Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Passat 1.4 TSI nou sau alternative

- - - - -
  • Please log in to reply
247 replies to this topic

#19
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Deci bre,  ....electrica nu-mi iau nici daca alternativele sunt calul si bicicleta .

#20
Mike666

Mike666

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 30.05.2013
In primul rand multumesc tuturor pt raspunsuri / idei. Cand voi avea mai mult timp disponibil voi investiga in parte fiecare varianta propusa care deja nu a fost luata in calcul si voi reveni cu mai multe reply-uri.

 uhu10uhu, on 26 februarie 2018 - 13:41, said:

Ai mai multe detalii despre campania Porsche 20 de ani?
Ca sunt curios daca se aplica si la alte marci/modele.

Stiu doar ca dealer-ul cu care am discutat mi-a spus ca e o reducere care dealer-ul poate sa ti-o ofere sau nu - si daca ma uit pe site-ul VW de exemplu, la masini cu livrare imediata, inclusiv la Golf si multe Passat-uri vad "Porsche 20 de ani". Nu stiu sa-ti spun sincer daca se aplica si la alte marci din grupul VAG sau nu ....


 buntzi, on 26 februarie 2018 - 13:47, said:

Detaliază mai bine gândurile din spatele cerițelor ăstora. Din experiența mea, hatchback-urile înalte sunt mult mai comode pentru locurile din spate decât sedanurile. Incredibil cât loc putea să fie în spate la Golf Plus, comparativ cu A4 pe care îl aveam simultan atunci... Presupun că treaba e valabilă și la un C-max sau similar.
De obicei nu mai ai senzori pe spate dacă ai cameră, dar e posibil să ai totuși dreptate si să poată merge împreună.

Sper să nu zic o prostie prea mare, dar viteza e mai puțin relevantă. E lăudabil că nu ești vitezoman, dar uneori contează nu viteza mare la care ajungi sau cu care mergi, cât viteza cu care ajungi la viteza aia. Cu 140km/h cred că pot merge toate mașinile din ziua de azi, dar unele răspund imediat și plăcut, de altele te rogi ca de sfintele moaște să facă ceva după ce ai apăsat pe accelerație.
Mie personal 125CP pentru caroseria aia mie se par puțini. Neapărat caută să faci ceva test drive.
SPor la cumpărături!

Sincer, ma intereseaza mai mult locul pt picioare / genunchi fata de scaunul din fata, chiar si cu scaunele din fata date mult in spate ... Am 1.85 si am niste amintiri neplacute cu Seat Ibiza / VW Polo ... mi-am promis ca nu-mi voi lua masina mica. Nu am familie deocamdata, o iau in ideea iesirilor dese cu prieteni (din care 2 amici au peste 1.9m). Golf plus mi se pare urat .... Hatchback-urile in general nu mi le plac ca design, nu foarte multe sunt pe gustul meu  poate golf VII mi se pare fain, doar ca, configurat similar, diferenta de pret intre un Golf si un Passat venea la 2500 euro, si Golf-ul cu motor de 1.0 fata de 1.4 .... nu mi se pare ca merita sa consider varianta golf.

Iar in legatura cu viteza, cei de la VW au fost foarte draguti si in oferta lor dau niste specificatii mai detaliate la motoare:

https://www.volkswag...e-cu-informatii

Versiunea cu 1.4 TSI si 125 CP - greutate 1,36 tone; 80-120 km/h in 8.5 / 10.5 secunde (treptele 4/5)
Versiunea cu 2.0 TDI si 150 CP - greutate 1,5   tone; 80-120 km/h in 7.0 / 9.0 secunde (treptele 4/5)

Diferenta nu mi se pare asa mare ca performante.

#21
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Gandeste asa ...o secunda si jumatate la viteza limita de 120 km/h ..inseamna cam 50 de metri distanta intre cele doua masini care pleaca de pe loc din acelasi punct . Este imensa distanta. Practic abia ii mai vezi numerele ...daca vezi bine . Si asta in cateva secunde . Distanta insa este mult mai mare pentru ca pe fiecare plaja de turatie sub 4000 de turatii pe minut , dieselul are cuplu mai bun . Crede-ma , 1,5 secunde este o diferenta sesizabila. Practic nu te poti tine dupa masina mai puternica la depasiti sau acceleratii puternice .

Edited by JurasikMan, 26 February 2018 - 16:20.


#22
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,303
  • Înscris: 02.02.2006

 PSC, on 26 februarie 2018 - 15:27, said:

O conduci în mod regulat în afara României, pe autostrăzi? Altfel nu se justifică pilotul automat. În România tot timpul apare ceva pe drum care alungă monotonia. Posted Image
Senzorii de parcare ţi-i poţi monta ulterior, la un preţ mai mic decât dacă i-ai avea ca extraopţiune. Îţi poţi alege modelul care te avantajează - poate că îţi poţi permite ceva mai performant decât cei care vin ca extraopţiune.
Doar eu folosesc pilotul automat absolut la fiecare deplasare? Și n-am mai văzut cum arată o autostradă de cel puțin jumătate de an, dacă nu mai mult. Este genial să mergi constant prin localitățile noastre multe fără să stau cu piciorul pe pedale. Posted Image

Senzorii din fabrică au ceva mari avantaje, la cam orice model din ziua de azi:
- mult mai preciși: să zicem că e discutabil, dar ce senzori AM am văzut eu, plus ce bârfe am mai citit, sunt egali cu 0. Dacă bâzâie continuu de la jumătate de metru, nu te ajută cu nimic. Ai mei de fabrică te duc precis până la sub 20cm, parchezi la câteva degete de obstacol dacă e nevoie.
- mult mai bine integrați cu mașina: afișare clară a distanțelor pe fiecare zonă (stânga/dreapta/centru), pe unul din ecranele mașinii. Dacă ai unitate media color, probabil ai și ceva animații care reflectă unghiul de virare șamd
- buton de dezactivare: cel mai util pentru cine are cui de tractare, dar nu numai. Mai sunt utili când se mai pune gheață pe vreun senzor și n-ai chef să-l ciocănești să-l cureți. Și decât să de urle continuu, mai bine îi faci să tacă la o apăsare de buton. Doar de vreo 2 ori mi s-a întâmplat în 3 ani, dar am apreciat că pot să-mi fac manevrele liniștit, fără să mă urle senzorii degeaba.

Asta ca fapt divers, să știm pe ce dăm banii. Posted Image

Edited by alexcrist, 26 February 2018 - 16:42.


#23
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015

 Mike666, on 26 februarie 2018 - 16:10, said:

In primul rand multumesc tuturor pt raspunsuri / idei. Cand voi avea mai mult timp disponibil voi investiga in parte fiecare varianta propusa care deja nu a fost luata in calcul si voi reveni cu mai multe reply-uri.



Stiu doar ca dealer-ul cu care am discutat mi-a spus ca e o reducere care dealer-ul poate sa ti-o ofere sau nu - si daca ma uit pe site-ul VW de exemplu, la masini cu livrare imediata, inclusiv la Golf si multe Passat-uri vad "Porsche 20 de ani". Nu stiu sa-ti spun sincer daca se aplica si la alte marci din grupul VAG sau nu ....




Sincer, ma intereseaza mai mult locul pt picioare / genunchi fata de scaunul din fata, chiar si cu scaunele din fata date mult in spate ... Am 1.85 si am niste amintiri neplacute cu Seat Ibiza / VW Polo ... mi-am promis ca nu-mi voi lua masina mica. Nu am familie deocamdata, o iau in ideea iesirilor dese cu prieteni (din care 2 amici au peste 1.9m). Golf plus mi se pare urat .... Hatchback-urile in general nu mi le plac ca design, nu foarte multe sunt pe gustul meu  poate golf VII mi se pare fain, doar ca, configurat similar, diferenta de pret intre un Golf si un Passat venea la 2500 euro, si Golf-ul cu motor de 1.0 fata de 1.4 .... nu mi se pare ca merita sa consider varianta golf.

Iar in legatura cu viteza, cei de la VW au fost foarte draguti si in oferta lor dau niste specificatii mai detaliate la motoare:

https://www.volkswag...e-cu-informatii

Versiunea cu 1.4 TSI si 125 CP - greutate 1,36 tone; 80-120 km/h in 8.5 / 10.5 secunde (treptele 4/5)
Versiunea cu 2.0 TDI si 150 CP - greutate 1,5   tone; 80-120 km/h in 7.0 / 9.0 secunde (treptele 4/5)

Diferenta nu mi se pare asa mare ca performante.

Teoretic, din datele oferite de tine si considerand ca miscarea este uniform accelerata, distanta dintre masini va fi 42 de m, destul de mult.
Daca tot o iei noua as alege dieselul.

#24
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Nici eu nu dau 2 bani pe pilot automata in tara.

#25
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Daca ma uit bine cam 1/3 din pretul unei masini sint optionalele!
Traiasca constructorii !

#26
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Asa este cu tempomatul . Eu am la una dintre masini si de cate ori vreau sa il folosesc , intru pe ocolitoare Brasovului si merg pana la iesire . Sunt vreo  15-18 km intre doua sensuri giratorii unde poti pune tempomatul si admiri consumul ( la 90 km/h am 2,3 litri ) . In rest , nu ai unde in tot judetul . Tempomatul este util doar in conditii de doua benzi pe sens si circulatie lejera .

Edited by JurasikMan, 26 February 2018 - 17:38.


#27
florinoana

florinoana

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 17.04.2011
Tempomatul este foarte util daca vine insotit de "ACC" . Parca asa numesc cei de la VW clasicul distronic de la Mercedes benz ...

Ti-as recomanda sa te interesezi ce inseamna / cum functioneaza acest sistem de pilot automat adaptiv , iar apoi sunt sigur ca nu o sa-ti cumperi masina fara aceasta functie !

Succes !

#28
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Si uite-asa mergem spre masini autonome, o sa stam si o sa ne scobim in cur la volan, pardon de expresie. Pilotul e bun la autostrada, mai putin cand e aglomerat sau f aglomerat. In rest, nu ii vad rostul, si il am de vreo 800000 km... restul pana la milion nu am avut.

Edited by denky, 26 February 2018 - 19:49.


#29
Mike666

Mike666

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 30.05.2013
Din pacate versiunea cu motorul 2.0 TDI ajunge la cel putin inca 4000 euro (posibil mai mult dupa toate dotarile, trebuie sa schimb si "clasa", pe de alta parte se poate ca Passat-ul din clasa respectiva sa aiba si mai multe dotari) si deocamdata nu vreau sa dau mai mult decat 20 000.

Initial bugetul maxim era 15-16,5 mii si masina spre care m-am indreptat initial era Jetta, dar se pare ca nu se mai produce si exista doar cateva masini pe stoc, cu configuratie prestabilita, astfel nu-l pot customiza eu exact-exact cum as vrea eu. Insa, am gasit 1-2 modele care sunt 95% ce imi doream, iar pretul unui astfel de model ajungea cam pe la vreo 15,5-16 mii si asta cu motor de 1.2 TSI cu 105 cai, timp 80-120 km/h 10,5 / 14 secunde - o diferenta mult mai mare fata de Passat-ul 1.4 TSI cu 125 CP decat diferenta dintre cele 2 motoare de Passat (1.4 TSI 125 CP vs 2.0 TDI 150 CP), astfel pt diferenta de aprox 2500 euro si pt un motor mai puternic si pt calitatea constructiei mai bune (si interiorul, am fost si intr-o Jetta 2016 si intr-un Passat 2015, calitatea materialelor e mult mai buna la Passat) mi-am intins un pic bugetul pana la 18600 pentru un Passat cu toate dotarile dorite si cu o culoare foarte frumoasa (pyrite silver, care am si vazut-o live). Daca renunt la culoare si pilot automat il scot la 17700 ... dar parca nu as renunta nici la una nici la alta. Pilotul automat mi-ar fi util, in sensul ca mai fac drumuri Arad-Timisoara pe autostrada odata la 1-2 saptamani plus drumuri spre Budapesta / Vienna odata la 2-3 luni. Intr-adevar nu e un "must-have" dar daca tot m-i s-a pus pata pe masina noua, vreau sa aiba exact toate dotarile care stiu ca le-as vrea.

Sunt de acord ca un motor mai mare ar fi frumos, insa la stilul meu de condus si la nevoile mele (circulat mai mult prin oras) diferenta de pret nu se justifica. Pun accentul pe dotari si confort.

O sa fac si un drive test, insa deocamdata cu toate recomandarile, tot Passat-ul la pretul asta imi face cel mai tare cu ochiul ... Ford Mondeo si Skoda Superb cu dotari similare ajung sa fie mai scumpe, Kia Sportage nu-mi place foarte mult ca design, Renault Talisman are motor si mai mic plus cu dotari ajunge la un pret mai mare (plus ca de Renault-uri nu am auzit foarte multe chestii de bine, nu stiu daca mai e de actualitate sau nu, dar dintre cunostiinte multi imi spun sa ma feresc de ele) poate Hyundai i40 / Elantra le mai verific insa ca design imi place mult mai mult Passat-ul totusi - deocamdata e preferatul meu la acest capitol si conteaza si acest aspect suficient de mult.

#30
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Dar Skoda Superb ce are? Este aceeasi marie cu alta emblema...

#31
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Initiator. Hotaraste-te pe masina si ... asteapta Rabla. In ceea ce priveste Jetta, in suplimentarea din oct de la rabla s-a dat cu 11670 cu tva modelul de 1.2 tsi. Cum naiba sa dai pe ea 16-17000? Ia passatul cu rabla, daca poti, si ala e, sa il stapanesti sanatos!
Masina grea, motor mic, stiu, dar mai e ceva: mi-e greu sa cred ca inginerii aia nemti sunt chiar atat de tampiti incat sa puna motoare impotente pe ditamai caroseriile si numai noi, aici, pe forum sa ne prindem de aceasta teapa...

#32
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Daca poti ia masina din clasa medie:passat ,superb,mondeo.
Motorul e singurul lucru pe care nu il poti schimba, dar ii poti face remap.
Un senzor,un pilot, mai merg puse si dupa. Mai scump dar se poate totusi.
Fa test drive cu 1.4 tsi si vezi daca iti place.
Ce echipare e paasatul: trendline sau comfortline?
Cat e diferenta fata de 1.4 tsi de 150cp ?

Edited by the_same, 26 February 2018 - 21:51.


#33
Mike666

Mike666

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 30.05.2013

 the_same, on 26 februarie 2018 - 21:49, said:

Daca poti ia masina din clasa medie:passat ,superb,mondeo.
Motorul e singurul lucru pe care nu il poti schimba, dar ii poti face remap.
Un senzor,un pilot, mai merg puse si dupa. Mai scump dar se poate totusi.
Fa test drive cu 1.4 tsi si vezi daca iti place.
Ce echipare e paasatul: trendline sau comfortline?
Cat e diferenta fata de 1.4 tsi de 150cp ?

Echiparea e "Advance". Pe echiparea asta singurele motoare sunt acel 1.4 TSI 125 CP si 1.6 TDI 120 CP. Trendline mi se pare si mai slab dotata...
Am sa fac un testdrive cu 125 CP si voi vedea...

#34
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Advance este o echipare promotionala, iar genul asta de echipari sunt destul de rigide la configurare si selectie motoare, tocmai pentru a le permite sa faca stoc si a avea putine variante constructive.

#35
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
I40 e clasa lui Passat, Elantra e sub. Daca fiabilitatea e ok, I40 diesel cu dotari in plus e peste Passatul benzinar.

#36
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Nu sunt fan VW, dar actualul Passat chiar mi se pare o mașina reușită. Nu am auzit/văzut probleme (prea) mari la mașina asta. Iar ca materiale, confort și finisaje, cred că e una dintre cele mai bune din clasa ei.
Daaar asta nu înseamnă că un Superb sau o Insignia ar fi niste alegeri proaste. Cred că totul tine de gusturi. In această clasă și în acest moment, cred că aș merge pe Passat, Mondeo sau Mazda 6. Ar depinde de oferta de preturi și dotările oferite de dealeri.
PS: așteaptă să vezi si Peugeot cu ce o sa vina in viitorul apropiat. S-ar putea sa ai un soc.

Edited by LauCalin, 26 February 2018 - 23:17.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate