Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

Punct final pentru ascensiunea RCS&RDS pe telefonie mobilă? În T4/2017 Digi a pierdut pentru prima oară clienți

* * * - - 7 votes
  • Please log in to reply
209 replies to this topic

#19
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
pai asta a fost politica oro si voda
la prelungire de contrat tarife mari, la aboament nou sau cartela tarife mai bune.
multi au plecat la digi, acum se intorc pe oferte de clienti portati

Edited by arg, 01 March 2018 - 08:52.


#20
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 andreic, on 01 martie 2018 - 08:47, said:

tehnologii defuncte dar populare cum au ceilalti.
S-a scris de o mie de ori pe acest forum ca 2G-ul numai defunct nu e.

#21
TehMoN

TehMoN

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 21.02.2018
Sincer au grabit 4G-ul ca sa-l abandoneze mai tarziu.

Simplu au venit cu praf in ochii 4G peste si "Digi Pisti Tat" si o fugit, va zic eu ca vor scade:))

#22
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Incredibil cate prostii am putut sa citesc pe topicul asta despre Digi.
Am toate abonamentele pe firma la ei de destui ani de zile, sa fie vreo 5. Super multumit din toate punctele de vedere.
Aberante afirmatiile cum ca daca iesi afara din oras nu mai ai semnal...

Am folosit Dialog/Orange de cand au aparut si Connex/Vodafone la fel. Pot sa spun ca sunt cel mai multumit de Digi. Si pretul nu are nicio legatura cu gradul de multumire, ma refer strict la servicii si calitatea semnalului.

Faptul ca Digi, sa zicem ca a pierdut niste clienti, este nu lucru foarte bun. Asta ii obliga sa acorde si mai multa atentie serviciilor prestate catre clienti. Avantaj pentru clienti, din punctul meu de vedere.

#23
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006
Probabil ca au avut un succes mai mare decat se asteptau, peste posibilitatile infrastructurii, asa ca probabil vor mai face ceva investitii in directia asta. Nici eu nu-s foarte multumit de Telekom, insa nu sunt dependent de telefon si pretul abonamentului e mic.

#24
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
Când vorbesc la telefon pe strada sunt momente când nu aud absolut nimic din ce mi se spune n telefon.
Ieșisem acum vreo 1 -2 săptămâni cu bicicleta și am vrut sa mă opresc la playbike in București sa iau ceva.

Și am dat telefon de pe moșilor, mă nene auzeam că îmi zice ăla ceva in telefon dar nu se înțelegea prost de.tot se auzea.


Văd că pe undeva pe la Budapesta unde era shaorma aia e o zona tot așa prin fața blocului ăla unde tot așa că un căcat se aude.

Eu aștept să se facă anul ori închid abonamentul ori porteze numărul depinde ce oferta primesc.

Cred că luna de luna când stau sa plătesc e cineva care vine și reziliază.

#25
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 24.03.2014
@zzhunt; nu esti singurul, am o multime de colaboratori care au trecut pe digi fiind atrasi de numarul mare de minute oferite si de traficul de net
sa vezi distractie cand trebuie sa ii sun de 3-4 ori ca sa ma inteleg cu ei, sa le spun ce au de facut, unde trebuie sa mearga, etc
si normal ca reziliaza lumea; ce sa faca? sa fie in imposibilitatea de a folosi un serviciu pe care (chiar daca e ieftin) il platesc?
mai zicea cineva ca e nevoie se de putina liniste (de acord dar in momentele in care ai nevoie de un serviciu sa il poti folosi)
cand ai o urgenta (si nu ma refer la 112 sau alte servicii de genul asta) o urgenta care nu e medicala/ viata/ moarte/ o sa radeti dar exista si momente de genul asta in viata sa poti sa folosesti serviciul de telefonie pe care il platesti
qed

Edited by maiorukaki, 01 March 2018 - 09:23.


#26
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
Eu am luat cel mai ieftin abonament, la de 2 euro
Nu vorbesc mult spre deloc nici nu consum nici jumă din minute dar doream pt net abonamentul.

Nu vreau super viteze numai să îmi funcționeze ok navigarea fara întreruperi

Dar nu merge. Din contra merge din ce in ce mai slab calitativ fata de anul trecut.



#27
ddd333

ddd333

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 09.01.2018

 Hider141, on 01 martie 2018 - 08:36, said:

Mai bine spus "a inceput concurenta sa-si dea in sfarsit seama ca pierd clienti cu nemiluita daca nu scad pretul nesimtit al abonamentelor, sau nu suplimenteaza minutele, sms-urile si traficul de date la abonamentele de peste 10 Euro".
Si eu sunt de aceeasi parere. Concurenta s-a trezit in sfarsit si a venit cu oferte mai bine adaptate pietei romanesti. In tot acest timp cei de la Digi au imbunatatit si ei acoperirea, insa nu atat de repede pe cat au scazut ceilalti preturile si oricum mai au zone cu mult de munca.

 mariusgm, on 01 martie 2018 - 07:17, said:

Au gafat-o cu lansarea VoLTE și VoWIFI.
Putin probabil ca acesta sa fie motivul. Poate noi, cei de pe forum, asteptam cu nerabdare acest serviciu, insa pun pariu ca 99% din clientii de telefonie mobila habar n-au ce inseamna VoLTE si VoWIFI. De acord ca ele i-ar ajuta enorm sa descongestioneze reteaua 3G, deci vor avea de castigat chiar si clientii fara telefoane 4G.

 daniel:), on 01 martie 2018 - 06:30, said:

Acoperirea lasa muuult de dorit. Dai 2 euro dar daca iesi din oras adio semnal.
Daca acoperirea era chiar asa de importanta pentru abonatii lor, atunci teoretic reteaua n-ar trebui sa existe deloc, fiindca intotdeauna ceilalti operatori au avut o acoperire mult mult mai mare. Ba eu chiar as prefera sa se concentreze pe densificare in orase si statiuni turistice decat sa se extinda prin toate satele patriei.

#28
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 24.03.2014
ce nu inteleg aia de imi spun sa ma sterg la gura ca existe niste curbe in vanzari, asta pe langa entuziasmul consumatorului pentru un lucru nou
cand curba atinge un apex iar entuziamul se disipa, incep chestii de genul asta (pierderi clienti, potolirea vanzarilor, reteaua care incepe sa gafaie, etc)
si va mai dau o tema de gandire: rds, companie romaneasca? Posted Image

#29
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,844
  • Înscris: 26.02.2010
Principalul concurent pentru Digi il reprezinta Telekom, cu abonament cu net nelimitat de la 5/7 euro. Urmeaza chestii interesante, pe piata telefoniei mobile din tara.

#30
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 aris86, on 01 martie 2018 - 09:47, said:

Urmeaza chestii interesante
Chiar urmeaza?

#31
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010
Îmi pare rău pentru ei. Poate reușesc să se redreseze.
Singura investiție pe care trebuie să o facă, este în calitate. Asta va mări, probabil prețurile, adică atuul care i-a adus aici. Sunt, într-un fel, victimele propriului...succes.

#32
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 zzhunt, on 01 martie 2018 - 09:11, said:

...
Cred că luna de luna când stau sa plătesc e cineva care vine și reziliază.
Pentru fiecare client plecat, sunt minim 1,2-1,3 (media) de clienti veniti prin infiintare abonament nou sau chiar portare. Nu-i cintati inca prohodul lui digi ca nu-i chiar asa. In plus, se vorbeste ca in fiecare satuc/catun vor pune cite un releu sa poata "lega" semnalul atunci cind esti in masina.

#33
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,892
  • Înscris: 25.12.2016
Digi are un singur avantaj: este ieftin. Ei au atras multi clienti cu acele oferte foarte avantajoase ca pret, dar in timp oamenii s-au convins pe propria piele de principiul: "cat dai, atata face", si odata terminate contractele au trecut la alti operatori. Oricum, au o baza de clienti ce asigura grosul, pentru ca s-au pozitionat drept "reteaua saracului" si au avut mult succes la anumite categorii sociale pe gustul carora si-au adaptat strategia de marketing (vezi reclamele lor cocalaresti); pe acestia nu-i va pierde. Daca vor sa revina in lupta la modul serios, atunci trebuie sa investeasca masiv in retele si sa schimbe strategia... plecand chiar de la perceptia pe care au pus-o in piata si renuntand la reclamele cu cocalari, tarani, parveniti, si la mesajele gen 'Vacanta Mare".

#34
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009

 andreic, on 01 martie 2018 - 08:47, said:

Mai intai sa ai 2G dupa aia sa mearga. La RDS e de la 3G in sus si e mai bine asa, pot evolua mai repede fara sa aibe tehnologii defuncte dar populare cum au ceilalti.

Era o ironie, poti sa ai 100G, netul nu merge.

#35
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Au piedut din clienti pentru ca si ceilalti au lasat MULT la pret fortati tocmai de Digi. Plus ca intre timp si altii au mai bagat ceva bani in fibra nu mai mergea cu cablu de cupru sau coaxial.

Quote

plecand chiar de la perceptia pe care au pus-o in piata si renuntand la reclamele cu cocalari, tarani, parveniti, si la mesajele gen 'Vacanta Mare".
Corect, i-au castigat deja pe cei cu venituri mici si cultura scazuta cu Gica Craioveanu. Trebuie sa treaca la cei cu venituri mari si doctori docenti prin reclame Cu smiley sau Bromania.

#36
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 08.01.2008
Din experienta mea cu Digi: pret mic si servicii de foarte slaba calitate. Si lucrurile s-au tot inrautatit in perioada cat am avut abonament la ei.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate