Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Recomandare baterie auto

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
495 replies to this topic

#91
razvi_gyl

razvi_gyl

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 10.02.2011

 robylup, on 22 decembrie 2018 - 08:53, said:

Ceva iti scapa sigur, daca in top 4 a fost si Banner, uita de toate si alege Banner. Grosimea placilor si masa totala nu arata neaparat rezistenta in timp a unei baterii la descarcari accidentale sau la masina cu uzura. Bine, acum sper ca vorbim de baterii din aceiasi gama de calitate. Caranda sare, aici nu exista termen de comparatie, ai bagat o baterie facuta in Romania, de un nene inginer pensionat de la Acumulatorul Bucuresti cu niste giganti cu traditie. Topla e o baterie mai mult decat decenta, la banii aia, dar tehnologia e un pic invechita, in schimb cand vorbim de EXIDE/TUDOR/DETA/FULMEN, sunt baterii care in gama premium incorporeaza cele mai noi tehnologii, de la inlocuirea calciului pana la 70% cu carbon, care previne sulfatarea precoce, pana la incarcare rapida.
Banner, pe langa Exide, e cel care face calitate OE si pt aftermarket. Ca sa iti faci o idee, asta vara, am avut in promotie Banner StartingBull 55Ah la 180lei si 70Ah la 250 lei. Erau la pret de Rombat Cyclon, o baterie cu tehnologie veche de 20 de ani. Am vandut in jur de 500 de baterii si pana la ora actuala nu am avut una reclamata. Atentie, vorbim de gama de jos de la Banner.
Pai cum facem cu Caranda, care o am de 5 ierni, pe un 1.5 diesel clasic,an fabricatie 1996.care foloseste bujiile si vara pe 40 grade?
Sa zic ca-i bagaboanta ? Poate e....din cauza pretului,care a fost de 130 ron si sunt sigur ca nu sunt singurul multumit
Am luat Macht AGM,acum cateva luni,peste 6 cred,la graba,m a parasit in drum cea originala,e foarte buna,sta masina cu farurile aprinse,ventilator habitaclu si ce o mai fi pe acolo cat fumez o tigare si nu porneste motorul pana nu ma urc sa calc ambreiajul.
Eu stiu cazuri in care din pedigree bun au iesit progenituri proaste si invers :)
Drumuri netede !

#92
Benoit

Benoit

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 18.01.2009

 Swerige, on 05 septembrie 2018 - 10:26, said:

Am achizitionat un acumulator Tudor High Tech TA722
Se pare ca are o vechime >1 an: 7DC17Y2
Mi-a oferit 3 ani garantie...Ramane de vazut cum se comporta..
Salut ! Ar fi interesant de aflat cum te pretinzi ( multumit sau mai putin multumit) dupa un an de la achizitie.
Intreb pentru ca azi am constatat ca Varta Blue Dynamic 80Ah nu a mai pornit Passatul 1,9TDI dupa doar 3 ierni  si a trebuit sa ma reorientez.
Am hotarat sa evit Bosch, Varta si Rombat pentru ca feedback-ul apropriatilor mei a fost negativ. Adica mor aproape imediat dupa expirare garantie.
Am achizionat Tudor High-Tech 85Ah fiind fortat inclusiv de dimensiunile fizice ale bateriei care la Passat B5.5 (2004) are prindere de tip B13 si orice alte dimensiuni nu s-ar potrivi perfect in locasul respectiv.
Garantie 2 ani, achizitionata online de la www.acu-shop.ro
Acuma ce sa zic, banii-s dati urmeaza sa vad in timp cat de "inspirata/profitabila " a fost achizitia.
O sa incerc sa revin pe parcursul anilor cu un feedback.

Referitor la Varta care a clacat dupa 3 ierni trebuie sa mentionez ca masina statea 1-2 uneori chiar 3 saptamani consecutive fara sa fie pornita, ca urmare a faptului ca zilnic in oras folosesc alta masina mai mica, de 2 locuri. Doar pentru deplasari de weekend/concediu ( 3 persoane ) foloseam Passatul. Posibil ca aceste sincope dese de stationare sa stea la baza decesului bateriei atat de devreme.

As aprecia orice feedback venit din partea unor "utilizatori" de acumulatori Tudor, indiferent de vechimea si/sau tipul bateriei.
Doar ca info: "Varta Blue Dynamic 80Ah" are exact aceleasi dimensini cu "Tudor High-Tech 85Ah TA852".

Edited by Benoit, 23 October 2019 - 14:24.


#93
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
@Benoit Odata ce masina sta cate 3 saptamani nepornita, nu poti da vina pe baterie. In certificatul de garantie spune clar ca bateria are o durata medie de viata de 4 ani de zile, asta in cazul ca e folosita si are intodeauna o incarcare de peste 90%.
Ai facut bine ca ai luat Tudor (Exide), tehnologia bazata pe carbon ajuta la sulfatarea precoce, exact ce s-a intamplat cu varta ta.
In schimb nu inteleg de ce pui bateriile asa mari, exista baterii mai mici cu curentul de descarcare similar sau mai mare, cu cat e bateria cu capacitatea mai mare, cu atat se incarca mai greu.
In cazul tau , un 77 era arhisuficient. VW recomanda pt motoarele 1.9/2.0 tdi un curent minim de 680A, un 77 Varta Silver are 780A, un 77 Exide(Tudor) are 760A. Economiseai 50 de lei si aveai sanse sa te tina mai mult.

#94
DrLexic

DrLexic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 01.08.2010
Acum depinde si de cat de scurte sunt drumurile. Bateria trebuie sa aiba timp sa se incarce. Iarna se incarca mai greu din cauza temperaturilor. Eu pe Audi 2.0 tdi am de 110ah, Varta Silver Dynamic. Ulterior am aflat ca puteam alege dintre 3 variante mai slabe, desi producatorul mentioneaza ca si de 110 pot pune. Cea decedata a fost la fel. A tinut 4-5 ani. Vedem cat tine asta.

Edited by DrLexic, 24 October 2019 - 09:45.


#95
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 DrLexic, on 24 octombrie 2019 - 09:44, said:

Acum depinde si de cat de scurte sunt drumurile. Bateria trebuie sa aiba timp sa se incarce. Iarna se incarca mai greu din cauza temperaturilor. Eu pe Audi 2.0 tdi am de 110ah. Ulterior am aflat ca puteam alege dintre 3 variante mai slabe, desi producatorul mentioneaza ca si de 110 pot pune. Cea decedata a fost la fel. A tinut 4-5 ani. Vedem cat tine asta.
La tine intradevar se pot pune mai multe variante, pana la 110Ah, cu conditia sa codezi bateria cu amperajul nou.

#96
DrLexic

DrLexic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 01.08.2010
Am luat fara codul acela BEM (battery energy management) pentru ca am dat cam 600 de lei. Cele cu cod BEM sunt 1100-1200 lei in reprezentanta. Se poate folosi codul BEM de la alta baterie acelasi model si acelasi amperaj. Codarea se face cu VCDS sau alt tester in doua campuri, din ce-mi aduc aminte.

#97
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 DrLexic, on 24 octombrie 2019 - 09:48, said:

Am luat fara codul acela BEM (battery energy management) pentru ca am dat cam 600 de lei. Cele cu cod BEM sunt 1100-1200 lei in reprezentanta. Se poate folosi codul BEM de la alta baterie acelasi model si acelasi amperaj. Codarea se face cu VCDS sau alt tester in doua campuri, din ce-mi aduc aminte.
In reprezentantele autorizate de marcile de baterii, exista scule speciale care nu necesita cod BEM. Au o baza de date, alegi amperaj, tipul tehnologiei bateriei, marca si el genereaza automat codul.

Edited by robylup, 24 October 2019 - 09:51.


#98
Benoit

Benoit

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 18.01.2009
Cum am scris mai sus in postul 92, am achizitionat si montat un acumulator Tudor High-Tech de 85Ah pe un Passat 1,9 diesel. Incarcarea cu motorul pornit fara consumatori a aratat valoarea de 13,8V.
E ok, da?

Am avut o surpriza cand am dat Varta jos, se pare ca am incurcat lucrurile si am dat informatii eroante, aspect care nu-mi sta in caracter si ca atare am revenit cu corecturi.
Sa dam Cezarului ce este al Cezarului! Se pare ca Varta nu a fost asa de "slaba" cum am enuntat mai sus si explic imediat de ce.

Bateria veche a fost Varta Silver Dynamic de 80Ah(model F18) nu Blue Dynamic asa cum scris mai sus si a tinut fix 6 ani, nu 3 ierni. (Masina cu 2 locuri are Varta Blue Dynamic cumparata acum 3 ierni, va rog scuzati greseala). Blue Dynamic-ul merge ok , masina folosind-o zilnic.

Lucrurile s-au clarificat in mintea mea cand am gasit certificatul de garantie si factura in dosarul de service ptr Passat si am descoperit ca am cumparat-o in  Oct 2012 si a tinut pana acum in 23 Oct 2019. Varta Silver Dynamic nu a fost asa de rea, si-a facut serviciul timp de 6 ani in conditiile in care cum am spus masina nu a circulat decat episodic in weekend-uri, nu zilnic.

Astept cu curiozitate sa vad daca produsul patentat de domnul Henri TUDOR va fi cel putin la fel de longeviv ca Varta Silver Dynamic.

@ Robylup , O sa tin cont de sfatul tau pe viitor, nu o sa mai iau baterii asa mari. Multumesc.

#99
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 Benoit, on 24 octombrie 2019 - 22:55, said:

Astept cu curiozitate sa vad daca produsul patentat de domnul Henri TUDOR va fi cel putin la fel de longeviv ca Varta Silver Dynamic.


Produsul patentat de nenea Henri saracul nu mai exista demult. Firma Tudor, ca de altfel si altele, gen Fulmen, Centra, Deta samd baterii cu renume in tarile in care au fost fabricate/dezvoltate au fost inghitite de conglomeratul american Exide. Daca te uiti si pe Tudor-ul tau, scrie clar, by Exide. Ok, toate aceste baterii nu mai folosesc nimic din ce foloseaua inainte de ïnghitire" ci sunt baterii Exide cu alta eticheta, tehnlogie exclusiv dezvoltata si patenta de Exide

Quote

Tudor is a lead-acid battery brand founded by Henri Tudor in 1890 and is now owned by Exide Technologies.  
S-au schimbat multe de cand a scos el bateria venerata de jumatate de europa, chiar daca principul e acelasi, chimia e mult diferita.

Edited by robylup, 25 October 2019 - 10:11.


#100
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 Benoit, on 24 octombrie 2019 - 22:55, said:

Cum am scris mai sus in postul 92, am achizitionat si montat un acumulator Tudor High-Tech de 85Ah pe un Passat 1,9 diesel. Incarcarea cu motorul pornit fara consumatori a aratat valoarea de 13,8V.
E ok, da?

Am avut o surpriza cand am dat Varta jos, se pare ca am incurcat lucrurile si am dat informatii eroante, aspect care nu-mi sta in caracter si ca atare am revenit cu corecturi.
Sa dam Cezarului ce este al Cezarului! Se pare ca Varta nu a fost asa de "slaba" cum am enuntat mai sus si explic imediat de ce.

Bateria veche a fost Varta Silver Dynamic de 80Ah(model F18) nu Blue Dynamic asa cum scris mai sus si a tinut fix 6 ani, nu 3 ierni. (Masina cu 2 locuri are Varta Blue Dynamic cumparata acum 3 ierni, va rog scuzati greseala). Blue Dynamic-ul merge ok , masina folosind-o zilnic.

Lucrurile s-au clarificat in mintea mea cand am gasit certificatul de garantie si factura in dosarul de service ptr Passat si am descoperit ca am cumparat-o in  Oct 2012 si a tinut pana acum in 23 Oct 2019. Varta Silver Dynamic nu a fost asa de rea, si-a facut serviciul timp de 6 ani in conditiile in care cum am spus masina nu a circulat decat episodic in weekend-uri, nu zilnic.

Astept cu curiozitate sa vad daca produsul patentat de domnul Henri TUDOR va fi cel putin la fel de longeviv ca Varta Silver Dynamic.

@ Robylup , O sa tin cont de sfatul tau pe viitor, nu o sa mai iau baterii asa mari. Multumesc.
Iar ne-ai indus in eroare.
Nu a tinut nici 3 si nici 6 ani :))

Eu cred ca vrei sa-i faci reclama :))

#101
gabriel525

gabriel525

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 06.08.2019

 robylup, on 25 octombrie 2019 - 10:10, said:

Produsul patentat de nenea Henri saracul nu mai exista demult. Firma Tudor, ca de altfel si altele, gen Fulmen, Centra, Deta samd baterii cu renume in tarile in care au fost fabricate/dezvoltate au fost inghitite de conglomeratul american Exide. Daca te uiti si pe Tudor-ul tau, scrie clar, by Exide. Ok, toate aceste baterii nu mai folosesc nimic din ce foloseaua inainte de ïnghitire" ci sunt baterii Exide cu alta eticheta, tehnlogie exclusiv dezvoltata si patenta de Exide

S-au schimbat multe de cand a scos el bateria venerata de jumatate de europa, chiar daca principul e acelasi, chimia e mult diferita.

buna seara,am nevoie de baterie (cred)pt BMW 525d 218 cai din 2014.105 am ma puteti ajuta?

#102
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 gabriel525, on 13 noiembrie 2019 - 20:28, said:

buna seara,am nevoie de baterie (cred)pt BMW 525d 218 cai din 2014.105 am ma puteti ajuta?
Iti trebuie baterie AGM, nu poti pune bateria clasica plumb-acid. La montaj trebuie facuta codarea bateriei in ecu-ul masinii si resetat ibs-ul.
Bateriile compatibile sunt:
605901095 D852 VARTA Start Stop Plus (AGM)
0092S5A150 Bosch AGM 105AH
EK 1050 Acumulator Exide AGM
605 01 Acum. Banner Running Bull AGM

#103
sionut

sionut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 26.05.2005
Buna ziua,
Am si eu nevoie de un acumulator pentru o Mokka Benzina 4x4 140 cai. Imi puteti spune ce acumulatori sunt compatibili si ce ar trebui sa cumpar ?

Multumesc !

#104
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
ce an? start/stop?

#105
sionut

sionut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 26.05.2005
Masina este cumparata in 2014 si are start/stop.

#106
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
570500076 D842 Varta Efb 70Ah
570901076 D852 Varta Agm 70Ah
EK700 Exide Agm 70Ah
570 00 Banner Running Bull EFB 70Ah
570 01 Banner Running Bull AGM 70Ah

Atentie, sunt unele opeluri care nu sunt facute pt zona noastra si au baterii mai mari chiar daca motorul e mic. Poate fi de 80Ah sau chiar de 95Ah din fabrica, in cazul asta pui la fel.
Atentie, daca ai din fabrica AGM, pui doar AGM, EF-ul iese din discutie.
Atentie, bateria necesita codare dupa schimbare chiar daca are aceleasi specificatii

Edited by robylup, 18 November 2019 - 09:28.


#107
sionut

sionut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 26.05.2005
Am cautat Banner (in Romania) cu specificatiile date de tine: "570 01 Banner Running Bull AGM 70Ah" si gasesc doar cu 720A curent pornire.

Pe bateria mea (cea care tocmai a cedat) scrie ceva de genul CCA: 760. Banuiesc ca se refera la acel curent de pornire.

Banuiesc ca imi trebuie exact 760A, exact ca cea din fabrica, nu ?

#108
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Te asigur ca are mai mult ca pe eticheta, dar daca vrei exact 760 ia exide sau varta

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate