibratia aia de nu stii nici tu si nici alti 10000 de oameni vine de la teava de aer conditionat care e prinsa fara suficient cauciuc in colierele de prindere, se remediaza in 10 minute, sau te duci la reprezentanta ca e mega cunoscuta problema. daca dadeai un search o rezolvai deja, dar mai bine dai basini despre el, si ca mai bine ti-ai lua alta masina alergata decat sa dai 12.000euro pe un logan.

#23
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Ambele motoare sunt slabe insa strict intre cele doua ar merge pe 1.5dci pt. ca e cu 4 cilindri si are cuplu mai mare.
Cu 10 mii euro iei masina buna, cu o clasa mai sus, de ex. Golf dar daca vrei musai Logan (si variantele Sandero, Duster) atunci neaparat motor cu turbina (indiferent ca e benzina sau motorina).

 Deenman, on 04 martie 2018 - 20:38, said:

E bun loganul, costa putin
Numai pentru cine nu are cerinte de calitate si siguranta, singura cerinta e sa coste putin

Edited by Kroghy, 04 March 2018 - 20:41.


#24
blade0blade

blade0blade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 29.09.2015

 PaunDutzi, on 04 martie 2018 - 20:34, said:

-tabla=conserva. M-a lovit un golf din spate si m-a aruncat intrun Citroen micut de m-a facut zdrente si in spate si in fata. Citroenul avea doar putin indoit capacul de la portbagaj, iar eu farurile, bara, capota ambele aripi bagate in usi.
Trage si tu concluziile.

Ce imi place mie cum caracterizeaza tabla unei masini, dupa grosimea si cat de putin se indoaie ! Ce sa vezi, Volvo face masini care se fac armonica la impact, pentru ca prioritatea este pasagerul, nu tabla. Asta nu inseamna ca Dacia face acelasi lucru. Nicidecum ! Tabla la Dacia e cam varza, dar caracterizarea se face pe alte baze.

In aceeasi ordine de idei, un Smart daca loveste orice, ramane intact ! Doar ca tu te dezmembrezi in el, ca socul il iei tu...

#25
alex0511

alex0511

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 04.03.2018

 PaunDutzi, on 04 martie 2018 - 20:34, said:

De doi ani (dec 2015) folosesc un Logan de la servici cu motor de 0,9l/90cp. Am inteles ca a costat in jur de 12000 euro, insa eu nu as da acei bani pe ea.
Cum a spus un user mai sus, de banii aia mi-as cumpara o masina. Avem la firma loganuri, Sandero si stepway. Toate cu motor de 0,9l.
In doi ani au avut probleme minore, dar nu la motor. Cateva au ajuns la 60000km, inclusiv a mea. Revizii facute numai la reprezentanta, fara probleme deosebite.
Ce ma nemultumeste:
-motorul are vibratii la relanti(3 pistoane) si de noua zdrangane ceva pe sub capota la mai multe masini si nimeni nu gaseste ce e.
-cand e rece, chiar si vara(dimineata), uneori cand accelerezi sa fortezi sa iesi dupa o straduta ca sa prinzi un loc in coloana, mai intai da-n nas apoi zvacneste necontrolat(nu doar a mea)
-daca am aerul conditionat pornit, la plecarea de la semafor ii dau mai intai sprit ca sa nu ma claxoneze din spate
-cand e ac pornit, cupleaza si decupleaza compresorul cam de 3 ori in 2 minute. Nu mai spun ca la caldurile din Bucuresti no sa ai racoare in ea ca in alte masini
-acum cu caldura dirijata la picioare imi ingheata picioarele pt ca distributia aerului pe zone nu se face corect. oriunde dai butonul e aprox la fel.
-la depasiri sta bine, dar daca bate vant din fata mergi precum o frunza, leganat(la viteze mari)
-de la scaune dupa drumuri lungi te dor salele
-consumul nu e prea grozav: pe autostrada cu 2 persoane si truse de scule aferente, mergand la limita superioara a vitezei(130-140km/h), abia scade sub 8%. Pe distante lungi la viteze de 100km/h sau mai putin consumul scade la 6-6,3%
-tabla=conserva. M-a lovit un golf din spate si m-a aruncat intrun Citroen micut de m-a facut zdrente si in spate si in fata. Citroenul avea doar putin indoit capacul de la portbagaj, iar eu farurile, bara, capota ambele aripi bagate in usi.
Trage si tu concluziile.

Mi se pare putin exagerat,mai ales aia cu aerul.

#26
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 alex0511, on 04 martie 2018 - 20:41, said:

Mi se pare putin exagerat,mai ales aia cu aerul.
Nu e deloc exagerat, asta am observat si eu de multe ori. AC-ul de la Dacia e de tip on-off, porneste si se opreste, nu e ca la VW-Audi unde are sarcina variabila in functie de incarcare.
Pana la urma nu poti cere la o masina de 5 mii euro componente de masina de 15 mii euro.
Cel mai grav e ca asa e la toate capitolele, mai ales la siguranta dar cine vrea masina pt. angajati (mai alex la taximetrie) e ok.

Edited by Kroghy, 04 March 2018 - 20:44.


#27
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Si atunci de ce crezi ca omul se uita cu 11.000euro la o masina noua? pentru ca are buget mic. Jesus christ, la ce voiai sa se uite? la un a4 b8 cu 300.000km? azi am vazut un e klass 2014 cu 298.000km pe bord la 14.000euro, la de astea sa se uite? voi ce naiba aveti in cap?

#28
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Unii s-au nascut in Bentley... fac pariu ca si la ala gasesc ceva probleme si vor fi nemultumiti...

#29
blade0blade

blade0blade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 29.09.2015
Este super exagerat. Fratemiu conduce un Mcv din 2010. Baga aer conditionat si caldura prea bine. Nici Passatul lui, propritate personala, nu baga asa aer cald. Aaa, si MCV-ul ala, acum are 160k km, peste 1 000 000. Nu am gresit nici un 0 ! Am pus poze pe forum la momentul cand se apropia de 1 000 000. Este diesel, 1.5, s-au schimbat la el doar uzuale, si 2 seturi de bujii

PS: tabla e mancata la raze... sunt praf la capitolul asta.
PSS: am prieten cu Audi A4 2011, cu tabla la fel de praf... Banuiesc ca se intampla de la porcariile ce le arunca DRUMARII pe strazi iarna...

Edited by blade0blade, 04 March 2018 - 20:47.


#30
PaunDutzi

PaunDutzi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 15.01.2012

 Deenman, on 04 martie 2018 - 20:38, said:

Vorbeste in alta parte, astea nu sunt probleme. Probleme sunt cand iti cad piesele, si sa vii sa-mi zici ca la alte masini nu face asa, pai tu compari Logan cu golf? un logan dotat e 12.000euro un golf dotat e 25.000euro bulanache.

E bun loganul, costa putin, e suficient de sigur pentru oras, nu e bun la drum lung, ca e instabil, si n-are frane bune, dar in oras este excelent, mai ales la ce cratere si canale avem.

Vibratia aia de nu stii nici tu si nici alti 10000 de oameni vine de la teava de aer conditionat care e prinsa fara suficient cauciuc in colierele de prindere, se remediaza in 10 minute, sau te duci la reprezentanta ca e mega cunoscuta problema. daca dadeai un search o rezolvai deja, dar mai bine dai basini despre el, si ca mai bine ti-ai lua alta masina alergata decat sa dai 12.000euro pe un logan.
Lucrezi cumva in vanzari la dacia?
Te rog nu jigni ca stiu si eu sa vb urat dar nu ma cobor la mintea ta!
Aici sunt doar pareri pro si contra despre dacii cu motor de 0,9 si 1,5. Nimeni nu-ti baga pe gat alta masina decat cea pe care ti-o doresti.
Esti mare patriot de sari asa de cur in sus pt dacia?

#31
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,897
  • Înscris: 14.08.2007

 alex0511, on 04 martie 2018 - 20:00, said:

Masina va fi folosita in oras,facultate-acasa,acasa-parinti,si in weekend pana la munte sau mare.Ma gandeam sa optez pentru benzina,deoarece nu imi prea place zgomotul de diesel,dar ma sperie diferebta de capacitate
N-are de ce sa te sperie, 0.9 TCe trage ok, am facut un scurt drive-test cu el, inclusiv la deal, cu A/C pornit. Iar turbo-urile mici deja sunt de ceva vreme pe piata. Eu am 1.0 TSI (e drept, 115 CP) pe Octavia care e mai mare si mai grea cu vreo 160 de kg si se descurca excelent. La diesel iti trebuie motor mai mare ca sa scoti aceeasi putere, nu e nimic de speriat in asta.

Uite vreo doua teste de acceleratie de-a mele cu un motor de asta mic:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/I8O9Sm9o8Is?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fJues-TcO3M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Sau o accelerare la deal, o panta moderata e drept (se vede cum trec pe langa semnul de panta, 6%):
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FdU_2vBAZe8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Si un test de consum urban la mers economic (traversarea Clujului de la est la vest, trecand prin zona ultra-centrala, la o ora "normala"):
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PYqAOcwnDHQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
(sigur, in mod normal orasul poate fi mai aglomerat, motorul nu e deja incalzit ca in test, o mai calci pe la semafoare, etc - deci nu vei scoate consumul asta in mod normal, dar in anumite conditii e posibil si un astfel de consum in oras).

PS: Am avut Dacie Logan 11 ani ... concluzia mea e ca e o masina care are costuri minime de intretinere si foarte putine batai de cap, cu care iti poti face treaba. La un second nu ai avantajul asta, te duci in service mult mai des. Am trecut la Octavia pentru ca erau cateva chestii pe care le doream si Dacia nu le oferea ... daca le-ar fi oferit poate ca luam din nou un Logan. A, si am avut 1.4 MPI (75 CP) unde chiar simteai A/C-ul cand il porneai, insa 0.9 TCe trage in mod cert semnificativ mai bine, ti-am zis, am mers la deal cu A/C pornit si tragea ok.

Edited by utopium, 04 March 2018 - 20:57.


#32
alex0511

alex0511

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 04.03.2018
Oameni,mai calm.Doar caut o masina NOUA in jurul de 13-15000.Si decat sa iau un focus in banii astia care nu are mai nimic pe el,mai bine iau o dacie.

#33
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Kroghy, on 04 martie 2018 - 20:44, said:

Nu e deloc exagerat, asta am observat si eu de multe ori. AC-ul de la Dacia e de tip on-off, porneste si se opreste, nu e ca la VW-Audi unde are sarcina variabila in functie de incarcare.
Pana la urma nu poti cere la o masina de 5 mii euro componente de masina de 15 mii euro.
Cel mai grav e ca asa e la toate capitolele, mai ales la siguranta dar cine vrea masina pt. angajati (mai alex la taximetrie) e ok.

De fapt ingheti ca un carnat in VW daca faci doar 5-6 km in oras. Cu dubluclimatronicu lu peste prajit.  Ia un Logan cinstit, benzina, aspirat daca se mai gaseste si o sa ai bani de benzina. DAca faci mai multi km un gpl este excelent. Eu am avut si Passat TDI si Duster si logan. Am ramas cu loganul si cu dusterul, amandoua benzinare aspirate. Dupa 13 ani cu loganul si 6 cu dusterul sunt supermultumit. Inclusiv de caldura iarna in cei 6 km pana la munca !

@utopium vad ca te duci la 11%.  Eu cu loganul 1.4 am media 8.5 in oras. Daca ma stradui si merg ca mosii  cred ca ajung si la 5... Cu ochii in consumul instantaneu... Ce zice sarmana turbina la 1200 RPM....

Edited by bumpocbum, 04 March 2018 - 20:58.


#34
blade0blade

blade0blade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 29.09.2015

 alex0511, on 04 martie 2018 - 20:48, said:

Oameni,mai calm.Doar caut o masina NOUA in jurul de 13-15000.Si decat sa iau un focus in banii astia care nu are mai nimic pe el,mai bine iau o dacie.
Amigo la 15k, ar merita sa mergi la o reprezentanta Opel sa iti faca o oferta la un Astra... Posibil sa iti faca o oferta in banii aia

#35
PaunDutzi

PaunDutzi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 15.01.2012
De frane sunt foarte multumit. Am condus (tot de la firma) polo(diesel 1,4 in 3 pistoane) si seat cordoba pe benzina si erau mult mai proaste la frane. Loganul il compar la frane cu octavia.

#36
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 blade0blade, on 04 martie 2018 - 20:45, said:

Este super exagerat. Fratemiu conduce un Mcv din 2010. Baga aer conditionat si caldura prea bine. Nici Passatul lui, propritate personala, nu baga asa aer cald. Aaa, si MCV-ul ala, acum are 160k km, peste 1 000 000. Nu am gresit nici un 0 ! Am pus poze pe forum la momentul cand se apropia de 1 000 000. Este diesel, 1.5, s-au schimbat la el doar uzuale, si 2 seturi de bujii

PS: tabla e mancata la raze... sunt praf la capitolul asta.
PSS: am prieten cu Audi A4 2011, cu tabla la fel de praf... Banuiesc ca se intampla de la porcariile ce le arunca DRUMARII pe strazi iarna...

Mai ai poze ?
Este adevarat, toate astea se intampla la tabla din cauza ca iarna se da cu sare, la spalatorii iarasi da cu jetul prea aproape si folosesc diferite spume care nu o sa le vezi in afara. O masina adusa din afara nu are rugina cum are una din tara. Am vazut si a4 b8 al unui prieten, tot e ruginit...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate