Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Recomandare baterie auto

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
495 replies to this topic

#73
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 09.01.2010
Unde as putea sa fac niste "teste" pe bateria achizitionata?  Sa fie o persoana care "stie cu ce se mananca" si asta pentru ca am niste dubii in privinta acestui acumulator.
Detin un multimetru digital, deci o tensiune pot masura si eu. Dar ma gandesc ca e nevoie de ceva mai profi.
Multumesc!

Edited by Swerige, 09 September 2018 - 17:30.


#74
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
tehnic toti care vand baterii trebuie sa aiba in dotare un tester, practic degeaba il au, daca il au, dupa experienta ta avuta cu cei de la care ai cumpat. Cauta un Rombat, au campanie cu verificari gratuite

#75
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 09.01.2010
Presupun că motorul a funcționat și prin urmare bateria s-a încărcat. Cat durează până se încarcă pe mașină? Dacă masor după câteva ore și admit că nu a existat consum cât trebuie sa am tensiune?

#76
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Ideal intre 12,6v si 12,9v. Acum depinde de aparatul tau cat e de e precis. Daca vrei sa vezi consumul in gol, iti trebuie 2 clestisori pt aparatul tau de masura si poti verifica singur.
Intrebarea ta

Quote

Cat durează până se încarcă pe mașină?
nu are raspuns, sunt atatea variabile de luat in calcul incat un matematician ar trebuii sa calculeze.

Edited by robylup, 10 September 2018 - 11:05.


#77
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 09.01.2010

 robylup, on 10 septembrie 2018 - 11:04, said:

Ideal intre 12,6v si 12,9v. Acum depinde de aparatul tau cat e de e precis. Daca vrei sa vezi consumul in gol, iti trebuie 2 clestisori pt aparatul tau de masura si poti verifica singur.
Cand am cumparat-o p-asta, la masuratoarea vanzatorului, a iesit 12.54 V dar presupun ca era cam descarcata
Am sa leg multimetrul in serie sa masor curentul fara consumatori, sa elimin din ecuatie curentii paraziti. Treaba asta trebuia sa o faca ala.
Poate am ocazia sa masor la diversi daca se situeaza in plaja de valori 12,6v -12,9v

Edited by Swerige, 10 September 2018 - 11:20.


#78
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Asta e ideal, tehnic o sa gasesti intre 12.4v si 12.7 volti, la cateva ore dupa ce a fost dupa ce s-a oprit masina

#79
BIBION

BIBION

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 17.09.2008
Am pus pe slz Caranda 55Ah560A(EN). Tudorul echivalent a decedat dupa 1,8 ani. Sunt curios ce si cum. Are cineva vreo referinta despre marca asta. Dupa `89 am folosit diverse Bosch, Tudor, Varta, Chloride dar ce mai fiabila  a fost TopLa.

#80
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
@BIBION Ciudat sa cada Tudor asa repede. I-ai facut ceva teste? Ai incerat sa o incarci sau pur si simplu ai schimbat-o cand nu a mai pornit?

Edited by robylup, 14 September 2018 - 11:07.


#81
BIBION

BIBION

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 17.09.2008
Slz o folosesc di luna martie  mai rar. Intr-o zi am vazut ca ledul de la imo nu mai palpaie. Am butonat.Mai piuia un singur consumator. Buzzeru de usa deschisa si ala anemic.Din cate tin minte nu am lasat ceva aprins, pornit.Masina a stat cam 20 de zile neatinsa.Ultimele drumuri au fost numai in oras uneori seara. Am luat la primul service cunoscut o baterie nici prea prea nici foarte foarte.Caranda cu pricina la 250 roni.Montat pornit, fct. Verificat la service incarcarea :totul ok.Azi dimi am gasit actele de la Tudor (9.01.2017). Am mai avut prin `90 un Tudor care a cazut mort la 2 ani si o zi.Nu am mai incercat incarcari etc. Nu am curte garaj etc. Masinile mele dorm in strada. Si la varsta si salele mele nu mai car bateria 48 de trepte .Posted Image Ultima oara cand am folosit masina nu a dat nici un semn bateria.Ca sa fiu sincer am o mica banuiala asupra becului din portbagaj. Switchul ala uneori nu fct. Dar stiam de el  si puteam vedea daca e stins becul. Azi l-am demontat preventiv.Dupa doua experiente similare am zis ca asta e soarta mea cu Tudor. The best ptr, mine a fost Topla. Posted Image

Edited by BIBION, 14 September 2018 - 11:49.


#82
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Topla e mic copil pe langa Tudor. Eu zic sa o pui pe redresor ca sigur e baterie buna, doar descarcata

#83
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 09.01.2010
Roby
Cat se accepta sa fie consumul in gol?

#84
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
0.06A

#85
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 09.01.2010
Am masurat atat cat m-am priceput si desigur cat mi-a permis aparatul din dotare
1. tensiune gol motor oprit = 12.47V
2. tensiune incarcare in gol = 14.10V
3. tensiune incarcare + consumatori (faruri, dezaburire, ventilator pe IV)= 12.07V
4. curentul in gol = scade de la 0.73 la 0.11A

Edited by Swerige, 19 October 2018 - 11:44.


#86
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 Swerige, on 19 octombrie 2018 - 11:43, said:

Am masurat atat cat m-am priceput si desigur cat mi-a permis aparatul din dotare
1. tensiune gol motor oprit = 12.47V okish
2. tensiune incarcare in gol = 14.10V ok
3. tensiune incarcare + consumatori (faruri, dezaburire, ventilator pe IV)= 12.07V nu ok, mergi direct pe baterie, probabil regulatorul de tensiune defect
4. curentul in gol = scade de la 0.73 la 0.11presupun ca masuratoarea a fost facuta cu masina incuiatata si ai asteptat minim 30 de minute. mai presupun ca nu aveai nimic alimentat la priza. Daca presupunerile mele sunt ok, consumul e cam mare, dar acceptabil, mai ales ca aparatul sigur nu are o etalonare.

Edited by robylup, 19 October 2018 - 14:08.


#87
Peska

Peska

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 16.08.2007
@Robylup

"Topla e mic copil pe langa Tudor."

Salut. Esti amabil sa detaliezi putin? In urma documentarii pentru schimbarea bateriei, mi-am restrans atentia asupra acestora doua: Tudor si Topla. Lumea pare multumita de ele. Bine, au fost 4 initial: Caranda, Banner, Tudor, Topla. Am tot facut analize si comparatii a foilor de catalog, grosimea placilor, masa totala. Poate e ceva ce-mi scapa...

Edited by Peska, 21 December 2018 - 16:05.


#88
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 Peska, on 21 decembrie 2018 - 16:04, said:

@Robylup

"Topla e mic copil pe langa Tudor."

Salut. Esti amabil sa detaliezi putin? In urma documentarii pentru schimbarea bateriei, mi-am restrans atentia asupra acestora doua: Tudor si Topla. Lumea pare multumita de ele. Bine, au fost 4 initial: Caranda, Banner, Tudor, Topla. Am tot facut analize si comparatii a foilor de catalog, grosimea placilor, masa totala. Poate e ceva ce-mi scapa...
Ceva iti scapa sigur, daca in top 4 a fost si Banner, uita de toate si alege Banner. Grosimea placilor si masa totala nu arata neaparat rezistenta in timp a unei baterii la descarcari accidentale sau la masina cu uzura. Bine, acum sper ca vorbim de baterii din aceiasi gama de calitate. Caranda sare, aici nu exista termen de comparatie, ai bagat o baterie facuta in Romania, de un nene inginer pensionat de la Acumulatorul Bucuresti cu niste giganti cu traditie. Topla e o baterie mai mult decat decenta, la banii aia, dar tehnologia e un pic invechita, in schimb cand vorbim de EXIDE/TUDOR/DETA/FULMEN, sunt baterii care in gama premium incorporeaza cele mai noi tehnologii, de la inlocuirea calciului pana la 70% cu carbon, care previne sulfatarea precoce, pana la incarcare rapida.
Banner, pe langa Exide, e cel care face calitate OE si pt aftermarket. Ca sa iti faci o idee, asta vara, am avut in promotie Banner StartingBull 55Ah la 180lei si 70Ah la 250 lei. Erau la pret de Rombat Cyclon, o baterie cu tehnologie veche de 20 de ani. Am vandut in jur de 500 de baterii si pana la ora actuala nu am avut una reclamata. Atentie, vorbim de gama de jos de la Banner.

#89
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Confirm din proprie experienta cu Banner pusa pe o masina care imi cam ciufulea bateriile dupa ce am schimbat Fulmenul original. Cu Bannerul este super ok.

#90
Peska

Peska

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 16.08.2007
Am inteles. Iti multimesc mult pentru detalii. Nu stiam lucrurile acestea.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate