Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Punct final pentru ascensiunea RCS&RDS pe telefonie mobilă? În T4/2017 Digi a pierdut pentru prima oară clienți
Last Updated: Jun 01 2018 10:29, Started by
petree
, Mar 01 2018 05:05
·
0
#19
Posted 01 March 2018 - 08:51
pai asta a fost politica oro si voda
la prelungire de contrat tarife mari, la aboament nou sau cartela tarife mai bune. multi au plecat la digi, acum se intorc pe oferte de clienti portati Edited by arg, 01 March 2018 - 08:52. |
#20
Posted 01 March 2018 - 08:56
#21
Posted 01 March 2018 - 09:01
Sincer au grabit 4G-ul ca sa-l abandoneze mai tarziu.
Simplu au venit cu praf in ochii 4G peste si "Digi Pisti Tat" si o fugit, va zic eu ca vor scade:)) |
#22
Posted 01 March 2018 - 09:06
Incredibil cate prostii am putut sa citesc pe topicul asta despre Digi.
Am toate abonamentele pe firma la ei de destui ani de zile, sa fie vreo 5. Super multumit din toate punctele de vedere. Aberante afirmatiile cum ca daca iesi afara din oras nu mai ai semnal... Am folosit Dialog/Orange de cand au aparut si Connex/Vodafone la fel. Pot sa spun ca sunt cel mai multumit de Digi. Si pretul nu are nicio legatura cu gradul de multumire, ma refer strict la servicii si calitatea semnalului. Faptul ca Digi, sa zicem ca a pierdut niste clienti, este nu lucru foarte bun. Asta ii obliga sa acorde si mai multa atentie serviciilor prestate catre clienti. Avantaj pentru clienti, din punctul meu de vedere. |
#23
Posted 01 March 2018 - 09:06
Probabil ca au avut un succes mai mare decat se asteptau, peste posibilitatile infrastructurii, asa ca probabil vor mai face ceva investitii in directia asta. Nici eu nu-s foarte multumit de Telekom, insa nu sunt dependent de telefon si pretul abonamentului e mic.
|
#24
Posted 01 March 2018 - 09:11
Când vorbesc la telefon pe strada sunt momente când nu aud absolut nimic din ce mi se spune n telefon.
Ieșisem acum vreo 1 -2 săptămâni cu bicicleta și am vrut sa mă opresc la playbike in București sa iau ceva. Și am dat telefon de pe moșilor, mă nene auzeam că îmi zice ăla ceva in telefon dar nu se înțelegea prost de.tot se auzea. Văd că pe undeva pe la Budapesta unde era shaorma aia e o zona tot așa prin fața blocului ăla unde tot așa că un căcat se aude. Eu aștept să se facă anul ori închid abonamentul ori porteze numărul depinde ce oferta primesc. Cred că luna de luna când stau sa plătesc e cineva care vine și reziliază. |
#25
Posted 01 March 2018 - 09:20
@zzhunt; nu esti singurul, am o multime de colaboratori care au trecut pe digi fiind atrasi de numarul mare de minute oferite si de traficul de net
sa vezi distractie cand trebuie sa ii sun de 3-4 ori ca sa ma inteleg cu ei, sa le spun ce au de facut, unde trebuie sa mearga, etc si normal ca reziliaza lumea; ce sa faca? sa fie in imposibilitatea de a folosi un serviciu pe care (chiar daca e ieftin) il platesc? mai zicea cineva ca e nevoie se de putina liniste (de acord dar in momentele in care ai nevoie de un serviciu sa il poti folosi) cand ai o urgenta (si nu ma refer la 112 sau alte servicii de genul asta) o urgenta care nu e medicala/ viata/ moarte/ o sa radeti dar exista si momente de genul asta in viata sa poti sa folosesti serviciul de telefonie pe care il platesti qed Edited by maiorukaki, 01 March 2018 - 09:23. |
#26
Posted 01 March 2018 - 09:23
Eu am luat cel mai ieftin abonament, la de 2 euro
Nu vorbesc mult spre deloc nici nu consum nici jumă din minute dar doream pt net abonamentul. Nu vreau super viteze numai să îmi funcționeze ok navigarea fara întreruperi Dar nu merge. Din contra merge din ce in ce mai slab calitativ fata de anul trecut. |
#27
Posted 01 March 2018 - 09:38
Hider141, on 01 martie 2018 - 08:36, said:
Mai bine spus "a inceput concurenta sa-si dea in sfarsit seama ca pierd clienti cu nemiluita daca nu scad pretul nesimtit al abonamentelor, sau nu suplimenteaza minutele, sms-urile si traficul de date la abonamentele de peste 10 Euro". mariusgm, on 01 martie 2018 - 07:17, said: Au gafat-o cu lansarea VoLTE și VoWIFI. daniel:), on 01 martie 2018 - 06:30, said:
Acoperirea lasa muuult de dorit. Dai 2 euro dar daca iesi din oras adio semnal. |
#28
Posted 01 March 2018 - 09:39
ce nu inteleg aia de imi spun sa ma sterg la gura ca existe niste curbe in vanzari, asta pe langa entuziasmul consumatorului pentru un lucru nou
cand curba atinge un apex iar entuziamul se disipa, incep chestii de genul asta (pierderi clienti, potolirea vanzarilor, reteaua care incepe sa gafaie, etc) si va mai dau o tema de gandire: rds, companie romaneasca? |
|
#29
Posted 01 March 2018 - 09:47
Principalul concurent pentru Digi il reprezinta Telekom, cu abonament cu net nelimitat de la 5/7 euro. Urmeaza chestii interesante, pe piata telefoniei mobile din tara.
|
#30
Posted 01 March 2018 - 10:00
#31
Posted 01 March 2018 - 10:31
Îmi pare rău pentru ei. Poate reușesc să se redreseze.
Singura investiție pe care trebuie să o facă, este în calitate. Asta va mări, probabil prețurile, adică atuul care i-a adus aici. Sunt, într-un fel, victimele propriului...succes. |
#32
Posted 01 March 2018 - 10:35
zzhunt, on 01 martie 2018 - 09:11, said:
... Cred că luna de luna când stau sa plătesc e cineva care vine și reziliază. |
#33
Posted 01 March 2018 - 10:46
Digi are un singur avantaj: este ieftin. Ei au atras multi clienti cu acele oferte foarte avantajoase ca pret, dar in timp oamenii s-au convins pe propria piele de principiul: "cat dai, atata face", si odata terminate contractele au trecut la alti operatori. Oricum, au o baza de clienti ce asigura grosul, pentru ca s-au pozitionat drept "reteaua saracului" si au avut mult succes la anumite categorii sociale pe gustul carora si-au adaptat strategia de marketing (vezi reclamele lor cocalaresti); pe acestia nu-i va pierde. Daca vor sa revina in lupta la modul serios, atunci trebuie sa investeasca masiv in retele si sa schimbe strategia... plecand chiar de la perceptia pe care au pus-o in piata si renuntand la reclamele cu cocalari, tarani, parveniti, si la mesajele gen 'Vacanta Mare".
|
|
#34
Posted 01 March 2018 - 10:55
#35
Posted 01 March 2018 - 10:58
Au piedut din clienti pentru ca si ceilalti au lasat MULT la pret fortati tocmai de Digi. Plus ca intre timp si altii au mai bagat ceva bani in fibra nu mai mergea cu cablu de cupru sau coaxial.
Quote plecand chiar de la perceptia pe care au pus-o in piata si renuntand la reclamele cu cocalari, tarani, parveniti, si la mesajele gen 'Vacanta Mare". |
#36
Posted 01 March 2018 - 11:00
Din experienta mea cu Digi: pret mic si servicii de foarte slaba calitate. Si lucrurile s-au tot inrautatit in perioada cat am avut abonament la ei.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users